يك زن ژاپني در حرم رضوي مسلمان شد
تاريخ : 25 / 11 / 1390برچسب:, | 12:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

همزمان با ايام مبارك دهه فجر، يك زن ژاپني در حرم مطهر رضوي به دين مبين اسلام مشرف شد.

به گزارش ايسنا «كانكو آكيو» با مراجعه به اداره ارتباطات اسلامي و امور زائرين غيرايراني آستان قدس رضوي در سن 51 سالگي با به زبان آوردن شهادتين از دين مسيحيت به دين مبين اسلام مشرف شد و نام «فاطمه» را براي خود برگزيد.

وي درباره علت تشرفش به دين اسلام گفت: در سفر خود طي چند سال گذشته به ايران در ايام محرم و مشاهده هيات‌هاي عزاداري و شعائر ديني در خيابان‌ها، نسبت به دين اسلام علاقه‌مند شدم.

اين تازه مسلمان كه بيش از دو سال مشغول تحقيق و بررسي درباره دين اسلام بود، اظهار كرد: دين اسلام كامل‌ترين دين در ميان اديان الهي مي‌باشد و در اسلام براي رسيدن به سعادت جاودان و آرامش دستور عمل‌هاي مناسب آمده است.

وي افزود: با توجه به اين‌كه بارگاه منور رضوي جزء مقدس‌ترين اماكن مذهبي جهان است، اين مكان را بهترين فضا براي تشرف به دين اسلام دريافتم و با تشرف به دين مبين اسلام در اين فضاي ملكوتي احساس آرامش و تولدي دوباره دارم.

«آكيو» با اشاره به ضرورت حجاب و پوشش مناسب اسلامي براي زن‌ها گفت: حجاب نه تنها مانعي براي حضور زن در جامعه ايجاد نمي‌كند، بلكه اين پوشش و حجاب، موجب كامل شدن شخصيت وجودي او نيز خواهد شد.

همچنين معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي با اشاره به اين موضوع اظهار كرد: از سوي اين معاونت يك جلد كلام‌الله مجيد و كتاب‌هايي درباره اصول اعتقادي اسلام و مذهب شيعه و بسته‌هاي فرهنگي و متبرك به تازه مسلمان‌ها اهداء مي‌شود.

حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمين حسيني اظهار كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته از سوي معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي يكي از استادان حوزه به تبيين احكام، اصول و فروع دين اسلام و ويژگي‌هاي شخصيتي پيامبر عظيم‌الشان(ص) و امامان معصوم(ع) براي اين تازه مسلمان‌ها مي‌پردازد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: