معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن کشور ایران و عمان
تاريخ : 7 / 2 / 1392برچسب:, | 11:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 
مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن نیروهای مسلح کشور ایران و عمان امروز شنبه ۷ اردیبهشت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و افراد برتر تجلیل شدند.

 

به گزارش خبرنگار شبستان، پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان که به صورت سالیانه برگزار می‌شود کار خود را پایان داد و در رشته حفظ کل، 18 جزء، 10 جزء و 5 جزء قرآن کریم نفرات اول تا چهارم معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، در رشته حفظ کل قرآن مرتضی محمد‌نژاد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله اسلامی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حسن رجبی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و ابراهیم بن سعید بن غافری از کشور عمان به ترتیب حایز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

 

در این مراسم، در رشته حفظ 18 جزء قرآن از علی احمدی شرکت‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حسین کشاورز شرکت‌کننده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خلیل بن محمد السعیدی از کشور عمان و مهدی جوکار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول تا چهارم معرفی شدند. همچنین در رشته 10 جزء قرآن کریم یوسف بن سعید از کشور عمان، محمدحسین قائمی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و مصطفی سعیدی از نیروی انتظامی و رحیم یوسف‌وند از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حایز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

 

در این رقابت‌ها، محمد شریفی از نیروی انتظامی، عمار نمازی قمصری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمار بن خمیس النخیلی از کشور عمان و سجاد شیعه علی صالح از وزارت دفاع و پشتیبانی حایز رتبه‌های اول تا چهارم در رشته حظ 5 جزء شدند.

شایان ذکر است، مسابقات قرآن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان سالیانه برگزار می‌شود که دوره بعدی این رقابت‌ها به میزبانی کشور عمان خواهد بود.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: