ایران هرگونه تهدید را با حداکثر توان و حداقل زمان پاسخ خواهد داد
تاريخ : 5 / 2 / 1392برچسب:, | 3:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ایران هرگونه تهدید را با حداکثر توان و حداقل زمان پاسخ خواهد داد، گفت: ارتش آماده پاسخ کوبنده به هرگونه تهدیدات دشمنان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دومین همایش فداییان ولایت در تالار سرباز مراغه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برخوردار از تجهیزات بومی آماده است که با اشاره مقام معظم رهبری پاسخ هرگونه تهدید احتمالی دشمن را کوبنده پاسخ بدهد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران باید بدانند که ارتش و نیروهای مسلح کشورمان یک لحظه از آرمان‌های امام فاصله نخواهند گرفت و با وحدت همدلی و در کنار مردم و گوش به فرمان ولی امر و مقتدای خویش خواهند بود.

رئیس سازمان عقیدیی سیاسی ارتش تصریح کرد: دشمنان بدانند با ملتی و نیروهای مسلحی روبه‌رو هستند که کوچکترین تهدید را با اقتدار تمام پاسخ خواهد داد و در دفاع از کیان خود لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

آل‌هاشم با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور تحت فرمان رهبری به هرگونه تهدید در حداقل زمان پاسخی کوبنده می‌دهند، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری راهبردهای مختلفی از جمله تشدید فشارها، بحرانی جلوه دادن کشور، القای یاس و ناامیدی، انتشار شایعات، فضاسازی ناحق و طرح شبهه در سلامت انتخابات را دنبال می‌کنند.

وی اظهار داشت: ما این اطمینان را به ملت ایران می‌دهیم که ارتش، سپاه قهرمان و بسیج دلاور مملو از اسطوره‌های بزرگی هستند که سر از پای نمی‌شناسند و برای جانفشانی در راه اعطای ایران اسلامی و حفظ و دفاع از مرزهای کشورمان لحظه‌شماری می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ما بدانند که نیروهای مسلح یک لحظه از آرمان‌های بزرگ امام خمینی(ره) فاصله نخواهند گرفت.

وی انتخابات ریاست جمهوری را امتحانی دیگر در پیش روی مردم ایران دانست و افزود: مردم ایران اسلامی همانطور که در دیگر صحنه‌های انقلاب حاضر بودند این بار نیز با حضور خود در 24 خرداد حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

در این همایش از شش مادر و همسر شهید نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مراغه با اهدای لوح و جوایز تجلیل و قدردانی شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: