ممنوعيت تردد پلاک‌های‌عمومی به طرح‌ترافیک
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار حسين رحيمي با تاكيد بر اين كه خوشبختانه با اطلاع‌رساني صورت گرفته ورود تاكسي‌هاي غير پلاك تهران به داخل محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد به ميزان قابل توجهي كاهش يافته است افزود: در عين حال به تمامي رانندگان تاكسي غيرپلاك تهران مجددا هشدار مي‌دهيم كه در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد قطعا جريمه مي‌شوند.
 
وي از ممنوعيت تردد خودروهاي عمومي با پلاك «ع» غير شهر تهران به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد از اول اسفندماه خبر داد و افزود: بر اين اساس اين خودروها نيز در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان جريمه خواهند شد.
 
رييس پليس راهور تهران تاكيد كرد: بر اساس مذاكرات انجام شده با شهرداري تهران اين دسته از خودروهاي عمومي و تاكسي‌هاي غير پلاك شهر تهران در صورتي كه نياز به ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد دارند مي‌توانند با دريافت آرم‌هاي روزانه و هفتگي به اين محدوده تردد كنند.
 
وي اجراي اين طرح را در راستاي ساماندهي تردد در محدوده مركزي شهر و درخواست بخش‌هاي ذيربط در اين خصوص عنوان كرد و گفت: در عين حال سازمان تاكسيراني تهران و اتحاديه مربوطه در خصوص خودروهاي عمومي پايتخت نيز بايد نظارت ويژه‌اي بر فعاليت اين خودروها داشته باشند تا در روزهاي واپسين سال شهروندان با مشكل تردد و كمبود وسايط حمل و نقل عمومي مواجه نشوند.
 
رييس پليس راهور تهران با اشاره به استقرار تيم‌هاي ويژه براي برخورد با خودروهايي كه به صورت غيرمجاز وارد محدوده طرح ترافيك مي‌شوند تصريح كرد: خودروهاي سيار مجهز به دوربين‌هاي ثبت تخلف طرح ترافيك نيز در اين محدوده گشت‌زني و نسبت جريمه خودكار خودروهاي غيرمجاز اقدام مي‌كنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: