بیست و سومین ناوگروه دریایی ایران در بندر سودان پهلو گرفت
تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: ناوگروه بیست و سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن جماران و ناو بالگردبر بوشهر در بندر سودان پهلو گرفت.

خبرگزاری فارس: بیست و سومین ناوگروه دریایی ایران در بندر سودان پهلو گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه بیست و سوم نداجا متشکل از ناوشکن جماران و ناو بالگردبر بوشهر پس از عبور از تنگه استراتژیک باب المندب و انجام ماموریت موفقیت آمیز خود در دریای سرخ در بندر سودان پهلو گرفت و فرماندهان این ناوگروه پس از استقبال رسمی مقامات سودان با فرماندهان ارشد نیروی دریایی این کشور دیدار کردند.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم توسط یکی از افسران نیروی دریایی سودان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور ضمن خوشامدگویی به ناوگروه نداجا از میزبانی شایسته و استقبال گرم مقامات سودانی تشکر کرد و حضور ناوگروه نداجا در سودان را یک افتخار دانست.

در ادامه این دیدار عبدالله المطری فرمانده ارشد نیروی دریایی سودان با ابراز خوشحالی از حضور ناوگروه ایرانی در کشورشان خواهان ادامه و گسترش روابط دوستانه نظامی بین دو کشور شد و گفت در آینده نزدیک به ایران سفر خواهد کرد.

وی همچنین ضمن اشاره به وجه مشترک دینی و اجتماعی دو کشور، برقراری امنیت دریایی را یکی از اولویت‌های ایجاد روابط دانست و پیروزی و موفقیت را برای نیروهای دریایی دو کشور و همچنین سرافرازی دین مبین اسلام خواستار شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: