تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 11:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرانجام پس از دو روز رهبر جدید کاتولیک‌های جهان انتخاب شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، پس از دو روز نشست پشت درهای بسته 115 کاردینال در کلیسای «سیستین» واتیکان دود سفید معروف به نشانه انتخاب پاپ از دودکش بیرون آمد و پس از ساعتی «جورج ماریلو برگوگلیو» ملقب به «پاپ فرانسیس» از کشور آرژانتین روی بالکن کلیسا آمد تا کاتولیک‌های جهان رهبر خود را بشناسند.
 



تاريخ : 23 / 12 / 1391برچسب:, | 8:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پايگاه هاي خبري تصوي جديدي از جنايت تازه تروريست‌ها كه در آن نيمي از مرقد سيده سكينه در دمشق را تخريب كردند، انتشار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گروه تروريستي موسوم به ارتش آزاد با حمله موشكي به مرقد "سيده سكينه" در دمشق بيش از نيمي از اين مرقد را تخريب كرده وبه آن خسارات زيادي وارد كردند.
 
در همين حال منابع خبري شايعه انفجار در مرقد "عمار ياسر" و"اويس قرني" در سوريه را تكذيب كردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی



تاريخ : 15 / 12 / 1391برچسب:, | 8:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: ضریح جدید امام حسین(ع) که برای مراسم رونمایی در حال آماده سازی است صبح امروز با ۱۲ هزار شاخه گل، گل آرایی شد.

خبرگزاری فارس: گل‌آرایی ضریح جدید امام حسین(ع) با ۱۲ هزار شاخه گل

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به عراق، ضریح جدید امام حسین(ع) صبح امروز توسط هنرمندان ایرانی گل آرایی شد.

گل‌های ضریح جدید نیز از ایران به عراق منتقل شد که صبح امروز به صورت زیبایی در شش گوشه ضریح جدید سیدالشهدا نصب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع) قرار است ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی برگزار شود.



تاريخ : 13 / 12 / 1391برچسب:, | 2:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق گفت: ۳ زائر ایرانی پس از عملیات انتحاری در بین‌الحرمین عراق مجروح شدند که ۲ نفر سرپایی مداوا و یک نفر راهی اتاق عمل شد.

خبرگزاری فارس: اسامی ۳ مجروح ایرانی در حادثه امروز بین‌الحرمین

ماشاءالله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اسامی زائران مجروح شده ایرانی در عملیات انتحاری اظهار داشت: حسین قدوسی، محسن رضازاده و مهدی حیدری افرادی هستند که مجروح شده‌اند که حسین قدوسی اکنون در اتاق عمل تحت عمل جراحی است و 2 نفر دیگر سرپایی مداوا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فارس، حدود 2 ساعت پیش طی یک عملیات انتحاری در صحن بین الحرمین در شهر کربلا ده‌ها نفر کشته و مجروح شدند.



تاريخ : 10 / 12 / 1391برچسب:, | 3:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار تصاویری، از اقدام یک گروه از زنان تندرو اسرائیلی در کشف حجاب اجباری یک دختر فلسطینی در شهر قدس پرده برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه معاریو به نقل از شاهدان عینی فاش کرد که یکی از زنان اسرائیلی بدون هیچ دلیل و توجیهی، به این دختر فلسطینی حمله ور شد و با مشت به سر او کوبید و مشاجره با دختر را آغاز کرد، تا بقیه زنان تندرو اسرائیلی به او ملحق شوند و به طور دسته جمعی به ضرب و شتم دختر فلسطینی بپردازند.


به گفته شاهدان عینی، زنان اسرائیلی سعی کردند حجاب دختر فلسطینی را از سرش بردارند، اما او در برابر آن ها مقاومت کرد تا این که همۀ آنها به سمت او حمله ور شده و حجاب از سرش برگرفتند.


خانم " دوریت " از فعالان صلح اسرائیلی که توانست از این واقعه عکس هایی مستند بگیرد، تاکید کرد که شاهدان این حادثه، هیچ اقدامی برای جلوگیری از این تعدی زنان اسرائیلی انجام ندادند.

در پی انتشار عکس های این رسوایی، پلیس رژیم صهیونیستی به منظور سرپوش نهادن بر این جنایت، از تشکیل پرونده رسیدگی و تحقیق در این باره خبر داد.



تاريخ : 7 / 12 / 1391برچسب:, | 11:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پايگاه خبري النخيل تصاوير منتشر نشده اي از صدام حسين ديكتاتور سابق عراق منتشر كرد كه وي را در زندان اردوگاه الرضوانيه نشان مي دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پايگاه خبري النخيل با انتشار اين تصاوير به نقل از يك منبع رسانه اي آگاه در حزب "كنگره ملي" عراق نوشت اطلاعات موثقي در دست است كه صدام حسين پس از بازداشت شدن توسط نيروهاي آمريكايي به زندان اردوگاه الرضوانيه انتقال داده شده بود.بر اساس گفته هاي اين منبع آگاه، صدام روزانه 12 ساعت بازجويي شده و باقي ساعات روز را به نظافت سلول خود که بر روي ديوار آن تصاوير دو فرزندش، عدي و قصي نصب شده بود، مي گذراند.






 
 

 



تاريخ : 3 / 12 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیر کل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با بیان اینکه 112 زائر بیمار در بیمارستان‌های مکه و مدینه بستری شده‌اند گفت: متأسفانه از این مجموع 8 زائر به علت بیماری‌های ناشی از کهولت سن فوت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: فوت 8 زائر در مکه و مدینه/اعزام 75هزار عمره گزار به سرزمین وحی

به گزارش خبرنگار جامعه فارس حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون تعداد 75هزار و 964 زائر از سراسر کشور در قالب 229 پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند که در 20 هتل مکه و 28 هتل در مدینه اسکان داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون 146هزار و 296 نفر به روادید معرفی شده‌اند و 131هزار و 460 مورد ارسال اطلاعات به عربستان صورت گرفته است و بیش از 89 هزار ویزا اخذ شده است که به نسبت سال گذشته تعداد ویزای اخذ شده در این مرحله بیشتر است.

سرخوش در خصوص ثبت نام های مرحله دوم عمره ادامه داد: 831 کاروان با ظرفیت بیش از 113 هزار نفر در مرحله دوم اعلام شد و با توجه به اینکه برخی از مراجعین محترم موفق به ثبت نام نشده‌اند گروه‌های جدیدی را نیز در آینده نزدیک به تدریج اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام افزود : از 112 بیمار بستری شده در مکه و مدینه متاسفانه 8 نفر فوت کرده اندکه عمدتا به علت بیماریهای ناشی از کهولت سن بوده است.



تاريخ : 28 / 11 / 1391برچسب:, | 8:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حالی که تنها حدود 10 روز به زمان برگزاری مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 در قزاقستان باقی مانده، خبرگزاری رویترز امروز با انتشار خبری مدعی شده از پیشنهادی که قرار است اعضای این گروه به ایران ارائه دهند آگاهی یافته است. پیشنهادی عجیب که در صورت صحت، می تواند نتیجه مذاکرات را از هم اکنون مشخص سازد.
به گزارش مشرق به نقل از تابناک، در حالی که تنها حدود 10 روز به زمان برگزاری مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 در قزاقستان باقی مانده، خبرگزاری رویترز امروز با انتشار خبری مدعی شده از پیشنهادی که قرار است اعضای این گروه به ایران ارائه دهند آگاهی یافته است. پیشنهادی عجیب که در صورت صحت، می تواند نتیجه مذاکرات را از هم اکنون مشخص سازد.
 
خبرگزاری «رویترز» ساعاتی پیش با انتشار خبری اعلام کرد از محتوای پیشنهادی که قرار است کشورهای عضو 1+5 به ایران ارائه دهند، آگاهی یافته است. اما در کمال تعجب، این پیشنهاد تنها عبارت است از کاهش تحریم های وضع شده بر تجارت طلا با ایران!
 
این خبرگزاری که منبع خبر خود را «مقامات غربی» اعلام کرده، در این رابطه می نویسد قدرت های غربی قصد دارند تا در ازای تعطیل شده تأسیسات غنی سازی اورانیوم ایران در «فردو»، تحریم های وضع شده بر تجارت طلا و دیگر فلزات گرانبها با ایران را کاهش دهند.
 
این مقامات تأیید کرده اند که قرار است این پیشنهاد در مذاکرات روز 26 فوریه در آلماتی قزاقستان به ایران ارائه شود و  اظهار داشته اند این پیشنهاد، نوعی اصلاح و به روز رسانی پیشنهاداتی است که در دوره های پیشین به ایران ارائه شده بود.
 
اما این خبر در حالی توسط رویترز مطرح می شود که در صورت صحت، این پیشنهاد نه تنها عجیب، بلکه عملاً برای ایران تحقیرآمیز خواهد بود. از مدت ها پیش یکی از مباحث مطرح درباره مذاکرات هسته ای ایران آن بود که غرب در فرایندی مستمر، تحریم ها علیه ایران را افزایش می دهد و سپس در مذاکرات از همان تحریم هایی که به تازگی وضع کرده به عنوان ابزار برای چانه زنی استفاده می کند.
 
مقامات غربی در حالی از لزوم حصول پیشرفت در مذاکرات هسته ای دم زده و با انداختن توپ به زمین ایران، خواستار انجام «اقدامات عملی و واقعی» از سوی ایران می شوند که خود عملاً اصلی ترین شروط پیشبرد یک فرایند دیپلماتیک را به دست فراموشی سپرده اند.
 
به هر حال، آنچه مشخص است، تا زمانی که غرب دست از رویکرد غیرواقع بینانه و متکبرانه خود در مذاکرات هسته ای برنداشته و پیشنهاداتی واقعی و عملی به ایران ارائه ندهد، نباید انتظار اقدامی از سوی ایران را داشته باشد و چنین پیشنهادی نیز عملاً از پیش راه هرگونه توافقی را در مذاکرات آلماتی می بندد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 5:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سفارت ايران در طرابلس از شهروندان كشورمان خواست به اين كشور سفر نكنند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران:به نقل از شبكه الميادين:سفارت كشورمان درطرابلس پايتخت ليبي طي بيانيه اي از شهروندان كشورمان خواست به ليبي سفر نكنند.

همچنين اين سفارتخانه از اتباع ايراني در ليبي خواست كه هرچه سريعتر اين كشور را ترك كنند.
 



تاريخ : 25 / 11 / 1391برچسب:, | 1:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

براساس اخبار منتشر شده وانسا کری دختر کوچک جان کری از همسر اولش، با یک پزشک ایرانی ساکن آمریکا ازدواج کرده است.
گروه بین‌الملل مشرق – پس از بحث‌ها و انتقادات فراوان به انتخاب جان کری به عنوان نامزد تصدی پست وزارت خارجه دولت جدید اوباما بدلیل مواضع قبلی وی در قبال ایران و سوریه، برخی اخبار منتشر شده از ایرانی بودن داماد وزیر جدید امور خارجه آمریکا حکایت دارد.

بهروز - برایان - والا ناهید و وانسا کری دختر وزیر امور خارجه آمریکا

با مشخص شدن نامزد وزارت کلیدی امور خارجه در دولت جدید اوباما، بسیاری از جمهوری‌خواهان و نومحافظه‌کاران نزدیک به لابی اسرائیل روند تخریب جان کری و عدم تایید وی در سنا را آغاز کردند.


انتقادات به جان کری بیشتر به مواضع وی در قبال برنامه هسته‌ای ایران و تاکید بر حل دیپلماتیک آن، روابط نزدیک با بشار اسد، ابراز تمایل برای سفر به تهران و ... متمرکز شده بود. اما در نهایت جان کری با تاکید بر بکارگیری تمام توان خود برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای، خیال جمهوری‌خواهان راحت شد و سنا جان کری را برای تصدی وزارت خارجه آمریکا تایید کرد.


پس از رای مثبت سنا به جان کری، اخباری مبنی بر ایرانی بودن داماد وزیر امور خارجه آمریکا منتشر شد.

براساس این اخبار، وانسا کری دختر کوچک جان کری از همسر اولش در سال 2009 با یک پزشک ایرانی ساکن آمریکا ازدواج کرده است. جولیا ترون همسر اول جان کری و مادر وانسا در سال 2006 درگذشت.


دکتر بهروز برایان - والا ناهید جراح مغز و اعصاب به همراه همسرش وانسا کری در بیمارستان ماساچوست بوستون مشغول طبابت هستند. دکتر بهروز والا ناهید همچنین استادیار دانشگاه هاروارد در رشته جراحی اعصاب نیز هست.

مراسم عروسی بهروز ناهید و وانسا کری

دکتر وانسا کری و بهروز والا ناهید در همین بیمارستان در سال 2005 با یکدیگر آشنا شدند و پس از 4 سال در سال 2009 رسما ازدواج کردند. بنابر برخی اخبار غیررسمی، این زوج پیش‌تر به ایران نیز سفر کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل مشرق، بهروز والا ناهید فرزند دکتر نوشین پور حسن و دکتر رضا ناهید است که آن‌ها نیز سا‌ل‌هاست در آمریکا و در شهر لس‌آنجلس ساکن هستند.

منتقدان کری پس از انتشار این خبر ابراز نگرانی کرده‌اند که احساسات جان کری نسبت به ایران که بعضا آن‌ را ابراز کرده است مانند تمایل به سفر به ایران و مخالفت با تشدید فشارها و حمله نظامی به ایران بدلیل وجود روابط عاطفی با یک خانواده ایرانی است و این ارتباطات می‌تواند بر سیاست‌های وی در قبال ایران تاثیرگذار باشد.



تاريخ : 11 / 11 / 1391برچسب:, | 7:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شروین سرابی، کودک نابغه سه ساله ایرانی مقیم انگلستان، از سوی انجمن جهانی تیزهوشان – منسا (MENSA) حائز عنوان خردسال‌ترین نابغه جهان شد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، اگرچه اغلب والدین در باهوشی فرزندانشان مبالغه می‌کنند، اما این قضیه در مورد والدین شروین سرابی صدق نمی‌کند، چرا که فرزند آنان می‌تواند در سن سه سالگی تا عدد 200 شمرده و نام تمام کشورهای جهان را از حفظ بازگو کند.

داشتن ضریب هوشی 136، شروین را در زمره معدود افراد باهوش دنیا قرار داده است، زیرا تنها یک درصد در جهان دارای این ضریب هوشی منحصر به فرد هستند.


شروین از 10ماهگی شروع به تکلم کرد و در20 ماهگی می‌توانست جملات را کامل ادا کند. در سن دوسالگی قادر بود ضمن شروع به خواندن، تا 200 شمرده و با تشخیص پرچم‌ کشورها نام آنها را بگوید.

وی همچنین توانایی نام بردن سیارات منظومه‌شمسی و اعضای بدن انسان و اندام‌های داخلی آن را داشت.

آماندا سرابی، مادر شروین می‌گوید در سن 18 ماهگی متوجه شوق شروین به یادگیری شده اما این مسئله برای آنان طبیعی به نظر می‌رسید تا این که مردم عنوان کردند که این قابلیت وی بسیار غیرمعمول و منحصر به فرد است.

در حال حاضر شروین به عضویت جامعه تیزهوشان منسا درآمده است و تنها 100 کودک زیر 10 سال از مجموع 22 هزار عضو آن در سراسر انگلستان حائز این عنوان هستند.



تاريخ : 7 / 11 / 1391برچسب:, | 10:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

منابع خبری لحظاتی پیش از حمله گروههای مسلح سوری به زینبیه سوریه و تخریب یکی از مناره های حرم خبر دادند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، منابع خبری لحظاتی پیش از حمله گروههای مسلح تروریستی به زینبیه سوریه خبر دادند.

براثر این حمله تروریستی یکی ازمناره های زینبیه در دمشق تخریب شد.
خاطرنشان می شود که گروههای تروریستی سوریه اخیرا در پی ناکامی در  رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود ، اهداف غیر نظامی و اماکن مذهبی را مورد حملات تروریستی قرار می دهند.

پیش از این نیز تروریستها تلاشهای متعددی برای حمله به حرم زینبیه(س) داشتند.



تاريخ : 29 / 10 / 1391برچسب:, | 11:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وزارت محيط زيست آلمان برای زيباسازی شهرهای اين كشور از تابلوهايی استفاده كرده كه حديثی از پيامبر اسلام(ص) بر روی آن‌ها نقش بسته است.
 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، وزارت محيط‌ زيست آلمان كه وظیفه زيباسازی فضای شهر را بر عهده دارد، در یکی از تازه‌ترين اقداماتش، حديث نبوی «لبخند شما صدقه‌ای است كه به برادرتان تقديم می‌كنيد» را در برخی از شهرهای بزرگ اين كشور نصب كرده است.

حدیث نبوی 
اين حديث به زبان آلمانی بر روی تابلوها و بنرهای اماكن عمومی شهرهای بزرگ آلمان نصب شده و در زير آن نام مبارک پيامبر اسلام(ص) نوشته شده است.
 
گفته می‌شود كه اين اقدام وزارت محيط زيست آلمان با هدف معرفی اسلام به شهروندان غيرمسلمان و مبارزه با اسلام‌هراسی صورت گرفته است.
 
همچنين طی ماه گذشته نيز، يك شركت استراليايی توليدكننده آب معدنی، بر روی بطری‌های آب حديثی از پيامبر(ص) را حك كرده بود كه بر مبنای آن هدر دادن آب گناه شمرده شده است.



تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 6:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"راگنار" جوان نروژي که در سال 1981ميلادي در قالب نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل (يونيفل) مستقر در جنوب به اين کشور آمده بود، در دوران مأموريت خود با "نجاح هاشم" دختر شيعي ساکن روستاي "...تبنين" در جنوب آشنا مي شود.
 
به گزارش ايران آباد به نقل از منابع لبناني؛ اين سرباز نروژي سال‌هاي طولاني را در کنار خانواده نجاح سپري کرد ولي زماني فرا رسيد که مي‌بايست به کشورش نروژ باز مي‌گشت. او که درک کرده بود كه قادر به تأمين زندگي و ازدواج با نجاح نيست لذا تصميم گرفت رابطه خود را با نجاح قطع کند و به کشورش بازگردد.
 
راگنار بعدها فهميد که پدرش که چندان از ايجاد رابطه پسرش با يک دختر شيعي جنوب لبنان راضي نبوده، از مسئول وي در يونيفل خواسته بود، او را به نروژ بازگرداند. اين قطع رابطه که 15 سال به طول انجاميد، سرانجام با بازگشت راگنار به لبنان از سر گرفته شد و عشق بيست ساله اين نظامي نروژي دوباره زنده شد.
 
راگنار تصميم گرفت اسلام آورده و مذهب تشيع را اختيار كند تا بدين ترتيب عشق بيست ساله خود را از دست ندهد؛ اين تصميم با استقبال خانواده نجاح و خويشاوندان وي روبرو شد.
 
نجاح هاشم قبل از ازدواج درباره نظر پدرش با ازدواج وي با يک جوان خارجي و غير مسلمان گفت: مدت زمان زيادي طول کشيد که پدرم با ازدواج من موافقت کند ولي او مي‌خواست من با مردي شيعي و لبناني ازدواج کنم.
 
وي ادامه داد: هنگامي که آشنايان و اقوام از وجود رابطه من با يک سرباز خارجي با هدف ازدواج، استقبال کردند؛ پدرم نيز راضي به ادامه رابطه ما شد.         
 
"تميور غوکسل" که به عنوان مشاور در نيروهاي يونيفل در جنوب لبنان در دهه هاي 80 و 70 ميلادي مشغول به خدمت بود، درباره ايجاد اين نوع رابطه‌هاي عاشقانه ميان سربازان يونيفل و ساکنان محلي مناطق جنوب لبنان گفت: اينگونه رابطه‌ها اتفاق افتاده ولي زياد رايج نشده است و من داستان‌هايي درباره سربازان نروژي که با دختران ساکن در منطقه مأموريت خود ازدواج کرده‌اند؛ به خاطر دارم و الان اين خانواده‌ها در نروژ زندگي مي‌کنند.  



تاريخ : 22 / 10 / 1391برچسب:, | 2:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وقتي صورت حساب را ديدم کمي جا خوردم اما هم دلگرم شدم و هم احساس خوبي به من دست داد از اينکه يک فرد غريبه براي من و شاد کردن من کاري انجام داده است.

افکارنیوز: يک خانم باردار امريکايي که ماههاي آخر بارداري اش را سپري ميکرد براي ميل کردن يک وعده غذايي وارد يک رستوران شيک شد. او خسته و سنگين روي يکي از صندليها نشست و غذاي خود را سفارش داد و بعد از خوردن غذا درخواست صورت حساب کرد او روي فيش صورت حساب جمله اي ديد که باعث تعجب ودر عين حال خوشحالي اش شد.

اين خانم باردار که نامش فاش نشده است ميگويد: وقتي صورت حساب را ديدم کمي جا خوردم اما هم دلگرم شدم و هم احساس خوبي به من دست داد از اينکه يک فرد غريبه براي من و شاد کردن من کاري انجام داده است.



 



روي فيش صورتحساب به جاي نام خريدار نوشته شده بود" مادر زيبا و خوش شانس آينده" صاحب اين رستوران که خود يک زن مهربان و خوش قلب است از دريافت پول غذا نيز خودداري کرده و به مادر باردار گفت اين وعده غذايي هديه رستوران ما به شما و فرزندتان است و اميدواريم از اين غذا لذت برده باشيد.
اين مسئله عکس العمل مثبت وسيع رسانه اي به همراه داشته است . يک پزشک متخصص بارداري ميگويد:ماههاي آخر بارداري خانمها به دليل سنگيني زياد و اختلالات در خواب راحت و خستگي مداوم اکثرا دچار افسردگي ميشوند و اين بسيار مهم است که از سوي اطرافيان حمايت شده و مورد توجه قرار گيرند. اين اتفاق اگرچه ساده و پيش پا افتاده تاثير بسيار زيادي روي اين خانم خواهد داشت.

اين زن باردار ميگويد به قدري تحت تاثير اين اتفاق قرار گرفته و احساس خوشايندي را تجربه کرده است که تصميم دارد نام صاحب رستوران را روي فرزندش که يک دختر است بگذارد.



تاريخ : 13 / 10 / 1391برچسب:, | 8:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قاچاقچی‌ها برای انتقال محموله‌های خود دست به کار‌های عجیبی می‌زنند که کار پلیس برای مقابله با آن‌ها را هر روز سخت‌تر می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، قاچاقچی‌های مواد مخدر سعی می‌کند تا از هر طریقی شده محموله‌های خود را منتقل کنند،‌ اگر از روی زمین نتوانستند در زیر زمین تونل می‌زنند و اگر پلیس در زیر زمین به سراغشان بیاید به فکر انتقال مواد مخدر از راه هوا می‌افتند!



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 9:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یساعی ابتدا مدیریت یک شرکت کوچک به نام " ویدئو لوجیک " را با حدود 40 کارمند بر عهده گرفت، ولی پس از حدود 20 سال شرکت تحت مدیریت وی (ایمجینیشن تکنولوژی ) هم اینک در دوازده کشور مختلف جهان بیش از 1300 کارمند دارد و ارزش تقریبی شرکت بیش از 1 میلیارد پوند برآورد می شود.
حسین یساعی انگلیسی ایرانی تبار مدیر اجرایی شرکت " ایمجینیشن تکنولوژی" (imagination technology) از ملکه بریتانیا لقب شوالیه دریافت می کند.

به گزارش عصر ایران یساعی مدیر شرکتی است که پردازنده های گرافیکی تولیدی آن در قطعات تولیدی محصولات شرکت های معتبری چون اپل، گوگل، مایکروسافت، سامسونگ، اینتل، سونی و ال جی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی همچنین موفق شد شرکت ایمجینیشن تکنولوژی را در طی مدت 6 سال وارد بازار سهام لندن کند.

دکتر یساعی 55 ساله در سال 1355 وارد انگلستان شد و در دانشگاه بیرمنگام تحصیل کرد.

شرکت ایمجینیشن تکنولوژی روز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یساعی به واسطه خدماتی که به صنعت داشته است نشان شوالیه و لقب سر را از ملکه بریتانیا دریافت کرده است.

دکتر یساعی پس از دریافت مدرک دکترای خود از دانشگاه بیرمنگام بریتانیا به عنوان محقق این دانشگاه بر روی پردازش سیگنال‌های دیجیتال و معماری سیستم با کارایی بالا تحقیقات گسترده ای انجام داده‌است.

طراحی گوشی های تلفن همراه هوشمند تا حدود زیادی مدیون این مدیر موفق ایرانی ساکن لندن است.

یساعی ابتدا مدیریت یک شرکت کوچک به نام " ویدئو لوجیک " را با حدود 40کارمند بر عهده گرفت که این شرکت کوچک برخی از فناوری های به کاررفته در سیستم «ام اس داس» مایکروسافت را تولید می کرد، ولی پس از حدود 20 سال شرکت تحت مدیریت وی (ایمجینیشن تکنولوژی ) هم اینک در دوازده کشور مختلف جهان بیش از 1300 کارمند دارد و ارزش سهام آن در بازار بورس لندن بیش از 1 میلیارد پوند است.

یساعی قرار است در اوایل ماه ژانویه به همراه "ای ین لیوینگستون" سازنده مشهور بازیهای کامپیوتری نشان خود را از ملکه بریتانیا دریافت کند.
 



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 6:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اول نيوز،عربستان سعودی خود را برای مقابله با حمله احتمالی ایران آماده می کند! 

روزنامه آلمانی "بیلد آم زونتاگ" ؛ این کشور خواستار بستن قرارداد تسلیحاتی دیگری با آلمان شده است.

عربستان خواستار بستن قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی با آلمان برای خرید تسلیحات است.

این کشور در ابتدا خواستار خرید ۱۰۰ تانک از نوع (Dingo ۲) است و در نظر دارد، شمار تانک‌های خریداری شده را تا ۱۰۰ واحد افزایش دهد.

عربستان اعلام کرده است، با خرید این تانک‌ها در نظر دارد قوه دفاعی خود را در مقابل حمله احتمالی ایران افزایش دهد.

گفته می‌شود، گرچه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، و شورای امنیت فدرال آلمان با این قرارداد موافق هستند، اما هنوز توافق نهایی انجام نشده و قراردادی در این باره میان دو کشور موجود نیست.
 



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 10:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئيس سازمان هواپيمايي کشوري از رفع نقص فني يک فروند هواپيماي جت آمريکايي که در فرودگاه بين المللي اهواز فرود آمده بود خبر داد.
 
 جزئيات فرود اضطراري جت آمريکايي در فرودگاه اهواز

 

به گزارش پارس،خلبان حميدرضا پهلواني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: براساس مفاد کنوانسيون شيکاگو (ايکائو) که ايران نيز يکي از امضا کنندگان آن به شمار مي رود کشورهاي متعهد موظفند به وسايل پرنده عبوري از فضاي خودشان در صورت به وجود آمدن وضع اضطراري خدمات لازم را ارايه کنند.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: برهمين اساس جمهوري اسلامي ايران نيز به وظايف قانوني خود عمل کرده و با فرود اضطراري يک فروند هواپيماي جت آمريکايي که دچار نقص فني شده بود موافقت کرد.

وي در ادامه تصريح کرد: سازمان هواپيمايي کشوري اطلاعيه هاي هوانوردي لازم به مبادي ذيربط از جمله ايکائو را اعلام کرد و هواپيماي مذکور بعد از تعميرات و اشکالات لازم صدور مجوز ترخيص را دريافت و کشور را روز گذشته ترک کرد.

کاپيتان پهلواني خاطر نشان کرد: هواپيماي فوق در تاريخ 24 آذر ماه در فرودگاه بين المللي اهواز فرود آمد و داراي 3 سر نشين بوده است .



تاريخ : 1 / 10 / 1391برچسب:, | 7:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دولت کانادا نیز در تبعیت از آمریکا و اتحادیه اروپا نام گروهک تروریستی منافقین را از فهرست گروههای تروریستی حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هافینگتون پست، دولت کانادا در تبعیت از آمریکا و اتحادیه اروپا اعلام کرد که نام گروه تروریستی منافقین را که یک سلاح در مبارزات مخفی غرب علیه برنامه اتمی ایران محسوب می شود، از فهرست گروههای تروریستی حذف کرده است.

این اقدام درحالیست که گروهک تروریستی منافقین در جریان جنگ عراق علیه ایران، به صدام کمک کرد تا کردهای عراق و شیعیان را قتل عام کند. این اقدامات تروریستی هم در ایران و هم در عراق برای هیچ کس فراموش شدنی نیست.

اقدام خصمانه و غیر قابل توجیه کانادا و دیگر کشورهای غربی در خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروههای تروریستی که جنایات وحشتناکی علیه ملت ایران مرتکب شده و می شوند، بار دیگر نقاب از چهره دروغین مدعیان مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر برداشت.



تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 1:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز :


یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی، توانمندی خلبانان ایرانی را مورد توجه قرار داد. روزنامه "ورلد تریبیون" نوشت: نیروی هوایی ایران با حمله به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از نوع پریدیتور، ارتش این کشور را به تعجب و شگفتی واداشت.
 

 

به گزارش  شفاف، یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی، توانمندی خلبانان ایرانی را مورد توجه قرار داد.

روزنامه "ورلد تریبیون" نوشت: نیروی هوایی ایران با حمله به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از نوع پریدیتور، ارتش این کشور را به تعجب و شگفتی واداشت.

در این گزارش که در سایت اینترنتی "ورلد تریبیون" منتشر شده؛ آمده است: مرکز عالی سیاست های خاور نزیک واشنگتن در گزارشی تاکید کرده است حمله به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به وسیله دو هواپیمای جنگی ایران از نوع سوخو ساخت روسیه که دارای رادارهای پیشرفته ای نیستند نشاندهنده شایستگی و توانمندی خلبانان هواپیماهای جنگی در ایران است.

این گزارش ادامه می دهد: این حادثه باعث شد درهمه برآوردهای نظامی آمریکا درباره نیروی هوایی ایران ، شک و تردید ایجاد شود. قبل از این برآوردهای آمریکا حاکی از آن بود که نیروی هوایی ایران توانایی مقابله با جنگنده های غربی را ندارد.

این مرکز در گزارش خود همچنین پیشنهاد کرده است مقامات وزارت دفاع آمریکا هواپیماهای بدون سرنشین پریدیتور را به توانایی دفاع از خود مجهز کنند.

ایران اوایل ماه جاری میلادی نیز از "شکار" یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در خلیج فارس خبر داد اما واشنگتن تنها آمریکایی بودن این هواپیما را تایید کرد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در ابتدای ماه گذشته (آبان) از حمله جنگنده های ایرانی به یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در آب های خلیج فارس خبر داده بود.

به گفته پنتاگون جنگنده های ایرانی  چند گلوله به سمت هواپیمای بدون سرنشین آمریکا شلیک کردند اما این هواپیمای بدون سرنشین و غیر مسلح آمریکا آسیبی ندید و توانست به سلامت به پایگاه خود بازگردد.

این حادثه در ساعت ۴ و ۵۰ دقیقه بامداد به وقت شرق آمریکا در روز اول نوامبر ۲۰۱۲ روی داده بود.

 



تاريخ : 21 / 9 / 1391برچسب:, | 4:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دیپلمات ایرانی در کنسولگری ایران در هرات از تعطیلی موقت بخش ویزای کنسولگری برای انجام تعمیرات خبر داد.

 

این دیپلمات کشورمان در افغانستان با اعلام این خبر به ایسنا افزود: کنسولگری به طور کامل تعطیل نشده است؛ بلکه بخش صدور ویزا به دلیل انجام برخی تعمیرات موقتا تعطیل شده است.

 

هم‌چنین خبرنگار ایسنا اطلاع یافت وزارت خارجه کشورمان در واکنش به تجمع تعدادی از افغان‌ها مقابل کنسولگری ایران در هرات که روز یکشنبه انجام شد و در آن برخی شعار‌ها و پارچه‌نوشته‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شد، به طور رسمی اعتراض خود را به سفارت افغانستان در تهران اعلام کرده است.

 

یکشنبه هفته جاری تعدادی از افغان‌ها تجمعی را مقابل کنسولگری ایران در هرات انجام دادند و شعارهایی را علیه ایران بیان کرده و به سمت ساختمان کنسولگری سنگ پرتاب کردند.

 

به گفته یک دیپلمات ایرانی مطلع از این رویداد، چند ماه قبل عده‌ای از افغان‌ها با این ادعا که 13 نفر از اقوام‌شان به طور غیرقانونی وارد ایران شده و سپس خبردار شده‌اند که آن‌ها کشته شده‌اند، خواستار تحویل جنازه این تعداد از سوی ایران شدند.

 

اما مقامات ایرانی تاکید کرده‌اند که تاکنون هیچ سندی دال بر این که این ادعا درست باشد و این تعداد از افغان‌ها وارد ایران و سپس کشته شده باشند، در اختیار ندارند و با وجود این‌که تعدادی از اقوام و خانواده افغان‌های مدعی برای پیگیری ادعایشان به ایران آمده‌اند اما تاکنون سندی در تایید ادعایشان ارائه نکرده‌اند.



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:آرایشگاه,حلال,اوکراین,عقاب نیوز, | 3:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از العالم به نقل از رادیو صدای روسیه، سالن آرایشی ویژه مسلمانان با مواد آرایشی و بهداشتی «حلال» در ساختمان مرکز اسلام کییف آغاز به کار کرده و آماده خدمات رسانی به مراجعین است.
به گزارش این رادیو، سالن مذکور آمادۀ ارائه خدمات به همۀ مراجعان خواهد بود، اما با توجه به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی حلال، پاک و بدون الکل، بیشتر مورد توجه مسلمانان خواهد بود. در این آرایشگاه حتی موهای کوتاه شدۀ مشتریان، بنا بر آموزه های اسلامی، به جای آن که دور ریخته شود، در زمین دفن می شود.
موضوع استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی «حلال» و ساخته شده از مواد اولیۀ مجاز (از نظر شرعی)، سالهاست در کشورهای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار دارد و جالب آن که مسلمانان ساکن یک کشور غیراسلامی این نیاز را بیشتر احساس کرده و در این راه پیشقدم شده اند. این در حالی است که منشأ بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی که به کشورهای اسلامی وارد و در آنها مصرف می شود، ناشناخته است و در مورد حلال و پاک بودن آنها تردیدهای جدی وجود دارد.
گفتنی است تعداد مسلمانان ساکن پایتخت اوکراین به 60 هزار نفر بالغ می شود و نخستین مسجد شهر کییف نیز سال گذشته افتتاح شده بود.



تاريخ : 9 / 9 / 1391برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  فارس به نقل از پایگاه خبری «السومریة نیوز» نوشت: یک منبع آگاه پلیس استان کربلا اعلام کرد که در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شرق این شهر، دست‌کم 29 نفر کشته و زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این خودرو در منطقه «باب طویرج» در یکی از ورودی‌های شهر کربلا منفجر شده است که 7 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشته است و انتظار می‌رود شمار قربانیان افزایش یابد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که خودروهای امدادرسان بلافاصله در محل حاضر شدند تا زخمی‌ها و کشته‌ها را از محل حادثه دور و به بیمارستان منتقل کنند. نیروهای امنیتی منطقه نیز کمربندی امنیتی ایجاد کردند و از نزدیک شدن مردم به محل حادثه جلوگیری کردند.

استان کربلا در 108 کیلومتری جنوب بغداد قرار دارد که اغلب طی مراسم دینی و مذهبی مختلف، شاهد حملات تروریستی مختلف است که از سوی عناصر القاعده با بقایای بعثی‌ها انجام می‌شود.

اما خبرگزاری «براثا» نوشت: صبح امروز یک بمب در مرکز استان «کربلا» منفجر شد.

یک مقام امنیتی اعلام کرد که این بمب در خیابان «میثم تمار» در مرکز شهر کربلا منفجر شده است و تاکنون درباره میزان خسارات مالی و جانی وارده، خبری منتشر نشده است.

خبرگزاری عراقی «نون» نیز نوشت که این انفجار در خیابان میثم تمار در شرق کربلا روی داد 3 کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.



تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:جودو ,پوتین,رئیس,کمر,عقاب نیوز,, | 8:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس جمهور روسیه در یک مسابقه جودو به مهرهای کمرش آسیب رسیده به همین دلیل چندین سفرش را لغو کرده است.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، رئیس جمهور بلاروس به خبرگزاری انگلیسی رویترز گفته است «ولادیمیر پوتین» ـ رئیس جمهور کشور روسیه ـ در یک مسابقه جودو به مهره‌های کمرش آسیب رسانده و کمردرد فعلی وی از این ناشی می‌شود.

بر اساس این گزارش، «الکساندر لوکاشنکو»، رئیس جمهور بلاروس، از کشورهای همسایه روسیه، در این باره گفت: می‌دانم که او این مشکل (کمردرد) را دارد؛ او به جودو علاقه دارد. پوتین یک نفر را از زمین بلند کرد، او را به زمین زد و مهره‌های کمرش پیچ خورد.

رئیس جمهور بلاروس گفت قصد داشته با پوتین هاکی روی یخ بازی کند اما رئیس جمهور روسیه مسابقه با وی را به تعویق انداخته است.

پوتین که در ورزش جودو کمربند مشکی دارد، دوره 6 ساله ریاست جمهوری خود را در ماه می آغاز کرد. تصاویر تلویزیونی در نشست سازمان همکاریهای اقتصادی آسیا- اقیانوسیه (اَپک) در اوائل ماه سپتامبر سال جاری پوتین 60 ساله را در حالی نشان دادند که لنگ‌لنگان قدم بر می داشت.

منابع دولتی از آن زمان با اعلام اینکه رئیس جمهور روسیه با مشکلات کمردرد مواجه است، چندین سفر وی را لغو کرده‌اند.

پوتین در کشور روسیه به رئیس جمهوری که در رشته‌های گوناگون ورزشی فعالیت دارد، شناخته می‌شود.

چندی پیش منابع خبری و رسانه‌ها فیلمی از ولادیمیر پوتین منتشر کردند که در آن رئیس جمهور روسیه در حال پرواز با با گلایدر پیشاپیش درناهای سفید دیده می‌شود. پوتین به انجام کارهای متهورانه دیگری مانند رانندگی با خودروی فرمول یک، عکس گرفتن با توله‌ببرها و اسب سواری شهرت دارد.

 



تاريخ : 8 / 9 / 1391برچسب:هک,سایت,آژانس انرژی اتمی,عقاب نیوز, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل روز گذشته، سه‌شنبه، اعلام کرد که اطلاعاتی از یکی از سرورهای قدیمی این سازمان در یک وب‌سایت متعلق به گروهی از هکرها منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، این اطلاعات ربوده شده به همراه یک بیانیه از جانب گروه هکرها بر روی وب‌سایتی به چاپ رسیده بود که در آن بیانیه خواستار تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای اسرائیل شده بود.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هکرها برخی از جزئیات اطلاعات تماس کارشناسانی که با آژانس همکاری داشتند را فاش کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که چه گروهی پشت این حمله بودند.

یکی از دیپلمات‌های غربی اعلام کرد که داده‌‌های ربوده شده شامل اطلاعات مرتبط با اقدامات محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده است.

هکرها تعداد زیادی از آدرس‌های ایمیل را در وب‌سایتی منتشر کرده بودند و از افرادی که این ایمیل‌ها به آنها تعلق داشت، خواستند تا بیانیه‌ای را که خواستار تحقیقات شفاف درباره رأکتور هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل بود را به امضا درآورند.

بر اساس این گزارش، این بیانیه به تاریخ 25 نوامبر (5 آذرماه) بوده است اما سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز سه شنبه (8 آذر) درباره درز این اطلاعات گزارش داد.



تاريخ : 30 / 8 / 1391برچسب:, | 6:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد یک ناوچه اسرائیل را با ۵ موشک هدف حمله قرار داده است.

خبرگزاری فارس: دومین ناوچه اسرائیل هدف موشک مقاومت قرار گرفت

به گزارش فارس، گردان القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی، اعلام کرد که با 5 فروند موشک یک ناوچه اسرائیل را هدف قرار داده است.

این دومین ناوچه‌ای است که از سوی مقاومت فلسطین هدف قرار می‌گیرد.

هفت روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه که به «ستون ابرها» شهرت یافته می‌گذرد. در این حملات از روز چهاشنبه تاکنون، بیش از120فلسطینی کشته و بیش از 900 نفر زخمی شده‌اند.

در همین حال، رسانه‌ها امروز از موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند که در جریان آن یک صهیونیست دیگر کشته شد.

منابع اسرائیلی گفته‌اند بیش از 140 موشک به مناطق مختلف شهرک‌های صهیونیست‌نشین برخورد کرده است.



تاريخ : 30 / 8 / 1391برچسب:, | 8:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه هاآرتص از امضای توافقنامه آتش‌بس میان اسرائیل و فلسطین خبر داد که از ساعاتی دیگر اجرا می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، با امضای این توافقنامه‌ قرار است آتش‌بس از ساعاتی دیگر آغاز شود.

 

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، توافقنامه آتش‌بس امضا شده و از ساعت 12 امشب اجرایی خواهد شد.

 

از دیگر سوی، شبکه خبری سکای نیوز گزارش داد، مقام‌های حماس تاکید دارند این توافقنامه با پذیرش شروط آنها از سوی طرف اسرائیلی به امضا رسیده است.

 

این در حالی است که سخنگوی دولت صهیونیستی اعلام کرد، این توافقنامه هنوز نهایی نشده ولی آتش‌بس از امشب به اجرا گذاشته می‌شود.

 

این توافقنامه توسط طرفین اسرائیلی و فلسطینی با میانجیگری مصر در قاهره به امضا رسیده است.



تاريخ : 29 / 8 / 1391برچسب:, | 9:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نتایج یک نظرسنجی در اتحادیه اروپا نشان می دهد یک سوم خلبانان یعنی یکی از هر سه نفر هنگام پرواز در کابین هواپیما خوابشان می برد.

به گزارش ایرنا، این نظرسنجی توسط اتحادیه خلبانان اروپایی ˈکوکپیتˈ در بین شش هزار خلبان کشورهای مختلف آن انجام شده و نتایج آن را امروز خبرگزاری اروپاپرس منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، 9 نفر از هر 10 خلبان نیز تایید کرده اند که هنگام پرواز در کابین خلبان بیش از حد احساس خستگی می کنند.

در این میان، چهار نفر از هر پنج خلبان آلمانی گفته اند که گاه از روی خستگی، دچار خطاهایی هنگام پرواز شده اند.

یک سخنگوی اتحادیه خلبانان اروپایی با اعلام نتایج نظرسنجی اظهارداشت:ˈبر اساس تجربیاتم، فکر می کنم این داده ها صحیح است.ˈ

اگرچه میزان سوانح هوایی در کل جهان، اندک و در اتحادیه اروپا، بسیار اندک است، اما بررسی جعبه سیاه هواپیماها پس از سقوط آن معمولا نشان می دهد عوامل انسانی بیش از دیگر عوامل در وقوع حادثه دخیل بوده است.



تاريخ : 28 / 8 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر، محمد رضا رئوف شیبانی سفیر ایران در دمشق در گفتگو با خبرنگار مهر خبر داد که روز گذشته با برخی از خانواده های 48 زائر ایرانی گروگان گرفته شده در سوریه به صورت تلفنی صحبت داشته است.
 
به گفته شیبانی در این گفتگو آخرین پیگیری های انجام شده برای آزادسازی اتباع ایرانی اطلاع رسانی شده و علاوه بر این در این گفتگو که در حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام شده سلامت اتباع ایرانی به اطلاع خانواده های آنان رسیده است.
 
شیبانی خاطر نشان کرد: ما با توجه به سابقه گروگانگیری اتباع ایرانی در سوریه توسط گروه های مسلح اعتقاد داریم که آزادسازی این افراد در طی یک پروسه امکان پذیر است.
 
وی تاکید کرد: ما تجربه آزاد سازی 22 زائر ایرانی که از قبل در گروگان بوده اند را داریم که موفق شدیم از طریق ارتباط با کانال های ویژه آنها را آزاد کنیم و علاوه بر این 5 مهندس ایرانی و 3 کامیون دار ربوده شده نیز بر اساس همین پیگیری ها تاکنون آزاد شده اند.
 
سفیر ایران ادامه داد: توصیه ما به خانواده های اتباع ایرانی این است که با صبر و بردباری منتظر به نتیجه رسیدن تلاش های جهات ذیربط باشند تا هر چه زودتر شاهد آزاد شدن این عزیزان باشیم.
 
وی گفت: کانال های ویژه ای در جهت گفتگو با گروگان گیران تعیین کرده ایم و تا الان چندین دور گفتگو به عمل آمده و امیداریم نقطه نظرات به زودی به هم نزدیک شود تا شاهد آزادی اتباع ایرانی باشیم.
 
شیبانی اعلام کرد تا زمان کنونی و بر اساس اطلاعی که ما داریم کلیه زائران ایرانی در سلامت کامل هستند هر چند در رابطه با محل اسارت در شرایط سختی هستند اما خوشبختانه اطلاعاتی که ما داریم نشان می دهد که از نظر جسمی در وضعیت مناسبی قرار دارند.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آفتاب: دختر ۱۱ ساله چینی به دلیل وجود توده‌ای شبیه به دست یک انسان در پشت کمرش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پزشکان چینی پس از معاینه این دختر از وجود این توده بر بدن او شوکه شدند چرا که شبیه به دست انسان است و دو انگشت هم دارد.

پزشکان این کشور معتقدند این توده متعلق به دوقلوی این کودک است که به طور کامل رشد نکرده و به این شکل در آمده است. بررسی بیشتر پزشکان نشان می‌دهد این توده شبیه به دست انسان است و بخش سرشانه و دو انگشت موجود در آن نیز مشخص است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، این پدیده شرایط نادری است که از هر پنج میلیون تولد یک انسان دچار این اختلال می‌شود. این پدیده نادر حتی می‌تواند در جمجمه نیز اتفاق افتد اما برای بار اول است که وجود آن در کمر گزارش شده است.
 
 



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:دارین حمزه,هتل بیروت,عقاب نیوز, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه ها شرمنده هستم اما مدير قراردادم(دانيل آبريد) براي اينكه من متضرر نشوم پيشنهاد داد به جاي فسخ قرارداد... .

به گزارش آويني فيلم، "دارين حمزه" ديگر در ايران شناخته شده است. او با"كتاب قانون" ميري به سينماي ايران معرفي شد و بعد هم فيلم هاي"شكارچي شنبه" و "33 روز" را بازي كرد و حالا هم در پروژه"فرشتگان قصاب" ايفاگر نقش است.
 
 
اين بازيگر زن لبناني الاصل با بازي در اين فيلم ها كارنامه پر باري در سينماي ايران از خود به جا گذاشته است، فيلم هايي كه در ايران برچسب ارزشي خورده و در سينماي انقلابي ايران قابل تعريف هستند.
 
 
اما در اين بين فيلمي به كارگرداني"دانيل آربيد" در جشنواره"فيلم لوكارنو" به نمايش درآمد كه با سر و صداي زياد رسانه هاي صهيونيستي همراه بود. "هتل بيروت" كه سال 2011 ميلادي در لبنان ساخته شد هيچ وقت اجازه اكران در اين كشور پيدا نكرد چرا كه گفته مي شد در آن به ترور رفيق حريري اشاره شده است.
 
 
سر و صداي رسانه هاي غربي و صهيونيستي از اين باب بود كه خانم"دارين حمزه"، همان بازيگر فيلم هاي ارزشي سينماي ايران در"هتل بيروت" به ايفاي نقش پرداخته است. "حمزه" در اين فيلم كه با حمايت كمپاني هاي صهيونيستي و توسط يك شبكه فرانسوي ساخته شده است نقش يك خواننده را بازي مي كند.
 
 
صحنه هاي مستهجني كه در"هتل بيروت" به نمايش درآمد و"دارين حمزه" نيز يك پاي اصلي اين صحنه ها "معرفي شد" احساسات بينندگان را برانگيخت، بينندگاني كه چه در ايران او را مي شناختند و چه در سينماي لبنان.
 
 
اين اتفاق در حالي رخ داد كه افكار عمومي منتظر پاسخگويي وي بودند تا اينكه رمضان سال 2012 مصاحبه اي توسط خبرگزاري عرب زبان"نورت" با"دارين حمزه" منتشر شد. در اين مصاحبه"حمزه" تمام صحنه هاي مستهجن فيلم را تكذيب كرد.
 
 
گرچه اين مصاحبه"حمزه" تاكنون توسط رسانه هاي داخلي بايكوت خبري شد و با سكوت گذشت اما اين بازيگر تمام ماجراي"هتل بيروت" را در چهار پاراگراف تعريف مي كند.
 
 
متن كامل ترجمه شده اين مصاحبه كه منتشر شده در ادامه مي آيد(متن اصلي نورت):
 
حمزه گفته كه آن صحنه ها را bdobllerh بازيگر فرانسوي به جاي او بازي كرده است.
 
 
دارين ادامه مي دهد: به آداب و رسوم يك دختر عرب متعهد است و قبول نمي كند كه با صحنه هاي زشت به تحريك مخاطبان عرب بپردازد و نسبت به آن صحنه ها اعلام بي ‎گناهي مي كند.
 
 
او افزوده است: در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه ها شرمنده هستم اما مدير قراردادم(دانيل آبريد) براي اينكه من متضرر نشوم پيشنهاد داد به جاي فسخ قرارداد به جاي من خانم bdobllerh بازي كند.
 
 
گفتني است در اين فيلم"دارين حمزه" نقش زني را دارد كه دچار مشكلات جدايي از همسر شده و با مرد فرانسوي آشنا مي شود و درنهايت متوجه مي شود كه مرد براي سازمان جاسوسي اسرائيل(موساد) كار مي كرده و او از ازدواج با آن مرد، سرباز مي زند.



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:گلوله,اسرائیل,سوریه,عقاب نیوز, | 1:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز ، این اقدام در واکنش به سقوط گلوله های خمپاره از خاک سوریه به منطقه اشغالی جولان صورت گرفت.

منطقه جولان سوریه هم اکنون در اشغال نظامی اسرائیل قرار دارد و نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل متحد در مرز میان دو طرف قرار دارند.

سقوط گلوله های خمپاره از سمت سوریه به منطقه جولان در درگیری های ارتش و مخالفان مسلح سوریه صورت گرفت.

این برای نخستین مرتبه از سال 1973 تاکنون است که ارتش اسرائیل به سمت خاک سوریه گلوله شلیک می کند.



تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:اینترپل,پلیس,عقاب نیوز, | 3:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پلیس اینترپل یک کمیسر پلیس زن فرانسوی را که مشهور به مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در شهرهای بوردو و کرسیکای فرانسه است به عنوان نخستین رئیس زن این سازمان انتخاب کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این افسر زن پلیس فرانسه به نام میری بالسترازی طی مجمع عمومی اینترپل در شهر رم ایتالیا به عنوان رئیس پلیس اینترپل انتخاب شد.
 
اینترپل در صفحه خود در توییتر آورده است: میری بالسترازی از فرانسه نخستین زنی است که به عنوان رئیس اینترپل برگزیده شد.
 
بالسترازی 58 ساله در سال 1975 در فرانسه به عنوان یک کمیسر پلیس منصوب شد و هم اکنون معاون منطقه اروپای رئیس کمیته اجرایی اینترپل است.
 
وی به سبب اقدامات خود به عنوان مدیر پلیس قضایی فرانسه در شهر کرسیکا در دهه 1990 همزمان با بالا گرفتن منازعات گروه‌های تبهکار در این جزیره شناخته شده است.
 
مانوئل والس، وزیر کشور فرانسه که چند روز پیش در مجمع عمومی اینترپل حضور پیدا کرد، گفت: بالسترازی یک مامور پلیس زن برجسته وافتخار پلیس فرانسه است. تجربه وی در زمینه جرایم سازمان‌یافته به وی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، گروه‌های مافیایی جنوب و شرق اروپا و همینطور خشونت‌های فزاینده سیاسی که نیازمند پاسخ بین‌المللی هماهنگ است کمک خواهد کرد.



تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:پترائوس,سازمان سیاريا,عقاب نیوز, | 10:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

استعفای غیر منتظره دیوید پترائوس رییس سازمان سیا که روز گذشته اتفاق افتاد ، نام یک زن را بیش از گذشته به میان کشید.

به گزارش عصر ایران  ارتباط خارج از چارچوب خانواده خانم " پائولا برادول" دانش آموخته دانشکده افسری وست پوینت که  در سال جاری کتابی از بیوگرافی دیوید پترائوس روانه بازار نشر در آمریکا کرده است، سبب استعفای پترائوس از مقام ریاست سازمان سیا شد.

پترائوس در متن استعفا نامه خود اعتراف کرده که به عنوان رییس سازمان سیا پس از 37 سال زندگی مشترک با قضاوت های نادرست وارد یک روابط عاشقانه خارج از چارچوب همسری شده و از این رو خود را شایسته ریاست بر سازمان سیا نمی داند.

ماجرا از آنجا آغاز می شود که سازمان " اف بی آی" از چند ماه پیش  بر سر یک پرونده امنیتی تحقیقاتی را از پترائوس آغاز کرد.

ماموران اف بی آی پس از تحقیقات به این نتیجه می رسند که پترائوس ظاهرا با بیوگرافی نویس خود علاوه بر ارتباط کاری ، ارتباط عاطفی و عشقی نیز دارد و افشای این مساله در کنگره سبب می شود رییس سیا استعفای خود را به اوباما ارایه کند.

به نظر می رسداستعفای پترائوس به دلیل تحت تاثیر قرار نگرفتن انتخابات ، به زمان پس از انتخابات موکول می شود که در نهایت روز پنج شنبه پترائوس به کاخ سفید می رود و استعفا نامه خود را تقدیم اوباما می کند و پس از کسب اطلاع از رضایت اوباما ، روز جمعه رسما متن استعفای خود را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

ژنرال دیوید پترائوس دانش آموخته دانشکده افسری وست پوینت یکی از ارشد ترین ژنرال های 4 ستاره آمریکایی است که از سپتامبر سال 2011 مسئولیت هدایت دستگاه اطلاعاتی آمریکا را بر عهده گرفت.

وی متولد 7 نوامبر 1952 در نیویورک است. پترائوس دو ماه پس از فارغ التحصیلی از دانشکده افسری وست پوینت با " هولی نولتون " ازدواج می کند . نولتون دختر ژنرال " ویلیام نولتون" یکی از افسران ارشد ارتش ایالات متحده و از افسران ارشد دانشکده نظامی وست پوینت بود.

پترائوس در یک مراسم میهمانی در کنار همسرش هولی نولتون




ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:پسته ایرانی,آمریکا,کرمان,عقاب نیوز, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دلیل مرغوب بودن پسته ایران با نام کرمان در آمریکا کشت می‌شود.

به گزارش فارس، جهانگیر پرهمت در جشنواره ملی پسته اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی در فناوری تولید پسته کشور صورت گرفته است.

معاون وزیر جهاد کشاورز افزود: علاوه بر معرفی ارقام مقاوم و پرمحصول محققان به تازگی دریافته‌اند که با کم کردن دو نوبت آبیاری در فصل سرد تولید محصول کاهش نمی‌یابد.

وی افزود: ارقام مصرف آب کم هم شناسایی شده و معرفی شده است. در صورتی که کشاورزان از این ارقام استفاده کنند، محصول تولید آنها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

پرهمت همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کرمان منطقه کم‌آب است، کشاورزان باید از سیستم‌های آبیاری تحت فشار استفاده کنند، در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی حمایت‌های ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی همچنین عنوان کرد: پسته ایرانی در ایالت کالیفرنیای آمریکا با نام پسته ایرانی کشت می‌شود، بنابراین مسئولان بازار نیز باید تلاش کنند، این محصول در بازارهای دنیا با بسته‌بندی ایرانی و کیفیت مناسب به همین اندازه مشهور باشد.

وی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر بی‌اثر بودن سموم گفت: وزارت جهاد کشاورزی به دنبال تولید محصول سالم و حتی ارگانیک است و این با مصرف مناسب و به اندازه سموم موثر خواهد بود.

پرهمت گفت: اگر کسانی عنوان می‌کنند که سموم در اولین نوبت سمپاشی تاثیر صددرصدی ندارد، باید بدانند که در این صورت باید موثره آن بیش از اندازه باشد که در این حالت ایجاد باقیمانده سموم در محصول خواهد شد.

وی تاکید کرد که امروزه تولید محصول فراوان با مصرف سموم بیشتر مزیت نیست. باید استفاده از سموم در حد استاندارد باشد، تا محصول سالم تولید شود.

وی در پایان تصریح کرد: 100 مرکز ترویج کشاورزی در استان کرمان وجود دارد که به دنبال یافته‌های تحقیقاتی برای افزاری عملکرد در واحد سطح پسته هستند.

جشنواره ملی پسته 18 و 19 آبان در سیرجان استان کرمان با حضور مسئولان داخلی و سفرای 20 کشور برگزار می‌شود.

امروز در این جشنواره از تولیدکنندگان برتر پسته و فعالان تجارت، صادرات و فرآوری این صنعت تقدیر شد.



تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :


فارس: نیروی دریایی عراق، 4 صیاد ایرانی را به دلیل آنچه وارد شدن به آبهای منطقه‌ای این کشور خوانده شد، بازداشت کرد.

«ولید محمد الشریفی» از فرمانداری منطقه «فاو» در استان بصره اعلام کرد که نیروی دریایی عراق، 4 صیاد ایرانی را در داخل آبهای منطقه‌ای عراق دستگیر کرده است.

بر اساس این گزارش، این صیادان با دو قایق به بندر نفتی بصره نزدیک شده بودند.

وی افزود: گشتی نیروی دریایی عراق دو روز پیش این 4 صیاد ایرانی را در داخل آبهای منطقه‌ای کشورمان دستگیر کرده است.

یک منبع آگاه در نیروی پلیس عراق که خواست نامش فاش نشود گفت: نیروی دریایی عراق دیروز، این 4 صیاد را به نیروهای پلیس محلی تسلیم کرد. این ایرانی‌ها هیچ سلاحی همراه نداشتند و پس از بازجویی به دستگاه قضایی عراق تحویل داده خواهند شد.

طی سال جاری این دومین بار است که نیروی دریایی عراق، صیادان ایرانی را دستگیر می‌کند. 17 صیاد ایرانی در ماه آگوست دستگیر شده بودند.



تاريخ : 7 / 8 / 1391برچسب:, | 1:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، عصر ایران به نقل از (کونا) نوشت: مقامات عراقی ضمن اجبار یک فروند هواپیمای باری ایران به فرود اضطراری در بغداد، آن را بازرسی کرده است. این هواپیمای باری ایران به مقصد دمشق، در حال عبور از آسمان عراق بود که با دستور مقامات بغداد، مجبور به فرود اضطراری شد.

این هواپیما پس از فرود اضطراری و بازرسی در عراق، توانست به مسیر خود به سمت سوریه ادامه دهد.


"ناصر البندر" رئیس سازمان هواپیمایی عراق با تایید این خبر به شبکه دولتی "العراقیه" گفت:  هواپیمای باری ایران در فرودگاه بین المللی بغداد توسط  کارشناسان عراقی ، مورد بازرسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: پس از بازرسی مشخص شد این هواپیمای ایران هیچ مواد یا کالای ممنوعه یا تسلیحاتی حمل نمی کند لذا سازمان هواپیمایی عراق به این هوایپما اجازه داد تا پرواز خود را به سمت سوریه ادامه دهد.
 
این اقدام عراق با اعمال فشارهای آمریکا صورت می گیرد. آمریکا ایران را متهم می کند که با استفاده از هواپیما و آسمان عراق، برای حمایت از حکومت سوریه، تسلیحات به این کشور منتقل می کند. با این حال مقامات واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه نشانه ای برای این اتهام خود ، خودداری کرده اند.

قبل از این هم مقامات عراقی یک فروند هواپیمای ایرانی را به بهانه بازرسی، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بغداد کرده بودند.
سفیر ایران در بغداد نیز با انتقاد از این اقدام، تهدید کرده بود تهران دست به مقابله به مثل علیه هواپیماهای عراق خواهد زد.



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 11:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: پلیس چین مردی را دستگیر کرده که پس از قتل قربانیانش، بدن آنها را قطعه قطعه کرده و گوشتشان را به جای گوشت بوقلمون در بازار می‌فروخت.

رسانه‌های چینی از دستگیری مردی آدمخوار خبر دادند که علاوه بر خوردن گوشت قربانیانش بقیه آن را در بازار به جای گوشت بوقلمون فروخته و چشمانشان را در شیشه‌های الکل به یادگار نگه می‌داشت.

"ژانگ یونگ مینگ" 56 ساله ، یک مرد روستایی ساکن استان یونان در جنوب غربی چین اواخر ماه آوریل و در چارچوب تحقیقات در مورد قتل یک جوان 19 ساله توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق،پلیس در بازرسی خانه این مرد تلفن همراه و کارت بانکی جوان مقتول را کشف کرده است، در عین حال مأموران پلیس در بازرسی بیشتر خانه ژانگ بقایای اجسادی را که قطعه قطعه شده بودند پیدا کرده‌اند.

اخیراً 17 نفر در این ناحیه مفقود شده‌اند که برخی از آنها در فاصله چند صد متری خانه ژانگ سکونت داشته‌اند.



تاريخ : 21 / 7 / 1391برچسب:, | 5:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: التون مانگوما که روز چهارشنبه بازداشت شد، علاوه بر آنکه وزیر انرژی دولت موگابه بوده، معاون امور مالی حزب مخالف اصلی این کشور نیز بوده است.
 
بر اساس این گزارش و به گفته وکیل متهم، پلیس تایید کرده است که مانگوما با سخنانش اقتدار رئیس جمهور را به چالش کشیده است.
 
بر اساس این گزارش، مانگوما که معاون امور مالی جنبش مورگان چانگرای، نخست وزیر زیمبابوه موسوم به ˈجنبش تغییر دمکراتیکˈ را نیز به عهده دارد، در آغاز سال 2011 نیز چند روزی در بازداشت پلیس بود.