نگهبان در تالارها و استخرهای زنانه
تاريخ : 22 / 6 / 1391برچسب:, | 11:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، خبر حضور نگهبانان زن در مراكز تفريحي، آموزشي و تجاري مخصوص زنان را سرهنگ سيفيان، رييس مركز انتظام پليس پيشگيري نيروي انتظامي به ایسنا داده: برخي سارقان زن هستند و يا برخي سارقان در پوشش زنانه اقدام به انجام اعمال مجرمانه مي‌كنند، به همین دلیل وجود و استقرار نگهبانان زن به خصوص در مراكزي كه مخصوص زنان است، مهم است.

به گفته او زنان نگهبان براي حفظ حريم بانوان در مكان‌هاي خصوصي و عمومي به فعاليت مي‌پردازند: اين زنان آموزش‌هاي لازم را در راستاي حفاظت از محل‌ها مي‌بينند و در قالب موسسات حفاظتي مشغول به كار مي‌شوند. وجود نگهبانان زن علاوه بر حفظ اموال، باعث از بين رفتن مشكلاتي كه ممكن است توسط موبايل‌هاي دوربين‌دار و برخي رفتارهاي ناهنجار و ... ايجاد شود، مثمر ثمر باشد.

رييس مركز انتظامی پليس پيشگيري ناجا گفت: اين زنان در پارك‌ها، مناطق تفريحي همچون فروشگاه‌ها و ... فعاليت مي‌كنند. ضريب امنيت مناطق تفريحي و آموزشي به ميزان سرمايه‌گذاري و همچنين گرايش مردم جامعه به اين محل‌ها، نقش مهمي دارد، اگر امنيت محل‌هاي تفريحي، آموزشي و تجاري تامين شود، علاوه بر گرايش مردم و رونق كسب و كار، سرمايه‌گذاري نيز افزايش مي‌يابد.

او مکان هایی که زنان نگهبان در آنجا مستقر می شوند را چنین بیان کرد: استخرهاي زنان، تالارهاي عروسي، آرايشگاه‌ها و ... از جمله مكان‌هايي هستند كه زنان نگهبان مي‌توانند در آن به فعاليت بپردازند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: