حماسه 9 دی تولد جدید انقلاب اسلامی / دشمنان به دنبال فتنه‌ای دیگر هستند

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه 9 دی تولد جدید انقلاب اسلامی محسوب کنیم زیرا در این روز تاریخی ملت ایران پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را داد.

خبرگزاری فارس: حماسه 9 دی تولد جدید انقلاب اسلامی / دشمنان به دنبال فتنه‌ای دیگر هستند

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت سالگرد 9 دی ماه اظهار داشت: ما باید حماسه 9 دی را تولد جدید انقلاب اسلامی محسوب کنیم زیرا نهم دی یک روز تاریخی بود که ملت ایران پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را داد.

وی حماسه 9 دی را نماد وحدت و اتحاد ملت ایران در مقابل دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمنان ما در حال حاضر نیز در ارتباط با انتخابات جوسازی‌ کرده و فضاسازی ناحق و نابه‌جایی ایجاد می‌کنند که اینها هوشیاری ملت را می‌طلبد.

آل‌هاشم با بیان اینکه قطعا دشمن به دنبال فتنه‌ای دیگر است، بیان کرد: آن چیزی که ما باید در این مقطع حساس به آن توجه کنیم بصیرت و هوشیاری است و اینکه گذشته را به خوبی بررسی کرده، حال را خوب ببینیم و به آینده فکر کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر لزوم هوشمندی و افزایش بصیرت گفت: تلاش دشمن در آستانه انتخابات از طریق تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی اعمال می‌شود اما باید وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و مطیع فرامین مقام معظم رهبری باشیم.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: در حال حاضر نه‌تنها ارتش جمهوری اسلامی بلکه تمام نیروهای مسلح ایران با اقتدارتر از گذشته آماده در مقابل هرگونه تهدید دشمنان هستند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: