آماده گرم ترین هفته سال باشید
تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:گرما,هوا,عقاب نیوز, | 4:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: تا روز سه‌شنبه نیز در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان، فارس، اصفهان، لرستان، مرکزی، همدان، قم و جنوب سمنان به تناوب باد و گرد و خاک رقیق پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در عین حال در شهرهای شمالی آذربایجان‌ها و برخی نقاط سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر یکشنبه نیز برخی نقاط سواحل شرقی خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده داشته و بتدریج این موج از کشور خارج خواهد شد. همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با گرد و خاک انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان تهران در روز یکشنبه صاف گاهی با رشد ابر در ارتفاعات، وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با دو درجه افزایش به 25 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش بینی شده که حداقل و حداکثر دما در این روز 26 و 39 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

وی تاکید کرد: نقشه‌های دمایی نیز نشان می‌دهد در روز یکشنبه حداکثر دمای 8 استان کشور بالای 40 درجه خواهد بود به شکلی که بیشترین دما برای استان خوزستان با 46 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی شده و پس از آن فارس، یزد و قم با 42 درجه و خراسان جنوبی، کرمانشاه، لرستان و مرکزی با حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین استان‌های کشور خواهند بود. در عین حال استان اردبیل با حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد بالای صفر در روز یکشنبه خنکترین استان کشور پیش‌بینی می‌شود.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: