آل‌هاشم: حضور مردم در راهپیمایی ستودنی بود/مردم پاسخ نهایی به دشمن را در انتخابات می‌دهند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه‌آفرینی مردم سربلند ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ستودنی است و البته این حضور زمینه‌ای برای حضور پرشورتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جمع کارکنان این سازمان با بیان این‌که مردم شهید‌پرور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، تمام معادلات دشمنان را برهم ریخت، اظهار کرد: آحاد ملت بار دیگر نشان دادند که وقتی پای منافع نظام در میان باشد گوش به فرمان ولایت بوده و اختلاف‌ها وسلیقه‌ها را کنار خواهند گذاشت و با وحدت و یکپارچگی از دستاوردهای انقلابشان صیانت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه "22 بهمن روز پاسخ به تهدیدهای دشمن بود و آنان نیز این پیام را به خوبی دریافت کردند که مردم در عین سلایق مختلف از نظام و رهبری دفاع می‌کنند"، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که همسو با افزایش تهدیدها و فشار‌ها، مقاومت مردم نیز افزایش پیدا می‌کند و روز 22 بهمن، نمادی از حمایت مرد از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب بود.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن تشکر از رسانه‌ها، بوی‍ژه رسانه ملی در انعکاس شایسته این حضور، از پخش تصاویر به یاد ماندنی و تاریخی دوران انقلاب قدردانی کرد.

 

آل‌هاشم در پایان تصریح کرد: مردم، پاسخ نهایی به تهدیدهای دشمنان را در پای صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهند داد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم که امیر سرتیپ دادرس - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران - نیز حضور داشت، سرهنگ شاهین تقی‌خانی جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به درجه سرتیپ دومی نائل شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: