مراسم گراميداشت بيست و هفتمين سالگرد شهادت اميرسرلشگر حسن آبشناسان در ستاد ارتش برگزار شد

عقاب نیوز :

به مناسبت گراميداشت بيست و هفتمين سالگرد شهادت اميرسرلشگر حسن آبشناسان مراسم يادبود و سخنراني مذهبي با شركت فرماندهان,مسئولان و كاركنان نيروهاي چهارگانه آجا و خانواده معظم شهدا در مسجد امام خميني(ره) ستاد ارتش  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي ستاد آجا در اين كه با حضور امير سرلشگر صالحي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران  و حجت الاسلام والمسلمين  سيد محمد علي آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي آجا برگزار شدو مداح اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به مرثيه خواني و مداحي پرداخت  و سپس حجت الاسلام والمسلمين نيكبخت جانشين سازمان عقيدتي سياسي آجا طي سخناني گفت: امير سرلشگر آبشناسان فرمانده مقتدر نبرد حق عليه باطل بود و از كودكي اهل هيئت و مسجد وعبادت بود و بعد از اينكه وارد دانشگاه افسري شد دوره هاي مختلفي را طي نمود و فرمانده نيروهاي ويژه نوهد شد و در زمان جنگ تحميلي عراق عليه ايران شجاعانه و عاشقانه از انقلاب و ولايت حمايت كرد و با دشمن بعثي جنگيد تا به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

وي اضافه كرد: اگر به آيات الهي نگاه كنيم مي بينيم كه انسانها به چند نحوه از دنيا مي روند: مرگ طبيعي,مرگ در اثر انحه و زلزله... و شهادت, كه خداوند فقط شهادت (مرگ در راه خداوند) را بشارت داده و آن را پسنديده و مرگي مي خواند كه انسان خودش آن را انتخاب مي كند و اجرش بهشت جاويدان مي باشد و خود خداوند خون بهاي شهيدان است.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي آجا با استناد به روايتي از نهج البلاغه تصريح كرد: حضرت علي (ع) در كتاب نهج البلاغه اش ازهمرزمان شهيد و اهداف و برنامه هاي شهدا ياد مي كند و ما نيز با الگو گيري از اين امام (ع) بزرگوار اين سنت حسنه را بر پا داريم و به ياد شهدا باشيم و نام ويادشان را براي هميشه زنده نگه داريم.

وي اضافه كرد: شهدا خوف مال و مقام دنيا را نداشتند بلكه خوف اين را داشتند از لقاء پروردگار جا بمانند و با ايثار و گذشت از جان و مال خود به ملاقات خداوند كه بالاترين پاداشها ست رفتند.

اين گزارش حاكيست: درپايان اين مراسم فرماندهان و كاركنان و خانواده هاي شهداي حاضر در اين مراسم با حضور در كنار قبور شهداي گمنام  در جوار مسجد امام خميني (ره)  ستاد آجا ضمن نثار گل و قرائت فاتحه با آرمانهاي شهدا و امام شهدا تجديد ميثاق نمودند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: