کتاب‌مهدوی‌سرلشکرفیروزآبادی‌رونمایی‌شد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حاشیه نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از کتاب «راهبردهای تربیت نسل مطهر در عصر ظهور» نوشته سرلشکر فیروزآبادی رونمایی شد، همچنین از ۲۵ مهدی‌یاور در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، در ادامه همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع «تربیت زمینه‌ساز؛ راهبردها و راهکارها» از کتاب «راهبردهای تربیت نسل  مطهر در عصر ظهور» نوشته سردار بسیجی سید حسن فیروزآبادی با حضور آیات مهدوی کنی و حسینی بوشهری و حجج اسلام اعرافی، پورسیدآقایی و سهرابی عضو هیئت مدیره پژوهشکده مهدویت رونمایی شد.

همچنین «مدیریت جامع اطلاعات مهدویت» که با همکاری معاونت راهبردی فرمانده کل قوا تهیه شده است، با حضور مادر شهید یوسف داغر رونمایی شد.

به گزارش فارس، این همایش با تجلیل از 25 مهدی یاور ادامه یافت که در این میان از پرویز فتاح به عنوان ولی یاور تقدیر شد و در حوزه سینما از منوچهر محمدی تجلیل شد و عمو پورنگ به همراه امیرمحمد از جمله مهدی‌یاوران این دوره مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

خانواده شهید حسن خان آقا محمدی در حوزه جهاد و شهادت، جانباز سرتیپ دوم پاسدار بلالی، سردار احمدی مقدم در حوزه مدیریت فرمانده مهدوی، حجت‌الاسلام رفیعی، سردار ذولقدر در حوزه نظامی و نیروهای مسلح، پرویز فتاح، دارابی معاونت سیما، گروسی مدیر شبکه قرآن سیما، ممبینی در حوزه مدیریت و حجت‌الاسلام حیدری کاشانی، محمد کورانی نویسنده مقاله برتر خارجی، طالب پور در حوزه فضای مجازی، حجت‌الاسلام آیتی در حوزه تألیف کتاب، حجت‌الاسلام جعفری در حوزه پاسخگویی به شبهات مهدوی، علیرضا گلپایگانی سازنده اینمیشین آقای مهربان، پورنثاری در حوزه مدیریت، لولاچیان خیر و نیکوکار مهدوی و سیده موسوی مؤسس مدارس مهدوی خواهران در عربستان از دیگر افرادی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب: سرلشگر. دکتر.سید حسن.فیروز آبادی . رئیس . ستادکل.نیروهای .مسلح.ایران



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: