رهبر انقلاب در جمع مردم مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی:
تاريخ : 26 / 5 / 1391برچسب:, | 4:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساكنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همكاری به سكوی پرش منطقه تبدیل كرد

تهران- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سرزده در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با ساكنان این مناطق از نزدیك در جریان خسارات وارد شده و نحوه كمك رسانی به زلزله زدگان قرار گرفتند.

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساكنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همكاری به سكوی پرش منطقه تبدیل كرد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، روستای سرند از توابع شهرستان هریس یكی از مناطقی بود كه مورد بازدید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس با حضور در روستای كوویچ با مردم این روستا از نزدیك دیدار و گفتگو كردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم كوویچ هدف اصلی از سفر به مناطق زلزله زده را ابراز همدردی و همدلی با مردم این مناطق و عرض تسلیت بیان و تاكید كردند : همه ملت ایران با ساكنان مناطق زلزله زده همدرد و همدل هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مردم ایران، مردمی متحد و یكپارچه هستند و همین اتحاد و یكپارچگی موجب قدرت و نیرومندی ملت شده است.

ایشان با توصیه مردم مناطق زلزله زده به صبر و بردباری خاطر نشان كردند: اگر ساكنان این مناطق با یكدیگر همكاری و همدلی داشته باشند این حادثه می تواند به سكوی پرش و دگرگونی چهره این منطقه تبدیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده را خوب ارزیابی كردند و افزودند: البته مسئولان برای بازسازی و مقاوم سازی مناطق زلزله زده وظایف سنگینی دارند و مردم این مناطق نیز باید به مسئولان برای انجام این وظایف سنگین كمك كنند.

رهبر معظم انقلاب، پیش از این نیز در پیامی با مصیبت دیدگان زمین لرزه شهرستان های اهر، ورزقان و هریس ابراز همدردی نمودند.

عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمینˈریشترˈ شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند.

این سه شهرستان به ترتیب با 150 و 50 و 62 هزار نفر جمعیت در 116، 97 و 110 كیلومتری شمال شرقی تبریز مركز استان قرار دارند.

در جریان این زمین لرزه ها 306 نفر از مردم این منطقه جان باختند و بیش از دو هزار نفر نیز مصدوم شدند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: