رگبار و رعدو برق میهمان آسمان تهران
تاريخ : 11 / 3 / 1392برچسب:, | 5:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

براین اساس، پیش بینی می شود که بارش در شمال استان خراسان رضوی طی این مدت از شدت بیشتری برخورداراست که می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی شود.
وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز در ادامه وقت امروز، کمی ابری،درپاره ای نقاط افزایش ابر و غبارآلود و در بعضی ساعات رگبار ورعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "شنبه 11 خردادماه 92" نقشه های پیش یابی نشان می دهد که از اواخر امروز و طی فردا بارش موقتی باران ،گاهی وزش باد و رعدو برق در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل،زنجان،خراسان شمالی،خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین،البرز، تهران و شمال سمنان رخ می دهد.

براین اساس، پیش بینی می شود که بارش در شمال استان خراسان رضوی طی این مدت از شدت بیشتری برخورداراست که می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی شود.

لازم به ذکر است، طی امروز و فردا در برخی نقاط استان های کرمانشاه،ایلام و خوزستان پدیده گردو خاک همراه با کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز در ادامه وقت امروز، کمی ابری،درپاره ای نقاط افزایش ابر و غبارآلود و در بعضی ساعات رگبار ورعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: