مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد/تقاضای نجار از داوطلبان
تاريخ : 20 / 2 / 1392برچسب:, | 2:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مصطفی محمدنجار دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور از روند ثبت‌نام داوطلبان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های ثبت‌نام‌کنندگان از داوطلبان قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد/تقاضای نجار از داوطلبان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در وزارت کشور،مصطفی محمد نجار وزیر کشور دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت نام داوطلبان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های ثبت نام کنندگان از داوطلبان قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت که تا کنون از 336 داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام شده،که از این تعداد 8 نفر زن بوده اند.

 

وزیر کشور تاکید کرد: از داوطلبان خواهش میکنم ثبت نام را به فردا موکول نکنند.

 

محمدنجار با بیان اینکه همکاران ما با آغوش باز از نامزدها پذیرایی کرده اند، گفت: مراحل ثبت نام در حداقل زمان ممکن انجام شده است.

وی با ابراز تشکر از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،که با مسئولان وزارت کشور همکاری کردند، تصریح کرد: مراحل ثبت نام به صورت هماهنگ توسط همکاران ما انجام شد.

وی خاطرنشان کرد که زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد و فقط داوطلبان تا فردا برای ثبت نام وقت دارند.

وی با بیان اینکه کاندیداها و هوادارانشان به زمان تبلیغات انتخاباتی توجه کنند، اظهار داشت: بنا بر کلیاتی که قبلا به تصویب رسیده، تبلیغات باید در زمان قانونی صورت گیرد و نباید عملی انجام شود که شائبه تبلیغاتی بودن متوجه آن شود.

وزیر کشور در همین رابطه گفت: عمل به قانون برای کسی که نامزد ریاست جمهوری است، مهم به شمار می رود.

نجار با بیان اینکه ستاد انتخابات تا پایان وقت امروز (ساعت 18) از نامزدها ثبت نام به عمل می آورند، تصریح کرد: فردا (شنبه) نیز ثبت نام ادامه می یابد و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، جمع بندی نامزدها به سمع و نظر ملت ایران می رسد.

وزیر کشور درباره احراز صلاحیت نامزدها نیز گفت: ما برای انجام سریع تر کارها، هر شب آمار و اطلاعات افراد را به شورای محترم نگهبان ارسال می کنیم و این شورا بر اساس قانون از زمانی که ثبت نام ها به پایان می رسد، بحث تایید صلاحیبت ها را آغاز می کند.

وی زمان احراز صلاحیت ها را 5 روز عنوان کرد و تاکید کرد که این زمان به مدت 5 روز دیگر نیز قابل تمدید است که پس از 10 روز و ارسال نتایج، ما هم اسامی را برابر قانون اعلام میکنیم که پس از آن تبلیغات آغاز می شود



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: