جزئيات گران‌ترين پيش‌فروش مسكن در تهران
تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

گران‌قيمت‌ترين فايل مربوط به پيش‌فروش مسكن در تهران روز گذشته در سامانه مجازي معاملات ملك، به ثبت رسيد.

به گزارش «دنياي‌اقتصاد» اين فايل شامل يك پنت‌هاوس 840 مترمربعي در محله زعفرانيه است كه سازنده آن هر مترمربع اين ملك را 20 ميليون تومان تعيين قيمت كرده است.

اين پنت‌هاوس در طبقه 14 ساختماني واقع شده كه در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زني طبقه 15 رسيده است و سازنده در جزئيات فايل اعلام كرده است كه پنت‌هاوس 20 ماه ديگر آماده تحويل خواهد بود.

جزئيات نحوه پيش‌فروش اين پنت‌هاوس كه در سايت ايران‌فايل درج شده، نشان مي‌دهد در اين ملك 4 اتاق خواب وجود دارد و استخر و سونا و جكوزي نيز دارد.

همچنين در فايل مربوط به پيش‌فروش اين واحد مسكوني قيد شده است: قيمت مترمربعي 20 ميليون تومان به عنوان «قيمت‌نهايي» است.

قيمت كل فروش گرانترين پنت‌هاوس در مرحله پيش‌فروش 16 ميليارد و 800 ميليون تومان تعيين شده است كه بنگاه فروشنده اين ملك، چنانچه به نرخ مصوب اتحاديه املاك عمل كند و حداكثر يك‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفين –خريدار و فروشنده پنت‌هاوس- دريافت كند، حدود 150 ميليون تومان از فروش اين ملك، عايدي به دست خواهد آورد.

به گزارش «دنياي‌اقتصاد» سطح قيمت‌هاي پيشنهادي براي پيش‌فروش مسكن در سامانه ايران‌فايل نشان مي‌دهد: اغلب واحدهاي مسكوني متراژ متوسط مترمربعي بين 2 ميليون تا 2 ميليون و 500 هزار تومان از سوي سازنده‌ها به بازار عرضه مي‌شود.همچنين زمان تحويل واحدها نيز اغلب بين 5 تا 10 ماه آينده، اعلام شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: