پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
کارشناس هواشناسی گفت: شرایط برای طوفان دوباره در تهران مهیا شده است و مسیر حرکت این طوفان شهرهای همدان، ساوه، قم و تهران است.

اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: طوفان همچنان در راه تهران است.


وی ادامه داد: سرعت وزش باد و طوفان هنوز مشخص نیست اما از شهروندان می‌خواهیم در صورت امکان از منازل خود بیرون نیایند.


وی خاطر نشان کرد: پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این طوفان همراه با گردو غبار شدید و بارندگی خواهد بود.


در همین رابطه جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از ساعاتی دیگر شاهد وزش طوفان شدید در شهر تهران خواهیم بود که به همین منظور 103 ایستگاه آتش نشانی، 16 گروه نجات تمامی تجهیزات رزرو سازمان آتش نشانی و خودروهای پشتیبانی به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: آتش نشانان و همچنین پرسنل ستادی نیز هم اکنون در ایستگاه‌ها در حالت آماده باش صد در صد هستند.

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان، سفيران كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم:
«شیعه هراسی» و «ایران هراسی»، ابزار جبهه استکبار برای حفاظت از رژیم صهیونیستی/ پرچم اِعتزاز به اسلام برافراشته و احساس هویت اسلامی در میان مسلمانان قوی‌تر شده است/ امت واحده اسلامی باید تشکیل شود/ بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست

همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی الله علیه و آله وسلّم رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن و سفرای کشورهای اسلامی، مهمترین نیاز دنیای اسلام را روی آوردن به اندیشه، فکر و بصیرت و شناخت حقیقی جبهه دشمنان امت اسلامی و همچنین اتحاد و پرهیز از اختلاف های عقیدتی و طایفه ای دانستند و تأکید کردند: امروز پرچم اِعتزاز به اسلام برافراشته شده و احساس هویت اسلامی در میان مسلمانان دنیا قوی تر از گذشته شده است و ملت ایران نیز با حسن ظن و اعتماد به وعده نصرت الهی در حال پیشرفت و پشت سر گذاشتن مشکلات و فتح یک به یک سنگرها در مسیر مبارزه با ظلم و جهل و بی عدالتی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک سالروز بعثت نبی مکرم اسلام صلّی الله علیه و آله وسلّم مهمترین علت بعثت پیامبران الهی بویژه پیامبر اسلام صلّی الله علیه و آله وسلّم را هدایت انسانها به سوی استفاده از عقل و خرد و اندیشه خواندند و افزودند: اگر در جامعه اسلامی، بکارگیری نیروی فکر و اندیشه بصورت متداول و رایج درآید، بسیاری از مشکلات دنیای اسلام حل خواهد شد.
ایشان با اشاره به برداشت های غلط و سطحی از اسلام و قرآن گفتند: نداشتن نگاه صحیح و درک عمیق از تعالیم اسلام و مفاهیم قرآنی باعث شده است که امروز عده ای به نام اسلام، به مسلمانان ظلم و آنان را قتل عام کنند و حتی در کشوری آفریقایی، به نام اسلام، دختران بیگناه را بربایند.
رهبر انقلاب اسلامی به یکی دیگر از نمونه های بکارگرفته نشدن نیروی فکر و اندیشه در شرایط کنونی دنیای اسلام اشاره کردند و افزودند: امروز دشمنان به مقابله علنی با اسلام روی آورده اند و مهمترین وسیله آنها، ایجاد اختلاف های عقیدتی و جنگ شیعه و سنی است که اگر نیروی خرد و اندیشه بکارگرفته شود، می توان دست دشمن و انگیزه های او را دید و در مسیر اهداف بدخواهان اسلام قرار نگرفت.
حضرت آیت الله خامنه ای اتحاد و تشکیل امت واحده را یکی دیگر از نیازهای ضروری دنیای اسلام برشمردند و با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی ایجاد اختلاف میان مسلمانان و ترویج شیعه هراسی و ایران هراسی، سرپوش گذاشتن جبهه استکبار بر مشکلات خود و حفاظت از رژیم غاصب صهیونیستی است، افزودند: انتظار از ملتهای مسلمان بویژه زبدگان و نخبگان امت اسلامی این است که با تدبر و بصیرت، شناخت صحیحی از جبهه دشمنان امت اسلامی پیدا کنند و این حقایق روشن را  بخوبی متوجه شوند.
ایشان با تأکید بر اینکه دستگاههای سیاسی غرب، مروج همان جاهلیتی هستند که هدف از بعثت پیامبر اسلام صلّی الله علیه و آله وسلّم زدودن آنها بود، گفتند: بی عدالتی، تبعیض، نادیده گرفتن کرامت انسانی، عمده کردن مسائل جنسی و تبلیغ گسترده تبرّج زنانه، همه از مظاهر تمدن فاسد غربی است که در واقع بازگشت به همان جاهلیت است اما با شیوه ها و ابزار مدرن.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گسترده برای سرکوب بیداری اسلامی خاطرنشان کردند: اگرچه این سرکوب در برخی مناطق، به ظاهر به نتیجه رسید اما واقعیت آن است که  بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای به پیشرفتهای ملت ایران در پرتو اعتقاد به پیام بعثت و اتحاد درونی و شجاعت در مقابل دشمن و احساس امید به وعده نصرت الهی، اشاره کردند و گفتند: امروز به لطف خداوند دولت تازه نفس و مسئولان آن، با احساس اعتزاز به اسلام مشغول به کار و تلاش در عرصه های گوناگون هستند.
رهبر انقلاب اسلامی وجود مشکلات و چالش ها را در مسیر زندگی انسان طبیعی دانستند و افزودند: انسانهای دارای خرد و تدبیر، مشکلات را برای رسیدن به عزت و شرف انسانی و نزدیکی به خداوند، تحمل می کنند اما انسانهای بی خرد بجای قبول ولایت الهی، به ولایت شیاطین تمسک می جویند و در مقابل آنها دچار ذلت می شوند.
حضرت آیت الله خامنه ای در همین خصوص به یک چارچوب قرآنی اشاره کردند و افزودند: براساس آیات قرآن، انسانهایی که برای رسیدن به عزت، به جای هدایت و ولایت الهی، به دشمنان اسلام و بشریت و ولایت شیاطین متوسل می شوند، در نهایت به عزت نخواهند رسید و همان شیاطین از آنها سپاسگزاری هم نخواهند کرد.
ایشان تأکید کردند: باید از این فرمول قرآنی درس گرفت و راه صحیح و مسیر واقعی سعادت را که همان خط هدایت قرآنی است، شناخت.
رهبر انقلاب اسلامی، رمز موفقیت ها و پیروزیهای نظام جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف و مبارزات گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی را اعتماد و حسن ظن به وعده الهی دانستند و خاطرنشان کردند: راه ملت ایران، همین است و در آینده هم همینگونه خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان گفتند: رحمت خداوند بر امام بزرگوار که این راه را بر ما گشود. رحمت خداوند بر شهیدانی که در این راه جان خود را فدا کردند، رحمت خداوند بر ملت ایران که در همه مراحل این راه، از خود آمادگی نشان دادند و رحمت خداوند بر مسئولان و دولتمردان ما که در این مسیر، آماده کار و تلاش و فداکاری هستند.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور، با تبریک عید بزرگ مبعث، بعثت را رستاخیز بزرگ تاریخ و نعمتی برای استفاده درست از عقل براساس وحی الهی خواند و گفت: پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله وسلّم با مهربانی و اخلاق عظیم دلها را مجذوب کرد و دانش، آزادگی و معنویت را برای بشریت به ارمغان آورد.
رئیس جمهور از تفرقه، بی عدالتی، خشونت و افراطی گری به عنوان بزرگترین گرفتاریهای تحمیلی جبهه کفر بر دنیای اسلام یاد کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی منادی اتحاد و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات امت اسلامی در مقابل جبهه کفر است.

 

 



تاريخ : 20 / 2 / 1393برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 10 / 2 / 1393برچسب:, | 1:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خلیج همیشه فارس



پایگاه خبری عقاب نیوز :

جناب آقای مهندس سیّدموسی حسینی کاشانی مدیر کل  محترم ارشاد اسلامی استان البرز ،انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را  صمیمانه تبریک عرض نموده و برای حضرتعالی توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم.

ارادتمند محمدرضا مدیر وبلاگ عقاب نیوز



پایگاه خبری عقاب نیوز :

مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم

 

morid.lxb.ir

morid.loxblog.ir

morid.loxblog.com

morid.mahtarin.com



تاريخ : 13 / 7 / 1392برچسب:, | 1:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  افسران جنگ نرم از مورخه1392/07/12 آدرس وبلاگ مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم ازاین آدرس http:\\moridan.lxb.ir

به آدرس جدید morid.lxb.ir  تغییر یافت . لطفأ اطلاع رسانی فرمایید.

منبع : http://www.afsaran.ir/profile/moridan



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 1:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 2 / 6 / 1392برچسب:, | 9:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

انا لله و انا الیه الراجعون

 دوستان همکارم جناب آقایان محمد و مرتضی روستایی فقدان پدر بزرگوارتان مرحوم خیر الله روستایی مارا نیز اندوهگین ساخت.غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته وسلامتی و طول عمر با عزّت برای بازماندگان از پروردگار متّعال خواستاریم.

 روحش شاد و یادش گرامی باد .



تاريخ : 1 / 4 / 1392برچسب:درگذشت,بنیانگذارتالاسمی,عقاب نیوز, | 6:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مینا ایزدیار، بنیانگذار انجمن تالاسمی ایران پس از دو سال مبارزه با بیماری سخت در کنار فرزندان خود در خارج از کشور دیده از جهان فروبست.
به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ سال‌ها بود که ایجاد انجمن حمایت از بیماران دیر درمان همچون تالاسمی و هموفیلی یک رویا بود. تلاش‌های فراوانی برای ایجاد این نوع سازمان‌های حمایتی با عدم موفقیت به بایگانی سپرده شد تا اینکه در سال 1368 به همت جمعی از افراد توانا اولین انجمن حمایت از بیماران دیر درمان به عنوان «انجمن تالاسمی ایران» تاسیس شد.

مینا ایزدیار، رئیس گروه موسسان انجمن تالاسمی ایران و ریاست هیئت مدیره انجمن تالاسمی ایران با درایت خود نقش بسیار بارزی در راه‌اندازی این نهاد حمایتی داشت. بعد از گذشت 24 سال از تاسیس این نهاد حمایتی، ایران تنها کشور در حال توسعه‌ای است که تمام مبتلایان تالاسمی در آن شناسایی و تحت پوشش انجمن تالاسمی ایران قرار گرفته‌اند و به عنوان اولین کشور در حال توسعه و مسلمان الگوی پیشگیری از تالاسمی را برای سایر کشورها ایجاد کرده همه این دستاوردها مرهون زحمات دکتر ایزدیار و همکاران اوست.



تاريخ : 15 / 12 / 1391برچسب:, | 2:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید کردند: گلایه‌ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می‌شوند.

خبرگزاری فارس: گلایه رهبر معظم انقلاب از تخریب جنگلها و تصرف غیرقانونی مناطق اطراف شهرها
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز ـ سه شنبه ـ دو اصله نهال غرس کردند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس در سخنانی، گیاه و درخت را برای هر کشور و مجموعه بشری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشاره به سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن، خاطرنشان کردند: گلایه‌ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می‌شوند.

ایشان افزودند: علاوه بر غصب زمین‌های اطراف شهرها و آبادی‌ها و از بین رفتن پوشش گیاهی توسط برخی افراد سودجو که سبزی این مناطق را به سیمان و ساختمان‌های بلندمرتبه تبدیل می‌کنند، مجموعه جنگل‌های کشور نیز در معرض تهدید قرار دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیرقانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ تصریح کردند: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها‏، بخصوص جنگل‌ها، مشکلات متعدد بشری را بدنبال دارد که همه مسئولین مرتبط با موضوع در دولت، مجلس، قوه قضائیه و شهرداری‌ها باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدام جدی بعمل آورند.

در این مراسم وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین شهردار و استاندار تهران حضور داشتند.

 

برای تماشای فیلم‌ این مراسم اینجا و برای تماشای بیانات رهبر معظم انقلاب اینجا را کلیک کنید.

 



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 11:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا



تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:فافا نیوز,عقاب نیوز, | 8:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فافا نیوز فریاد آگاه فرهنگ ایران



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:, | 8:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز



تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:, | 7:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرهای ایران وجهان را  در خبرگزاری فافا نیوز ببینیم



تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز



تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:فافا نیوز,عقاب نیوز, | 4:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فافا نیوز

 



تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 11:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فافا نیوز



تاريخ : 23 / 6 / 1391برچسب:, | 1:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 



تاريخ : 26 / 5 / 1391برچسب:, | 4:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساكنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همكاری به سكوی پرش منطقه تبدیل كرد

تهران- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سرزده در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با ساكنان این مناطق از نزدیك در جریان خسارات وارد شده و نحوه كمك رسانی به زلزله زدگان قرار گرفتند.

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساكنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همكاری به سكوی پرش منطقه تبدیل كرد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، روستای سرند از توابع شهرستان هریس یكی از مناطقی بود كه مورد بازدید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس با حضور در روستای كوویچ با مردم این روستا از نزدیك دیدار و گفتگو كردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم كوویچ هدف اصلی از سفر به مناطق زلزله زده را ابراز همدردی و همدلی با مردم این مناطق و عرض تسلیت بیان و تاكید كردند : همه ملت ایران با ساكنان مناطق زلزله زده همدرد و همدل هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مردم ایران، مردمی متحد و یكپارچه هستند و همین اتحاد و یكپارچگی موجب قدرت و نیرومندی ملت شده است.

ایشان با توصیه مردم مناطق زلزله زده به صبر و بردباری خاطر نشان كردند: اگر ساكنان این مناطق با یكدیگر همكاری و همدلی داشته باشند این حادثه می تواند به سكوی پرش و دگرگونی چهره این منطقه تبدیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده را خوب ارزیابی كردند و افزودند: البته مسئولان برای بازسازی و مقاوم سازی مناطق زلزله زده وظایف سنگینی دارند و مردم این مناطق نیز باید به مسئولان برای انجام این وظایف سنگین كمك كنند.

رهبر معظم انقلاب، پیش از این نیز در پیامی با مصیبت دیدگان زمین لرزه شهرستان های اهر، ورزقان و هریس ابراز همدردی نمودند.

عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمینˈریشترˈ شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند.

این سه شهرستان به ترتیب با 150 و 50 و 62 هزار نفر جمعیت در 116، 97 و 110 كیلومتری شمال شرقی تبریز مركز استان قرار دارند.

در جریان این زمین لرزه ها 306 نفر از مردم این منطقه جان باختند و بیش از دو هزار نفر نیز مصدوم شدند.



تاريخ : 13 / 3 / 1391برچسب:, | 10:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

           ولادت باسعادت حضرت فاطمه ( س ) و روز مادر بر همه مسلمانان جهان مبارکباد.



تاريخ : 1 / 1 / 1391برچسب:, | 8:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



ادامه مطلب

عقاب نیوز:

صبح امروز، پرواز شماره ۴۰۸ شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بوشهر دچار سانحه شد که خوشبختانه کسی در این سانحه آسیب جسمانی ندید.
 
به گزارش «تابناک»، طی این سانحه، هواپیمای ایرباس A۳۰۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت هشت و ۴۰ دقیقه صبح، از بوشهر به سمت تهران حرکت کند، در هنگام برخواستن از زمین، به ناگاه ترمز کرد و از حرکت باز ایستاد. این در حالی است که موتورهای هواپیما با بیشترین قدرت ممکن در حال کار بودند و شتاب هواپیما به حدی رسیده بود که بر اثر این ترمز شدید، همه لاستیک‌های هواپیما ترکید.

یکی از مسافران این پرواز در این باره به خبرنگار تابناک می‌گوید: هواپیما مسیر زیادی از باند پرواز را طی کرده بود و سرعت خیلی زیادی داشت و هنگامی که خلبان ترمز کرد، همه لاستیک‌های هواپیما ترکید. دقایقی بعد خلبان اعلام کرد که به دلیل از کار افتادن سیستم ناوبری هواپیما مجبور به متوقف کردن هواپیما شده است.

وی افزود: هواپیما با همین وضعیت به محل پیاده کردن مسافران برگشت و مسافران به سالن فرودگاه منتقل شدند در حالی که اغلب ترسیده بودند و از وضع پیش آمده ناراضی بودند.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است که تجهیزات لازم برای تعمیرات هواپیما در محل وجود ندارد و قرار است که بزودی تعدادی لاستیک و سایر تجهیزات مورد نیاز برای این هواپیما، از تهران به منطقه ارسال شود.

این گزارش حاکی است که بعد از بازگشت مسافران به سالن و پس از اطمینان از لغو پرواز، برخی بلیط‌هایشان را پس داده‌اند و تعدادی نیز در محوطه فرودگاه حضور دارند تا با پرواز بعدی عازم تهران شوند.

این در حالی است که شایعاتی از حضور یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ برای انتقال مسافران این هواپیمای سانحه دیده و همچنین مسافران پرواز بعد از ظهر این شرکت از بوشهر به تهران به گوش می‌رسد که بنا بر گفته مسئولان محلی، قرار است این پرواز راس ساعت ۵ بعد از ظهر به سمت تهران انجام شود.

البته از حق نباید گذشت که شاید برای اولین بار، مسئولان بعد از گذشت مدتی از مسافران خوش شانس پرواز ۴۰۸ خواستند که به منازل خود برگردند تا لازم نباشد که بیشتر از این اسیر بی‌مسئولیتی عده‌ای شوند!








تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

ساعتی پیش در حادثه‌ای در آزاد راه تهران کرج، خودروی هیوندا آزرا از پل گرم‌دره به بزرگراه اصلی سقوط کرد.

به گزارش رجانیوز، این خودرو که در مسیر تهران به کرج در حرکت بود، پس از سقوط از پل گرم‌دره به لاین سبقت مقابل یعنی مسیر تهران به کرج منجر به بسته شدن مسیر و ترافیک شدید در این محور شد.

 
در این حادثه خسارات سنگینی به یک خودروی پراید وارد شد و دو خودروی سمند و ال نود آسیب دیدند.
 
از تلفات این حادثه هنوز خبری منتشر نشده است.