اهدای خودرو به مدال‌آوران المپیک
تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 2:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولادماهان، با تاکید مهندس بهروز ریخته گران و تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان، طی مراسمی با عنوان "همایش سپاس" از قهرمانان مدال‌آور المپیک لندن تقدیر خواهد شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان در این زمینه اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره و تاکید مهندس بهروز ریخته گران، رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان از تمام مدال‌آوران المپیک لندن طی مراسمی باشکوه تحت عنوان "همایش سپاس" با اهدای خودروهای پژو پارس، پژو 405 و خودوری تیبا تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتخاب خودروهای مورد نظر در راستای حمایت از تولید بخش داخلی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته است.

مدیرعامل فولاد ماهان با اشاره به صحبت‌های مهندس ریخته گران مبنی براینکه قهرمانان المپیک متعلق به تمام مردم ورزش دوست ایران هستند و تجلیل از این غرور آفرینان مشارکتی ملی در عرصه ورزش خواهد بود، یادآور شد: کسب  مدال‌ در المپیک باعث عزت و افتخار ایران در تمام جهان است و باشگاه فولاد ماهان بر مبنای رسالت خود در فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، سهم کوچکی در ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در میان جوانان با غیرت ایرانی در آوردگاه المپیک خواهد داشت.

محمدرضا ساکت در پایان ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده بارها سرود پر افتخار ایران در لندن طنین انداز شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: