اعدام در انتظار قاچاقچیان کراک و شیشه
تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:قاچاقچی,شیشه,اعدام,عقاب نیوز, | 8:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان اعلام کرد: با قوانین محکم وضع شده، اعدام در انتظار قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی از جمله کراک و شیشه است.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان که در فرمانداری سمنان تشکیل شد، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از بزرگ‏ترین آسیب‏های اجتماعی مطرح شده است.

وی گفت: همجواری ایران با بزرگ‏ترین کشورهای تولید و توزیع کننده مواد مخدر در جهان و قرار داشتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر به اروپا و آمریکا از مهم‏ترین چالش‏های این بخش است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان اضافه کرد: این امور کشور ما را تحت تاثیر قرار داده و لزوم پیشگیری از بلای خانمان‏ سوز اعتیاد را بیشتر ملموس می‏کند.

سعدالدین با بیان اینکه در این حوزه تنها با اقدامات فرهنگی مستمر و آموزش و آگاه ‏سازی خانواده ‏ها می‏ توان کار کرد، ادامه داد: در کنار دستگاه‏های دولتی، مشارکت مردم و تشکل‏های مردمی در تحقق این امر بسیار اثرگذار خواهد بود.

سعدالدین با اشاره به قوانین مبارزه با مواد مخدر گفت: خوشبختانه با تصویب قوانینی محکم در این زمینه، برای افرادی که در تهیه و توزیع مواد مخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه و کراک فعالیت دارند، احکامی همچون اعدام وضع شده است.

وی اضافه کرد: این افراد در دام دسیسه‏ های دشمنان نظام اسلامی افتاده‏ اند و مجری توطئه‏ های آنان هستند و اضمحلال و بی‏ هویت کردن سرمایه‏ های نظام، نوجوانان، جوانان و خانواده ‏های آنها هدف شومشان است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: