تاريخ : 18 / 1 / 1392برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

صبح امروز 18 فروردین مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون در تالار وحدت و با حضور سیل عظیمی از مردم، هنرمندان و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، در ابتدای این مراسم شاهرخ بدیعی، پدر عسل بدیعی که در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد با بغض گفت: درست است که عسل دیگر در میان ما نیست اما او با اهدای عضوش تکثیر شده و به بدن هفت نفر دیگر رسوخ پیدا کرده است و امروز دیگر من به جای یک عسل هفت فرزند دارم.

او اضافه کرد: حال من به گونه‌ای نیست که بخواهم در این مراسم سخنرانی کنم اما از همه عزیزانی که در طول این مدت ما را همراهی کردند و باعث دلگرمی ما شدند تشکر می‌کنم.
 
سیروس الوند هم به نمایندگی از هنرمندان به سخنرانی در مورد بدیعی پرداخت و او را هنرمندی خانواده دوست و نمونه خواند.

در ادامه این مراسم رضا داوود‌نژاد، شوهر خواهر عسل بدیعی گفت:حرف زدن در مورد عسل بدیعی برای من کار راحتی نیست چرا که او  مانند یک خواهر بود و با از دست دادن او غم بزرگی من را گرفته است.
 
داوود‌نژاد، افزود در طول یک سال اخیر اتفاقات زیادی برای ما رخ داده است که با همراهی شما ما آن را پشت سر گذاشتیم بی‌تردید اگر شما در ماجرای بیماری من،ما را همراهی نمی‌کردید من و خانواده‌ام نمی‌توانستیم آن اتفاق را پشت سر بگذاریم.

او تصریح کرد: در از دست رفتن عسل هم همراهی شما بهترین مرحم برای من و خانواده بدیعی بود مدتی قبل من و همسرم غزل دفتر یادداشتی از عسل پیدا کردیم که در کمال ناباوری دست نوشته‌ایی از او یافتیم که او در اول فروردین ماه امسال آن را به رشته تحریر در آورده بود و در آن از آرزو ها و هدف‌هایش نوشته بود. من در این‌جا از غزل خواهر آن مرحومه می‌خواهم که آن یادداشت را برای شما بخواند و به شما این نوید را می‌دهم که به زودی متن این یادداشت را با دست خط عسل به خبرگزاری بدهم تا همه مردم از متن آن مطلع شوند.
 
همچنین در ادامه غزل بدیعی گفت: کاش خواهرم می‌دانست که امروز چقدر مردم برای خداحافظی با او جمع شدند و سپس یادداشت عسل را خواند.

در ابتدای این یادداشت آمده بود که سال 92 شد و این گذر عمر چیزی قسمت همه ماست حالا 36 سالم است و دهه سی به سرعت گذشت با سرعتی صد چندان از دهه بیست،شش سال در رکود را می گذرانم من فسقر ،در خوابی که عموم زنانه جامعه ام را در برگرفته ... در پایان این یادداشت آمده بود که امسال من شگفتی می‌آفرینم و باعث افتخار پسرم و خانواده می‌شوم و بی‌شک امسال سال من است.
 
بعد از خواندن این متن جانیار عرب‌نیا، فرزند عسل بدیعی و فریبر عرب‌نیا در حالی که به سختی صحبت می‌کرد گفت: من این‌جا آمدم تا تنها به مادرم بگویم که به او افتخار می‌کنم چرا که او برای من بهترین مادر بود و فداکاری‌های زیادی برای من انجام داد بی‌شک اگر مهر او نبود من هم نبودم او با اینکه از پیش ما رفته اما من او را بیش‌تر از پیش دوست دارم و معتقدم او امروز خوشحال‌تر از همیشه است طوری که اگر برگردد ممکن است این‌جا برایش شبیه به زندان باشد.

در ادامه فریبرز عرب‌نیا، از حضور مردم تشکر کرد بعد از صحبت‌های عرب‌نیا، میرعلایی مدیر عامل بنیاد سینما فارابی از عسل بدیعی تقدیر کرد و گفت: او یک هنرمند نمونه بود با کاری که انجام داد خودش را جاودانه کرد.
 
او ادامه داد: در سریال «تا صبح» ما با هم همکاری داشتیم و در آن سریال تحت تاثیر بازی هنرمندانه او قرار گرفتم.
در پایان پیکر عسل بدیعی در میان سیل عظیمی از مردم تشیع شد و به سمت قطعه هنرمندان روانه شد.
 همچنین در این مراسم ابولفضل پورعرب ،ستاره اسکندری، ماهایا پطرسیان، محمد شیری، مسعود رایگان، حبیب‌الله کاسه‌ساز، حبیب‌رضایی، سیروس الوند، سیروس ابراهیم‌زاده، الهام پاوه‌نژاد، مهتاب کرامتی، فرزاد حسنی، علی دهکردی، رویا تیموریان و بسیاری از اهالی سینما و هنرمندان حضور داشتند.
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: