نامه دختر خردسال روحاني شهيد ايراني بين‌الحرمين به پدر +عکس
تاريخ : 14 / 1 / 1392برچسب:, | 4:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، نسخه اي از نامه "فاطمه قدوسي" دختر خردسال روحاني شهيدي که روز يکشنبه در انفجار در بين‌الحرمين کربلا به شهادت رسيد منتشر شد.     


به گزارش خبرگزاري حج و زيارت، حجت‌الاسلام والمسلمين شهيدي، مسؤول امور فرهنگي و روحانيون بعثه مقام معظم رهبري با حضور در هتل محل اقامت روحاني شهيد قدوسي با مدير و همسفران وي ديدار و ضمن تسليت براي آنها و خانواده محترم او طلب صبر كرد.

در اين ديدار كه در هتل "الملاك" (فرشته) كربلا انجام شد، "احمدي" مدير كاروان "تشنگان زمزم فرات" و جمعي از زائران كه حجت الاسلام قدوسي مسؤوليت كاروان آنها را برعهده داشته حضور داشتند.

مدير كاروان "تشنگان زمزم فرات" كه به گفته خود آشنايي بيش از 30ساله با حجت‌الاسلام قدوسي دارد درباره ويژگي‌هاي اين روحاني شهيد سخن گفت و از علاقه او براي شهادت آن هم در كربلا و آرام گرفتنش در قبرستان وادي‌السلام که يكي از آرزوهاي بزرگ او بود خبر داد.

وي نسخه‌اي از نامه دختر خردسال شهيد قدوسي را كه روز هشتم اسفندماه جاري قبل قبل از اعزام وي به كربلا نوشته بود را در اختيار خبرنگار بعثه قرداد كه متن و تصوير اين نامه را در ادامه مشاهده مي‌كنيد:


بسمه تعالي
سلام بابا. اميدوارم خوش بگذره. بابا چرا اين طوري شد.. يه دفعه اول کربلا 3 نفره منو نبرديد هيچ چيزي نگفتم؛ بعد يک مکه 12 روزه باز هم هيچي نگفتم و الآن ديگه يه چيزي مي‌گم. بابا! چون توي مسابقه اول شدم بايد منو کربلا 5 بار، مکه 8 بار، قم 20 بار، مشهد 10 بار ببري اگرنه.. مي‌گم شما به من جايزه ندادي. بابا! يکي از خاطره‌هايم را در صفحه‌ي بعد مي‌بيني.

فعلاً خداحافظ و التماس دعا




تصوير نامه در اندازه بزرگتر:

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: