رئیس دانشگاه صنایع و معادن به دادسرای تهران فراخوانده شد
تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 1:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

وی افزود: بدیهی است هرگونه استفاده از حکم مذکور و نیز عنوان دانشگاه برای این منظور و مکاتبات به استناد حکم ملغی الاثرشده فوق غیرمجاز بوده و توسل به حکم مذکور برای ایجاد روابط حقوقی، اداری و هرنوع استفاده از آن به عنوان توسل به اختیار واهی محسوب و هرگونه مسئولیتی متوجه جنابعالی خواهد بود.

سیگاری در ادامه با بیان اینکه سرپرستی های دانشگاه صنایع و معادن ایران در سراسر کشور به استناد قرادادهای فی مابین سرپرستی و دانشگاه که غیرقابل فسخ و لازم الاجراست، شکل گرفته و رئیس دانشگاه به هیچ عنوان اختیار لغو قراردادهای هیچ یک از سرپرستی های دانشگاه در سراسر کشور را ندارد، تصریح کرد: دانشگاه صنایع و معادن ایران واحد سبزوار و گناباد به استناد صورت جلسات توافقات فی مابین نماینده تام الاختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت در دانشگاه صنایع و معادن ایران با نمایندگان  مردم آن شهرستانها در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران آن شهرستانها در خصوص تاسیس واحد دانشگاهی در آن شهرستانها  شکل گرفته است و سرپرستی استانهای خراسان صرفا مسئولیت اجرای آن توافقات را بر عهده داشته است.

وی افزود: پس از تغییرات به وجود آمده در مدیریت وقت دانشگاه و انتصاب ریاست جدید دانشگاه، طی صورت جلسه شماره 3894 / ص مورخ  28/10/90 در خصوص تعیین تکلیف وضعیت همکاریهای فی مابین دانشگاه با سرپرستی  استانهای خراسان که به امضای ریاست جدید دانشگاه و سرپرست و نماینده تام الاختیار سابق وزارت صنعت معدن و تجارت در دانشگاه و معاون مالی آن 
مجموعه رسیده است از اینجانب به عنوان سرپرست دانشگاه در استانهای خراسان نام برده شده و به عبارتی رئیس جدید دانشگاه سرپرستی دانشگاه صنایع و معادن ایران در استانهای خراسان را تنفیذ نموده است.

سیگاری ادامه داد: ضمن آنکه در متن صورت جلسه مذکور نیز صراحتا تاکید شده تمامی تعهدات و توافقات قبلی طرفین در خصوص همکاریهای فی مابین به قوت خود باقی است. و این همگی از دلایل و مصادیق کذب بودن متن مذکور در بند الف نامه اخیر ریاست دانشگاه که بر روی سایت قرار گرفته بوده و گواهی است بر اینکه جمله درج شده "... دانشگاه فاقد شعبه یا نمایندگی در استانهای خراسان است" دروغ محض و نشر اکاذیب است و از مصادیق بارز فعل مجرمانه تشویش اذهان عمومی و مقامات رسمی است. حال اینکه با عنایت به نظر مساعد وزیر علوم و موافقت ایشان با برگزاری دوره های MBA و DBA در استانها طی هامش نامه شماره 377/ص مورخ 24/2/91 و نظر مساعد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و رئیس جمهور در خصوص تاسیس واحد بین الملل دانشگاه در خراسان که به معاون وزیر علوم ابلاغ و توسط ایشان در پی نوشت نامه شماره 1020/س/786 مورخ 27/2/ 91 جهت مساعدت ویژه به مدیرکل مربوطه ارجاع گردید و نیز با عنایت به نظر موافق معاون وزیر که در هامش نامه شماره1024/س/786 مورخ 24/3/91 دستورات مقتضی را جهت مساعدت در خصوص افزایش ظرفیت دوره ها به مدیرکل مربوطه ابلاغ داشتند ، در مجموع فعالیتها و اقدامات مثبت وموثری در این مدت صورت پذیرفته بود که متاسفانه از سوی ریاست دانشگاه مورد کم لطفی قرار گرفت. حال آنکه با عنایت به پیگیریهای مستمر به عمل آمده طی ماههای گذشته و با مساعدت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به استناد مجوز شماره 61149/24/2 مورخ 20/3/91  وزارتخانه مذکور فعالیت دانشگاه و برگزاری دوره های MBA در خراسان بصورت کاملا  قانونی در حال اجراست.

سیگاری خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه ریاست دانشگاه در خاتمه نامه شماره 1102/ص مورخ 15/05/1390 سراسر کذب خود مرقوم داشته که "حکم سرپرستی شماره 2846/ص مورخ 4/8/90 لغو می گردد. بدیهی است هرگونه استفاده از حکم مذکور و نیز عنوان دانشگاه برای این منظور و مکاتبات به استناد حکم ملغی الاثرشده فوق غیرمجاز بوده و توسل به حکم مذکور برای ایجاد روابط حقوقی، اداری و هرنوع استفاده از آن به عنوان توسل به اختیار واهی محسوب و هرگونه مسئولیتی متوجه جنابعالی خواهد بود." ، باید گفت: ریاست دانشگاه با استفاده از اختیارت قانونی خویش صرفا اختیار لغو حکم سرپرستی اینجانب را داشته ، لیکن مفاد قرارداد فی مابین دانشگاه صنایع و معادن ایران و اینجانب جهت  تاسیس، راه اندازی و مدیریت سرپرستی دانشگاه در استانهای خراسان همچنان به قوت خود باقی بوده و این قراردادها غیر قابل فسخ و لازم الاجرا است. لازم به توضیح است در این قراردادها  شرح فعالیتهای سرپرستی دانشگاه در استان و حدود اختیارات آنها برای هرگونه فعالیتی با عنوان دانشگاه بطور مشخص تعیین گردیده است. همچنین باید گفت در حال حاضر بیش از 1500 نفر داوطلب، متقاضی شرکت در دوره های MBA و  DBA این دانشگاه در استانهای خراسان هستند که تعدادی از آنها در آزمونهای ورودی و مصاحبه پذیرفته شده و خود را برای شرکت در این دوره ها از مهرماه سال جاری آماده می کنند.

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: