اجلاس سران عدم تعهد درتهران نشانه شكست سیاست های آمریكا است
تاريخ : 7 / 6 / 1391برچسب:, | 2:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

شبكه خبری زی نیوز هند: برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران بیانگر شكست سیاست های امریكا در اعمال تحریم ها و جنجال های تبلیغاتی علیه ایران است.

 

به گزارش سرویس سیاسی برنا، شبكه خبری هندی زی نیوز كه مجموعه‌ای بزرگ از رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری در هند است، روز سه شنبه در گزارشی در مورد برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد نوشت: در حالی كه كشورهای غربی در تلاش برای بی اهمیت جلوه دادن ایران در برگزاری این اجلاس هستند تهران آن را به عنوان یک پیروزی بزرگ دیپلماتیک می بیند.

زی نیوز نوشت: آمریكا و كشورهای غربی ایران را به تلاش برای تولید سلاح‌های هسته‌ای متهم می‌كنند درحالی كه تهران به شدت و با صراحت این ادعاها را رد كرده و همواره اعلام می‌كند دارای برنامه هسته‌ای صلح آمیز است.

دراین گزارش آمده است، آمریكا هدف تهران از میزبانی اجلاس 120 كشور را برای حمایت از مواضع خود در زمینه‌های هسته‌ای و سوریه می‌داند و حتی به صورت علنی از 'بان كی مون 'دبیر كل سازمان ملل متحد خواسته است تا در این اجلاس حضور نیابد اما وی برخلاف انتظارات آمریکا در این اجلاس شرکت می‌کند.

زی نیوز نوشت: نخست وزیر سوریه نیز به احتمال زیاد در اجلاس سران حضور پیدا می‌كند.

به نوشته زی نیوز، هند مخالف آمریكا برای مداخله در سوریه برای تغییر رژیم در این كشور است و سوریه یكی از مسائل اصلی در اجلاس تهران خواهد بود.
 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: