آل‌هاشم: اجلاس غيرمتعهدها افتخار بسيار بزرگي براي ايران است
تاريخ : 9 / 6 / 1391برچسب:, | 3:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: جمهوري اسلامي به‌عنوان يک مرکز مهم و نقطه اتکا براي ملت‌هاي منطقه محسوب مي‌شود.

 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خراسان، حجت‌الاسلام سيدمحمدعلي آل‌هاشم در مراسم اختتاميه دهمين همايش تجليل از کارکنان ممتاز نيروي زميني ارتش در مشهد مقدس گفت: جمهوري اسلامي پرچم حاکميت اسلام را در تمام کشورهاي مسلمان به اهتزاز در آورده و نقطه اتکا ملت‌هاي منطقه محسوب مي‌شود.

 

وي در ادامه، با گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر افزود: توطئه‌هاي دشمنان اسلام و ايران بيش از سه دهه ادامه داشته است و آنها سعي در تضعيف جمهوري اسلامي ايران دارند.

 

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به برگزاري شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد تاكيد كرد: امروز شاهد برگزاري يکي از بزرگترين اجلاس‌هاي بين‌المللي با حضور و سخنراني رهبر معظم انقلاب هستيم که موجب نشاط روز افزون در ملل مختلف در سراسر جهان شده است. دشمنان ما سعي در برگزار نشدن يا بسيار کمرنگ نشان دادن اين اجلاس داشتند اما ايستادگي، مقاومت و تدابير مقام معظم رهبري موجب شد تا امروز با سربلندي و افتخار اين اجلاس را برگزار کنيم.

 

آل‌هاشم با بيان اينكه "آنچه که ملت ما را در مقابل همه اين توطئه‌ها و مشکلات پيروز ساخت‌، صبر و استقامت ملت ايران بود"، افزود: اجلاس غيرمتعهدها يک افتخار بسيار بزرگ براي ايران اسلامي است که اعتبار ايران را در بين کشورها ارتقا داد و ما اکنون شاهد درخواست مقامات و روساي دولت‌هاي حاضر در اجلاس براي نشست و ديدار با رهبري و مقامات عاليرتبه ايران هستيم و اين نتيجه صبر و شکيبايي ملت ايران است.

 

وي به حديثي از حضرت علي(ع) در مورد صبر اشاره کرد و با بيان اينكه "يکي از وظايف مهم ما صبر در برابر مشکلات و توطئه‌هاي دشمن است"، گفت: دشمنان ما تاکنون با تمام مشکلات و مسايل از قبيل جنگ تحميلي و تهاجم فرهنگي که بوجود آورده‌اند نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند اما امروز به تحريم اقتصادي رو آورده‌اند تا با اين فشارها بتوانند انقلاب را از پشتوانه مردمي محروم سازند و با هدف به ستوه آوردن ملت بين مردم و مسئولان فاصله بيندازند.

 

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه ياد آور شد: در منطقه خاورميانه و جهان اسلام تحولات بزرگي در حال انجام است که نتيجه آن مي‌تواند موجب يک نظم طولاني در منطقه باشد. اين تحولات نه تنها نشات گرفته از بيداري اسلامي است بلکه فرصت‌هاي راهبردي فراواني را پيش روي جمهوري اسلامي گذاشته و چشم‌اندازهاي روشني را براي ملت مسلمان خواهد داشت.

 

آل‌هاشم، تبعيت محض از فرامين مقام معظم رهبري، وحدت و انسجام و خنثي‌سازي تمام توطئه‌هاي دشمنان را از وظايف ملت در مقابل اين تحريم‌ها بر شمرد، اظهار كرد: کارکنان ممتاز در يگان‌هاي خود علاوه بر وظيفه نظامي، وظيفه ترويج فرهنگ مقاومت و ايثار، پرهيز از تجملات و اهميت دادن به جوانان را برعهده داشته و اين موارد را بايستي در حوزه کاري خود مورد توجه جدي قرار دهند. دشمنان تلاش مي‌کنند اين مشکلات را به جوانان ما منتقل کنند که يکي از اين مشکلات ترويج بي‌حجابي در جامعه است که پشت سر اين مساله اهداف سياسي است.

 

وي در پايان تاكيد كرد: امروز نيروهاي مسلح وسيع‌ترين عرصه حضور جوانان در جامعه است و جوانان اساسي‌ترين نقش را در آينده نظام و رشد و شکوفايي کشور بر عهده دارند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: