نخستین گروه زایران ایرانی وارد مدینه منوره شدند
تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 4:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نخستین گروه زایران ایرانی عمره مفرده متشكل از 300 نفر و مربوط به دو كاروان از زایران تهرانی، بامداد امروز (چهار شنبه) وارد مدینه منوره شدند.
۱۳۹۱ چهارشنبه ۲۷ دی ساعت 16:21
به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، این اعزام از ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد و توسط شركت هواپیمایی سعودی به مقصد مدینه منوره انجام شد.

زایران مدینه منوره از ساعت 21 سه شنبه شب در فرودگاه مهرآباد گرد هم آمده بودند تا پس از آخرین توجیهات و اقدامات لازم به این سفر معنوی اعزام شوند.

براین اساس، روزانه حدود دو تا سه پرواز از 19ایستگاه پروازی كشور به عربستان سعودی اعزام می شوند.

به گفته معاون سازمان حج و زیارت، طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نیمی از اعزام عمره گزاران در دوره جدید توسط شركت‌های سعودی و نیمی دیگر توسط شركت‌های ایرانی شامل شركت هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شود.

مدیر یكی از این كاروان‌ها كه اعزام 170 نفر را به عهده داشت، اظهار داشت: پروازهای ایرانی از نظر سرویس دهی و احترام به زایران بهتر از پرواز سعودی است.

همچنین بر پایه برنامه اعلام شده از سوی مسوولان سازمان حج و زیارت، حدود شش تا هفت هزار نفر از عمره گزاران ایرانی در هفته به سرزمین وحی عزیمت خواهند كرد.

نام نویسی در كاروان های مرحله نخست عمره مفرده سال جاری از 30 آذرماه گذشته آغاز شد و دارندگان اولویت‌های یک تا 300 بانک ملت می‌توانستند در دو هزار كاروان ثبت نام كنند.

طبق اعلام سازمان حج و زیارت، اولویت‌های مرحله دوم عمره امسال نیز از نیمه بهمن ماه فراخوان می شوند و اعزام های مرحله دوم از نیمه اردیبهشت تا 16 تیرماه سال آینده صورت می‌گیرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: