تولد نوزاداصفهانی در دستشویی
تاريخ : 4 / 10 / 1391برچسب:, | 7:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد احمدی یکی از تکنسینهای حاضر در این ماموریت فوریتهای پزشکی گفت: ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه ی صبح روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه جاری، اتاق فرمان فوریتهای پزشکی در تماسی با پایگاه ما اعلام کرد که مادر بارداری در دستشویی منزلی واقع در خیابان استادیوم بادرود نطنز زایمان کرده و فرزندش در سیفون دستشویی گرفتار شده است.
به گزارش  ایسنا وی در ادامه افزود: بعد از دریافت این گزارش بلافاصله در صحنه ی حادثه حاضر و پس از کنترل شرایط، متوجه شدیم که نوزاد این زن ۴۲ ساله که ماه هفتم بارداری خود را پشت سر می گذاشت، از رحم مادر خارج و سر وی داخل سیفون توالت گرفتار شده است.

احمدی تصریح کرد: پس از مشاهده ی وضعیت موجود، شرایط جسمی مادر را با انجام اقدامات درمانی اولیه کنترل کردیم؛ اما از آنجایی که نوزاد در این موقعیت تنها از طریق بند ناف امکان تنفس کردن و زنده ماندن را داشت، چنانچه بند ناف او از مادر جدا می شد احتمال ادامه ی زندگی برایش ناممکن بود لذا سریعا با استفاده از یک چکش، سنگ سیفون توالت را به آرامی شکسته و سر نوزاد را رها کردیم.
این تکنسین اورژانس ۱۱۵، جنسیت نوزاد را پسر اعلام کرد و اظهار داشت: پس از نجات نوزاد، وی را که از ناحیه ی دست و پا مقداری دچار کبودی شده بود مورد درمان اولیه قرار داده و سپس با وضعیتی بسیار مناسب و مطلوب توسط آمبولانس به بخش نوزادان بیمارستان فاطمیه ی بادرود منتقل کردیم.
وی خاطرنشان کرد: مادر ۴۲ ساله را نیز که ششمین بارداری خود را پشت سر گذاشته بود، جهت اقدامات درمانی لازم به بخش مامایی بیمارستان مذکور انتقال دادیم و خوشبختانه در حال حاضر مادر و نوزاد از وضعیت جسمانی بسیار خوبی برخوردار هستند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: