حجت‌الاسلام آل‌هاشم :غرب مي‌داند خيزش‌هاي مردمي منطقه
تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اتخاذ سياست‌هاي خصمانه عليه ايران؛
غرب مي‌داند خيزش‌هاي مردمي منطقه متاثر از انقلاب اسلامي ايران است


 

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ششمين گردهمايي فرماندهان عمده نيروي زميني ارتش با عنوان "سلحشوران ولايت‌مدار نزاجا" با اشاره به اتخاذ سياست‌هاي خصمانه عليه ايران گفت: غرب خيزش‌هاي مردمي منطقه را از چشم جمهوري اسلامي مي‌بيند.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم در اين مراسم با بيان اينكه غرب نگران الگو برداري انقلاب‌هاي منطقه از جمهوري اسلامي ايران است، گفت: موج بيداري اسلامي در كشورهاي عربي، غرب را وادار به اتخاذ سياست‌هاي خصمانه اخير از جمله‌ تحريم، ارعاب و تهديد عليه كشورمان كرده‌است، زيرا آنها مي‌دانند خيزش‌هاي مردمي منطقه متاثر از انقلاب اسلامي ايران است.

آل‌هاشم ادامه داد: غرب همچنين با هدف تاثير گذاري برفضاي انتخابات 12 اسفند مجلس شوراي اسلامي و دلسرد كردن مردم نسبت به مشاركت در آن دست به چنين اقداماتي مي‌زند.

وي با اشاره به جايگاه قوه مقننه در كشور و نقش حساس آن در جمهوريت نظام تصريح كرد: مجلس مرجع مهم در پاسداري از اصول انقلاب و محور اصلي نظارت بر قوه مجريه است و از اين رو به انتخابات پيش‌رو هم بايد جدي نگاه كرد.

وي در تشريح ويژگي‌هاي لازم براي مجلس در جمهوري اسلامي، به همسو بودن با سياست‌هاي نظام و تدابير رهبري، برخاستن از اراده مردم و ايستادگي در برابر كانون‌هاي قدرت و ثروت اشاره كرد و گفت: كانديداها نيز بايد داراي تعهد، تدين، تقوا، وارستگي، روحيه تعبد در برابر خدا، اعتقاد و التزام عملي به ولايت فقيه، برخورداري از روحيه استكبار ستيزي و ايستادگي در برابر مطامع بيگانگان، حساسيت نسبت به حفظ بيت‌المال و موضيع گيري شفاف در برابر فتنه داشته باشند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان همچنين توجه به هشدارها و رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري، مبني بر مشاركت حداكثري مردم و تشكيل مجلس مردمي و مقتدر از بستر انتخابات را يادآور شد

منبع : روابط عمومی ارتش



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: