آشنايي با دفاع‌ مقدس، عامل استحكام جوانان در برابر جنگ نرم دشم

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تأكيد رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش : آشنايي با دفاع‌ مقدس، عامل استحكام جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد علي آل‌هاشم در جمع خانواده شهداي رزمايش «عاشقان ولايت» گفت: شناساندن همه‌جانبه شهدا به نسل‌هاي بعدي، يكي از راه‌هاي اداي دين به شهداست. بايد نسل جوان ما با فرهنگ دفاع‌ مقدس آشنا شود تا در برابر تهاجمات فرهنگي و جنگ نرم دشمن و تهديد بيگانگان، همچون دژي محكم و غيرقابل تسخير، توان مقاومت داشته باشد.


به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمدعلي آل‌هاشم، رييس سازمان عقيدتي سياسي آجا
،كه جهت شركت در مراسم شهداي رزمايش عاشقان ولايت به مشهد سفر كرده بود در اين مراسم، بر لزوم تببين رشادت‌ها و خدمات شهدا و ايثارگران براي جامعه تأكيد كرده و گفت: اگر تنها به كارهاي كليشه‌اي و بيان سطحي عظمت شهدا محدود نشويم، بيشترين و بهترين نتيجه را مي‌گيريم.
وي ادامه داد: همه ما مديون شهدا و ايثارگران هستيم و شناساندن همه‌جانبه شهدا به نسل‌هاي بعدي، يكي از راه‌هاي اداي دين به شهداست. بايد نسل جوان ما با فرهنگ دفاع ‌مقدس آشنا شود تا در برابر تهاجمات فرهنگي و جنگ نرم دشمن و تهديد بيگانگان، همچون دژي محكم و غير قابل تسخير، توان مقاومت داشته باشد.


رييس سازمان عقيدتي سياسي آجا اضافه كرد: جامعه‌اي كه بتواند اين آرمان‌هاي مقدس را به خوبي درك و ترويج كند، اخلاق و معنويت در آن جامعه گسترش خواهد يافت و فساد و ناهنجاري درآن به‌وجود نخواهد آمد و در نتيجه، محيطي سالم و انساني و الهي شكل خواهد گرفت.
آل‌هاشم با اشاره به تقارن اعزام كاروان «عاشقان ولايت» با هفته بسيج اظهار داشت: بسيج نياز به تمجيد و تعريف ندارد. ما نيازمند بسيج هستيم و بسيج در مواقع بحراني كارگشاست.



گفتني است، مراسم تجليل از خانواده معظم شهداي رزمايش «عاشقان ولايت» 15 آذر 1384 تحت عنوان كاروان «عاشقان ولايت»، به همت معاونت نيروي انساني سازمان عقيدتي سياسي آجا و در آستانه هفتمين سالگرد اين شهدا، بعه مدت 4 روز در جوار بارگاه مطهر امام‌رضا (ع) برگزار شد.
همچنين در پايان اين مراسم، توسط رييس سازمان عقيدتي سياسي آجا، هماهنگ‌كننده ارشد عقيدتي سياسي منطقه خراسان و چند تن از فرماندهان ارشد نظامي منطقه خراسان و شرق كشور، با اهداي لوح تقدير و هدايا از خانواده معظم شهدا تقدير شد.



 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: