مهدی تاج جانشین محمد رویانیان
تاريخ : 13 / 10 / 1391برچسب:, | 10:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عصر ایران - محمد رویانیان را باید یکی از مدیران خاص فوتبال ایران دانست. او که از نیروی انتظامی به ستاد سوخت رفته بود با ورود به فوتبال نشان داد که به عنوان یکی از چهره های مورد توجه در سیستم مدیریتی حاضر است و شاید به همین دلیل است که توانسته گسترده ترین منابع مالی را به پرسپولیس تزریق کرد تا در کنار اینکه اوضاع این باشگاه را بهبود بخشد،

همیشه متهم به این شود که تنها مدیری است که به راحتی به منابع دولتی دسترسی دارد. به هر حال رویانیان به لحاظ نتیجه گیری کارنامه موفقی نداشته است تا افکار عمومی اتهام بر باد دادن بیت المال را به او وارد کند. حالا سردار که این روزها به سردار سرخ و البته شاکی معروف است، کم کم به این نتیجه رسیده است که عطای فوبتال را به لقایش ببخشد.

رویانیان به این نتیجه رسیده است که جنسش از جنس فوتبال نیست و به همین دلیل زمزمه هایی در خصوص جدایی اش شنیده می شود.

به گفته یک منبع آگاه، مهدی تاج نایب رییس پیشین فدراسیون فوتبال و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یکی از گزینه هایی است که قرار است در روزهای آتی با وزیر ورزش درباره مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شود.

باید منتظر ماند و دید که جا به جایی چه زمانی صورت می گیرد و آیا پرسپولیس بدون رویانیان باز هم می تواند بدون دغدغه های مالی برنامه های خود را پیگیری کند یا خیر؟



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: