عصر امروز؛ آيت‌الله آملي‌لاريجاني با رئيس‌جمهور منتخب ملت ديدار کرد
تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6:32 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آيت‌الله صادق آملي‌ لاريجاني رئيس قوه قضائيه عصر امروز با حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب ملت ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، آيت‌الله آملي‌لاريجاني در ابتداي اين ديدار تاكيد كرد: با حفظ استقلال دستگاه قضايي آماده همكاري با دولت و كمك به بهبود امور هستيم.

رئيس قوه قضاييه حضور حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري را نشانه‌اي از پايبندي مردم به آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي دانست و با تاكيد بر اينكه علاوه بر تبريك به منتخب ملت، بايد به ملت بزرگ ايران نيز تبريك گفت اضافه کرد: بايد پاسخ حضور حماسي مردم و راي آنان را با تلاش و همت و خدمت صادقانه داد چرا كه اين مردم شايسته خدمت رساني هرچه بهتر هستند.

رئيس دستگاه قضا محور نخستين ديدار خود با رئيس جمهور منتخب مردم را تعامل قوا اعلام كرد و گفت: قواي سه‌گانه خدمت بيشتر به مردم عزيز و پيشبرد اهداف جمهوري اسلامي ايران را با همكاري كامل مي‌توانند برآورده كنند.
آيت‌الله آملي لاريجاني همكاري ميان قواي سه‌گانه را بسيار ضروري خواند و با تاكيد بر آمادگي دستگاه قضايي براي تعامل با قوه مجريه اظهار كرد: قطعاً‌ دعاي خير بزرگان و اهل معنا پشت سر منتخب ملت خواهد بود و اميدواريم خداوند به ايشان در انجام وظايف توفيق عنايت كند.

در اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني نيز با تأكيد بر جايگاه مهم قوه قضاييه گفت: قوه قضاييه حافظ حقوق ملت، حافظ آزادي‌ها و عدالت است و بايد با تمام قوا براي پيشگيري از وقوع جرم اقدام كند و دو قوه مجريه و قضاييه نيازمند همكاري مستمر هستند.

رئيس جمهور منتخب تأكيدكرد: همكاري و هماهنگي ميان قوا  مرز ندارد چرا كه هدف تأمين منافع كشور و حل و فصل معضلات مردم است.

هاشمی.خاتمی.مقام معظم رهبری.خامنه ای.رفسنجانی.آمریکا.ایران.bbc.صدای آمریکا.بی بی سی .فارس.خلیج.

حسن روحانی.رئیس جمهور.منتخب.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: