معركه گردان اهانت به پيامبر اكرم(ص) آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند
تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 9:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت:

معركه گردان اهانت به پيامبر اكرم(ص) آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند و كمك 5 ميليون دلاري صهيونيست‌ها به كارگردان فيلم موهن گواهي بر اين ادعا است.                                 

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در مراسم تجليل از  قهرمانان نيروي هوايي ارتش در عمليات «اولين پاسخ» طي سخناني با بيان اينكه نيروهاي مسلح به كساني نياز دارند كه آرمان شهدا، ايثارگران و جانبازان را درك كنند و قدردان آنها باشند، اظهار داشت: اين شناخت باعث افزايش معنويت و كاهش ناهنجاري‌ها در سطح جامعه و تقويت نيروي مسلح خواهد شد.

وي افزود: همه ما وظيفه اداي دين شهدا را برعهده داريم و بايد در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌هاي شهدا به نسل جوان كوشا باشيم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش دليل مطرح شدن پيروزي ايران در دوران دفاع مقدس را نرسيدن دشمنان نظام به اهداف خود ارزيابي و تصريح كرد: دشمن با هدف از بين بردن نظام، تصرف نقاط حساسي مانند استان خوزستان و جلوگيري از انتشار فرهنگ انقلاب اسلامي در جهان به كشور ما حمله كرد و مي‌بينيم كه به هيچ يك از اين اهدافش نرسيده است.

وي با تأكيد بر اين نكته كه امروز فرهنگ انقلاب اسلامي به تمام جهان صادر شده است، يادآور شد: گسترش اين فرهنگ در سطح جهان به بركت ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام از جمله نيروي هوايي ارتش صورت گرفته است.

آل هاشم جسارت استكبار جهاني به پيامبر اعظم(ص) را ناشي از ترس دشمنان از اسلام و اشاعه آن در سطح جهان ارزيابي كرد و اظهار داشت: هجمه‌هاي دشمن به پيامبر اعظم(ص) از آغاز بعثت تا امروز ادامه دارد و همانگونه كه دشمنان اسلام در ابتدا به ترور شخصيتي پيامبر پرداختند امروز نيز در ادامه همان جريان به ايشان جسارت كردند.

وي ادامه داد: برخلاف تصور دشمن، اين اقدام ناشايست باعث تقويت موج بيداري اسلامي در كشورهاي مسلمانان شد و حتي به كشورهاي غربي هم رسيد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تأكيد كرد: معركه گردان اصلي اهانت به ساحت پيامبر اكرم(ص) آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند و كمك 5 ميليون دلاري صهيونيست‌ها به كارگردان فيلم موهن گواهي بر اين ادعا است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تنها راه تعالي كشور وحدت، همدلي و اطاعت محض از فرامين فرماندهي كل قوا است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: