دارين حمزه: بخاطر آن صحنه‌ها شرمنده‌ام
تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:دارین حمزه,هتل بیروت,عقاب نیوز, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه ها شرمنده هستم اما مدير قراردادم(دانيل آبريد) براي اينكه من متضرر نشوم پيشنهاد داد به جاي فسخ قرارداد... .

به گزارش آويني فيلم، "دارين حمزه" ديگر در ايران شناخته شده است. او با"كتاب قانون" ميري به سينماي ايران معرفي شد و بعد هم فيلم هاي"شكارچي شنبه" و "33 روز" را بازي كرد و حالا هم در پروژه"فرشتگان قصاب" ايفاگر نقش است.
 
 
اين بازيگر زن لبناني الاصل با بازي در اين فيلم ها كارنامه پر باري در سينماي ايران از خود به جا گذاشته است، فيلم هايي كه در ايران برچسب ارزشي خورده و در سينماي انقلابي ايران قابل تعريف هستند.
 
 
اما در اين بين فيلمي به كارگرداني"دانيل آربيد" در جشنواره"فيلم لوكارنو" به نمايش درآمد كه با سر و صداي زياد رسانه هاي صهيونيستي همراه بود. "هتل بيروت" كه سال 2011 ميلادي در لبنان ساخته شد هيچ وقت اجازه اكران در اين كشور پيدا نكرد چرا كه گفته مي شد در آن به ترور رفيق حريري اشاره شده است.
 
 
سر و صداي رسانه هاي غربي و صهيونيستي از اين باب بود كه خانم"دارين حمزه"، همان بازيگر فيلم هاي ارزشي سينماي ايران در"هتل بيروت" به ايفاي نقش پرداخته است. "حمزه" در اين فيلم كه با حمايت كمپاني هاي صهيونيستي و توسط يك شبكه فرانسوي ساخته شده است نقش يك خواننده را بازي مي كند.
 
 
صحنه هاي مستهجني كه در"هتل بيروت" به نمايش درآمد و"دارين حمزه" نيز يك پاي اصلي اين صحنه ها "معرفي شد" احساسات بينندگان را برانگيخت، بينندگاني كه چه در ايران او را مي شناختند و چه در سينماي لبنان.
 
 
اين اتفاق در حالي رخ داد كه افكار عمومي منتظر پاسخگويي وي بودند تا اينكه رمضان سال 2012 مصاحبه اي توسط خبرگزاري عرب زبان"نورت" با"دارين حمزه" منتشر شد. در اين مصاحبه"حمزه" تمام صحنه هاي مستهجن فيلم را تكذيب كرد.
 
 
گرچه اين مصاحبه"حمزه" تاكنون توسط رسانه هاي داخلي بايكوت خبري شد و با سكوت گذشت اما اين بازيگر تمام ماجراي"هتل بيروت" را در چهار پاراگراف تعريف مي كند.
 
 
متن كامل ترجمه شده اين مصاحبه كه منتشر شده در ادامه مي آيد(متن اصلي نورت):
 
حمزه گفته كه آن صحنه ها را bdobllerh بازيگر فرانسوي به جاي او بازي كرده است.
 
 
دارين ادامه مي دهد: به آداب و رسوم يك دختر عرب متعهد است و قبول نمي كند كه با صحنه هاي زشت به تحريك مخاطبان عرب بپردازد و نسبت به آن صحنه ها اعلام بي ‎گناهي مي كند.
 
 
او افزوده است: در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه ها شرمنده هستم اما مدير قراردادم(دانيل آبريد) براي اينكه من متضرر نشوم پيشنهاد داد به جاي فسخ قرارداد به جاي من خانم bdobllerh بازي كند.
 
 
گفتني است در اين فيلم"دارين حمزه" نقش زني را دارد كه دچار مشكلات جدايي از همسر شده و با مرد فرانسوي آشنا مي شود و درنهايت متوجه مي شود كه مرد براي سازمان جاسوسي اسرائيل(موساد) كار مي كرده و او از ازدواج با آن مرد، سرباز مي زند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: