بدپوششی زن کار را به طلاق کشاند
تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:زن,بدپوشش,طلاق,عقاب نیوز, | 10:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آفتاب: زوج جوانی در دادگاه خانواده حاضر شدند و درخواست طلاق توافقی خود را به قاضی دادگاه ارائه کردند. در ابتدای جلسه دادگاه زن جوان که ۲۵ سال سن داشت خطاب به قاضی گفت: یک سال و شش ماهه گذشته در دانشگاه با همسرم آشنا شدم و در همان مدت آشنایی‌مان تصمیم به ازدواج گرفتیم که البته این تصمیم‌گیری بدون در نظر گرفتن سطح فرهنگ خانواده‌هایمان بود.


وی ادامه داد: شوهرم دارای یک خانواده بسیار سنتی و مذهبی است، به طوری که پوشش من را از ابتدا قبول نداشتند و حتی با این موضوع مشکل داشتند چرا که آنها از من می‌خواستند که پوششم مانند خودشان شود، اما من به دلیل عقایدی که داشتم پوششم را بدون ایراد می‌دانستم که نیازی نبود آن را تغییر دهم.


این زن جوان با بیان این‌که شوهرم نیز در ابتدا مرا با همین پوشش انتخاب کرد، افزود: شوهرم در دوران آشنایی‌مان هیچگاه از اعتقادات خانواده‌اش حرفی نزد حتی طوری وانمود می‌کرد که پوشش آنها نیز مانند خانواده من است در حالی که خانواده‌های ما از نظر اعتقادی تفاوت‌هایی بسیاری با یکدیگر دارند.


وی خاطرنشان کرد: به خواست شوهرم در زمان آشنایی خانواده‌هایمان با یکدیگر پوششی را که مورد پسند خانواده‌اش بود انتخاب کردم و شوهرم در همان دوران به من گفت که این پوشش تنها برای دوران نامزدیمان‌مان است و بعد از گذارندن این دوران هر پوششی را که دوست دارم می توانم انتخاب کنم اما متاسفانه بعد از ازدواجمان مشکلاتمان چند برابر شد چرا که شوهرم نتوانست اعتقادات خود را از بچگی همراهش بوده کنار بگذارد و مانند من فکر کند. همچنین زمانی که اعتراض می‌کردم که چرا قبل از ازدواج با پوششم مشکلی نداشتی خیلی راحت می‌گفت زیرا فکر می‌کردم می‌توانم بعد از ازدواج تو را تغییر دهم.


این زن جوان ۲۵ ساله گفت: در طول چند ماهی که از زندگی مشترکمان می‌گذرد موضوع پوشش من دغدغه و مشکل اصلی زندگی‌مان شده است چرا که خانواده همسرم نتوانستند با موضوع پوششم کنار بیایند به همین دلیل مرتب از همسرم می‌خواهند که مرا طلاق بدهد و با کسی ازدواج کند که مانند خودشان است. همچنین خانواده من نیز اصرار زیادی به جدایمان دارند. زیرا آنها نیز معتقدند ازدواج ما از همان ابتدا اشتباه بوده و تا دیر نشده باید از یکدیگر جدا شویم.


در ادامه جلسه دادگاه شوهر این زن که ۲۶ سال سن داشت خطاب به قاضی گفت: همسرم حق دارد زیرا من اشتباه بزرگی را مرتکب شدم چرا که فکر می‌کردم اگر همسرم در دوران نامزدی حجابش مانند خانواده‌ام شود بعد از ازدواج نیز می‌توانم او را متقاعد کنم که همیشه همانگونه بماند. در حالی که اینگونه نشد و خیلی زودتر از آنکه فکرش را کردیم زندگی‌مان از هم پاشید.


وی افزود: به همسرم علاقه‌ زیادی دارم و خودش این موضوع را به خوبی می‌داند، اما نمی‌توانم با این شرایط به زندگی با او ادامه دهم. همچنین می‌دانم که مقصر اصلی در این میان خودم هستم به همین دلیل می خواهیم از هر چه زودتر از یکدیگر جدا شویم.


این مرد جوان ۲۶ ساله مدعی شد: مهریه همسرم ۱۰۰ سکه بهار آزادی است که هر طور تمایل داشته باشد به او پرداخت خواهم کرد.


به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان از آنها خواست که به واحد مشاوره مراجعه کنند و از طلاق توافقی منصرف شوند اما زوج جوان اصرار به جدایی داشتند و به همین دلیل قاضی دادگاه حکم طلاق توافقی این زوج جوان را صادر کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: