حمله اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس
تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 4:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله اراذل و اوباش به یکی از آمبولانس‌های مرکز اورژانس پایتخت در حین امدادرسانی به یک جوان مست خبر داد.
 
حسن عباسی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:04 شب گذشته عوامل اورژانس برای امدادرسانی به یک جوان 18 ساله که در یکی از پارک‌های محله خیابان 17 شهریور در پی مصرف الکل مسموم شده بود، اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس حین امدادرسانی و مداوای جوان حادثه دیده بودند که متوجه شدند تعدادی از اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس حمله کرده و دستگاه‌ها و تجهیزات آن را به سرقت بردند.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در همین حین یکی از تکنیسین‌ها به تعقیب یکی از سارقان پرداخته و موفق به گرفتن و انتقال وی به آمبولانس شد، گفت: سایر همراهان این سارق قصد آزادکردن متهم 18 ساله را داشتند که تکنیسین‌های اورژانس به سرعت وی را به کلانتری محل منتقل کردند.
 
عباسی با بیان اینکه با انجام اقدامات ماموران کلانتری شماری از دستگاه‌های به سرقت رفته آمبولانس نظیر بی‌سیم و دستگاه ID از سوی متهمان بازگشت داده شد به ایسنا گفت: برخی از تجهیزات نظیر کپسول آتش‌نشانی، کپسول اکسیژن، لوازم امدادی و ... نیز بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون عودت داده نشده است.
 
عباسی همچنین درباره احتمال عمدی‌بودن این حادثه و ارتباط آن با پسر18 ساله نیز به ایسنا گفت: این موضوع در حال بررسی است و در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر قطعی درباره آن کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: