تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

قيمت سيم‌كارت ‌كاركرده با كد يك در بازار به بيش از يك ميليون تومان رسيده كه اين قيمت با توجه به نوع شماره اين متفاوت است و قيمت سيم‌كارت صفر با كد دو هم تقريبا 930 هزار تومان و كاركرده آن نيز تقريبا 530 هزار تومان است.



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رزمایش بزرگ "حامیان ولایت" نیروی زمینی سپاه از صبح امروز شنبه در منطقه عمومی جهرم آغاز شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مدیر كل ریالی و نشر بانك مركزی از توقف پیش فروش چهار ماهه سكه كه پیش از این در شعب بانك ملی انجام می شد، خبر داد.
    
عباس كمره ای در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش فروش شش ماهه سكه همچنان ادامه دارد و قیمت آن همانند دو هفته گذشته پنج میلیون و 989 هزار ریال است.

بانك مركزی جمهوری اسلامی در اجرای مرحله دوم پیش فروش مسكوك طلا در شعب بانك ملی از سوم بهمن ماه جاری، فروش سكه را با شرایط و نرخ های جدید و با سررسیدهای چهار ماهه و شش ماهه آغاز كرد.

قیمت هر قطعه سكه طلا با سررسید چهارماهه شش میلیون و 274 هزار ریال و با سررسید شش ماهه پنج میلیون و 989 هزار ریال تعیین شد.

بانك مركزی برای تنظیم بازار سكه، اولین مرحله پیش فروش مسكوك طلا منقوش به تصویر حضرت امام خمینی (ره) را در شعب بانك ملی ایران ایران از بیست و نهم آذرماه امسال با نرخ ثابت 546 هزار تومان با سررسید چهارماهه آغاز و در روز شنبه اول بهمن ماه جاری متوقف كرد.



تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

گران‌قيمت‌ترين فايل مربوط به پيش‌فروش مسكن در تهران روز گذشته در سامانه مجازي معاملات ملك، به ثبت رسيد.

به گزارش «دنياي‌اقتصاد» اين فايل شامل يك پنت‌هاوس 840 مترمربعي در محله زعفرانيه است كه سازنده آن هر مترمربع اين ملك را 20 ميليون تومان تعيين قيمت كرده است.

اين پنت‌هاوس در طبقه 14 ساختماني واقع شده كه در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زني طبقه 15 رسيده است و سازنده در جزئيات فايل اعلام كرده است كه پنت‌هاوس 20 ماه ديگر آماده تحويل خواهد بود.

جزئيات نحوه پيش‌فروش اين پنت‌هاوس كه در سايت ايران‌فايل درج شده، نشان مي‌دهد در اين ملك 4 اتاق خواب وجود دارد و استخر و سونا و جكوزي نيز دارد.

همچنين در فايل مربوط به پيش‌فروش اين واحد مسكوني قيد شده است: قيمت مترمربعي 20 ميليون تومان به عنوان «قيمت‌نهايي» است.

قيمت كل فروش گرانترين پنت‌هاوس در مرحله پيش‌فروش 16 ميليارد و 800 ميليون تومان تعيين شده است كه بنگاه فروشنده اين ملك، چنانچه به نرخ مصوب اتحاديه املاك عمل كند و حداكثر يك‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفين –خريدار و فروشنده پنت‌هاوس- دريافت كند، حدود 150 ميليون تومان از فروش اين ملك، عايدي به دست خواهد آورد.

به گزارش «دنياي‌اقتصاد» سطح قيمت‌هاي پيشنهادي براي پيش‌فروش مسكن در سامانه ايران‌فايل نشان مي‌دهد: اغلب واحدهاي مسكوني متراژ متوسط مترمربعي بين 2 ميليون تا 2 ميليون و 500 هزار تومان از سوي سازنده‌ها به بازار عرضه مي‌شود.همچنين زمان تحويل واحدها نيز اغلب بين 5 تا 10 ماه آينده، اعلام شده است.



تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فردا: در پی اطلاع‌رسانی دقیق سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی و در آستانه اقامه نماز جمعه توسط ایشان، مسئولین عربستانی این سایت را از دسترس کاربران عربستانی خارج کردند.

آگاهان معتقدند که به دلیل شرایط ویژه منطقه در پی بیداری اسلامی و بهار عربی، خطبه‌های نماز جمعه آتی که توسط مقام معظم رهبری اقامه خواهد شد حاوی پیام‌های ویژه‌ای به ملت‌های مسلمان است.

از این رو و در پی انعکاس ابراز ارادت ویژه جوانان مسلمان شرکت کننده در اجلاس اخیر بیداری اسلامی که نشان از تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در روند بیداری اسلامی دارد، دولت عربستان محدودیت ویژه‌ای را برای انتشار اخبار مربوط به بیانات مقام معظم رهبری تدارک دیده است.



تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 11:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شبکه خبری  العربیه گزارش داد 6 ایرانی دیگر در سوریه ربوده شدند.

به گزارش عصر ایران، این 6 ایرانی در منطقه مرزی ادلب سوریه در نزدیکی خاک ترکیه ربوده شدند.

قبل از این هم در چهار مرحله تروریست های مسلح چند مهندس ایرانی شاغل در یک نیروگاه برق سوریه و 22 زائر را که با اتوبوس و به همراه خانواده هایشان وارد سوریه شده بودند را ربوده اند که تعداد این افراد به 29 نفر می رسد و با احتساب شش نفر اخیر ایرانیان در بند گروه های مسلح سوری 35 نفر می شود.

ناآرامی های سوریه که از ابتدای سال جاری خورشیدی آغاز شده در ماه های اخیر تشدید شده و اخیراً به ربایش اتباع ایرانی در این کشور رسیده است.
با وجود ناامنی های سوریه ، انفجارهای تروریستی و ربایش مستمر ایرانیان در این کشور ، اعزام زائر به سوریه ادامه دارد و مسوولان وزارت خارجه هشدار عدم سفر به این کشور را نداده اند!



تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 10:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جهان نوشت:

در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب، شخصیت‌های عالی لشکری و کشوری نظام از جمله سران سه قوه، رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نیروهای مسلح، حسین طائب، آیت‌الله تسخیری، حجت‌الاسلام آل‌هاشم، صادق محصولی، علی‌اکبر محرابیان، سیدمجتبی ثمره هاشمی، آیت‌الله جنتی، محمدرضا رحیمی، سرلشکر فیروزآبادی، حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدی گلپایگانی، محمود بهمنی، سیدشمس‌الدین حسینی، حجت‌الاسلام پناهیان، سردار نقدی، اسدالله بادامچیان، آیت‌الله ری‌شهری، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله خاتمی، سید شهاب‌الدین صدر، منوچهر متکی، محمدنبی حبیبی، آیت‌الله امامی کاشانی، حجت‌الاسلام والمسلمین مناطق نوری، حجت‌الاسلام تقوی، سید یحی صفوی، حداد عادل و سردار احمدی مقدم به همراه سایر مسئولان نظام حضور داشتند.



تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 8:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از برگزاري نخستين جلسه شوراي هماهنگي ترافيك شهر تهران پس از گذشت چند سال خبر داد و گفت: در اين جلسه كه به رياست شهردار تهران تشكيل شد، مقرر شد معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران به قيد فوريت نسبت به تجهيز محدوده زوج و فرد به دوربين‌هاي مكانيزه و كنترلي اقدام كنند.

سردار حسين رحيمي روز جمعه در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه در اين جلسه حدود وظايف و اختيارات اعضاي شورا با استناد به مواد قانوني تعيين شد تصريح كرد: همچنين در جلسه شوراي هماهنگي ترافيك شهر تهران موضوع احداث خط اتوبوس تندرو در بزرگراه رسالت از چهارراه دردشت تا پايانه بيهقي مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد كه در اين خصوص مطالعات بيشتري صورت گرفته و موضوع در جلسه آينده بررسي شود.

وي خاطرنشان كرد: در اين جلسه كه با حضور نماينده وزارت كشور تشكيل شد مقرر شد كه جلسات شوراي عالي ترافيك شهر تهران به صورت ماهانه تشكيل شود.



تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 8:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در حالیکه بررسی ها برای تنظیم فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان در شهر تهران همچنان ادامه دارد خبرگزاری مهر اسامی ۲۰ نفر از اعضای قطعی فهرست را منتشر کرد.
 
اسامی ۲۰ نفر از فهرست ۳۰ نفره جبهه متحد اصولگرایان که حضور آنان در فهرست تقریبا قطعی به شمار می رود مشخص شده است که با اضافه شدن ده نفر دیگر در جلسه یکشنبه شب شورای مرکزی فهرست این جبهه در تهران نهایی خواهد شد.

فهرست نهایی شده بیست تن از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:

۱- غلامعلی حدادعادل
۲- محمدحسن ابوترابی
۳- احمد توکلی
۴- محمدرضا باهنر
۵- حسین فدایی
۶- علیرضا زاکانی
۷- غلامرضا مصباحی مقدم
۸- محسن کازرونی
۹- حجت الاسلام باقری
۱۰- زهره الهیان
۱۱- فاطمه رهبر
۱۲- الهام امین زاده
۱۳- حسن غفوری فرد
۱۴- اسماعیل کوثری
۱۵- اسدالله بادامچیان
۱۶- الیاس نادران
۱۷- علیرضا مرندی
۱۸- پرویز سروری
۱۹- حسین نجابت
۲۰- محمدنبی حبیبی
 



تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 7:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه پر شکوه تهران، با ارائه تحلیل جامعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مطالب مهمی در خصوص مسایل داخلی، تهدیدات دشمنان، اوضاع منطقه و جهان و همچنین انتخابات نهمین دوره مجلس بیان کردند.

خبرگزاری فارس: مشروح خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه پرشکوه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه پر شکوه تهران، با ارائه تحلیل جامعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مطالب مهمی در خصوص مسایل داخلی، تهدیدات دشمنان، اوضاع منطقه و جهان و همچنین انتخابات نهمین دوره مجلس بیان کردند.



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 9:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران -همزمان با ایام دهه مبارك فجر سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با دستور دكتر'محمود احمدی نژاد'رییس جمهوری اسلامی ایران؛ ماهواره ملی' نوید علم وصنعت' با موفقیت به فضا پرتاب شد.

1390/11/13 - 16:46

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا؛رییس جمهوری اسلامی ایران بامداد جمعه و به مناسبت چهاردهم بهمن سومین روز دهه مبارك فجر و روز ملی فناوری فضایی از طریق ویدئو كنفرانس و با ذكر«یامهدی(عج)»دستور پرتاب ماهواره ملی نوید علم وصنعت را صادر كرد.

در اتاق فرمان پرتاب ماهواره نوید علم وصنعت؛علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه،كامران دانشجو وزیر علوم ،تحقیقات وفناوری و ' حمید فاضلی' رییس سازمان فضایی كشور حضور داشتند.

آقای احمدی نژاد به هنگام صدور فرمان پرتاب چنین گفت:با یاد خداوند قادر متعال و به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) و با عزمی راسخ و دلهای سرشار از ایمان و امید به آینده درخشان برای ملت عزیر ایران و با ذكر یا مهدی، آغاز كاری بزرگ و راهگشا را اعلام می كنم. امیدوارم این اقدام،نویدبخش دوستی بیشتر برای همه بشریت باشد.

در همین رابطه،رییس سازمان فضایی كشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در باره پرتاب این ماهواره و مشخصات آن گفت: این ماهواره از جمله ماهواره های سنجش از راه دور می باشد كه ماموریت آن تصویربرداری از زمین با دقت تصویربرداری مناسب است.

' حمید فاضلی' با بیان اینكه ماهواره ملی نوید علم وصنعت در مدار بیضوی و در ارتفاع 250 تا 375 كیلومتری قرار می گیرد؛خاطرنشان كرد: این ماهواره به وزن 50 كیلوگرم و در زاویه انحراف مداری 55 درجه قرار دارد و از كلاس ماهواره های میكرو است.

وی تصریح كرد: این ماهواره دارای كاربردهای مختلف عملیاتی در حوزه های جوی و علوم هواشناسی،مدیریت بلایای طبیعی، بررسی رطوبت و دمای هوا و مواد شیمیایی جو، بادها، برف و باران و اقیانوس ها است.

رییس سازمان فضایی كشور؛ اظهار داشت : ماهواره نوید علم و صنعت ؛ كاملا بومی و دارای زیر سیستم های تامین توان، زیرسیستم تعیین و كنترل وضعیت با استفاده از حس گرها و عملگرهای دینامیكی است.

فاضلی گفت: در این ماهواره حس گرهایی چون حس گر خورشیدی، مغناطیسی و عملگر مغناطیسی نصب شده است.

وی افزود: این ماهواره همچنین دارای زیرسیستم الكترونیك روی برد كه شامل كامپیوتر مركزی ، فرماندهی ، بخش تله متری و دارای كامپیوتر روی برد و قابلیت صدور فرمان از ایستگاههای زمینی است، می باشد.

رییس سازمان فضایی كشور خاطرنشان كرد:برای پیگیری و رصد، دریافت و ارسال فرامین در فواصل عبور از روی ایران در مدار بیضوی پنج ایستگاه زمینی در نقاط مختلف كشور ایجاد شده است.

فاضلی تصریح كرد:پیش بینی شده كه ماهواره بومی نوید علم و صنعت هر 90 دقیقه یك دور به دور زمین بچرخد و دوربین نصب شده روی آن كه از رزولوشن مناسبی برخوردار است به گرفتن عكس از روی ایران و ارسال آن به ایستگاه های زمینی اقدام كند.

وی با موفقیت آمیز توصیف كردن پرتاب ماهواره نوید علم و صنعت اظهار داشت: ماهواره بر 'سفیر' حامل این ماهواره از قدرت پیشران بالایی در مقایسه با ماهواره برهای پیشین كه در پرتاب ماهواره های امید و رصد استفاده شده اند، برخوردار است و 20 درصد به قدرت پیشران آن افزوده شد.

رییس سازمان فضایی كشور گفت:ماهواره نوید علم وصنعت در مقایسه با ماهواره های قبلی پرتاب شده از تكنولوژی كنترل وضعیت جدیدتری بهره مند و پایداری آن چرخان بوده و سیستم رزولوشن تصویر برداری آن افزایش یافته است و سیستم توان آن نیز از طریق سلول های خورشیدی انرژی مورد نیاز آن را تامین می كند.

این ماهواره را دانشجویان دانشگاه علم وصنعت زیر نظر دكتر حسین بلندی مدیر این پروژه و عضو شورای عالی فضایی ساختند.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مجتبی جباری با لباس شخصی در ورشگاه حاضر شده و نمی‌تواند برای استقلال به میدان رود.

 

خبرگزاری فارس: تعجب هواداران استقلال و تشویق کریمی/ جباری با لباس شخصی آمد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی، هادی زرین ساعد و حسین تراب پور دروازه بان ها و مربی گلرهای استقلال اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند. هواداران استقلال به شدت این نفرات را تشویق کردند.

* دوربین عنکبوتی از ساعت ۱۶:۳۰ شروع به کار کرد.

*  تیم استقلال در ساعت ۱۷:۱۵ برای گرم کردن وارد زمین شد. آتیلا حجازی، فریبا و هنکه برای گرم کردن نفرات به زمین آمدند.

* استقلالی ها از اینکه پرسپولیس با سیستم ۴-۳-۳ می خواهند بازی کنند تعجب کرده و از نیمکت نشینی مهدوی کیا متعجب شدند.

* عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ ساعت ۱۶:۳۰ وارد ورزشگاه شد. حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم در ورزشگاه حضور دارد.

* مجتبی جباری که مصدومیت دارد همراه استقلال وارد ورزشگاه شد اما لباس شخصی به تن دارد. وی در لیست 18 نفره هم نیست.

* در فاصله کمتر از 40 دقیقه مانده به شروع مسابقه بیش از ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از بازیکنان استقلال از طرف جایگاه استقلالی ها وارد زمین شدند و همین مسئله باعث شد هواداران استقلال آنها را هو کنند. هواداران پرسپولیس هم برای روحیه دادن به بازیکنان تیم خود به شدت آنها و علی کریمی را تشویق کردند.

* هواداران استقلال پس از اینکه علی کریمی به سمت هواداران پرسپولیس رفت تا به احساسات آنها پاسخ دهد، علی دایی را تشویق کردند.

* حسن زاده و فنایی با حجازی و فریبا برای دقایقی صحبت کردند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی به خبرنگاران در فاصله کمتر از یک ساعت به شروع بازی اطلاع دادند تلفن های ورزشگاه وصل شده و می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

* میلاد میداودی مهاجم استقلال از سوی هواداران این تیم بیشتر از سایرین تشویق شد.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 10:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران / واحد مرکزی خبر / اجتماعی 1390/11/13 نیروی انتظامی خروج زائران ایرانی به مقصد سوریه از طریق مرزهای زمینی را ممنوع کرد. سردار سرتیپ صادقی رئیس پلیس گذرنامه و اتباع بیگانه نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرنگار ما، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات گروه های تروریستی و معاند، نیروی انتظامی از فردا از سفرهای زمینی زائران ایرانی به سوریه جلوگیری می کند.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 10:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هفتادوچهارمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که استقلال تا 10 دقیقه پایانی با نتیجه 2 بر صفر برنده بازی بود اما پرسپولیس که 10 نفره به بازی ادامه می داد در دقایق پایانی سه بار توسط مهاجم خارجی خود به گل رسید و طلسم باخت هایش را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18 امروز پنجشنبه به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

در این دیدار که در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد پرسپولیس با ترکیب حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و علی کریمی به میدان رفت و استقلال نیز با ترکیب سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، الونگ الونگ، فریدون زندی، اسماعیل شریفات، میلاد میداودی و آرش برهانی به میدان رفت.

در شروع بازی دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند اما با گذشت دقایقی از بازی این پرسپولیس بود که عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد. در دقیقه 15 این دیدار محمد نوری درون محوطه جریمه توپ را به زاویه مخالف فرستاد که رحمتی با شیرجه ای عالی مانع از گل شدن این توپ شد.

در ادامه بازی بازهم این پرسپولیس بود که صاحب موقعیت شد و در دقیقه 21 توسط هادی نوروزی می توانست دروازه رحمتی را باز کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به خارج رفت. در این صحنه مدافعان استقلال تعلل کردند و توپ در موقعیتی عالی مقابل پای مهاجم پرسپولیس افتاد اما ضربه او به بیرون رفت.

در حالی که پرسپولیس تیم برتر میدان بود در دقیقه 31 اشتباه علی کریمی باعث شد استقلال به گل برسد. در این دقیقه کاپیتان پرسپولیس توپی که در حال رفتن به بیرون زمین بود را به داخل برگرداند و در اختیار فریدون زندی قرار داد که پاس زیبای زندی درون محوطه جریمه به میلاد میداودی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زیبا از روی دستان حسین هوشیار دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در دقایق باقیمانده نیمه اول استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و با روحیه ای مناسب تر بازی را دنبال کرد. با این حال نیمه اول بازی سردی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که بیشتر خشونت چاشنی کار بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود.

در نیمه دوم مظلومی محسن یوسفی را به جای الونگ به میدان فرستاد و مصطفی دنیزلی هم مهدی مهدوی کیا و زاید را به میدان فرستاد اما هنوز دقایقی از شروع بازی نگذشته بود که در دقیقه 50 فریدون زندی روی یک توپ برگشتی گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

در ادامه و در شرایطی که پرسپولیس برای جبران دو گل خورده تلاش می کرد مهرداد اولادی با حرکتی غیراخلاقی اسماعیل شریفات را سرنگون کرد که علیرضا فغانی با کارت قرمز مستقیم این بازیکن را در دقیقه 68 اخراج کرد تا وضعیت پرسپولیس بدتر از قبل شود.

با حضور مهدوی کیا در زمین پرسپولیس جان تازه ای گرفت اما درخشش مهدی رحمتی مانع از باز شدن دروازه آبی ها شد. در دو صحنه شوت های زیبای مهدی مهدوی کیا را دروازه بان ملی پوش استقلال به زیبایی دفع کرد.

در 10 دقیقه پایانی پرسپولیس حملات بیشتری را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد و در دقیقه 82 پاس زیبای محمد نوری در عمق دفاع استقلال به ایمون زاید تازه وارد رسید تا او با ضربه ای دقیقه گل اول را وارد دروازه رحمتی کند. زاید یک دقیقه بعد با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه استقلال کرد تا تیم 10 نفره پرسپولیس بازی باخته را با تساوی عوض کند.

در دقایق پایانی این پرسپولیس بود که میل بیشتری برای رسیدن به پیروزی داشت و حملاتی را روی دروازه استقلال انجام داد  و در حالی که هواداران این تیم از تساوی راضی بودند در دقیقه 91 ایمون زاید روی پاس حسین بادامکی گل سوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند تا سرخپوشان به یک پیروزی با ارزش و شیرین دست پیدا کنند.

 



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با هت تریک در دربی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمون زائد مهاجم پرسپولیس با به ثمر رساندن سه گل در دیدار مقابل استقلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. نکته جالب توجه این است که این بازیکن به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد.

* هواداران پرسپولیس حاضر به ترک ورزشگاه نیستند و از خوشحالی همچنان مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند. بهت هواداران استقلال نیز در روی سکوها جالب توجه است. آنها که تا دقایق پایانی از رقیب سنتی خود پیش بودند، در ثانیه پایانی پیروزی را با شکست عوض کردند.

* هواداران پرسپولیس با تشبیه این برد 10 نفره با 6 گل این تیم مقابل استقلال در سال 52 تیم محبوب خود را تشویق کردند.

* مجتبی جباری بعد از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس بلافاصله راهی رختکن شد. هواداران استقلال نیز در بین راه از عدم حضور وی در این مسابقه ابراز گلایه داشتند.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 8:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این مراسم با حضور مسئولان باشگاه، شخص محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، عزیز الله محمدی (رئیس سازمان لیگ)، حجت الله بهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ)، علیرضا حقیقی، جلال اکبری و جمعی از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و تصویربرداران رسانه ها با مجری گری جواد یحیوی برگزار شد.

نشان رسمی و جدید باشگاه پرسپولیس که با احترام به اصالت نشان قبلی بازآفرینی شد، در کنار پورتال جدید باشگاه پرسپولیس و همچنین سامانه پیامکی هواداران (۲۰۰۰۱۳۴۶) که ارتباط هواداران با پرسپولیس را با ارائه خدمات نوین و حرفه ای میسر می کند، معرفی شد.

گفتنی است؛ پایگاه اینترنتی جدید باشگاه پرسپولیس از روز شنبه در اختیار عموم هواداران و رسانه ها قرار خواهد گرفت.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 6:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


تهران / واحد مرکزی خبر/ فرهنگی 1390/11/13 سازمان حج و زیارت در اطلاعیه اعلام کرد: نتایج قرعه کشی عمره مفرده دور جدید از15بهمن از طریق بانک های عامل به چهار روش اطلاع رسانی خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ بانک های ملی و ملت از شنبه15بهمن نتایج قرعه کشی سپرده گزاری عمره مفرده (24ر6ر1390تا24ر7ر1390) را با ارسال پیامک، ارسال پستی (مکتوب)‌ نتیجه قرعه‌کشی به نشانی سپرده‌گذاران و درج نتایج قرعه کشی در پایگاه اینترنتی بانک‌ها به اطلاع سپرده گذاران می رساند. WWW.BMI.IR نشانی اینترنتی بانک ملی وwww.bankmellat.ir نشانی اینترنتی بانک ملت است. مراجعه به شعبات بانک ملی و ملت روش دیگری است که سپرده گذاران می توانند از این طریق از نتایج قرعه کشی آگاه شوند. همچنین سپرده گذاران می توانند از شنبه آینده با مراجعه به نشانی WWW.HAJNEWS.IR از نتایج قرعه کشی آگاه شوند



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 11:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

روزنامه خراسان نوشت:

يکي از کانديداهاي فعال در غرب کشور، با برگزاري همايشي اقدام به دعوت از مسئولان شوراها، دهياران، معتمدين و ريش سفيدان روستاهاي اين حوزه انتخابيه کرده بود که به دليل پخش کيک تاريخ مصرف گذشته و فاسد، با اعتراض شديد اين افراد مواجه شد و آنها اعلام کردند اجازه نمي دهند مردم اين منطقه به وي رأي دهند که اين موضوع موجب کاهش شديد آراي وي شده است.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 11:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ستاد نماز جمعه تهران، با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه نماز جمعه اين هفته تهران به امامت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي اقامه مي‌شود.

به گزارش ایسنا در اين اطلاعيه آمده است: ضمن تبريك بمناسبت فرا رسيدن دهه مبارك فجر انقلاب شكوهمند اسلامي، ضمن دعوت مجدد از شما امت با ايمان و ولايتمدار و انقلابي تهران جهت حضور گسترده و دشمن‌شكن در نماز جمعه اين هفته تهران به امامت ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي مدظله العالي به اطلاع مي‌رساند:

كليه درب‌هاي دانشگاه تهران از ساعت 8 صبح روز جمعه باز مي‌باشد و كليه تمهيدات لازم جهت حمل و نقل نمازگزاران عزيز از تمامي مساجد و ميادين اصلي شهر توسط سازمان اتوبوسراني و همين طور از تمامي ايستگاه‌هاي متروي تهران از ساعات اوليه صبح به صورت رايگان مهيا مي‌باشد.

در ضمن از همه عزيزان تقاضا مي‌شود با توجه به برودت هوا لباس گرم پوشيده و از آوردن اشياء حجيم و بزرگ خودداري كرده و زيرانداز سبك و سجاده به همراه خود آورند.



تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

روزنامه شرق گفت وگویی با خسرومعتضد انجام داده است. در بخشی از این مصاحبه آمده است:*ظاهرا الان مد شده است که همه، ایران را زیر سوال ببرند. ایران الان مدافعی ندارد و کسی دیواری کوتاه‌تر از ایران پیدا نمی‌کند. الان هم مثل دوران حزب توده شده است که اگر کسی نامی از ایران می‌برد، می‌گفتند امل و نوکر رضا‌خان و سیدضیا. ایشان در صحبت‌هایشان اعلام کرده‌اند که ایران بدون دین چیزی نیست. کسی منکر این نیست که دین در ایران اهمیت زیادی دارد اما ایران به تصدیق کارشناسان بزرگ تاریخ (اگر جاسوس و عامل بیگانه نخوانیم‌شان) مقل گریشمن، ماری، هرتسفلد و دیگران کشوری است که مردم آن از ابتدا خداپرست بوده‌اند. مثلا نمی‌توان گفت هخامنشیان خداپرست نبوده‌اند. در بخشنامه‌های اردشیر بابکان هم مردم به خداپرستی تشویق شده‌اند.



ادامه مطلب