ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد
تاريخ : 17 / 3 / 1392برچسب:, | 10:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرایند نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری آغاز شد و تا 16 تیرماه ادامه دارد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، برای نقل و انتقالات و مهمانی دائم دانشجویان هزینه‌ای گرفته نمی‌شود، اما برای مهمانی موقت درصدی را اضافه بر شهریه ثابت واحد مبدا دریافت می‌کند که میزان آن توسط معاونت دانشجویی به واحدها اعلام می‌شود؛ میزان این درصد اضافه بر شهریه برای سال جاری 10 درصد توسط معاونت دانشجویی در نظر گرفته شده است.

متقاضیان موارد خاص شامل دانشجوی دختر متاهل، فوت پدر و مادر و فوت یا طلاق شوهر در صورتی که بعد از ثبت‌نام اتفاق بیفتد، می‌توانند متقاضی انتقال به استان البرز و تهران باشند.

همچنین نحوه انتقالی اعضای هیات علمی به اینگونه است که اگر فرد متقاضی، همسر و فرزند اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد باشد، در صورت کسب 90 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده، می‌تواند در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مشمول این قاعده باشد.

برای مدیران سیاسی شامل معاون اول رییس جمهور، وزرا، سفرا و غیره و فرزندان این افراد و همسرانشان امکان این انتقال وجود دارد.

اگر این افراد نتوانند 90 درصد نمره را کسب کنند، باید در ابتدا دو ترم معدل بالاتر از 14 داشته باشند که در این صورت می‌توانند به صورت مهمان دائم پذیرفته شوند.

بیماران خاصی که مشمول آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان می‌شوند، عبارتند از تالاسمی‌ها، دیالیزی‌ها، هموفیلی‌ها، پیوند کلیه و MS و برخی از سرطان‌ها که البته در کمیسیون پزشکی دانشگاه آزاد پا را فراتر از این گذاشته‌ایم و بیماران صعب العلاج را که شامل مبتلایان به تمام سرطان‌ها می‌شود را نیز در این قاعده قرار داده‌ایم.

اگر بیماری در شهرستانی باشد که امکانات درمانی بیماری‌اش در آن شهرستان وجود نداشته است با بررسی‌های کمیسیون پزشکی و با وجود مستندات این فرد در نزدیک ترین محلی که امکانات مورد نیاز برای درمان بیماری‌اش وجود داشته باشد، مشغول به تحصیل خواهد شد.

دانشجویانی که معدلشان در دو ترم بیشتر از 17 باشد مشمول مهمانی دائم و انتقال می‌شوند که این شامل کارشناسی ارشد نیز می شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: