نیروی دریایی موجب محبوبیت بیشتر ارتش در بین جامعه است
تاريخ : 1 / 8 / 1391برچسب:, | 10:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش و همت فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی ارتش برای دستیابی به موفقیت‌های کنونی ستودنی است.

خبرگزاری فارس: نیروی دریایی موجب محبوبیت بیشتر ارتش در بین جامعه است
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گردهمایی فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی با تأکید بر نقش فراموش نشدنی مقام معظم رهبری در معرفی نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی گفت: تلاش و همت فرماندهان و مسئولین این نیرو برای دستیابی به موفقیت‌های کنونی ستودنی است.

آل‌هاشم همدلی کارکنان نیروی دریایی را در پیشبرد امور قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: این نیرو موجب محبوبیت بیشتر ارتش در بین جامعه است و خداوند را شاکریم که امروز نیروی دریایی در دل مردم جای دارد.

وی با بیان فرازهایی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، توجه به اصول مدیریت علوی و مبانی و مفروضات اساسی مدیریتی در این نامه را امری اجتناب ناپذیر و حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: مدیران و فرماندهان بایستی این فرمایشات مولی الموحدین(ع) را سرلوحه تمامی امور خود قرار دهند و در اجرای آن اهتمام کامل بورزند.

آل‌هاشم در ادامه با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این از سفرهای کم نظیر رهبر معظم انقلاب بود و لذا از اراده مردم خوبمان تجلیل می‌کنیم که به رغم تصورات واهی و پوچ دشمنان، معظم‌له با استقبال بی سابقه اقوام گوناگون ایرانی در این استان مواجه شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور پرشور نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب را از نکات قابل توجه این استقبال برشمرد و افزود: مردم نسبت به فرماندهی معظم کل قوا نه به عنوان یک رهبر سیاسی بلکه به عنوان یک رهبر دینی و نایب امام زمان(عج) ابراز ارادت کرده و ثابت کردند که تا آخرین قطره خون از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: خدمت برای این مردم قدرشناس افتخاری بس بزرگ است و ما هم وظیفه داریم در زمینه برقراری و تأمین امنیت این ملت شریف از عمق وجود تلاش کنیم.

همچنین امیر محمدحسن حبیبیان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش در این گردهمایی طی سخنانی به بیان نکاتی در خصوص رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی توسط کارکنان ارتش و نیروی دریایی پرداخت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: