اهداء یک باب منزل مسکونی توسط یک خیر تفرشی
تاريخ : 20 / 12 / 1391برچسب:, | 6:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش از قول مساعد یکی از خیران این شهرستان برای ساخت یک باب منزل مسکونی و بهسازی پنج مسکن برای مددجویان تحت حمایت امداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: اهداء یک باب منزل مسکونی توسط یک خیر تفرشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیرین و مردم نیکوکار ‌این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال کمک‌های قابل توجهی برای نیازمندان تحت حمایت پرداخت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در جشن نیکوکاری امسال 25 پایگاه فعال در این شهرستان مستقر شد که خوشبختانه خیران استقبال باشکوهی از این جشن داشتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش با اشاره به تعهد پرداخت 100 میلیون ریال پوشاک توسط یکی دیگر از خیران گفت: این خیر برای تامین پوشاک نیازمندان زیر پوشش این نهاد 100 میلیون ریال کمک کرد و خیر دیگری نیز 20 میلیون ریال وجه نقد و 100 سبد غذایی به این نهاد اهداء کرد.

مقدم ادامه داد: این خیر همچنین در این ایام حمایت از سه یتیم زیر پوشش را نیز متقبل شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش گفت: مشارکت خیران و شهروندان تفرش در جشن نیکوکاری امسال بسیار قابل توجه بود که جا دارد در این فرصت از نیات خیر این عزیزان قدردانی کرد.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است که افراد نیازمند و محروم جامعه نیز می‌توانند با کمک افراد خیر سال خوب و خوشی را آغاز کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: