با کسب سه مدال طلا،یک نقره ودو برنز؛ ایران نایب قهرمان رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان آسيا شد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایران نایب قهرمان رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان آسيا شد

در پايان مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا تيم ايران پس از تیم هند با کسب 63 امتیاز نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا طي روزهاي 25 و 26 خردادماه در شهر پوكت تايلند برگزار شد که تیم های هند ،ایران و قزاقستان به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات رسیدند.


بر اساس اين گزارش، در روز دوم اين رقابت‌ها در وزن 55 كيلوگرم يونس سرمستي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر مقابل گانسوخ از مغولستان به پيروزي رسيد وي در دور دوم با نتيجه 16 بر 13 ولادمير كوردين از قزاقستان را مغلوب كرد اما در ديدار نيمه نهايي با نتيجه 13 بر 6 مقابل سانگ هو وون از كره شمالي باخت و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر مقابل مانديك از هند مغلوب شد و پنجم شد.

در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور نخست با ضربه فني فرناندو از سريلانكا را شكست داد وي در دور دوم مقابل نوربيك دژاركينبايف از قرقيزستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل كوك گانگ كيم از كره شمالي با نتيجه در حالي كه با نتيجه 10 بر 4 از حريف خود پيش بود، نتيجه را واگذار كرد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در ديدار رده بندي شينگو آريموتو از ژاپن را با نتيجه 7 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر كايرو كينجو از ژاپن را شكست داد وي در دور دوم مقابل تائه جين جئون از كره جنوبي با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد. ياراحمدي در مرحله نيمه نهايي مقابل بولات ساكايف از قزاقستان با نتيجه 7 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. ياراحمدي در ديدار رده‌بندي سائو نگو از ويتنام را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست چانگ يانگ كيم از كره جنوبي را با نتيجه 9 بر 2 شكست داد وي در دور دوم مقابل باسانتسگت از مغولستان با نتيجه 10 بر 3 به برتري دست يافت وي در مرحله نيمه نهايي نيز موفق شد ساكن آتي جانوف از قزاقستان را با نتيجه 10 بر 2 شكست دهد. قياسي در ديدار فينال كومار پراديو از هند را با نتيجه 8 بر يك شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84 كيلوگرم عليرضا كريمي در دور اول بكجان مربكوف از قرقيزستان را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد وي در دور دوم مقابل تارمانوخ گانبولد از مغولستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد كريمي در مرحله نيمه نهايي مقابل هيوك بيوم گوان از كره جنوبي با نتيجه 7 بر صفر به برتري رسيد وی در ديدار فينال به مصاف عظمت دولت بيكوف از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 10 بر 2 این کشتی گیر را شکست دهد و صاحب عنوان نخست شود.

در وزن 96 كيلوگرم نيز حاتم علي اكبر زاده مقابل فخرالدين سليم زودا از تاجيكستان با نتيجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شكست كشتي گير تاجيك مقابل حريف هندي، علي اكبر زاده از دور رقابت‌ها حذف شد. در اين وزن كشتي گيران قزاقستان و هند فيناليست شدند.

دیروز نیز عبداله قمی در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال طلا و مصطفی یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

رده بندی تیمی و انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

رده‌بندی انفرادی:

50 كيلوگرم: 1- كاديان مانگال (هند) 2- مصطفي يعقوبي (ايران) 3- كوكي ايشيتاني (ژاپن) و محمودجان شاوكاتور (ازبكستان) 5- اين سانگ هيون (كره شمالي) و احمد الكعبي (يمن)

 

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

 

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

 

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

 

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

 

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

 

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

 

120 كيلوگرم: 1- عبداله قمي (ايران) 2- اولگ بولتيم (قزاقستان) 3- اصلان بك گادويف (ازبكستان) و سارجيت (هند) 5- جي يان كيم (كره جنوبي) و زيمين دا چين (چين)

 

رده‌بندی تیمی:

 

1- هند (68 امتیاز)
2- ایران (63 امتیاز)
3- قزاقستان (55 امتیاز)
4- ژاپن (41 امتیاز)
5- ازبکستان (41 امتیاز)
6- کره جنوبی (36 امتیاز)
7- قرقیزستان (30 امتیاز)



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: