مهلت متقاضیان معافیت ۳ برادری تا پایان امسال
تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 1:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا از مشمولان دارای کسر خدمت و متقاضیان معافیت سه برادری خواست تا پایان سال جاری برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 مراجعه کنند.

به گزارش فارس، سرهنگ محمدرضا اکبرحلوایی گفت: آن بخش از مقررات مربوط به ایثارگران و مددجویان که در قانون خدمت وظیفه عمومی لحاظ شده در سال آینده نیز مورد اقدام و رسیدگی قرار خواهد گرفت و سایر مقررات مانند کسر خدمت مشمولین که از سابقه جبهه و جانبازی والدین آنها ناشی می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین معافیت سه برادری که مصوب مقام معظم فرماندهی کل قوار است، در حال حاضر و تا پایان سال 90، مورد اقدام قرار می‌گیرد و استمرار آن در سال 91 همانند سال‌های گذشته به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی خواهد داشت.
 
معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: از آنجا که سربازان در حال خدمت با داشتن یکسال سابقه خدمت بعنوان یک برادر خدمت کرده محسوب می‌شوند لذا مشمولان متقاضی معافیت سه برادری که مدت خدمت برادر حین خدمت آنان تا پایان سال 90 به یکسال تمام برسد چنانچه در خواست خود را تا زمان اعتبار معافیت مذکور در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) ثبت کنند می‌توانند از این معافیت استفاده کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: