یک خبر خوب برای دیابتی‌ها
تاريخ : 24 / 11 / 1391برچسب:, | 8:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کار این دستگاه این است که ابتدا قند خون را اندازه گیری کرده، قند خون مستقیم وارد پمپ شده و سوابق قند خون بیمار مشخص می‌شود دیگر نیازی نیست که شخص هر بار این عمل را انجام دهد.

با این دستگاه بیماران دیابتی باری تزریق انسولین نیاز به سرنگ نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، مهندس مینا کثیری، محقق، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص این دستگاه گفت: یکی از دردسرهایی که بیماران دیابتی با آن مواجه هستند حداقل روی سه بار تزریق انسولین است که این دستگاه انجام تزریق انسولین را بدون استفاده از سرنگ امکان پذیر کرده است.

وی گفت: کار این دستگاه این است که ابتدا قند خون را اندازه گیری کرده، قند خون مستقیم وارد پمپ شده و سوابق قند خون بیمار مشخص می‌شود دیگر نیازی نیست که شخص هر بار این عمل را انجام دهد.

کثیری در ادامه افزود: این دستگاه بر اساس فاکتورهای نرم افزاری میزان انسولین لازم را اعلام می‌کند و دیگر نیاز نیست فرد برای هر بار تزریق میزان انسولین را مشخص کند سپس انسولین محاسبه شده توسط یک پاد (دستگاهی که تزریق ها را حذف کرده است) که به بدن می‌چسبد وارد بدن می‌شود.

این مخترع اذعان داشت: این دستگاه به افراد امکان می دهد حتی در هنگام خواب یا فعالیت های دیگر هم به طور خودکار انسولین به بدنشان وارد شود و دیگر نگران فراموش کردن تزریق نباشند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: