اسامی حادثه‌دیدگان اتوبوس زائران ایرانی در مکه/ 2 زائر بستری شدند
تاريخ : 17 / 7 / 1391برچسب:, | 3:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری مهر اسامی 9 زائر آسیب دیده ایرانی حادثه واژگونی اتوبوس زائران ایرانی را منتشر کرد و که هم اکنون هفت نفر از این حجاج در سلامت کامل بوده ضمن آنکه 2 زائر خانم ایرانی آسیب دیده در بیمارستان بستری شده اند.

صبح امروز 17 مهر ماه اتوبوس عمومی زائران در شهر مکه مکرمه به علت اختلال در سیستم ترمز واژگون شد.

این تصادف در تونل منتهی به مسجدالحرام که به منطقه "مظله" معروف است به وقوع پیوسته است. مسافران این اتوبوس از ملیت‌های مختلف از جمله زائران ترکیه، ایران، اندونزی و آفریقایی بوده اند.

این اتوبوس‌های عمومی که زیر نظر شهرداری مکه هستند به "نقل الجماعی" معروف بوده و وظیفه انتقال زائران در برخی از نقاط پر ترافیک شهر به مسجدالحرام را بر عهده دارند.

با این وجود دکتر سیدعلی ریاض رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار مهر در مدینه منوره با بیان اینکه در این اتوبوس فقط 9 زائر ایرانی بوده اند که 5 مرد و 4 زن هستند، تصریح کرد: 5 نفر از مصدومان حادثه جراحت سطحی برداشته و هم اینک به محل استقرار هتل های خود بازگشته اند و 4 نفر دیگر در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفتند که در یکی دو روز آینده ترخیص خواهند شد.

این مقام مسئول حال مصدومان ایرانی را رضایت بخش اعلام کرد و اظهار داشت: فقط یک زائر پاکستانی در این حادثه جان خود را از دست داد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه در خصوص نام افراد حادثه دیده واژگونی اتوبوس زائران ایرانی در مکه مکرمه به شرح ذیل است:

1-  ثریا حسین زاده کاروان تهران  (فردا از بیمارستان ترخیص می شود)
2- هوشنگ چریان کاروان اصفهان
3- نژادعلی بقالی کاروان بندرعباس
4- فاطمه نورالدین کاروان بندرعباس
5- فاطمه گل نذرزاده کاروان بندرعباس (فردا از بیمارستان ترخیص می شود)
6- محمد ملائی کاروان بندرعباس
7- مهری سادات جلالی کاروان تهران
8- محمد شاه طالبی کاروان اصفهان
در حال حاضر تمامی این حجاج ایرانی در سلامت کامل بوده و پس از مداوای سرپای و سطحی از بیمارستان ترخیص و به محل اسکان کاروان های خود منتقل شده اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: