تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 1:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز :


یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی، توانمندی خلبانان ایرانی را مورد توجه قرار داد. روزنامه "ورلد تریبیون" نوشت: نیروی هوایی ایران با حمله به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از نوع پریدیتور، ارتش این کشور را به تعجب و شگفتی واداشت.
 

 

به گزارش  شفاف، یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی، توانمندی خلبانان ایرانی را مورد توجه قرار داد.

روزنامه "ورلد تریبیون" نوشت: نیروی هوایی ایران با حمله به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از نوع پریدیتور، ارتش این کشور را به تعجب و شگفتی واداشت.

در این گزارش که در سایت اینترنتی "ورلد تریبیون" منتشر شده؛ آمده است: مرکز عالی سیاست های خاور نزیک واشنگتن در گزارشی تاکید کرده است حمله به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به وسیله دو هواپیمای جنگی ایران از نوع سوخو ساخت روسیه که دارای رادارهای پیشرفته ای نیستند نشاندهنده شایستگی و توانمندی خلبانان هواپیماهای جنگی در ایران است.

این گزارش ادامه می دهد: این حادثه باعث شد درهمه برآوردهای نظامی آمریکا درباره نیروی هوایی ایران ، شک و تردید ایجاد شود. قبل از این برآوردهای آمریکا حاکی از آن بود که نیروی هوایی ایران توانایی مقابله با جنگنده های غربی را ندارد.

این مرکز در گزارش خود همچنین پیشنهاد کرده است مقامات وزارت دفاع آمریکا هواپیماهای بدون سرنشین پریدیتور را به توانایی دفاع از خود مجهز کنند.

ایران اوایل ماه جاری میلادی نیز از "شکار" یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در خلیج فارس خبر داد اما واشنگتن تنها آمریکایی بودن این هواپیما را تایید کرد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در ابتدای ماه گذشته (آبان) از حمله جنگنده های ایرانی به یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در آب های خلیج فارس خبر داده بود.

به گفته پنتاگون جنگنده های ایرانی  چند گلوله به سمت هواپیمای بدون سرنشین آمریکا شلیک کردند اما این هواپیمای بدون سرنشین و غیر مسلح آمریکا آسیبی ندید و توانست به سلامت به پایگاه خود بازگردد.

این حادثه در ساعت ۴ و ۵۰ دقیقه بامداد به وقت شرق آمریکا در روز اول نوامبر ۲۰۱۲ روی داده بود.

 



تاريخ : 21 / 9 / 1391برچسب:, | 4:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دیپلمات ایرانی در کنسولگری ایران در هرات از تعطیلی موقت بخش ویزای کنسولگری برای انجام تعمیرات خبر داد.

 

این دیپلمات کشورمان در افغانستان با اعلام این خبر به ایسنا افزود: کنسولگری به طور کامل تعطیل نشده است؛ بلکه بخش صدور ویزا به دلیل انجام برخی تعمیرات موقتا تعطیل شده است.

 

هم‌چنین خبرنگار ایسنا اطلاع یافت وزارت خارجه کشورمان در واکنش به تجمع تعدادی از افغان‌ها مقابل کنسولگری ایران در هرات که روز یکشنبه انجام شد و در آن برخی شعار‌ها و پارچه‌نوشته‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شد، به طور رسمی اعتراض خود را به سفارت افغانستان در تهران اعلام کرده است.

 

یکشنبه هفته جاری تعدادی از افغان‌ها تجمعی را مقابل کنسولگری ایران در هرات انجام دادند و شعارهایی را علیه ایران بیان کرده و به سمت ساختمان کنسولگری سنگ پرتاب کردند.

 

به گفته یک دیپلمات ایرانی مطلع از این رویداد، چند ماه قبل عده‌ای از افغان‌ها با این ادعا که 13 نفر از اقوام‌شان به طور غیرقانونی وارد ایران شده و سپس خبردار شده‌اند که آن‌ها کشته شده‌اند، خواستار تحویل جنازه این تعداد از سوی ایران شدند.

 

اما مقامات ایرانی تاکید کرده‌اند که تاکنون هیچ سندی دال بر این که این ادعا درست باشد و این تعداد از افغان‌ها وارد ایران و سپس کشته شده باشند، در اختیار ندارند و با وجود این‌که تعدادی از اقوام و خانواده افغان‌های مدعی برای پیگیری ادعایشان به ایران آمده‌اند اما تاکنون سندی در تایید ادعایشان ارائه نکرده‌اند.



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:آرایشگاه,حلال,اوکراین,عقاب نیوز, | 3:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از العالم به نقل از رادیو صدای روسیه، سالن آرایشی ویژه مسلمانان با مواد آرایشی و بهداشتی «حلال» در ساختمان مرکز اسلام کییف آغاز به کار کرده و آماده خدمات رسانی به مراجعین است.
به گزارش این رادیو، سالن مذکور آمادۀ ارائه خدمات به همۀ مراجعان خواهد بود، اما با توجه به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی حلال، پاک و بدون الکل، بیشتر مورد توجه مسلمانان خواهد بود. در این آرایشگاه حتی موهای کوتاه شدۀ مشتریان، بنا بر آموزه های اسلامی، به جای آن که دور ریخته شود، در زمین دفن می شود.
موضوع استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی «حلال» و ساخته شده از مواد اولیۀ مجاز (از نظر شرعی)، سالهاست در کشورهای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار دارد و جالب آن که مسلمانان ساکن یک کشور غیراسلامی این نیاز را بیشتر احساس کرده و در این راه پیشقدم شده اند. این در حالی است که منشأ بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی که به کشورهای اسلامی وارد و در آنها مصرف می شود، ناشناخته است و در مورد حلال و پاک بودن آنها تردیدهای جدی وجود دارد.
گفتنی است تعداد مسلمانان ساکن پایتخت اوکراین به 60 هزار نفر بالغ می شود و نخستین مسجد شهر کییف نیز سال گذشته افتتاح شده بود.



تاريخ : 9 / 9 / 1391برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  فارس به نقل از پایگاه خبری «السومریة نیوز» نوشت: یک منبع آگاه پلیس استان کربلا اعلام کرد که در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شرق این شهر، دست‌کم 29 نفر کشته و زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این خودرو در منطقه «باب طویرج» در یکی از ورودی‌های شهر کربلا منفجر شده است که 7 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشته است و انتظار می‌رود شمار قربانیان افزایش یابد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که خودروهای امدادرسان بلافاصله در محل حاضر شدند تا زخمی‌ها و کشته‌ها را از محل حادثه دور و به بیمارستان منتقل کنند. نیروهای امنیتی منطقه نیز کمربندی امنیتی ایجاد کردند و از نزدیک شدن مردم به محل حادثه جلوگیری کردند.

استان کربلا در 108 کیلومتری جنوب بغداد قرار دارد که اغلب طی مراسم دینی و مذهبی مختلف، شاهد حملات تروریستی مختلف است که از سوی عناصر القاعده با بقایای بعثی‌ها انجام می‌شود.

اما خبرگزاری «براثا» نوشت: صبح امروز یک بمب در مرکز استان «کربلا» منفجر شد.

یک مقام امنیتی اعلام کرد که این بمب در خیابان «میثم تمار» در مرکز شهر کربلا منفجر شده است و تاکنون درباره میزان خسارات مالی و جانی وارده، خبری منتشر نشده است.

خبرگزاری عراقی «نون» نیز نوشت که این انفجار در خیابان میثم تمار در شرق کربلا روی داد 3 کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.



تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:جودو ,پوتین,رئیس,کمر,عقاب نیوز,, | 8:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس جمهور روسیه در یک مسابقه جودو به مهرهای کمرش آسیب رسیده به همین دلیل چندین سفرش را لغو کرده است.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، رئیس جمهور بلاروس به خبرگزاری انگلیسی رویترز گفته است «ولادیمیر پوتین» ـ رئیس جمهور کشور روسیه ـ در یک مسابقه جودو به مهره‌های کمرش آسیب رسانده و کمردرد فعلی وی از این ناشی می‌شود.

بر اساس این گزارش، «الکساندر لوکاشنکو»، رئیس جمهور بلاروس، از کشورهای همسایه روسیه، در این باره گفت: می‌دانم که او این مشکل (کمردرد) را دارد؛ او به جودو علاقه دارد. پوتین یک نفر را از زمین بلند کرد، او را به زمین زد و مهره‌های کمرش پیچ خورد.

رئیس جمهور بلاروس گفت قصد داشته با پوتین هاکی روی یخ بازی کند اما رئیس جمهور روسیه مسابقه با وی را به تعویق انداخته است.

پوتین که در ورزش جودو کمربند مشکی دارد، دوره 6 ساله ریاست جمهوری خود را در ماه می آغاز کرد. تصاویر تلویزیونی در نشست سازمان همکاریهای اقتصادی آسیا- اقیانوسیه (اَپک) در اوائل ماه سپتامبر سال جاری پوتین 60 ساله را در حالی نشان دادند که لنگ‌لنگان قدم بر می داشت.

منابع دولتی از آن زمان با اعلام اینکه رئیس جمهور روسیه با مشکلات کمردرد مواجه است، چندین سفر وی را لغو کرده‌اند.

پوتین در کشور روسیه به رئیس جمهوری که در رشته‌های گوناگون ورزشی فعالیت دارد، شناخته می‌شود.

چندی پیش منابع خبری و رسانه‌ها فیلمی از ولادیمیر پوتین منتشر کردند که در آن رئیس جمهور روسیه در حال پرواز با با گلایدر پیشاپیش درناهای سفید دیده می‌شود. پوتین به انجام کارهای متهورانه دیگری مانند رانندگی با خودروی فرمول یک، عکس گرفتن با توله‌ببرها و اسب سواری شهرت دارد.

 



تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:هک,سایت,آژانس انرژی اتمی,عقاب نیوز, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل روز گذشته، سه‌شنبه، اعلام کرد که اطلاعاتی از یکی از سرورهای قدیمی این سازمان در یک وب‌سایت متعلق به گروهی از هکرها منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، این اطلاعات ربوده شده به همراه یک بیانیه از جانب گروه هکرها بر روی وب‌سایتی به چاپ رسیده بود که در آن بیانیه خواستار تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای اسرائیل شده بود.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هکرها برخی از جزئیات اطلاعات تماس کارشناسانی که با آژانس همکاری داشتند را فاش کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که چه گروهی پشت این حمله بودند.

یکی از دیپلمات‌های غربی اعلام کرد که داده‌‌های ربوده شده شامل اطلاعات مرتبط با اقدامات محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده است.

هکرها تعداد زیادی از آدرس‌های ایمیل را در وب‌سایتی منتشر کرده بودند و از افرادی که این ایمیل‌ها به آنها تعلق داشت، خواستند تا بیانیه‌ای را که خواستار تحقیقات شفاف درباره رأکتور هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل بود را به امضا درآورند.

بر اساس این گزارش، این بیانیه به تاریخ 25 نوامبر (5 آذرماه) بوده است اما سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز سه شنبه (8 آذر) درباره درز این اطلاعات گزارش داد.



تاريخ : 30 / 8 / 1391برچسب:, | 6:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد یک ناوچه اسرائیل را با ۵ موشک هدف حمله قرار داده است.

خبرگزاری فارس: دومین ناوچه اسرائیل هدف موشک مقاومت قرار گرفت

به گزارش فارس، گردان القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی، اعلام کرد که با 5 فروند موشک یک ناوچه اسرائیل را هدف قرار داده است.

این دومین ناوچه‌ای است که از سوی مقاومت فلسطین هدف قرار می‌گیرد.

هفت روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه که به «ستون ابرها» شهرت یافته می‌گذرد. در این حملات از روز چهاشنبه تاکنون، بیش از120فلسطینی کشته و بیش از 900 نفر زخمی شده‌اند.

در همین حال، رسانه‌ها امروز از موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند که در جریان آن یک صهیونیست دیگر کشته شد.

منابع اسرائیلی گفته‌اند بیش از 140 موشک به مناطق مختلف شهرک‌های صهیونیست‌نشین برخورد کرده است.



تاريخ : 30 / 8 / 1391برچسب:, | 8:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه هاآرتص از امضای توافقنامه آتش‌بس میان اسرائیل و فلسطین خبر داد که از ساعاتی دیگر اجرا می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، با امضای این توافقنامه‌ قرار است آتش‌بس از ساعاتی دیگر آغاز شود.

 

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، توافقنامه آتش‌بس امضا شده و از ساعت 12 امشب اجرایی خواهد شد.

 

از دیگر سوی، شبکه خبری سکای نیوز گزارش داد، مقام‌های حماس تاکید دارند این توافقنامه با پذیرش شروط آنها از سوی طرف اسرائیلی به امضا رسیده است.

 

این در حالی است که سخنگوی دولت صهیونیستی اعلام کرد، این توافقنامه هنوز نهایی نشده ولی آتش‌بس از امشب به اجرا گذاشته می‌شود.

 

این توافقنامه توسط طرفین اسرائیلی و فلسطینی با میانجیگری مصر در قاهره به امضا رسیده است.



تاريخ : 29 / 8 / 1391برچسب:, | 9:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نتایج یک نظرسنجی در اتحادیه اروپا نشان می دهد یک سوم خلبانان یعنی یکی از هر سه نفر هنگام پرواز در کابین هواپیما خوابشان می برد.

به گزارش ایرنا، این نظرسنجی توسط اتحادیه خلبانان اروپایی ˈکوکپیتˈ در بین شش هزار خلبان کشورهای مختلف آن انجام شده و نتایج آن را امروز خبرگزاری اروپاپرس منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، 9 نفر از هر 10 خلبان نیز تایید کرده اند که هنگام پرواز در کابین خلبان بیش از حد احساس خستگی می کنند.

در این میان، چهار نفر از هر پنج خلبان آلمانی گفته اند که گاه از روی خستگی، دچار خطاهایی هنگام پرواز شده اند.

یک سخنگوی اتحادیه خلبانان اروپایی با اعلام نتایج نظرسنجی اظهارداشت:ˈبر اساس تجربیاتم، فکر می کنم این داده ها صحیح است.ˈ

اگرچه میزان سوانح هوایی در کل جهان، اندک و در اتحادیه اروپا، بسیار اندک است، اما بررسی جعبه سیاه هواپیماها پس از سقوط آن معمولا نشان می دهد عوامل انسانی بیش از دیگر عوامل در وقوع حادثه دخیل بوده است.



تاريخ : 28 / 8 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر، محمد رضا رئوف شیبانی سفیر ایران در دمشق در گفتگو با خبرنگار مهر خبر داد که روز گذشته با برخی از خانواده های 48 زائر ایرانی گروگان گرفته شده در سوریه به صورت تلفنی صحبت داشته است.
 
به گفته شیبانی در این گفتگو آخرین پیگیری های انجام شده برای آزادسازی اتباع ایرانی اطلاع رسانی شده و علاوه بر این در این گفتگو که در حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام شده سلامت اتباع ایرانی به اطلاع خانواده های آنان رسیده است.
 
شیبانی خاطر نشان کرد: ما با توجه به سابقه گروگانگیری اتباع ایرانی در سوریه توسط گروه های مسلح اعتقاد داریم که آزادسازی این افراد در طی یک پروسه امکان پذیر است.
 
وی تاکید کرد: ما تجربه آزاد سازی 22 زائر ایرانی که از قبل در گروگان بوده اند را داریم که موفق شدیم از طریق ارتباط با کانال های ویژه آنها را آزاد کنیم و علاوه بر این 5 مهندس ایرانی و 3 کامیون دار ربوده شده نیز بر اساس همین پیگیری ها تاکنون آزاد شده اند.
 
سفیر ایران ادامه داد: توصیه ما به خانواده های اتباع ایرانی این است که با صبر و بردباری منتظر به نتیجه رسیدن تلاش های جهات ذیربط باشند تا هر چه زودتر شاهد آزاد شدن این عزیزان باشیم.
 
وی گفت: کانال های ویژه ای در جهت گفتگو با گروگان گیران تعیین کرده ایم و تا الان چندین دور گفتگو به عمل آمده و امیداریم نقطه نظرات به زودی به هم نزدیک شود تا شاهد آزادی اتباع ایرانی باشیم.
 
شیبانی اعلام کرد تا زمان کنونی و بر اساس اطلاعی که ما داریم کلیه زائران ایرانی در سلامت کامل هستند هر چند در رابطه با محل اسارت در شرایط سختی هستند اما خوشبختانه اطلاعاتی که ما داریم نشان می دهد که از نظر جسمی در وضعیت مناسبی قرار دارند.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آفتاب: دختر ۱۱ ساله چینی به دلیل وجود توده‌ای شبیه به دست یک انسان در پشت کمرش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پزشکان چینی پس از معاینه این دختر از وجود این توده بر بدن او شوکه شدند چرا که شبیه به دست انسان است و دو انگشت هم دارد.

پزشکان این کشور معتقدند این توده متعلق به دوقلوی این کودک است که به طور کامل رشد نکرده و به این شکل در آمده است. بررسی بیشتر پزشکان نشان می‌دهد این توده شبیه به دست انسان است و بخش سرشانه و دو انگشت موجود در آن نیز مشخص است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، این پدیده شرایط نادری است که از هر پنج میلیون تولد یک انسان دچار این اختلال می‌شود. این پدیده نادر حتی می‌تواند در جمجمه نیز اتفاق افتد اما برای بار اول است که وجود آن در کمر گزارش شده است.
 
 



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:دارین حمزه,هتل بیروت,عقاب نیوز, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه ها شرمنده هستم اما مدير قراردادم(دانيل آبريد) براي اينكه من متضرر نشوم پيشنهاد داد به جاي فسخ قرارداد... .

به گزارش آويني فيلم، "دارين حمزه" ديگر در ايران شناخته شده است. او با"كتاب قانون" ميري به سينماي ايران معرفي شد و بعد هم فيلم هاي"شكارچي شنبه" و "33 روز" را بازي كرد و حالا هم در پروژه"فرشتگان قصاب" ايفاگر نقش است.
 
 
اين بازيگر زن لبناني الاصل با بازي در اين فيلم ها كارنامه پر باري در سينماي ايران از خود به جا گذاشته است، فيلم هايي كه در ايران برچسب ارزشي خورده و در سينماي انقلابي ايران قابل تعريف هستند.
 
 
اما در اين بين فيلمي به كارگرداني"دانيل آربيد" در جشنواره"فيلم لوكارنو" به نمايش درآمد كه با سر و صداي زياد رسانه هاي صهيونيستي همراه بود. "هتل بيروت" كه سال 2011 ميلادي در لبنان ساخته شد هيچ وقت اجازه اكران در اين كشور پيدا نكرد چرا كه گفته مي شد در آن به ترور رفيق حريري اشاره شده است.
 
 
سر و صداي رسانه هاي غربي و صهيونيستي از اين باب بود كه خانم"دارين حمزه"، همان بازيگر فيلم هاي ارزشي سينماي ايران در"هتل بيروت" به ايفاي نقش پرداخته است. "حمزه" در اين فيلم كه با حمايت كمپاني هاي صهيونيستي و توسط يك شبكه فرانسوي ساخته شده است نقش يك خواننده را بازي مي كند.
 
 
صحنه هاي مستهجني كه در"هتل بيروت" به نمايش درآمد و"دارين حمزه" نيز يك پاي اصلي اين صحنه ها "معرفي شد" احساسات بينندگان را برانگيخت، بينندگاني كه چه در ايران او را مي شناختند و چه در سينماي لبنان.
 
 
اين اتفاق در حالي رخ داد كه افكار عمومي منتظر پاسخگويي وي بودند تا اينكه رمضان سال 2012 مصاحبه اي توسط خبرگزاري عرب زبان"نورت" با"دارين حمزه" منتشر شد. در اين مصاحبه"حمزه" تمام صحنه هاي مستهجن فيلم را تكذيب كرد.
 
 
گرچه اين مصاحبه"حمزه" تاكنون توسط رسانه هاي داخلي بايكوت خبري شد و با سكوت گذشت اما اين بازيگر تمام ماجراي"هتل بيروت" را در چهار پاراگراف تعريف مي كند.
 
 
متن كامل ترجمه شده اين مصاحبه كه منتشر شده در ادامه مي آيد(متن اصلي نورت):
 
حمزه گفته كه آن صحنه ها را bdobllerh بازيگر فرانسوي به جاي او بازي كرده است.
 
 
دارين ادامه مي دهد: به آداب و رسوم يك دختر عرب متعهد است و قبول نمي كند كه با صحنه هاي زشت به تحريك مخاطبان عرب بپردازد و نسبت به آن صحنه ها اعلام بي ‎گناهي مي كند.
 
 
او افزوده است: در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه ها شرمنده هستم اما مدير قراردادم(دانيل آبريد) براي اينكه من متضرر نشوم پيشنهاد داد به جاي فسخ قرارداد به جاي من خانم bdobllerh بازي كند.
 
 
گفتني است در اين فيلم"دارين حمزه" نقش زني را دارد كه دچار مشكلات جدايي از همسر شده و با مرد فرانسوي آشنا مي شود و درنهايت متوجه مي شود كه مرد براي سازمان جاسوسي اسرائيل(موساد) كار مي كرده و او از ازدواج با آن مرد، سرباز مي زند.



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:گلوله,اسرائیل,سوریه,عقاب نیوز, | 1:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز ، این اقدام در واکنش به سقوط گلوله های خمپاره از خاک سوریه به منطقه اشغالی جولان صورت گرفت.

منطقه جولان سوریه هم اکنون در اشغال نظامی اسرائیل قرار دارد و نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل متحد در مرز میان دو طرف قرار دارند.

سقوط گلوله های خمپاره از سمت سوریه به منطقه جولان در درگیری های ارتش و مخالفان مسلح سوریه صورت گرفت.

این برای نخستین مرتبه از سال 1973 تاکنون است که ارتش اسرائیل به سمت خاک سوریه گلوله شلیک می کند.



تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:اینترپل,پلیس,عقاب نیوز, | 3:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پلیس اینترپل یک کمیسر پلیس زن فرانسوی را که مشهور به مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در شهرهای بوردو و کرسیکای فرانسه است به عنوان نخستین رئیس زن این سازمان انتخاب کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این افسر زن پلیس فرانسه به نام میری بالسترازی طی مجمع عمومی اینترپل در شهر رم ایتالیا به عنوان رئیس پلیس اینترپل انتخاب شد.
 
اینترپل در صفحه خود در توییتر آورده است: میری بالسترازی از فرانسه نخستین زنی است که به عنوان رئیس اینترپل برگزیده شد.
 
بالسترازی 58 ساله در سال 1975 در فرانسه به عنوان یک کمیسر پلیس منصوب شد و هم اکنون معاون منطقه اروپای رئیس کمیته اجرایی اینترپل است.
 
وی به سبب اقدامات خود به عنوان مدیر پلیس قضایی فرانسه در شهر کرسیکا در دهه 1990 همزمان با بالا گرفتن منازعات گروه‌های تبهکار در این جزیره شناخته شده است.
 
مانوئل والس، وزیر کشور فرانسه که چند روز پیش در مجمع عمومی اینترپل حضور پیدا کرد، گفت: بالسترازی یک مامور پلیس زن برجسته وافتخار پلیس فرانسه است. تجربه وی در زمینه جرایم سازمان‌یافته به وی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، گروه‌های مافیایی جنوب و شرق اروپا و همینطور خشونت‌های فزاینده سیاسی که نیازمند پاسخ بین‌المللی هماهنگ است کمک خواهد کرد.



تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:پترائوس,سازمان سیاريا,عقاب نیوز, | 10:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

استعفای غیر منتظره دیوید پترائوس رییس سازمان سیا که روز گذشته اتفاق افتاد ، نام یک زن را بیش از گذشته به میان کشید.

به گزارش عصر ایران  ارتباط خارج از چارچوب خانواده خانم " پائولا برادول" دانش آموخته دانشکده افسری وست پوینت که  در سال جاری کتابی از بیوگرافی دیوید پترائوس روانه بازار نشر در آمریکا کرده است، سبب استعفای پترائوس از مقام ریاست سازمان سیا شد.

پترائوس در متن استعفا نامه خود اعتراف کرده که به عنوان رییس سازمان سیا پس از 37 سال زندگی مشترک با قضاوت های نادرست وارد یک روابط عاشقانه خارج از چارچوب همسری شده و از این رو خود را شایسته ریاست بر سازمان سیا نمی داند.

ماجرا از آنجا آغاز می شود که سازمان " اف بی آی" از چند ماه پیش  بر سر یک پرونده امنیتی تحقیقاتی را از پترائوس آغاز کرد.

ماموران اف بی آی پس از تحقیقات به این نتیجه می رسند که پترائوس ظاهرا با بیوگرافی نویس خود علاوه بر ارتباط کاری ، ارتباط عاطفی و عشقی نیز دارد و افشای این مساله در کنگره سبب می شود رییس سیا استعفای خود را به اوباما ارایه کند.

به نظر می رسداستعفای پترائوس به دلیل تحت تاثیر قرار نگرفتن انتخابات ، به زمان پس از انتخابات موکول می شود که در نهایت روز پنج شنبه پترائوس به کاخ سفید می رود و استعفا نامه خود را تقدیم اوباما می کند و پس از کسب اطلاع از رضایت اوباما ، روز جمعه رسما متن استعفای خود را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

ژنرال دیوید پترائوس دانش آموخته دانشکده افسری وست پوینت یکی از ارشد ترین ژنرال های 4 ستاره آمریکایی است که از سپتامبر سال 2011 مسئولیت هدایت دستگاه اطلاعاتی آمریکا را بر عهده گرفت.

وی متولد 7 نوامبر 1952 در نیویورک است. پترائوس دو ماه پس از فارغ التحصیلی از دانشکده افسری وست پوینت با " هولی نولتون " ازدواج می کند . نولتون دختر ژنرال " ویلیام نولتون" یکی از افسران ارشد ارتش ایالات متحده و از افسران ارشد دانشکده نظامی وست پوینت بود.

پترائوس در یک مراسم میهمانی در کنار همسرش هولی نولتون




ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:پسته ایرانی,آمریکا,کرمان,عقاب نیوز, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دلیل مرغوب بودن پسته ایران با نام کرمان در آمریکا کشت می‌شود.

به گزارش فارس، جهانگیر پرهمت در جشنواره ملی پسته اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی در فناوری تولید پسته کشور صورت گرفته است.

معاون وزیر جهاد کشاورز افزود: علاوه بر معرفی ارقام مقاوم و پرمحصول محققان به تازگی دریافته‌اند که با کم کردن دو نوبت آبیاری در فصل سرد تولید محصول کاهش نمی‌یابد.

وی افزود: ارقام مصرف آب کم هم شناسایی شده و معرفی شده است. در صورتی که کشاورزان از این ارقام استفاده کنند، محصول تولید آنها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

پرهمت همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کرمان منطقه کم‌آب است، کشاورزان باید از سیستم‌های آبیاری تحت فشار استفاده کنند، در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی حمایت‌های ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی همچنین عنوان کرد: پسته ایرانی در ایالت کالیفرنیای آمریکا با نام پسته ایرانی کشت می‌شود، بنابراین مسئولان بازار نیز باید تلاش کنند، این محصول در بازارهای دنیا با بسته‌بندی ایرانی و کیفیت مناسب به همین اندازه مشهور باشد.

وی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر بی‌اثر بودن سموم گفت: وزارت جهاد کشاورزی به دنبال تولید محصول سالم و حتی ارگانیک است و این با مصرف مناسب و به اندازه سموم موثر خواهد بود.

پرهمت گفت: اگر کسانی عنوان می‌کنند که سموم در اولین نوبت سمپاشی تاثیر صددرصدی ندارد، باید بدانند که در این صورت باید موثره آن بیش از اندازه باشد که در این حالت ایجاد باقیمانده سموم در محصول خواهد شد.

وی تاکید کرد که امروزه تولید محصول فراوان با مصرف سموم بیشتر مزیت نیست. باید استفاده از سموم در حد استاندارد باشد، تا محصول سالم تولید شود.

وی در پایان تصریح کرد: 100 مرکز ترویج کشاورزی در استان کرمان وجود دارد که به دنبال یافته‌های تحقیقاتی برای افزاری عملکرد در واحد سطح پسته هستند.

جشنواره ملی پسته 18 و 19 آبان در سیرجان استان کرمان با حضور مسئولان داخلی و سفرای 20 کشور برگزار می‌شود.

امروز در این جشنواره از تولیدکنندگان برتر پسته و فعالان تجارت، صادرات و فرآوری این صنعت تقدیر شد.



تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :


فارس: نیروی دریایی عراق، 4 صیاد ایرانی را به دلیل آنچه وارد شدن به آبهای منطقه‌ای این کشور خوانده شد، بازداشت کرد.

«ولید محمد الشریفی» از فرمانداری منطقه «فاو» در استان بصره اعلام کرد که نیروی دریایی عراق، 4 صیاد ایرانی را در داخل آبهای منطقه‌ای عراق دستگیر کرده است.

بر اساس این گزارش، این صیادان با دو قایق به بندر نفتی بصره نزدیک شده بودند.

وی افزود: گشتی نیروی دریایی عراق دو روز پیش این 4 صیاد ایرانی را در داخل آبهای منطقه‌ای کشورمان دستگیر کرده است.

یک منبع آگاه در نیروی پلیس عراق که خواست نامش فاش نشود گفت: نیروی دریایی عراق دیروز، این 4 صیاد را به نیروهای پلیس محلی تسلیم کرد. این ایرانی‌ها هیچ سلاحی همراه نداشتند و پس از بازجویی به دستگاه قضایی عراق تحویل داده خواهند شد.

طی سال جاری این دومین بار است که نیروی دریایی عراق، صیادان ایرانی را دستگیر می‌کند. 17 صیاد ایرانی در ماه آگوست دستگیر شده بودند.



تاريخ : 7 / 8 / 1391برچسب:, | 1:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، عصر ایران به نقل از (کونا) نوشت: مقامات عراقی ضمن اجبار یک فروند هواپیمای باری ایران به فرود اضطراری در بغداد، آن را بازرسی کرده است. این هواپیمای باری ایران به مقصد دمشق، در حال عبور از آسمان عراق بود که با دستور مقامات بغداد، مجبور به فرود اضطراری شد.

این هواپیما پس از فرود اضطراری و بازرسی در عراق، توانست به مسیر خود به سمت سوریه ادامه دهد.


"ناصر البندر" رئیس سازمان هواپیمایی عراق با تایید این خبر به شبکه دولتی "العراقیه" گفت:  هواپیمای باری ایران در فرودگاه بین المللی بغداد توسط  کارشناسان عراقی ، مورد بازرسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: پس از بازرسی مشخص شد این هواپیمای ایران هیچ مواد یا کالای ممنوعه یا تسلیحاتی حمل نمی کند لذا سازمان هواپیمایی عراق به این هوایپما اجازه داد تا پرواز خود را به سمت سوریه ادامه دهد.
 
این اقدام عراق با اعمال فشارهای آمریکا صورت می گیرد. آمریکا ایران را متهم می کند که با استفاده از هواپیما و آسمان عراق، برای حمایت از حکومت سوریه، تسلیحات به این کشور منتقل می کند. با این حال مقامات واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه نشانه ای برای این اتهام خود ، خودداری کرده اند.

قبل از این هم مقامات عراقی یک فروند هواپیمای ایرانی را به بهانه بازرسی، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بغداد کرده بودند.
سفیر ایران در بغداد نیز با انتقاد از این اقدام، تهدید کرده بود تهران دست به مقابله به مثل علیه هواپیماهای عراق خواهد زد.



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 11:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: پلیس چین مردی را دستگیر کرده که پس از قتل قربانیانش، بدن آنها را قطعه قطعه کرده و گوشتشان را به جای گوشت بوقلمون در بازار می‌فروخت.

رسانه‌های چینی از دستگیری مردی آدمخوار خبر دادند که علاوه بر خوردن گوشت قربانیانش بقیه آن را در بازار به جای گوشت بوقلمون فروخته و چشمانشان را در شیشه‌های الکل به یادگار نگه می‌داشت.

"ژانگ یونگ مینگ" 56 ساله ، یک مرد روستایی ساکن استان یونان در جنوب غربی چین اواخر ماه آوریل و در چارچوب تحقیقات در مورد قتل یک جوان 19 ساله توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق،پلیس در بازرسی خانه این مرد تلفن همراه و کارت بانکی جوان مقتول را کشف کرده است، در عین حال مأموران پلیس در بازرسی بیشتر خانه ژانگ بقایای اجسادی را که قطعه قطعه شده بودند پیدا کرده‌اند.

اخیراً 17 نفر در این ناحیه مفقود شده‌اند که برخی از آنها در فاصله چند صد متری خانه ژانگ سکونت داشته‌اند.



تاريخ : 21 / 7 / 1391برچسب:, | 5:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: التون مانگوما که روز چهارشنبه بازداشت شد، علاوه بر آنکه وزیر انرژی دولت موگابه بوده، معاون امور مالی حزب مخالف اصلی این کشور نیز بوده است.
 
بر اساس این گزارش و به گفته وکیل متهم، پلیس تایید کرده است که مانگوما با سخنانش اقتدار رئیس جمهور را به چالش کشیده است.
 
بر اساس این گزارش، مانگوما که معاون امور مالی جنبش مورگان چانگرای، نخست وزیر زیمبابوه موسوم به ˈجنبش تغییر دمکراتیکˈ را نیز به عهده دارد، در آغاز سال 2011 نیز چند روزی در بازداشت پلیس بود.



تاريخ : 19 / 7 / 1391برچسب:, | 9:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و روز گذشته هواپیمای پروژه که مشغول فیلمبرداری سکانس پایانی فیلم بود، در صحرای کالاهاری سقوط کرد.

خبرگزاری فارس: سقوط هواپیمای عوامل «فرزند چهارم» در صحرای آفریقا + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون حدود 80 درصد از فیلمبرداری فیلم‌ انجام شده و روز گذشته کارگردان و تنی چند از عوامل اصلی فیلم «فرزند چهارم» که این روزها مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های مربوط به این فیلم در صحرای ‌کالاری آفریقا هستند، از حادثه سقوط هواپیما جان سالم به در بردند.

گروه تولید «فرزند چهارم» که از حدود یک ماه پیش برای فیلمبرداری صحنه‌های خارج از کشور راهی آفریقا شده بودند، در طی فیلمبرداری صحنه‌های هوایی مربوط به سکانس فینال این فیلم، به دلیل نقص فنی هواپیمای ملخ‌داری که کارگردان و گروه فیلمبرداری را در خود جای داده بود دچار سانحه شدند که خوشبختانه جز برخی جراحات سطحی آسیب عمده‌ای به هیچ یک از اعضای گروه وارد نیامد.

وحید موسائیان کارگردان «فرزند چهارم» که خود از سرنشینان هواپیمای فوق بود در توضیح حادثه گفت: روز گذشته هنگام فیلمبرداری پلان‌های مربوط به سکانس آخر فیلم که طی آن قرار بود حامد بهداد با یک هواپیمای ملخ دار به دنبال مهتاب کرامتی و مهدی هاشمی که در صحرا گم شده بودند بیاید هواپیمای حامل کارگردان، فیلمبردار و دستیارش به دلیل از کار افتادن موتور هواپیما با سر به سمت زمین شیرجه زده و پس از برخورد با یک درخت از حرکت ایستاد.

موسائیان در ادامه گفت: ما روز قبل از این حادثه صحنه‌های مربوط به فرود هواپیمای بهداد و درگیری‌های منجر به تیر خوردن مهدی هاشمی را با استفاده از دو هواپیمایی که در اختیار داشتیم فیلمبرداری کرده و تصمیم داشتیم صحنه‌های مربوط به پلان‌های هوایی را فیلمبرداری کنیم. برای این منظور هنرپیشه‌های اصلی ما در یکی از هواپیماها و گروه فیلمبرداری در هواپیمایی دیگر سوار شده و پرواز کردیم. پس از یک دور فیلمبرداری با تمام شدن نگاتیو، هواپیمای حامل ما بر زمین نشست و پس از برداشتن نگاتیو دوباره به پرواز درآمدیم. نتیجه کار بسیار عالی بود اما در حین برگشت ناگهان ملخ هواپیمای ما از چرخش باز ایستاد و هواپیما با سر به سمت زمین شیرجه رفت.

او ادامه داد: پس از چند لحظه‌ با برخورد دماغه هواپیما به یک درخت از حرکت باز ایستاده و تا به خود آمدیم متوجه شدیم بنزین از در و دیوار هواپیما به سر و رویمان سرازیر شده است. در آن لحظاتی که داخل هواپیمای در هم شکسته و مابین کمربند نجات و صندلی‌ها گیر کرده بودیم تنها نگرانی‌مان انفجار باک هواپیما بود که خوشبختانه به شکل معجزه‌آسایی این اتفاق نیفتاد و پس از چند لحظه توانستیم از هواپیما خارج شده و با هلی‌کوپتری که به دنبال‌مان آمده بود به بیمارستانی در کالاری منتقل شویم.

موسائیان با بیان اینکه خود و دیگر عواملی که درگیر این حادثه بودند جز زخم‌های سطحی آسیب جدی دیگری ندیده‌اند گفت: خوشبختانه پس از گذشت یک روز از این حادثه توانستیم فیلمبرداری را از سر بگیریم. تا این لحظه حدود 80 درصد از کار فیلمبرداری را پشت سر گذاشته‌ایم کما اینکه اگر با برخی موانع مواجه نمی‌شدیم تاکنون فیلمبرداری به پایان رسیده بود.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «فرزند چهارم» تازه ترین ساخته وحید موساییان چندی پیش طی مراسمی با حضور مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت تهران آغاز شد. گروه بعد از فیلمبرداری سکانس‌های تهران عازم افریقا شد.

مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی،حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند،ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده : وحید موسائیان/ مجری طرح : محمد حسن نجم/ مدیر تولید : آزیتا موگویی/ پشتیبانی تهیه : محمد پور راد/ مدیر فیلمبرداری : علی محمد قاسمی/ آهنگساز : فریدون شهبازیان/ طراح گریم : سودابه خسروی/ طراح صحنه ولباس: کامیاب امین عشایری/ صدا بردار: محمد شاهوردی/ جانشین تولید : محمد یمینی/ عکاس : علی نیک رفتار/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مسعود میمی/ مدیر تدارکات : امرالله تجربه/ دستیار تولید : مهرداد زحمتکش/ گروه کارگردانی : علی درخشنده، حجت الله علیپور، خورشید نجم/ دستیار اول فیلمبرداری : همایون قربانی/ اجرای گریم : محمد علی ضرابی/ دستیاران صحنه : وهاب یحیی زاده ، ملودی اسماعیلی/ دستیار صدا : امیر شاهوردی/ گروه فیلمبرداری : حسین رجائی ، رضا سپهری ، سید مرتضی نجفی ، جعفر اصلانی/ گروه تدارکات : محمد حیدرقلی ، امیر  یمینی ، حسن عرب زاده ،حسین  رحیمی/ دستیار لباس : زهرا صمدی/ هماهنگی تولید : سعید علیپور شیرازی /هماهنگی  تولید آفریقا : پژمان هادوی/ مدیر مالی : شهریار کنعانی/ مشاور رسانه‌ای: مینا اکبری / بازیگران: مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی ،حسین محب اهری،  ناصر گیتی جاه ، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد، با حضور افتخاری یاسمین ملک نصر



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 3:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آریا: مسلمانان در سرتاسر جهان اسلام در حرکتی خودجوش جست‌وجوگر گوگل و سایت یوتیوب را تحریم کردند تا از این طریق ضمن اعلام اعتراض خود خسارت مالی سنگینی را به این شرکت ها تحمیل کنند. در پی این اقدامات و تنها با گذشت 12 ساعت از این تحریم ؛ گوگل که پربازدیدترین سایت در جهان به شمار می آمد، با از دست دادن تعداد زیادی از کاربران خود جایگاه خود را از دست داد و به رتبه دوم سقوط کرد.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 6:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

باربارا اسلاوین خبرنگار پایگاه خبری آمریکایی ال مانیتور خبرنگار مشهور امریکایی که بارها به تهران سفر کرده است مدعی شد گفتگویی با دکتر احمدی نژاد انجام داده و رئیس جمهور در این گفتگو از موانع مقابلش در دوران ریاست جمهوری سخن گفته و اظهار داشته که برخی اوقات سخنانی که نباید می گفته ، زده است!

همچنین در این گفتگو به نقل از دکتر احمدی نژاد آمده است که آمریکا پشت صحنه فیلم موهن به پیامبر اعظم نیست.

قابل ذکر است پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری انجام این گفتگو را تایید نکرده است.

در بخشی از این گفتگو رئیس جمهور در پاسخ به سوالی با این موضوع که برخی مطالب شما در باره هولوکاست ، بحث برانگیز شد، می گوید: می‌پذیرم که در برخی موارد نباید سخنانی بیان می‌شد.

 

در ادامه دکتر احمدی نزاد در پاسخ به این سوال که نگاه شما به فیلم ضداسلامی اخیر چیست، اظهار می دارد: من اعتقاد ندارم که دولت آمریکا پشت این کردار زشت و توهین آمیز بوده است اما واکنش‌ها در بسیاری از کشورهای اسلامی و البته ایران، انعکاس دهنده مخالفت ملت‌ها با سیاست اشغالگری و سلطه جویی آمریکا بود.



تاريخ : 5 / 7 / 1391برچسب:, | 7:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مایا ناصر» خبرنگار شبکه تلویزیونی «پرس تی وی» صبح امروز به ضرب گلوله تک تیرانداز در دمشق به شهادت رسید.

حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر پرس تی وی در گفتگو با خبرنگار مهر، از شهادت یکی از خبرنگاران این شبکه تلویزیونی خبر داد و گفت: صبح امروز چهارشنبه ۵ مهرماه خبرنگار شبکه پرس تی وی «مایا ناصر» مورد اصابت گلوله تک تیرانداز در شهر دمشق قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی افزود: هنگام اصابت گلوله، مایا ناصر در حال انجام مصاحبه زنده تلفنی با شبکه پرس تی وی پس از وقوع انفجار بمب در دمشق بود.

به گفته مدیر اتاق خبر شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی، مایا ناصر ۳۳ ساله و تبعه سوریه از یک سال گذشته در مناطق بحرانی سوریه گزارش‌های زنده تصویری و تلفنی به پرس تی وی می‌داد و به همین خاطر مرتباً توسط تروریست‌های تحت حمایت غرب از طریق توییتر تهدید می‌شد.

عمادی اضافه کرد: در روز حادثه مدیر دفتر پرس تی وی و العالم در دمشق آقای حسین مرتضی نیز مایا ناصر را همراهی می‌کرد که آقای مرتضی هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد. وی در حال حاضر در بیمارستانی در دمشق مشغول مداوا است.

وی ادامه داد: پرس تی وی مسئولیت مستقیم این ترور را بر عهده ترکیه، قطر و عربستان سعودی که سلاح و پول به تروریست‌ها می‌دهند، می‌گذارد و مدل این ترور را یک مدل آمریکایی - اسرائیلی می‌‌داند که در هنگام اشغال عراق نیز، آمریکا از ترور خبرنگاران و مردم عادی توسط تک تیراندازان برای ایجاد وحشت و سکوت خبری استفاده کرد.



تاريخ : 9 / 6 / 1391برچسب:, | 8:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

'بشائر عثمان' دختر 15 ساله فلسطینی به عنوان كوچك ترین شهردار فلسطین در شهر 'علار' واقع در كرانه غربی رود اردن (ضفه غربی) در شهر طولكرم فلسطین تعیین شده است.

به گزارش ایرنا از بیروت به نقل از منابع خبری فلسطین، این دختر طی مصاحبه با روزنامه های فلسطینی اعلام كرده كه وی به مقام و منصب به اندازه انجام وظیفه و خدمت به مردم اهمیت نمی دهد.

وی افزود: این ایده از سوی باشگاه جوانان روستایش و به تشویق رییس شهرداری به وی عرضه شده است.

بشائر ادامه داد: من ساعت هشت صبح سركار حاضر می شوم و به كارهای اداری و امضای معامله های اداری مردم مشغول می شوم و گاهی اوقات نیز برای حل مشكلات مردم و آشنایی با مشكلات آنها، جلساتی را با حضور مردم تشكیل می دهم.

بشائر در پایان گفت: من رأس ساعت 2 بعد از ظهر به خانه باز می گردم و مانند دختران هم سن و سال خودم به كارهای عادی و روتین خانه می پردازم.

وی گفت: مقام ریاست شهرداری برای من امری ظاهری و صوری نیست و من دارای اختیارات و صلاحیات كامل در این زمینه هستم.



تاريخ : 9 / 6 / 1391برچسب:, | 7:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، روزنامه‌ي عکاظ با بیان این‌که پرده‌ کعبه به‌زودی بافته می‌شود، نوشت: محمد باجوده ـ مدیر کارگاه بافت پرده‌ي کعبه‌ مشرفه ـ اعلام کرد ترتیب طرح‌هایی که وضع شده، از نظر میدانی مثمر ثمر بوده است و نتایج درخشانی در مراحل بافت پرده‌ کعبه به‌دست آمده است.

او افزود: بافت پرده‌ي جدید کعبه در حال پایان است تا نهم ذی‌الحجه‌ امسال، با پرده‌ قدیمی تعویض شود.
 



تاريخ : 17 / 5 / 1391برچسب:, | 4:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

رسانه های خارجی لحظاتی پیش از به شهادت رسیدن سه نفر از زائران ربوده شده در سوریه توسط تروریستهای مسلح خبر دادند.

به گزارش مهر، اسکای نیوز عربی خبر شهادت سه زائر ایرانی ربوده شده توسط گروههای مسلح تروریستی در سوریه را تایید کرده است.
 
گروههای تروریستی مدعی شدند این سه نفر در جریان بمباران دمشق از سوی ارتش سوریه به شهادت رسیده اند.
 
گروههای مسلح اخیرا 48 زائر ایرانی را هنگام رفتن برای زیارت مرقد مطهر حضرت زینب(س) ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند و بعد با یک هیاهویی رسانه ای مدعی شدند این زائران، وابسته به نیروهای مسلح ایران هستند.
 
العربیه هم به نقل از گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد اعلام کرده است این گروه در صورتی که عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح متوقف نشود، تمام گروگانهای ایرانی را به شهادت خواهد رساند.

 



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

از پارلمان فرانسه به خاطر تبعیض جنسیتی انتقادات فراوانی شده است.

حالا خانم «سیسیله دوفلو»، 37 ساله وزیر مسکن فرانسه به خاطر پوشیدن یک پیراهن گلدار با دامن کوتاه در هنگام سخنرانی خود در پارلمان فرانسه مورد تمسخر قرار گرفته است.

خانم دوفلو معمولا در جلسات کابینه دولت فرانسه نیز شلوار جین به پا می‌‌کند که تا حدی غیر معمول است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، وی به یکی از خبرنگاران گفت: من تا به حال با چنین صحنه‌ای رو به رو نشده بودم. این رفتار نمایندگان پارلمان نشان دهنده برخی خصوصیات آنهاست و من به همسران آنها فکر می‌کنم!

حزب اتحاد برای جنبش مردمی که متعلق به نیکولا سارکوزی، ‌ریس جمهوری سابق فرانسه است مقصر اصلی اتفاقاتی است که روز سه شنبه در پارلمان فرانسه روی داد.

گفته می‌شود اعضای این حزب به تمسخر خانم دوفلو پرداخته‌اند.

هم اکنون فیلمی منتشر شده از این رویداد باعث برانگیخته شدن انتقادات بیشتری در سراسر فرانسه شده است.

برخی می‌گویند این رویداد نشان دهنده تنفر از زن در طبقه سیاسی کشور است.

یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک وی محسوب می‌شود، در اظهار نظری عجیب گفته بود: من خانم دوفلو را تحسین می‌کنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ها باعث می‌شود که ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم!

یکی دیگر از اعضای قدیمی این حزب نیز اظهار داشت: اعضای پارلمان در احترام به زیبایی این خانم سوت کشیدند!



عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

افشین جم گفت : به طور کلی من در این کشور احساس امنیت می کنم اما هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر احساس ناامنی می کنم. وی با ادعای این قضیه افزود که برای تامین امنیت خود مجبور شده است برای برخی سخنرانی های عمومی خود ماموران محافظ مخفی استخدام کند.
نازنین افشین جم مدل ایرانی ساکن کانادا که در سال های گذشته به انجام فعالیت های سیاسی علیه حکومت ایران اشتغال داشته است ، خواستار بسته شدن سفارت ایران در اوتاوا شد.

به گزارش عصر ایران این مدل ایرانی که همسر " پیتر مک کی" وزیر دفاع کانادا نیز است ، با اشاره به اینکه سفارت ایران در کانادا می کوشد به بهانه های فرهنگی به تبلیغات سیاسی بپردازد خواستار تعطیل کردن این سفارتخانه شد.

سخنان افشین جم در پی آن بیان می شود که در روزهای اخیر برخی رسانه های کانادایی با انتشار گزارش هایی از فعالیت های سفارت ایران در کانادا جنگ روانی وسیعی را علیه کادر دیپلماتیک کشورمان به راه انداخته اند.

بهانه این جنگ روانی نیز مصاحبه "حمید محمدی " رایزنی فرهنگی سفارت ایران در کانادا بود که این دیپلمات ایرانی در آن مصاحبه خواستار استفاده از ظرفیت ایرانیان مهاجر مقیم کانادا برای اهداف و مقاصد در چارچوب منافع ملی شده بود.

افشین جم با متهم کردن دیپلمات های ایرانی در اوتاوا به حضور در کنفرانس آزادی های مدنی در تورنتو (در 28 مارس سال جاری) و ضبط سخنرانی وی در این کنفرانس ، اعضای کادر دیپلماتیک ایران در اوتاوا را به طور تلویحی به تهدید برای قتل خود متهم کرد!

افشین جم با اشاره به اینکه برخی افراد ناشناس وی را تهدید کرده اند که اگر علیه حکومت ایران حرفی  بزند وی را دستگیر خواهند کرد ، مدعی شد : به طور کلی من در این کشور احساس امنیت می کنم اما هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر احساس ناامنی می کنم.

وی با ادعای این قضیه افزود که برای تامین امنیت خود مجبور شده است برای برخی سخنرانی های عمومی خود ماموران محافظ مخفی استخدام کند. 



تاريخ : 12 / 3 / 1391برچسب:, | 6:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب:‌ یک زن آمریکایی اهل ایالت ماساچوست می گوید: با شنیدن صدای جوجه پرنده در حیاط خانه‌ام و جستجوی منبع صدا، متوجه حضور یک جوجه سهره سرخ شدم که دو سر و سه منقار داشت. 



آپریل بریت و همسرش که در منطقه ای به نام «نورتامپتون» زندگی می کنند صدای جیک جیک چند پرنده را از روی درختی در حیاط پشتی خانه‌ شان شنیدند و پس از پیدا کرده جوجه‌ ها، متوجه شدند یکی از آنها که ماده است، شکلی غیرعادی و ناقص دارد. 

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، بریت و همسرش از دیدن جوجه بیچاره بسیار متعجب شدند. آنها می گویند: چند ساعت بعد، حیوان بیچاره از روی درخت به زمین افتاد و ما تلاش کردیم دوباره آن را داخل لانه‌اش بگذاریم اما صبح روز بعد هیچ اثری از جوجه سهره سرخ بر روی درخت نبود و احتمال می دهیم در حیاط خانه همسایه‌مان افتاده باشد.



تاريخ : 4 / 3 / 1391برچسب:, | 12:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بلومبرگ نوشت: ناو نیروی دریایی ایران، یک کشتی باری آمریکایی را از دست دزدان دریایی نجات داد.

به گزارش انتخاب به نقل از بلومبرگ،کوین اسپیرز، مدیر ارشد بازاریابی کمپانی مائرسک تگزاسگفت: ایرانیان اولین کسانی بود که به درخواست کمک ما پاسخ دادند.

به گفته ی این مقام ارشد کمپانی مائرسک تگزاس، پس از حمله ی 20 قایق دزدان دریایی به این کشتی باری آمریکایی، نیروهای مسلح ناو ایران به سمت دزدان دریایی تیر اندازی کردند.

این درگیری دریایی در شمال شرقی فجیره(بزرگترین بندر خاورمیانه برای سوخت گیری نفت کش ها) اتفاق افتاد.

اسپیرز گفت: ناو ایران از طریق بی سیم، خدمه ی کشتی را راهنمایی کرد.

وی از بیان جزئیات بیشتر در این خصصوص خودداری کرد.



تاريخ : 4 / 3 / 1391برچسب:, | 10:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

يك منبع امنيتي عراق اعلام كرد تعداد كشته و مجروحان حمله به اتوبوس حامل زائراني لبناني و ايراني كه از سوريه وارد عراق شده بودند افزايش يافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم به نقل از " براثا " : در حمله مسلحانه به اتوبوس حامل زائراني در استان انبار دو زن ايراني و يك زن لبناني كشته  و 4 لبناني و شش ايراني نيز مجروح شدند.
 
افراد مسلح ناشناس  ظهر روز چهارشنبه در 7 كيلومتري غرب شهر الرمادي  مركز استان انبار با تيربار اتوبوس حامل زائراني را كه از سوريه بازمي گشتند هدف قرار دادند.

 



تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 1:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: امام جماعت حرم حضرت رقیه (س) به ضرب گلوله 2تروریست ناشناس به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس: شهادت امام جماعت حرم حضرت رقیه(س) دمشق

به گزارش خبرنگار فارس از دمشق، حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب به وقت سوریه 2 فرد مسلح در اطراف حرم مطهر حضرت رقیه(س) با شلیک چند گلوله شیخ عباس لحام امام جماعت حرم آن حضرت را به شهادت رساندند.

بنابر گزارش‌های ارسالی تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته است.

در چند روز گذشته حملات و انفجارهای زیادی در سوریه از سوی گروه های معاند به وقوع پیوست که موجب کشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه در این کشور شده است.

 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دو خبرنگار ترک تبار که پس از دو ماه بازداشت در سوریه آزاد شده اند، روز شنبه وارد تهران شدند تا همراه با خانواده های خود عازم ترکیه شوند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، هواپیمای حامل آدم اوزکوشه و حمید جوشکون دو خبرنگار ترک تبار امروز شنبه در تهران به زمین نشست و این دو خبرنگار در گفتگو با خبرگزاری آناتولی، وضع سلامت خود را مطلوب اعلام کردند و گفتند قرار است با خانواده های خود در تهران دیدار کنند.
 



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فساد محافظین اوباما در کلمبیا که موجب اخراج آنها از این کشور شد با اقدام واشنگتن در بیکار کردن این افراد و اظهارات یکی از آنها درباره فرماندار سابق آلاسکا وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی تلگراف، یکی از محافظینی که به دلیل به بار آوردن رسوایی در کلمبیا از واحد نیروهای ویژه آمریکا اخراج شده "دیوید چنی" نام دارد.
 
این فرد پس از اخراج شدن عکس هایی را بر روی صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک قرار داده که یکی از این تصاویر مربوط به زمانی است که وی محافظ "سارا پیلین" فرماندار سابق آلاسکا و چهره نام آشنای جمهوریخواهان آمریکاست.
 
در این عکس چنی در حال باز کردن درب یک خودروی سیاه رنگ برای سارا پیلین دیده می شود. در این عکس چنی به پیلین خیره شده است.
 
 
 
"دیوید چنی" و "سارا پیلین"
 
چنی در توضیحی که برای این عکس نوشته آورده است که "من پیلین را امتحان کردم ... می دانی منظورم چیست؟" و یکی از دوستان چنی هم در زیر عکس پیام هایی را نوشته که متن مکاتبات چنی با دوستش بسیار وقیحانه است.
 
فضاحت به بار آمده در آمریکا به دلیل انتشار این عکس به حدی است که کاخ سفید مجبور به واکنش شده و به شدت این اقدام را نکوهش کرده است.
 
این موضوع در حالی در آمریکا رخ داده که یکی از روزنامه های این کشور به نام "نیویورک دیلی" اقدام به انتشار عکس و گزارش هایی جدیدی از رسوایی محافظان اوباما در کلمبیا کرده است.
 
در گزارش نیویورک دیلی به دلایل به بار آمدن این رسوایی اشاره شده و آمده است که یکی از زنانی که این محافظین با وی ارتباط نامشروع داشته اند اقدام به شکایت از محافظین اوباما کرده و همین امر موجب شد تا مقامات کلمبیا اقدام به اخراج این محافظین از این کشور کنند.  



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ملیت باراک اوباما بزرگ در 5 سال گذشته همواره خنجری بر گردن رئیس جمهوری امریکا بوده است.

به گزارش خبرآنلاین همزمان با آغاز فصل انتخابات در امریکا باز هم مخالفان باراک اوباما رئیس جمهوری دموکرات آمریکا به دنبال بهانه ای برای بر زمین کوبیدن وی و زیر سوال بردن هویت آمریکایی اش هستند. این بار گاردین با انتشار یک سند اثبات کرده که نام پدر باراک اوباما زمانی در لیست کنیایی هایی بوده است که حضور آنها در امریکا خطرناک اعلام شده بود. این روزنامه انگلیسی در این خصوص می نویسد: نام باراک اوباما پدر در سندی دیده می شود که در آن امریکایی ها در مخابره اطلاعاتی به انگلیس اعلام کرده اند که  کنیایی هایی که نامشان در این لیست دیده می شود می توانند برای امریکا خطرآفرین باشند.
 
 تاریخ این مکاتبه به سال 1959 بازمی گردد و در آن مقام های امریکایی ابراز نگرانی کرده اند که جوانان کنیایی که به اسم تحصیل به امریکا می آیند پس از مدتی احساس تنفر از سفیدپوستان را در خود پرورش داده و البته احساساتی کاملا ضدامریکایی هم پیدا می کنند. در ادامه مدارک افشا شده دیده شده است که امریکایی ها نسبت به اعطای پذیرش به پدر رئیس جمهوری فعلی امریکا برای تحصیل در دانشگاه هاوایی نیز اعتراض هایی را وارد کرده اند.

یک سال پس از تاریخ این سند ، باراک اوباما پدر در کلاس زبان روسی دختری امریکایی را دیده و در سال 1961 با او ازدواج می کند. حاصل این ازدواج پسری است با همان نام باراک اوباما که در سال 2008 میلادی نامش به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهوری آمریکا ثبت شد. پدر باراک اوباما در سال 1982 در سانحه رانندگی در نایروبی کشته شد. پدربزرگ کنیایی او در سال 1949 به اتهام شرکت در جنبش استقلال کنیا توسط انگلیسی ها شش ماه بازداشت شده بود.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 12:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که رژیم آل سعود 8 تن از هموطنان کشورمان که در زندان شهر «دمام» در شرق سعودی بازداشت بودند را اعدام کرد.

به گزارش شیعه آنلاین، گفته می شود اعدام این 8 ایرانی بدون هرگونه محاکمه و یا اقدامات لازم قانونی انجام شد. زمان دقیق اعدام این هموطنانمان روز یکشنبه 15/4/2012 بوده اما این خبر تا به این لحظه از ترس واکنش جمهوری اسلامی ایران، توسط رسانه های سعودی محرمانه مانده بود.

در همین حال یک فعال سیاسی سعودی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که علت اعلام نشدن این خبر، اختلاف شدید درون خاندان حاکم سعودی بر سر اجرای حکم اعدام این 8 ایرانی بوده است.

دستور اعدام این ایرانی ها مستقیما توسط شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» وزیر کشور سعودی صادر شده بود. وی بدون اجازه و هماهنگی با «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی این کار را کرده است.

گفتنی است این 8 ایرانی که از هموطنان شهرهای جنوبی کشورمان بوده اند، حدود شش سال پیش در یک لنج ماهیگیری در آب های بین المللی در نزدیکی مرز آبی عربستان سعودی بازداشت شده بودند.

نام این 8 ایرانی اعدام شده بدین شرح است: 1- شاکر يعقوب إسحاق 2- عادل عبد الباري رضوی 3- سيد جواد موسوي 4- سالم شرهان 5- سعيد حميد عطار 6- صباح عاشور 7- قاسم رضوی 8- يعقوب فارسي نجات.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 8:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عباس پهلوان در حال مستی جملاتی را در برنامه تلویزیونی اش به زبان می آورد که اوج وقاحت و بی حیایی این جماعت را در برابر دوربین به نمایش می گذارد.

به گزارش ندای انقلاب به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حال و روز اسف بار اپوزسیون خارج از کشور حتی به برنامه های تلویزیونی آنها هم کشیده و آبرو ریزی تمام عیاری را برایشان رقم زده است. عباس پهلوان در حال مستی جملاتی را در برنامه تلویزیونی اش به زبان می آورد که اوج وقاحت و بی حیایی این جماعت را در برابر دوربین به نمایش می گذارد.
این سلطنت طلب دائم الخمر می گوید : " دخترم می گه که چرا با بینندگان تون تجاوز نکردید ! چند دقیقه دیگه هم میاد تا برنامه رو اجرا کنه!
پهلوان در پایان برنامه نیز میگوید :" روی همتون رو می بوسم محرم و نامحرم هم برام توفیری نمی کنه، دیگه از سن من گذشته این حرفها.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

پس از انتشار اخباری در خصوص ارتباط نامشروع مأموران امنیتی آمریکا در کلمبیا،  این کشور آمریکای لاتین خبرساز شد.
به گزارش مشرق، فارس به نقل از رویترز نوشت:  “هیلاری کلینتون” پس از گذراندن یک روز همراهی با “باراک اوباما” در نشست ۳۰ کشور آمریکایی که کوبا در آن حضور نداشت، پس از نوشیدن مشروبات الکی به همراه مأموران امنیتی در یک باشگاه شبانه “کافه هاوانا” با یک آهنگ کوبایی مشغول به رقاصی شد.

 



تاريخ : 26 / 1 / 1391برچسب:, | 8:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

برگرفته از ماهنامه خواندنی شماره 69، رويه 11

 

در سال 1336 خورشیدی، بحرین همراه با دیگر جزیره‌های ایران در خلیج‌فارس به عنوان یکی از استانهای ایران، اعلام شد. در آن سال، ایران دارای 13 استان بود که با تشکیل استان بحرین، شمار آنها، به 14 استان رسد.
برپایه‌ی اصل بیست و دوم قانون اساسی مشروطیت: «تا تغییری در حدود و ثغور مملکت لزوم پیدا کند، به تصویب مجلس شورای ملی خواهد بود.»
اصل بیست و سوم متمم قانون اساسی مشروطیت، صراحت دارد که: «حدود مملکت ایران و ایالات و ولایات و بلوکات آن تغییرناپذیر است، مگر به موجب قانون.»
با توجه به دو اصل بالا، روشن می‌شود که برای جدا کردن بحرین به عنوان یکی از استانهای ایران، نیاز به تصویب مجلس شورای ملی و حسب قانون بوده است.  در حالی که هرگز چنین قانونی به تصویب مجلس شورای ملی نرسیده است. آنچه در مجلس بیست و دوم گذشت، درباره‌ی گزارش دولت درباره اقدام‌های دولت و قطعنامه‌ی شورای امنیت بود، نه لایحه‌ی قانونی درباره‌ی جدایی بحرین.
از اینرو، برپایه‌ی قوانین دوران مشروطیت، هنوز بحرین یکی از استانهای ایران است و هرگز قانونی برای جدایی آن از مجلس شورای ملی  و یا مجلس شورای اسلامی نگذشته است.