عضو جامعه روحانیت: نحوه تسلیت گویی احمدی نژاد به مادر چاوز نامتعارف بود / کاری جز اظهار تأسف از دستم

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در شرایطی که مشکلاتی چون گرانی مرم کشور را دچار مشکل کرده،همه درگیر حاشیه هایی هستند که توسط احمدی نژاد و اطرافیانش به طور دائم به وجود می آید.
عصر ایران - حتی سفر 2 روزه هم کافی بود تا "حاشیه و احمدی نژاد" دوباره همنشین هم شوند. عکس های منتشره از مراسم یابود هوگو چاوز ، بعد از آن پیام تسلیت جنجالی باعث شد تا انتقادات از نوع رفتار احمدی نژاد ، بار دیگر مطرح شود.اکرمی

 سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در این رابطه در گفت و گو با عصر ایران می گوید: بنده هنوز عکس های مورد بحث را ندیدم، اما شنیده ام که آقای احمدی نژاد به طور نا متعارفی به مادر آقای چاوز تسلیت گفته اند که در این باره به جز تأسف کار دیگری از ما بر نمی آید.



احمدی نژاد و مادر چاوز
 
 نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط موجود و مشکلاتی که لایه های مختلف جامعه را به خود درگیر کرده است، ادامه داد: در شرایطی که مشکلاتی چون گرانی مردم کشور را دچار مشکل کرده است و بر همه واجب و لازم است که فکری برای رفع محدودیتها کنند، همه درگیر حاشیه هایی هستند که توسط احمدی نژاد و اطرافیانش به طور دائم به وجود می آید. پس باید همه متوجه این امر باشند که دولتی ها به چنین رفتارهایی عادت دارند و نباید توجه نشان دادن به این نوع بدرفتاری موجب شود تا مشکلات مهم مردم پابرجا بمانند.

احمدی نژاد بر سر تابوت چاوز
 
این عضو جامعه روحانیت مبارز تهران همچنین ادامه داد: پیام آقای احمدی نژاد به مرگ چاوز و همچنین رفتاری که او در مراسم برگزار شده در ونزوئلا از خود نشان داد، این مساله را نشان می دهد که از او هیچ کاری بعید نیست و به همین دلیل همیشه باید منتظر باشیم تا رفتارهایی اینچنینی را از خود بروز بدهند. باید منتظر ماند تا بالاخره دولتش وقتش تمام شود و این روزها را پشت سرگذاشت.

اکرمی همچنین اظهاراتش را با این جمله به پایان برد: " وقتی احمدی نژاد در مقابل مقام معظم رهبری تمرد می کند، پس باید اینطور نتیجه گیری کرد که وقتی کسی به خود اجازه بی توجهی به فرمایشات رهبری را می دهد، هیچ یک از کارهایش را نباید تعجب بر انگیز خواند."
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: