پیروزی پرسپولیس بر تیم ۹ نفره ذوب‌آهن
تاريخ : 29 / 8 / 1391برچسب:, | 7:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


به گزارش ایسنا، پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار ۲۰ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

نیمه نخست

دقایقی پیش از شروع بازی، اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه با فریادهای بلند خود شهاب گردان را مورد تشویق قرار می دادند. دروازه بان امروز سرخ پوشان هم با تکان دادن دست هایش به ابراز احساسات تماشاگران واکنش نشان می داد.

دقیقه ۵، این تیم مهمان بود که پرسپولیسی ها را غافلگیر کرد تا بازگشت گردان به دروازه این تیم چندان برایش خوش یمن نباشد. در این صحنه پیام صادقیان با یک شوت محکم و فنی دروازه میزبان را گشود. گردش توپ در این صحنه به گونه ای بود که هیچ کاری از دست گردان برنمی آمد.

دقیقه ۹، میثم نقی زاده از پرسپولیس با ناراحتی و احساس درد از ناحیه زانو به زمین افتاد و لحظاتی را در همان حال سپری کرد.

دقیقه ۱۱، در حالی که هادی نوروزی به سرعت راه دروازه ذوب آهن را در پیش گرفته بود، در میانه میدان با خطای بازیکن حریف متوقف شد که این مساله با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

دقیقه ۱۲، اصفهانی ها بار دیگر می توانستند گل زنی کنند اما گردان این بار توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۱۳، کریم انصاری فرد در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما وقتی می خواست با ضربه سر توپ را از مدافع روبرویش عبور دهد، به زمین افتاد. در حالی که پرسپولیسی ها و هوادارانشان معتقد به پتالتی بودند، محسن ترکی، داور میدان با آنها هم عقیده نبود و رای به ادامه بازی داد.

یک دقیقه بعد، ذوب آهنی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه با اشتباه نورمحمدی و ضربه سر رو به عقب او به گل دوم ذوب آهن انجامید.

دقیقه ۱۸، پرسپولیس می توانست روی یک پرتاب اوت دستی به گل برسد اما مسعود همامی توپ را به خوبی دور کرد.

چند ثانیه بعد، انصاری فرد از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه محکم و دیدنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴، پرسپولیسی ها یا پاسکاری سریع و خوب خود، به دروازه ذوب آهن نزدیک شدند و در حالی که هادی نوروزی با دروازه بان تک به تک شده بود، خطای سعید عبدالله پور بازی را متوقف کرد. بازیکن ذوب‌آهن به دلیل این خطا با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد و از بازی بیرون رفت. هفت هوادار ذوب آهن که در گوشه سمت راست ورزشگاه نشسته بودند نسبت به این تصمیم ترکی اعتراض کردند.

یک دقیقه بعد، ضربه ایستگاهی حاصل از صحنه قبل را مهدوی کیا به سمت دروازه شلیک کرد اما همامی به زیبایی ضربه فوق العاده خوب او را مهار کرد.

دقیقه ۳۰، بار دیگر سرخ پوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما این فرصت هم برای آنها حاصلی در بر نداشت.

دقیقه ۳۱، همامی بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد. این بار او ضربه محکم نوروزی را دفع کرد که از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه اش شلیک کرده بود.

دقیقه ۳۵، نقی زاده می توانست با شوت راه دور تیمش را به گل اول برساند اما همامی او را هم ناکام گذاشت.

دقیقه ۳۶، مانوئل ژوزه پولادی را از زمین بیرون کشید و به جای او غلام رضا رضایی را به میدان فرستاد.

دقیقه ۳۹، نوروزی از داور کارت زرد گرفت تا پرسپولیسی ها هم از کارت های داور بی نصیب نباشند.

دقیقه ۱+۴۵، مهدوی کیا از روی ضربه ایستگاهی دروازه همامی را باز کرد تا یکی از گلهای خورده پرسپولیس را جبران کند.

نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها در این نیمه هجومی‌تر ظاهر شدند و از همان دقیقه نخست به سمت دروازه ذوب‌آهن هجوم بردند.

دقیقه ۵۲: محمد نوری در میانه میدان صاحب توپ شد و آن را به هادی نوروزی رساند، او هم با دروازه‌بان تک به تک شد و همامی ترجیح داد تا با خطا روی این بازیکن و به جان خریدن یک کارت قرمز مانع گل شدن این توپ شود.

دقیقه ۵۸: دارکو بوژوویچ پس از اخراج همامی درون دروازه ایستاد و در حالی که مقابل او مهدی مهدوی کیا ایستاده بود تا ضربه پنالتی را بزند، توانست این توپ را دفع کند.

دقیقه۵۹: پرسپولیسی‌ها تلاش کردند تا از توپ برگشتی به گل برسند اما شوت کریم انصاری‌فرد از بالای دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس همچنان برای رسیدن به گل تساوی مقابل تیم ۹ نفره ذوب‌آهن تلاش کند.

دقیقه ۶۸: باز هم پرسپولیسی‌ها چشم به ساق‌های مهدوی‌کیا و هنر او در ضربات ایستگاهی داشتند. آنها در سمت چپ زمین ذوب‌آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و این بار بوژوویچ توانست با نمایش خوب خود این توپ را بگیرد.

دقیقه۷۲: کریم انصاری‌فرد با یک ضربه سر ناامیدکننده مقابل دروازه ذوب‌آهن توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۷۵: پرسپولیس با چند پاس تک ضرب به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شد و در نهایت محمد نوری توانست از برتری عددی تیمش در محوطه جریمه استفاده کند و با یک ضربه بغل پا دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

دقیقه ۷۷: باز هم پرسپولیس برای رسیدن به گل روی دروازه حریف حمله کردند اما محمد نوری این بار مقابل دروازه ذوب‌آهن مانند مدافع ظاهر شد و توپ را از مقابل دروازه بوژوویچ به بیرون کشید.

دقیقه ۲+۹۰: جواد کاظمیان چند مدافع ذوب‌آهن را دریبل کرد اما نتوانست ضربه آخر را به خوبی بزند و این توپ هم به نتیجه‌ای نرسید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: