تاريخ : 29 / 10 / 1393برچسب:, | 10:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دختر اکوادوری که به عنوان مدل لباس کار می کرد و در مسابقه «دوشیزه زیبایی» برنده شد، بر اثر تن دادن به جراحی زیبایی غیر ضروری، جان باخت. این حادثه در کشور اکوادور رخ داد.

به گزارش «گروه ترجمه» پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «کاترین کاندو» (Cando)، 19 ساله، دانشجو بود. او پس از اینکه در مسابقه ماه اکتبر گذشته (مهر امسال) برنده مسابقه ملی «دوشیزه زیبایی» شد، برای چنین عملی، تحت فشار  قرار گرفت.

کاترین که دانشجوی رشته پزشکی در منطقه «دوران» (Duran ) در غرب اکوادور بود، به عنوان جایزه، یک دستگاه خودرو، یک تبلت رایگان و امتیاز استفاده رایگان از یک دوره جراحی زیبایی را به دست آورد.

وی دقایقی پس از اینکه به عنوان «دوشیزه زیبایی» انتخاب شد، مقابل دوربین یکی از رسانه های محلی گفت که می خواهد وزنش را کم کند و از این رو موافقت کرده به طور رایگان، تحت عمل جراحی لیپوساکشن قرار گیرد.

دانیل زاوالا، برادر وی، می گوید برای ترغیب خواهرم به این جراحی، یک جراح نه چندان حرفه ای، بارها با او تماس گرفت، با این حال او نپذیرفت.

 

یک مدل لباس و دوشیزه زیبایی، در اکوادور، بر اثر عمل جراحی زیبایی، جان باخت.

 

برادر می افزاید، کاترین می خواست امتیاز چنین جراحی را که قرار بود رایگان انجام شود به کسی که نیاز دارد، ببخشد، با این حال، با توجه به فشار فراوانی که روی او بود، خودش به این جراحی راضی شد. 

اکنون پزشک جراحی که این عمل را انجام داده، به اتهام بی توجهی منجر به مرگ کاندو در هنگام جراحی، بازداشت شده است. این بازداشت برای جلوگیری از فرار وی از کشور صورت گرفته است.

کارلوس ریس ایزکیردو (Carlos Reyes Izquierdo)، وکیل می گوید: درباره علت مرگ، ابهام فراوانی وجود دارد.

وکیل می گوید به وی گفته شد مقتول به علت آسیب مغزی جان باخته؛ حال آنکه کارکنان بیمارستان می گویند وی به علت ایست قلبی جان باخته است.

اکنون به وکیل ماموریت داده شده است، درباره علت دقیق این حادثه تحقیق کند.

این حادثه پیش از این نیز موارد مشابهی داشته است. از جمله اینکه در سال 2011، برای پاملا نازسیمنتو (Pamela Nascimento)، مدل لباس برزیلی، 27 ساله رخ داد.

 



تاريخ : 21 / 10 / 1393برچسب:, | 7:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

غواصان، جعبه های سیاه هواپیمای ساقط شده ایرآسیا مالزی را پیدا کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، خبرگزاری فرانسه با اعلام این خبر به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

ایرباس a330 مالزی 28 دسامبر (7 دی ) با 162 سرنشین در مسیر اندونزی به سنگاپور در دریای جاوه اندونزی سقوط کرد و همه سرنشینان آن ، کشته شدند. اجساد بیش از ۴۰ مسافر هواپیمای ایرآسیا پیدا شده است.

پارسال نیز یک فروند هواپیمای مالزیایی ناپدید شد، که هنوز از سرنوشت آن خبری در دست نیست.



تاريخ : 11 / 10 / 1393برچسب:, | 8:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

طی هفته گذشته سه مسجد در نقاط مختلف سوئد توسط افرادی که پلیس هنوز نتوانسته هویت آنها را مشخص کند به آتش کشیده شده است.

 به گزارش تسنیم، در صبح اولین روز سال جدید میلادی مسجد دیگری در سوئد هدف حمله کوکتل‌مولوتوف قرار گرفت و شعارهای نژادپرستانه بر دیوارهای آن نوشته شد. این سومین حمله به مساجد مسلمانان طی یک هفته به شمار می‌آید.

پلیس به دنبال فردی است که این اقدام را در اولین ساعات روز پنجشنبه در شهر آپسالا انجام داده است.

"تورستن هملین" سخنگوی پلیس آپسالا به خبرگزاری "‌تی‌تی" سوئد گفت:  فردی بمب آتش‌زایی از نوع کوکتل مولوتوف به سوی ساختمان (مسجد) پرتاب کرد. آنها همچنین کلمات نژادپرستانه و رکیکی نیز نوشته بودند.

هملین گفت در زمان حمله کسی در ساختمان نبوده و این حمله ساعت 4:30 دقیقه اولین روز سال نوی میلادی انجام شده است.

پلیس طی بیانیه‌ای گفت: این جنایت به عنوان تلاش برای آتش سوزی، خرابکاری و تحریک به نفرت طبقه بندی شده است.

در حالی که پلیس به دنبال شواهدی برای پیدا کردن افرادی است که این اقدامات را انجام داده‌اند،‌طی هفته گشته دو حمله مشابه انجام شده است.

در 25 دسامبر، فردی به داخل مسجدی در "اسکیلستونا" در شرق استکهلم بمب بنزینی پرتاب کرد که طی آن 5 نفر مجروح شدند.

در زمان حادثه 20 نفر از جمله زنان و کودکان در مسجد بودند.

دوشنبه گذشته نیز حمله مشابهی به مسجدی در شهر "اسلو" جنوب سوئد روی داد. در این حمله که ساعت 3 صبح انجام شد کسی آسیب ندید.

در پاییز گذشته همین مسجد تحت حمله خرابکارانه دیگری قرار گرفته بود.

مجله ضد نژادپرستی "اکسپو"ی سوئد در گزارشی نوشت که طی سال گذشته دست کم 10 حمله به مساجد سوئدی گزارش شده است.

"استفان لویفون" نخست وزیر سوئد گفت که این حملات "خشونت تنفرآمیز" بوده و این جنایت را محکوم کرد.

پیشتر ، مورگان یوهانسون وزیر دادگستری سوئد با محکوم کردن حمله به مسجد شهر "اسکیلستونا" تاکید کرد: من امیدوارم کسانی که مسئول این حمله بوده اند دستگیر شوند. پیش زمینه این اتفاق روشن نیست ولی این مساله سخت است که چیزی غیر از این را باور کنیم که این حمله خشونت آمیز به طور مستقیم مسلمان ها و اسلام به عنوان یک دین را هدف قرار داده است.

این وزیر سوئدی افزود: آتش سوزی مسجد اسکیلستونا یک حمله بزدلانه به آزادی مذهب و افراد بوده است. ما نمی توانیم چنین چیزی را در سوئد قبول کنیم. کشور ما باید در برابر بیگانه ستیزی ایستادگی کند و از حقوق ساختاری بشر حمایت نماید.

آندرس یگمن وزیر کشور سوئد نیز ضمن محکوم کردن حمله به مسجد اسکیلستونا آن را "نفرت انگیز و غیر قابل قبول " ارزیابی کرده است. ما تدابیر کافی را برای حمایت انجام نداده ایم خواه آن یک مسجد باشد یا یک مکان دیگر مذهبی."



تاريخ : 6 / 9 / 1393برچسب:, | 10:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پسربچه سه ساله امریکایی با آتش‌افروزی در خانه نه تنها همه اعضای خانواده‌اش را در کام شعله‌های آتش فرو برد، بلکه وحشتی عمیق به جان شهروندان ایالت «مین» انداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبه نقل از ایران، بعدازظهر یکشنبه 2 آذرماه جاری رسانه‌های ایالت «مین»‌ واقع در امریکا با انتشار تصاویر خانه‌ای نیم‌سوخته و اجساد چهار تن بسیاری از خانواده‌ها را متأثر کرد.

 

طبق گزارش پلیس، «ترنتون دلیزلی» پسربچه سه ساله با روشن کردن فندک و آتش‌افروزی در اتاق پذیرایی دو برادر دوقلوی دو ساله و مادر 28 ساله‌اش را به کشتن داد.همزمان با این حادثه وحشتناک ساکنان منطقه مین که با دیدن شعله‌های سر به فلک کشیده آتش و دود مواج و غلیظ هراسان به محل آتش‌سوزی آمده بودند، با گزارش به مأموران آتش‌نشانی تلاش کردند جان اعضای خانواده را نجات دهند اما شدت آتش‌سوزی به حدی بود که هر چهار عضو خانواده جان باختند.

 

«استیو مک کوزلند» سخنگوی پلیس ایالتی گفت: بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی حاکی از ایجاد حریق توسط شعله یک فندک است. طبق نظر کارشناسان بجز کودک سه ساله سایر اعضای خانواده در اتاق خواب به سر می‌بردند و به طور ناگهانی با استشمام دود منواکسیدکربن و در نهایت آتش‌سوزی جان خویش را از دست داده‌اند.



تاريخ : 5 / 9 / 1393برچسب:, | 10:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروهک تروریستی داعش با تمام قوا به عرصه قاچاق مواد مخدر ورود کرده و با قاچاق نیمی از هروئین افغانستان به اروپا از راه عراق و برخی از کشورهای آفریقایی، درآمد هنگفتی به جیب می زند.
 

شبکه العالم: اداره فدرال کنترل مواد مخدر روسیه چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که قاچاق هروئین افغانستان در سطح گسترده، درآمد سرشاری برای گروهک داعش ایجاد کرده و نیمی از هروئین قاچاق شده به اروپا را داعشی ها منتقل می کنند.

به نوشته روسیا الیوم، در گزارش اداره فدرال کنترل مواد مخدر روسیه آمده است: قاچاق هروئین افغانی از طریق خلیج عدن ، اتیوپی، اریتره، سومالی، کنیا، تانزانیا باعث ظاهر شدن تعداد زیادی از دزدان دریایی مجهز به قایق های کوچک و سریع السیر شده است که با درآمده های حاصله از راه حمل و نقل مواد مخدر زندگی می کنند.

گزارش این اداره می افزاید: "از آنجا که مقادیر عمده هروئین تولیدی در افغانستان از طریق دزدی دریایی منتقل می شود، تلاش های بین المللی برای مبارزه با مواد مخدر عملاً بی اثر مانده و کاملا واضح است که بدون جلوگیری از تولید گسترده مواد مخدر در افغانستان نمی توان از حل و فصل درگیری ها در مناطق فوق الذکر سخن گفت".



تاريخ : 2 / 9 / 1393برچسب:, | 12:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

«آقای سپر» همان مردی است با سری تراشیده و چهره ای کاملا جدی. در مورد او می‌گویند مردی که هیچ گاه نمی‌خندد!
«آقای سپر» لقبی است که به او داده اند زیرا همیشه در کنار سید حسن نصرالله می بینیم. آنقدر به کارش مسلط است که تا زمان حیات او بعید به نظر می رسد کسی بتواند خدشه ای به دبیر کل حزب الله لبنان وارد کند. نگاه های گیرا و پر جذبه او زمانی که به جمعیت نگاه می‌کند نافذ است.

 
ابوعلی جواد در کنار مادرش

این مرد همان ابو علی جواد است با سری تراشیده و چهره ای کاملا جدی. در مورد او می‌گویند مردی که هیچ گاه نمی‌خندد!
 
ابوعلی داماد سید حسن نیز هست و رژیم صهیونیستی به شدت به دنبال شکار این محافظ کارکشته است.
 
ابوعلی حفاظت از مردی را بر عهده دارد که بدون شک فخر سران عرب و مایه مباهات شیعیان است. مردی که نامش به تنهایی لرزه بر اندام دشمنانش می‌اندازد و خود از هیچ دشمنی نمی هراسد.
 
این محافظ به قدری مواظب فرمانده و پدر زن خود هست که می‌گویند در مراسم عروسی‌اش با دختر سید حسن در حالی که داماد بود اما کارش را انجام داد و اجازه نداد دبیر کل حزب الله از باقلواهای داخل مجلس بخورد زیرا نمی دانست از کجا تهیه شده و به محافظین دیگر دستور داد آنها باقلوا تهیه کنند که این زیرکی او برای جمع حاضر بسیار جالب بود.
 
 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دختر 15 ساله ایزدی پس از فرار از بند گروهک تروریستی داعش جزئیات هولناکی را از حادثه به گروگان رفتن خود و خانواده‌اش بیان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، هزاران دختر نوجوان و جوان ایزدی، از اقلیت های عراق، در اوایل ماه اوت گذشته به دست عناصر گروهک تروریستی داعش در شمال عراق ربوده شدند. این دختر 15 ساله یکی از اندک افرادی است که توانست از دست گروهک تروریستی داعش فرار کند.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 8 / 1393برچسب:, | 11:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گروه تروریستی بوکوحرام که چندی پیش صدها دختر نیجریه‌ ای را ربوده بود، شهر محل سکونت این دختران را تصرف کرد.

به گزارش مشرق، یک کشیش محلی روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه از تسلط گروه بوکوحرام بر منطقه شیبوک واقع درایالت بورنو خبر داد.

بورنو واقع در شمال شرق نیجریه همان شهری است که عناصر بوکوحرام شش ماه پیش  276 دانش آموز دختر را از آنجا ربودند.

"اینوک  مارک" کشیشی که دختر و برادر زاده اش جزو  219  دختر ربوده شده بوده و هنوز آزاد نشده اند، گفت تأکید کرد که بوکو حرام بر شیبوک تسلط یافته است.

"علی ندوم" عضو شورای محلی جنوب بورنو نیز اظهار داشت افراد مسلح روز پنجشنبه به این منطقه حمله و دستگاههای ارتباطی را تخریب و ساکنان منطقه را مجبور به ترک محل کردند



تاريخ : 22 / 8 / 1393برچسب:, | 6:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مالزی پس از گذشت بیش از هشت ماه از ناپدیدشدن پرواز ام.اچ 370 خطوط هواپیمایی مالزی مشخص شدن سرنوشت 239 سرنشین این پرواز را در مذاکره با چین مشخص می کند.

 

به گزارش ایرنا، پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی 17 اسفند ماه سال گذشته به دلایل نامعلومی در طول یک پرواز از کوالالامپور به پکن با 239 سرنشین ناپدید شد و تاکنون اثری از آن بدست نیامده است.

'عبدالعزیر کاپراوی' معاون وزیر حمل و نقل مالزی روز پنجشنبه گفت که پوتراجایا هنوز تاریخی برای تعیین سرنوشت قطعی این پرواز اعلام نکرده است.

وی گفت دولت مالزی و چین برای اعلام مفقودی یا هر وضعیت دیگر در خصوص سرنوشت این هواپیمای بوئینگ 777 باید مذاکره کنند.

وی به روشنی از اختلاف مالزی و چین در خصوص سرنوشت این پرواز سخن نگفت، اما بحث مذاکره شاید نشان از اختلاف دو طرف باشد.

به نوشته تارنمای 'مالیزیا دایجست' معاون وزیر حمل و نقل مالزی در پارلمان این کشور، گفت: همکاری نزدیک بین دو دولت مالزی و چین ادامه دارد و جستجوها ادامه می یابد.

'هوگ دان لوی' مسوول بازرگانی خطوط هوایی مالزی گفته است این شرکت منتظر مشخص شدن آخرین وضعیت پرواز ام.اچ 370 به صورت رسمی است تا نسبت به پرداخت خسارت به قربانیان اقدام کند.

معاون وزیر حمل و نقل مالزی، گفت تحقیقات برای مشخص شدن وضعیت اسرارآمیز این هواپیما ادامه دارد و هرگونه پیشرفت در خصوص یافتن آثار و اطلاعات جدید بلافاصله اعلام می شود.

خطوط هوایی مالزی همچنین هفته جاری نسبت به تحلیل های رسانه ها پس از اظهارات رسمی برخی مقامات در خصوص نابودی این پرواز واکنش نشان داد و در نامه ای به خانواده قربانیان پرواز ام.اچ 370 هرگونه عملکرد این شرکت را منوط به دستور تیم فنی مسئول عملیات جستجو کرد.

خطوط هوایی مالزی اعلام کرد اطمینان داده می شود که عملیات تفحص و جستجو ادامه می یابد و مسکوت باقی نخواهد ماند.

کارشناسان صنعت هوایی احتمال می دهند این هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی که اتباع 13 کشور از جمله دو ایرانی را از کوالالامپور به پکن منتقل می کرد، با تغییر مسیر در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده و به اعماق اقیانوس فرو رفته باشد. عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما اکنون در جنوب اقیانوس هند ادامه دارد.

سرنشینان هواپیمای مسافربری ناپدیدشده مالزی از ملیت های مختلف بودند، اما چین با 152 مسافر بیشترین اتباع خود را در این پرواز داشت.

 

 



تاريخ : 19 / 8 / 1393برچسب:, | 7:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تروریست‌های داعش یک زن آرایشگر را که به "نانسی عجرم موصل" مشهور بود، به اتهام عدم پایبندی به ضوابط اعلام شده از سوی این گروهک، تیرباران کردند.
به گزارش مشرق، داعشی‌ها صاحب یک آرایشگاه در موصل را که به"نانسی عجرم موصل" مشهور بود، به همراه دستیارش در حومه غربی شهر اعدام کرده اند.

مسؤول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان – شاخه موصل- اعلام کرد: عناصر مسلح داعش، این دو زن را بدون اعلام جرم آنها، اعدام کرده اند.

این در حالی است که براساس اطلاعات منتشر شده این دو زن در یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه کار می کرده اند و به علت عدم رعایت ضوابط اعلامی از سوی گروه داعش و نیز تشویق زنان به نوع پوشش و آرایش مخالف نظر این گروه افراطی اعدام شده اند.

داعش پیش از این اعلام کرده بود که دانش آموزان و دانشجویان دختر، در صورت عدم پایبندی به پوشیدن لباس افغانی و زدن نقاب، به تازیانه و محرومیت از تحصیل محکوم خواهند شد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
 
در پی انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
 
 
 
 
 
 
 

Hojatoleslam al-Hashem appoints new head of IRIB congratulated

Following the appointment of Mohammed honored the President of Islamic Republic of Iran Broadcasting, President of the Islamic Republic of Iran's army during a message of congratulations on her appointment.

 



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

صاحب وب‌سايتي در مسكو با هك كردن بيش از 73 هزار دوربين مدار بسته كشورهاي مختلف دنيا، اقدام به پخش آنلاين تصاوير آنها در فضاي مجازي كرده است. از اين تعداد 143 دوربين متعلق به ايران است كه تصاويرشان به شكل آنلاين در اين وب‌سايت پخش مي‌شود. دوربين‌هايي كه مورد حمله سايبري وب‌سايت insecam قرار گرفته متعلق به كشورهاي مختلف دنياست و تصاوير آنها از مكان‌هاي عمومي همچون تفريحگاه‌ها و پاركينگ‌ها تا نقاط خصوصي همچون منازل افراد را دربر مي‌گيرد. به نظر مي‌رسد اين دوربين‌ها از مدل‌ها و سازندگان مختلف هستند. براساس اين گزارش ايران نيز از اين حمله سايبري در امان نبوده و بيش از 140 دوربين هك شده به اين كشور اختصاص دارد؛ خبري كه هنوز از سوي مقامات رسمي كشور تاييد يا تكذيب نشده است.

هنوز هويت صاحب اين وب‌سايت پنهان مانده است اما او در وب‌سايتش انگيزه اين اقدام خود را نشان دادن اهميت تنظيمات امنيتي عنوان كرده است. همچنين او اشاره كرده كه امكان خارج شدن دوربين‌هاي هك شده از فهرست اين وب‌سايت به سادگي و تنها با تغيير گذرواژه دوربين‌هاي هك شده امكان‌پذير است.



تاريخ : 15 / 8 / 1393برچسب:, | 9:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وی صاحب کتاب‌هایی از جمله دایرة المعارف « علی؛ ندای عدالت انسانی»، «علی و حقوق بشر»، «علی و انقلاب فرانسه»، «علی و سقراط»، «علی و ناسیونالیسم عربی» و عناوین دیگری در این زمینه است.

جورج جرداق درگذشتنویسنده و اندیشمند مسیحی معاصر، که او را "عاشق امام علی (ع)" لقب داده‌اند، در 83 سالگی دیده از جهان فرو بست.

به گزارش مهر به نقل از النهار لبنان، جورج جرداق اندیشمند و مورخ مسیحی و شخصیتی سرشناس بود که چهار دهه از عمر خود را برای مطالعه و تحقیق در مورد- به تعبیر خودش- یکی از برجسته ترین شخصیت های جهانی یعنی امام الموحدین حضرت علی(ع) صرف کرد. حاصل تحقیقات وی چندین جلد کتاب ارزشمند در مورد شخصیت امام علی (ع) است.

وی صاحب کتاب‌هایی از جمله دایرة المعارف « علی؛ ندای عدالت انسانی»، «علی و حقوق بشر»، «علی و انقلاب فرانسه»، «علی و سقراط»، «علی و ناسیونالیسم عربی» و عناوین دیگری در این زمینه است.

جرج جرداق درباره راز عدم نوشتن در باره شخصیت دیگری غیر از علی(ع) در یک گفتگو تصریح کرده بود: "... من پس از علی علیه اسلام کسی را شایسته نوشتن ندیدم و تصمیم گرفتم که جز در مورد علی (ع) ننویسم....انقلاب علی علیه السلام انقلاب انسانی، اجتماعی، فکری و فرهنگی بود و در آن بین دو جبهه فسق و قتل و قاچاق انسان و برده و مرگ از یک طرف و جبهه دین و رحمت و عدالت و انسانیت و آزادی و حیات فاصله های زیادی بود. موظف شدم که جبهه علی را که خالص ترین جبهه ها است، مورد بررسی و تحلیل قرار دهم. این جبهه راه را برای من روشن کرد و چراغ راهم شد"

جرج سمعان جرداق نویسنده، اندیشمند و ادیب مسیحی لبنان در سال 1931م در منطقه مرجعیون در جنوب لبنان دیده به جهان گشود.



تاريخ : 14 / 8 / 1393برچسب:, | 11:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گفته این پزشکان ماهی هنگام خروج از شکم بیمار 60 سانتی متر داشت و این قابلیت را داشت که تا 125 سانتی متر نیز بزرگ شود که درچنین وضعیتی قطعا روده و معده بیمار را از درون پاره می شد.

جراحان در یک جراحی نادر موفق شدند از شکم یک مرد برزیلی که به شدت از درد معده شکایت داشت یک ماهی زنده 60 سانتی متری خارج کنند.

به گزارش ایرنا از ساینس دیلی، این بیمار که برای درمان معده درد به مرکز درمانی ( Hospital Universitário) (University Hospital) در شهر Londrina برزیل مراجعه کرده بود، بلافاصله مورد آزمایش های کلینیکی قرار گرفت.

خروج ماهی زنده 60 سانتی از معده یک مرد برزیلی!


پزشک معالج وی می گوید: نتیجه رادیولوژی مشخص کرد که یک ماهی در معده وی قرار دارد اما حین جراحی پزشکان متوجه شدند این ماهی زنده است.

به گفته این پزشکان ماهی هنگام خروج از شکم بیمار 60 سانتی متر داشت و این قابلیت را داشت که تا 125 سانتی متر نیز بزرگ شود که درچنین وضعیتی قطعا روده و معده بیمار را از درون پاره می شد.

مشخص نیست این ماهی بومی که از نوع EE-LIKE FISH است چگونه وارد شکم این مرد برزیلی شده، زنده مانده و رشد کرده است.

به گفته مسوولان این بیمارستان، حال عمومی بیمار پس از جراحی خوب است و وی در حال گذراندن دوره نقاهت است.

 

 



تاريخ : 6 / 8 / 1393برچسب:, | 1:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نانسی فیتزموریس، نابینای مادرزاد بود و به هیدروسفالوس، مننژیت و سپتیکامیا مبتلا بود. او توان راه رفتن، صحبت کردن، غذا خوردن و نوشیدن را نداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،دادخواست 324 کلمه‌ای یک مادر انگلیسی، یک قاضی دادگاه عالی را مجاب کرد که کاری جدید در تاریخ قضایی انگلستان انجام دهد و به مادری حق پایان دادن به زندگی دخترش را که به معلولیت مزمن مبتلا بود را بدهد.

به گزارش فرارو به نقل از مترو؛ نانسی فیتزموریس، نابینای مادرزاد بود و به هیدروسفالوس، مننژیت و سپتیکامیا مبتلا بود. او توان راه رفتن، صحبت کردن، غذا خوردن و نوشیدن را نداشت.

وضعیت جسمی او به حدی وخیم بود که نیاز به مراقبت 24 ساعته داشت و غذا، آب و دارو با استفاده از لوله به او داده می‌شد. وضعیت سلامتی او روز به روز بدتر می‌شد، و با وجود اینکه مرفین و کتامین به او داده می‌شد، ساعتها از درد جیغ می‌کشید.

شارلوت فیتزموریس، مادر نانسی، می‌دانست که رنجی که دخترش می‌برد، بیش از حد تحمل دختری دوازده ساله است. مادر دلشکستۀ دختر که شغل پرستاری خود را به خاطر مراقبت از دخترش رها کرده بود، می‌دانست که دخترش لیاقت به آرامش رسیدن و حق مرگ را دارد.

بیانیۀ شارلوت فیتزموریس در مورد اینکه چرا باید اجازۀ مرگ نانسی صادر شود، توسط جاستیس النور کینگ (از اعضای دادگاه عالی) در دادگاه عالی قرائت شد. پدر نانسی (دیوید وایز) و بیمارستان محل بستری او نیز از این موضع حمایت کردند.

"دختر من دیگر دختر من نیست، او در حال حاضر تنها یک پوسته است، نوری که در چشمانش بود حالا دیگر رفته و ترس و آرزوی آرامش جای آنرا گرفته است. امروز من به نمایندگی از نانسی از شما خواهش می‌کنم، چرا که باور دارم او به اندازۀ کافی زجر کشیده است. به زبان آوردن این حرف قلب مرا می‌شکند. اما باید این را بگویم."

به درخواست شارلوت فیتزموریس بدون فوت وقت ترتیب اثر داده شد، تا اتفاقی نو در تاریخ قضایی انگلستان رقم بخورد. این اولین باری است که در این کشور، اجازۀ مرگ کودکی که بدون کمک دستگاه نفس می‌کشد و به بیماری کشنده مبتلا نیست صادر می‌شود.

 
جاستیس کینگ دربارۀ این پرونده می‌گوید: "در عشق، ازخودگذشتگی، و بردباری این مادر تردیدی نیست. دختر این مادر در همان دنیای محدود خود از کیفیت حداقلی زندگی بهره مند بود که این اواخر آن را هم از دست داده بود."

شارلوت در مصاحبه با مترو گفت: "دخترم 24 ساعت شبانه روز جیغ می‌زد و درد می‌کشید. ناتوانی در کم کردن رنجش، بیش از حد تحمل من بود. او دیگر فرشتۀ کوچک من نبود، از او تنها یک پوسته به جا مانده بود. من خاطرات زیبای نانسی را می‌خواستم، نه خاطراتی که روحم را خورد کند."

"بعد از اینکه یک بار شاهد بودم، دخترم کل آخر هفته را از درد جیغ کشید تصمیم گرفتم که دیگر نمی‌خواهم بیش از این رنج کشیدن دخترم را ببینم. نمی‌خواستم بگذارم برای ماهها از درد شدید زجر بکشد. اینکه هیچ کاری برای کمک به او از دستم برنمی‌آمد زجرم می‌داد. همۀ پرستارها وقتی جیغ زدن دخترم را می‌دیدند گریه‌شان می‌گرفت. تمام چیزی که می‌خواستم این بود که دخترم با احترام از دنیا برود و هنگام مرگ دستش را دستم بگیرم."

نانسی 14 روز پس از صدور حکم دادگاه عالی در بیمارستان Great Ormond Street در حالی که خانواده‌اش در کنارش بودند درگذشت.

 



تاريخ : 18 / 7 / 1393برچسب:, | 11:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روز پنج شنبه اولین انگلیسی آلوده به ویروس ابولا در شهر مقدونیه جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، روز پنج‌شنبه مردی با تابعیت انگلیسی در کلینیک بیماری‌های عفونی مقدونیه جان خود را از دست داد.

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، پزشکان این مرکز درمانی معتقدند این بیمار 58 ساله انگلیسی، علایم بیماری ابولا را داشته و از آن جان سپرده‌است.

یکی از مقامات شهر مقدونیه به رویترز گفته‌است دومین تبعه انگلیسی با علایم مشابهی در مقدونیه شناسایی شده است. گفته می‌شود فرد دوم دوست بیمار فوت شده‌ می‌باشد.

با ورود پرستار اسپانیایی آلوده به ویروس ابولا، اروپا نسبت به انتشار این ویروس در این قاره حساس شد. گفته ها حاکی از آن است که حال این پرستار اسپانیایی وخیم است.

مقامات مقدونیه با تایید مرگ این تابع انگلیسی اعلام کردند وی در این کشور مسافر بوده و از انگلیس به آن‌جا رفته بود.

بالاترین مقام وزارت بهداشت آمریکا شیوع ابولا را به اپیدمی ایدز تشبیه کرد و گفت «در طول سی سال تجربه از فعالیت در وزارت بهداشت تنها یک مورد دیگر اینچنین دیده‌ام و آن زمانی بود که ویروس ایدز در حال گسترش بود».

با توجه به این که این تابع انگلیسی پیش از ورود به مقدونیه در انگلیس بوده و از آن‌جا به مقدونیه سفر کرده‌است، مقامات انگلیس دستور چک کردن کلیه مسافران هواپیماهای لندن را صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری اکسپرس، در صورت اجرایی شدن این طرح مسافرانی که از مرزهای انگلیس عبور می‌کنند در فرودگاه چک خواهند شد.

به گفته مقامات انگلیسی هدف از چک کردن مسافران توان مسئولان برای شناسایی و جداسازی بیماران از افراد سالم آسان‌تر می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته مقامات انگلیسی اعلام کردند برای مقابله با ویروس ابولا آمادگی کامل دارند و نیازی به چک کردن مسافران مرزی نیست.

هم‌چنین روز چهارشنبه هفته گذشته نخست وزیر انگلیس دستور تشکیل کمیته اضطراری برای بررسی آمادگی دولت در مقابله با این ویروس کشنده داد.

طبق پیش‌بینی‌ها تا کمتر از دو هفته دیگر ویروس ابولا وارد انگلیس خواهد شد که نگرانی مقامات و مردم این کشور را در پی داشته‌است.

ویروس کشنده ابولا که اولین بار در غرب افریقا مشاهده شد تاکنون جان حدود 3900 نفر را گرفته است و اکنون تهدیدی برای غرب است.

 

 



تاريخ : 16 / 7 / 1393برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زنان شهر کرد نشین کوبانی سوریه، سلاح به دست گرفته در حال دفاع از شهر خود در مقابل تروریست های داعش هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،زنان شهر کرد نشین "عین العرب" (کوبانی) سوریه، سلاح به دست گرفته و در کنار مردان در حال دفاع از شهر خود در مقابل تروریستهای داعش هستند.

 روزنامه انگلیسی "دیلی میل" تصویری را از زنان کوبانی منتشر کرد که سلاح به دست، آماده درگیری با تروریستهای داعش هستند.
 
 
این روزنامه نوشت، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس متعهد شده بود که با کمک همپیمانانش اجازه نخواهد داد داعش در دروازه اروپا برای خود خلافت ایجاد کند؛ ولی با این حال داعش اکنون توانسته است به شدت به شهر کوبانی حمله کند.
 
به نوشته این روزنامه، اگر داعش بتواند شهر مرزی کوبانی را تصرف کند، به ترکیه که از اعضای ناتو است، بسیار نزدیک خواهد شد.
 
دیلی میل خاطرنشان کرد، تصویر زنان سالخورده و تفنگ به دست، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و توجه همه دنیا را به خود جلب کرد.
 
این روزنامه انگلیسی تأکید کرد که آمریکا در جلوگیری از رسیدن داعش به شهرهای نزدیک کشورهای عضو ناتو، شکست خورد.
 
 



تاريخ : 10 / 7 / 1393برچسب:, | 2:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

پلیس فرانسه چند تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین را به علت سرقت سبدهای گل در یک قبرستان ، بازداشت کرد.


به گزارش واحد مرکزی خبر  به نقل از روزنامه های لوفیگارو و لوپاریزین چاپ پاریس، یک خانم  فرانسوی که هر هفته بر سر مزار همسرش در قبرستان شهر اورسواز  سبد و دست گل می گذاشت ،  به صورت اتفاقی متوجه می شود بلافاصله پس از ترک قبرستان،  سبد گل وی ناپدید می شود.

با تکرار این موضوع ، وی در این باره شکایتی را به پلیس ارائه می دهد و پلیس پس از بررسی متوجه می گردد سبد گل های تازه همه مزارها به چنین سرنوشتی دچار می شوند.

با بازبینی دوربین های مدار بسته قبرستان و تعقیب سارقان گل از سوی پلیس ، مشخص می شود این گل ها به ساختمان محل استقرار مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین  منتقل می شود .

پلیس فرانسه چند نفر از گروهک تروریستی منافقین را دراین باره دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده است.

سالهای قبل هم اعضای گروهک منافقین مستقر در اروپا و آمریکا براساس دستور سرکردگان این گروهک که گفته بودند هزینه های خود را باید شخصا تامین کنید، اقدام به سرقت از فروشگاههای مختلف موادغذایی می کردند که تعدادی از آنها دستگیر شدند.

شهر اورسورواز در 35 کیلومتری شرق فرانسه محل استقرار گروه منافقین در فرانسه است.

دستگاه قضایی فرانسه هفته قبل پرونده نه نفر از متهمان پرونده پولشویی و تروریستی منافقین را که یازده سال باز بود، با تبرئه متهمان ، مختومه اعلام کرد.



تاريخ : 7 / 7 / 1393برچسب:, | 5:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

پلیس ایالت پنسیلوانیا راز دانش‌آموز 13 ساله‌ای را فاش کرد که حدود یک ماه در اختیار مردان هوسران قرار گرفته بود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حدود یک ماه پیش در شهر "شفیلد" ایلات پنسیلوانیا دانش آموزی 13 ساله به دلیل اعتیاد پدرش به مواد مخدر و ضرب و شتم‌های نامادری‌اش که به شدت معتاد به مشروبات الکلی بود، از خانه فرار کرد و در حال گریه بود که ناگهان متوجه شد، چند کیلومتری از خانه دور شده است.
 
در بین راه مردی حدودا 40 ساله دختر 13 ساله را مشاهده کرد که در کنار خیابان در حالی که اشک چشمانش دائما سرازیر می‌شود، نشسته است.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 7 / 1393برچسب:, | 5:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

«انگیزه های زیادی داشته ام که باعث می شد حمله به داعش جزء آرزوهای جدی من باشد. هم بابت مظلومیت زنان در قلمرو داعش، هم انگیزه انسانی و مذهبی برای این عملیات داشتم.»

سرویس بین الملل شفاف: «مریم منصوری» یکی از برجسته ترین خلبانان نیروی هوایی ارتش امارات عربی متحده که سابقه عملیات در لیبی را نیز در کارنامه دارد، با مشارکت در عملیات نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش، مواضع این گروهک تروریستی را در سوریه بمباران کرد.

به گزارش سرویس بین الملل شفاف به نقل از خبرگزاری صدای روسیه، مریم منصوری با این اقدام، نخستین سرباز اماراتی بود که به ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش پیوست. به این ترتیب، امارات عربی متحده بعد از عربستان سعودی، دومین کشور عربی است که به صورت مستقیم در عملیات بین المللی علیه داعش شرکت می کند. تاکنون کشورهای مصر و بحرین نیز برای پیوستن به این ائتلاف، اعلام آمادگی کرده اند.


عکس یادگاری در مراسم دریافت نشان ویژه «فخر امارات»
او در این مراسم، با «شیخ محمد» (حاکم دبی و قائم مقام حکومت امارات عربی متحده) عکس یادگاری انداخت.
شیخ محمد که به زبان فارسی محاوره ای تسلط کامل دارد، مدتی نیز در ایران درس خوانده و رهبر جنبش اصلاحات مدنی در حکومت امارات عربی متحده به حساب می آید. یکی از اقدامات اصلاحگرایانه وی، تشویق زنان برای ورود به نهادهای نظامی و امنیتی و انتظامی بوده است.

مریم منصوری با حدود 35 سال سن، به یک خانواده ایرانی در شهرستان لارستان در استان فارس تعلق دارد که خانواده اش از بیش از 40 سال قبل به امارات (دبی) مهاجرت کرده اند. او تابعیت اماراتی گرفته و یکی از معدود افسران زن در ارتش های عربی به حساب می آید. او دوره های خلبانی هواپیماهای F-16 را در انگلستان طی کرده و یکی از خلبانان ماهر کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به حساب می آید.


مریم منصوری
مشهورترین خلبان ارتش های عربی، یک ایرانی الاصل از شهرستان های استان فارس است.


او در سال 2007 بعد از اعمال اصلاحات در کشور امارات بنا به نظر شیخ محد (شیخ دبی)، توانست ذیل گروه اول داوطلبان زن به ارتش این کشور راه یابد و در مدت کوتاهی استعداد بالای خود را در زمینه خلبانی نشان داد. او در مصاحبه کوتاهی اعلام کرده که حمله به داعش، یکی از آرزوهای وی بوده است:«انگیزه های زیادی داشته ام که باعث می شد حمله به داعش جزء آرزوهای جدی من باشد. هم بابت مظلومیت زنان در قلمرو داعش، هم انگیزه انسانی و مذهبی برای این عملیات داشتم.»

 

 



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 11:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

زن یک وهابی آذربایجانی که با خانواده خود برای پیوستن به داعش به سوریه مهاجرت کرده است جزئیات اسفباری از سفر خود به سوریه را به آنان گفته است.
روز گذشته یکی از سایت‌های مشهور آذری خبری در مورد سرنوشت یکی از خانواده‌های وهابی که برای پیوستن به تروریست‌های داعش به سوریه مهاجرت کرده‌اند منتشر کرد که توجه مردم این کشور را به خود جلب کرد.

این رسانه با اشاره به اینکه چند هفته پیش خبری مبنی بر مهاجرت چند خانواده از شهر اسماعیلی (İsmayıllı) آذربایجان به سوریه و همکاری با داعش منتشر شده بود نوشت: روز گذشته زن یک وهابی که با خانواده خود مهاجرت کرده است با خانواده خود در آذربایجان تماس گرفته و جزئیات اسفباری از سفر خود به سوریه را به آنان گفته است.

این زن که نام وی منتشر نشده گفته است: پس از آنکه در کمپ داعش مستقر شدیم من و سایر زنان را از همسرانمان جدا کرده و آنان را در بخشی دیگر و ما را در بخشی دیگر حبس کرده‌اند. ما هر روز از سوی گروهی از سربازان و فرماندهان داعشی مورد تجاوز قرار می‌گیریم و هیچ کس هم کمکی به ما نمی‌کند.

این زن با بیان اینکه این تماس را به صورت مخفی انجام داده است می‌گوید: اگر متوجه تماس من شوند قطعا مرا خواهند کشت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که گروهی از وهابیان جمهوری آذربایجان از هفته‌های پیش شروع به مهاجرت خانوادگی به سوی سوریه کرده‌اند.



تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 2:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

وزارت کشور عربستان سعودی از اعدام یک ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر خبر داد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: به گفته وزارت کشور عربستان سعودی سه شهروند سوریه و یک ایرانی به دلیل قاچاق مواد مخدر محکوم شده بودند و روز سه شنبه اعدام شدند.

براساس این گزارش، این ایرانی به دلیل انتقال ماده مخدر حشیش به اعدام محکوم شده بود. حکم اعدام وی در یکی از زندان های منطقه الشرقیه عربستان سعودی اجرا شد. منطقه الشرقیه در ساحل جنوبی خلیج فارس قرار دارد.

وزارت خارجه ایران هنوز درباره اجرای این حکم واکنشی نشان نداده است.

نام این شهروند ایرانی "رضا عباس فاضل دریساوی" و جرم وی قاچاق حجم زیادی از ماده مخدر حشیش از طریق دریا به خاک عربستتن سعودی اعلام شده است.

با این 4 اعدام، آمار اعدامی های عربستان سعودی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به 45 نفر افزایش می یابد.
اوایل سال 1390 هم 8 ایرانی زندانی به اتهام قاچاق مواد مخدر در عربستان سعودی اعدام شدند.

دو سازمان غیردولتی "دیده بان حقوق بشر" و "عفو بین الملل" نیز به تازگی از افزایش اعدام ها در عربستان سعودی به شدت انتقاد کرده اند.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز در سال 2013 افزایش صدور احکام اعدام در عربستان سعودی را به شدت محکوم کرد.

سازمان های مدافع از حقوق بشر نیز خواستار تعلیق مجازات اعدام در عربستان سعودی شده اند.
در سال 2013 میلادی 78 نفر در عربستان سعودی اعدام شدند. این افراد شامل اتباع سعودی و خارجی هستند.

در عربستان سعودی برای جرائم تجاوز جنسی، قتل، ارتداد، سرقت مسلحانه، قاچاق مواد مخدر و انجام فعالیت های سِحر و جادوگری، مجازات اعدام صادر می شود.

 

 



تاريخ : 17 / 5 / 1393برچسب:, | 5:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هافینگتون پست خبر داد:
حملات جنگنده های آمریکا به مواضع داعش آغاز شد
یک رسانه آمریکایی از آغاز حملات جنگنده های این کشور به مواضع داعش در شمال عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هافینگتون پست با انتشار این خبر در صفحه توئیتر خود توضیح چندانی درباره آن نداده است.

"باراک ابواما" رئیس جمهور آمریکا، شب گذشته مجوز حمله جنگنده های آمریکایی به مواضع داعش را صادر کرده بود. اوباما شب گذشته گفته بود: می توانیم با احتیاط و مسئولیت پذیری طوری عمل کنیم تا جلوی کشتار احتمالی را بگیریم. در نتیجه من اجازه دادم در صورت نیاز برای کمک به نیروهای عراقی که مشغول مبارزه علیه شورشیان بوده و حمایت از غیرنظامیانی که در این کشور گرفتار شده اند ، حملات هدفمندی هوایی انجام شود.

این اظهارات اوباما در حالی است که پیشتر یکی از سخنگویان نیروهای پیشمرگه کردستان عراق، گفته بود جنگنده های آمریکا روز پنجشنبه، مواضع نیروهای داعش را در دو منطقه در شمال عراق بمباران کرده اند.



تاريخ : 8 / 5 / 1393برچسب:, | 3:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امام جماعت بزرگترین مسجد شیخ نشین امارات، در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز، با تحریف آشکار قرآن کریم، سوره جدیدی را در نماز عید فطر اختراع کرد.

به گزارش مشرق،  بر اساس نوار ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، امام جماعت مسجد شیخ زاید در امارات، آشکارا به تحریف قرآن کریم پرداخت به طوری که دو آیه سوره الاعلی را ابتدا خواند و در کمال تعجب به جای تکمیل این سوره، سوره اللیل را قرائت کرد تا عامدا قرآن کریم را تحریف کند.

در مراسم نماز عید فطر که ولیعهد امارات شیخ محمد بن زاید هم حضور داشت، امام این مسجد، ابتدا دو آیه سوره الاعلی و سپس سوره اللیل را در ادامه این دو آیه به شکل تحریف آمیز خواند : "سبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الأَعْلَى  الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّى"(دو آیه ابتدایی سوره الاعلی) -- "وَمَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالْأُنْثَى (3) إِنَّ سَعْيَكُمْ لَشَتَّى (4) فَأَمَّا مَنْ أَعْطَى وَاتَّقَى (5) وَصَدَّقَ بِالْحُسْنَى (6) فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْيُسْرَى (7) وَأَمَّا مَنْ بَخِلَ وَاسْتَغْنَى (8) وَكَذَّبَ بِالْحُسْنَى (9) فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْعُسْرَى (10) وَمَا يُغْنِي عَنْهُ مَالُهُ إِذَا تَرَدَّى (11) إِنَّ عَلَيْنَا لَلْهُدَى (12) وَإِنَّ لَنَا لَلْآخِرَةَ وَالْأُولَى (13) فَأَنْذَرْتُكُمْ نَارًا تَلَظَّى (14) لَا يَصْلَاهَا إِلَّا الْأَشْقَى (15) الَّذِي كَذَّبَ وَتَوَلَّى (16) وَسَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى (17) الَّذِي يُؤْتِي مَالَهُ يَتَزَكَّى (18) وَمَا لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِنْ نِعْمَةٍ تُجْزَى (19) إِلَّا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلَى (20) وَلَسَوْفَ يَرْضَى (21)".

نکته تامل برانگیز این است که وی حتی حاضر نشد اشتباه فاحش خود در تحریف قرآن را اصلاح کند و حتی یک نفر از نمازگزاران به این اقدام عامدانه امام جماعت مسجد اعتراض نکرد و خواستار اصلاح آن نشد.



تاريخ : 8 / 5 / 1393برچسب:, | 5:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امام جماعت بزرگترین مسجد شیخ نشین امارات، در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز، با تحریف آشکار قرآن کریم، سوره جدیدی را در نماز عید فطر اختراع کرد
 
تابناک: امام جماعت بزرگترین مسجد شیخ نشین امارات، در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز، با تحریف آشکار قرآن کریم، سوره جدیدی را در نماز عید فطر اختراع کرد.


بر اساس نوار ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، امام جماعت مسجد شیخ زاید در امارات، آشکارا به تحریف قرآن کریم پرداخت به طوری که دو آیه سوره الاعلی را ابتدا خواند و در کمال تعجب به جای تکمیل این سوره، سوره اللیل را قرائت کرد تا عامدا قرآن کریم را تحریف کند.

در مراسم نماز عید فطر که ولیعهد امارات شیخ محمد بن زاید هم حضور داشت، امام این مسجد، ابتدا دو آیه سوره الاعلی و سپس سوره اللیل را در ادامه این دو آیه به شکل تحریف آمیز خواند : "سبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الأَعْلَى  الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّى"(دو آیه ابتدایی سوره الاعلی) -- "وَمَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالْأُنْثَى (3) إِنَّ سَعْيَكُمْ لَشَتَّى (4) فَأَمَّا مَنْ أَعْطَى وَاتَّقَى (5) وَصَدَّقَ بِالْحُسْنَى (6) فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْيُسْرَى (7) وَأَمَّا مَنْ بَخِلَ وَاسْتَغْنَى (8) وَكَذَّبَ بِالْحُسْنَى (9) فَسَنُيَسِّرُهُ لِلْعُسْرَى (10) وَمَا يُغْنِي عَنْهُ مَالُهُ إِذَا تَرَدَّى (11) إِنَّ عَلَيْنَا لَلْهُدَى (12) وَإِنَّ لَنَا لَلْآخِرَةَ وَالْأُولَى (13) فَأَنْذَرْتُكُمْ نَارًا تَلَظَّى (14) لَا يَصْلَاهَا إِلَّا الْأَشْقَى (15) الَّذِي كَذَّبَ وَتَوَلَّى (16) وَسَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى (17) الَّذِي يُؤْتِي مَالَهُ يَتَزَكَّى (18) وَمَا لِأَحَدٍ عِنْدَهُ مِنْ نِعْمَةٍ تُجْزَى (19) إِلَّا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبِّهِ الْأَعْلَى (20) وَلَسَوْفَ يَرْضَى (21)".

نکته تامل برانگیز این است که وی حتی حاضر نشد اشتباه فاحش خود در تحریف قرآن را اصلاح کند و حتی یک نفر از نمازگزاران به این اقدام عامدانه امام جماعت مسجد اعتراض نکرد و خواستار اصلاح آن نشد.



تاريخ : 4 / 5 / 1393برچسب:لیونل مسی,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 10:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید، من پدر هستم و احساس پدرانه را به خوبی درک می‌کنم. نمی توانم با کشوری که کودکان را به راحتی می‌کشد، همدردی کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  چند روز پیش روزنامه‌های رژیم صهیونیستی  به نقل از یک روزنامه فرانسوی‌زبان مدعی شدند که لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین یک میلیون یورو به اسرائیل کمک کرده است، آن هم در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر در غزه جنایت جنگی به راه انداخته و و بسیاری را به شهادت رسانده است تا خوی شیطان صفتی خود را باردیگر نمایان کند. این خبر در رسانه‌های مختلف بازتاب داشت و باعث شد تا بسیاری از مسلمانان از ستاره آرژانتینی آبی-اناریها دلخور شوند، به ویژه اینکه مسی چهره‌ای محبوب در جهان اسلام به شمار می‌آید و طرفداران زیادی در کشورهای عربی و اسلامی دارد.

با این حال لیونل مسی خبری را که روزنامه LeCompetiteur منتشر کرد کذب خواند. او گفت: اسرائیل ثروتمند است و من ترجیح می دهم که پولم را به مدارس و بیمارستان‌هایی که در شهر روساریو آرژانتین هستند اختصاص دهم.

من پولم را به کسانی که نیازمند آن هستند می‌بخشم و از روزنامه‌ای که چنین خبری را منتشر کرده است، شکایت می‌کنم.

رونامه کلارین آرژانتین هم به نقل از مسی نوشت: من پدر هستم و احساس پدرانه را به خوبی درک می‌کنم. نمی توانم با کشوری که کودکان را به راحتی می‌کشد همدردی کنم.

 



تاريخ : 22 / 4 / 1393برچسب:زایمان زن,وسط خیابان,عقاب نیوز, | 3:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دخترش کنارش گذاشته شده بود.اثری از تجهیزات پزشکی نبود.افراد همه خوشحال بودند.اما جفت هنوز بیرون نیامده بود.البته مدت زیادی طول نکشید که آمبولانس رسید.
خانمی که درد زایمان او را کلافه نموده بود مجبور شد در خیابان وضع حمل نماید.افراد در حالی که دور او را با چادر گرفته بودند خانم سعی می نمود فرزند عجول خود را بدنیا بیاورد.

عده زیادی از افراد دور خانمی را گرفتند که گفته می شد تک و تنهاست و همراهی ندارد.افراد در حالی که دور خانم را با چادر در خیابان برمینگهام گرفته بودند همه خنده بر لب منتظر رسیدن امبولانس بودند.

هنگامی که خانم جلو فروشگاه پریمارک درد زایمان او را فرا گرفت فروشنده فورا چند تکه چادر اورد و دور او را محاصره نمودند تا خانم در ارامش به وضع حمل خود ادامه دهد.

هنگامی که آمبولانس رسید فرزند هم به دنیا امده بود.مادر روی برانکارد حمل شد و نوزاد نورسیده به داخل امبولانس برده شد.یکی از شاهدان می گوید جلو فروشگاه داشتم می رفتم که دیدم عده زیادی دور خانمی جمع شده اند.در ابتدا فکر کردم معرکه گیری خیابانی است اما هنگامی که نزدیکتر رفتم دیدم خانمی زایمان کرده است.

دخترش کنارش گذاشته شده بود.اثری از تجهیزات پزشکی نبود.افراد همه خوشحال بودند.اما جفت هنوز بیرون نیامده بود.البته مدت زیادی طول نکشید که آمبولانس رسید.


 
 



تاريخ : 18 / 4 / 1393برچسب:نور نیلوفا محد نور,عقاب نیوز,مجری محجبه,مالزی, | 7:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

«نور نیلوفا محد نور» بازیگر ۲۵ ساله سینما و مجری تلویزیون مالزی پس از احساس پوچی از زندگی بدون حجاب به حجاب اسلامی روی آورد. وی می گوید: زندگی من با حجاب، دو باره آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «نور نیلوفا محد نور» افزود: من فردی حرفه ای و عاشق خانواده و دوستان هستم، با وجود این احساس، گمشده ای داشتم و به دنبال پاسخ آن از خدا بودم.

«نور نیلوفا محد نور» گفت: برای رسیدن به این گمشده جستجو کردم و حجاب به من الهام شد و به فردی که امروز می بینید تبدیل شدم.

وی  از پشتیبانی و حمایت دوستان و همکاران پس از رعایت حجاب اسلامی هیجان زده است.

این هنرمند مالزیایی اظهار امیدواری کرد بتواند الگوی خوبی برای نسل جوان و الهام بخش آنها باشد.



تاريخ : 10 / 4 / 1393برچسب:قتل,هتلدار ایرانی,برزیل,عقاب نیوز, | 2:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هتلی که وی صاحب آن بوده، در یکی از مناطق حومه‌ای و زاغه‌نشین ریو به نام «ویدیگال» قرار دارد و اکثر مهمانان آن را تماشاچیان جام جهانی فوتبال تشکیل می‌دهند.

پلیس شهر ریودو ژانیرو در برزیل اعلام کرده که جسد یک هتلدار ایرانی - سوئدی را در هتل او پیدا کرده است. پلیس احتمال داده که این قتل با باندهایی که در کار قاچاق مواد مخدر هستند، ارتباط داشته باشد.

تابناک به نقل از دویچه وله گزارش داد که جسد این مرد ۳۴ ساله ایرانی - سوئدی در آخرین ساعات روز شنبه ۲۸ ژوئن مقارن با هفتم تیرماه پیدا شده است.

مقتول «میلاد حسینی بالایی» نام دارد و متولد ایران است اما پاسپورت سوئدی دارد و از ۱۵ ماه پیش در برزیل اقامت داشته است.

هتلی که وی صاحب آن بوده، در یکی از مناطق حومه‌ای و زاغه‌نشین ریو به نام «ویدیگال» قرار دارد و اکثر مهمانان آن را تماشاچیان جام جهانی فوتبال تشکیل می‌دهند.

به گزارش پلیس، مرگ حسینی بالایی بر اثر جراحتی بوده که در گردن او به وجود آمده است.

پلیس تحقیقاتش را درباره این قتل آغاز کرده و در حال بررسی دوربین‌های مداربسته و نیز پرس‌وجو از مسافران هتل است.

بر اساس گزارش پلیس ریو، از آنجا که مقادیری پول در محل قتل بوده که دزدیده نشده است، این امکان که انگیزه قتل سرقت بوده، از بین می‌رود.

در حال حاضر پلیس در حال تحقیق روی این فرضیه است که قتل این هتلدار، بر اثر درگیری بین گروهی از مسافران هتل بوده که با یکدیگر آشنایی دارند و احتمالا اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر هستند.

منطقه «ویدیگال» در خط ساحلی برزیل قرار داشته و مناظر زیبا و دیدنی‌ای دارد اما در عین حال یکی از مکان‌های انتقال مواد مخدر و محل رفت و آمد باندهای تبهکار است. از سال ۲۰۱۱ که پلیس کنترل این منطقه را در دست گرفته و آن را آرام‌تر کرده است، این منطقه به یکی از مقاصد توریست‌ها نیز تبدیل شده است.

 

 



تاريخ : 7 / 4 / 1393برچسب:شلوار ضد تجاوز,هندوستان,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 11:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
دو دانشجوی دختر هندی یک شیوه ابتکاری و جدید برای مقابله با معضل تجاوز در کشورشان ارائه کردند.

این دو دختر جوان شلواری طراحی کردند که به دکمه الکترونیک کوچکی مجهز است و زمانی که فشار داده شود تماسی را با نزدیکترین ایستگاه پلیس برقرار می‌کند. به گفته آنها، سیگنال‌های فرستاده شده به عنوان ردیاب عمل کرده و بنابراین پلیس می‌تواند به سرعت در محل ارتکاب به جرم حاضر شود.

در حال حاضر 200 ایستگاه پلیس قابلیت دریافت این سیگنال‌ها را دارند که در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، فن‌آوری آن برای سرتاسر هند به کار گرفته می‌شود. تولیدکنندگان این شلوار با بیان اینکه مدت زمان زیادی طول کشید تا به این ایده رسیدیم اظهار داشتند: هزینه این شلوار کمتر از 43 سنت است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت نیوز، خشونت‌های جنسی در هند پس از آن که زنی در سال 2012 میلادی در دهلی نو داخل یک اتوبوس در حال حرکت مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید، مورد توجه قرار گرفته است. طبق آمارهای دولت هند هر 22 دقیقه یک مورد تجاوز در این کشور اتفاق می‌افتد.

 



تاريخ : 5 / 4 / 1393برچسب:آبجو,پرچم ایران,عقاب نیوز, | 4:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

با پیگیری های مستمر سفارت ایران در برلین،شرکت آبجو سازی گافل آلمان به نشانه احترام به نماد مذهبی موجود بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران،تولید و توزیع این محصول با پرچم ایران را متوقف کرد.

 

با پیگیری های مستمر سفارت ایران در برلین،شرکت آبجو سازی گافل آلمان به نشانه احترام به نماد مذهبی موجود بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران،تولید و توزیع این محصول با پرچم ایران را متوقف کرد.

به گزارش ایرنا،به دنبال توزیع بطری های مشروبات الکلی با پرچم کشورهای شرکت کننده در جام جهانی فوتبال برزیل و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران،سفارت ایران در برلین با ارسال نامه ای به مدیر این شرکت و پیگیری های مستمر خواستار توقف تولید و توزیع این محصول با پرچم جمهوری اسلامی ایران شد.

مدیر بخش بازاریابی این شرکت در پاسخ به این نامه،ضمن تشکر از این تذکر اعلام کرد ما قصد نداشتیم به ارزشهای مذهبی و اخلاقی کشور شما خدشه وارد کنیم.

مدیر بخش بازاریابی شرکت آبجوسازی گافل با بیان اینکه ما از اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران دارای نماد مذهبی است اطلاعی نداشتیم، از توقف تولید و توزیع این محصول خبر داد و تاکید کرد که از این پس دیگر محصولاتی با این آرم تولید نخواهد شد.



تاريخ : 5 / 4 / 1393برچسب:اردوگاه اشرف,داعش,عقاب نیوز, | 2:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شبکه اسکای نیوز عربی از عقب‌نشینی نظامیان عراقی از اردوگاه اشرف و ورود نیروهای داعش به این پایگاه خبر داد؛ ادعایی که از سوی منابع عراقی تایید نشده است.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایسنا، خبرنگار شبکه اسکای نیوز با اعلام این خبر تاکید کرد که نیروهای "عملیات دیالی" از اردوگاه اشرف، محل پیشین استقرار نیروهای منافقین عقب نشینی کرده‌اند و تروریست‌های داعش به این اردوگاه وارد شده‌اند.
 
بنا بر این گزارش، نیروهای ارتش عراق تجهیزات نظامی و مهمات خود را از اردوگاه اشرف که در نزدیکی شهر خالص واقع در استان دیالی عراق قرار دارد، خارج کرده‌اند و درگیری‌ها در اطراف این اردوگاه ادامه دارد.
 
این در حالی است که منابع نظامی عراق تصرف اردوگاه مذکور به دست داعش را رد و تاکید کرده‌اند که این پایگاه همچنان در کنترل نیروهای دولتی است.
 
پس از اخراج بازماندگان منافقین از اردوگاه اشرف که در 65 کیلومتری شمال بغداد قرار دارد، نیروهای ارتش عراق از این اردوگاه به عنوان یکی از مقرهای نیروهای موسوم به "عملیات دیالی" استفاده می‌کنند.



تاريخ : 3 / 4 / 1393برچسب:, | 9:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اینترنتی دویچه وله  آلمان ،  خانواده ریچارد فرای تصمیم گرفتند پیکر او را به جای دفن در اصفهان ، بسوزانند .


این ایران شناس آمریکایی که در زمان دولت احمدی نژاد خانه ای در اصفهان به وی  هدیه شده بود، وصیت کرده بود در کنار زاینده رود و نزدیک آرامگاه پروفسور آرتور پوپ، شرق شناس نامدار و همسرش دفن شود .


قرار بود پیکر فرای پس از کسب اجازه مقامات شهر اصفهان  در این شهر دفن شود که با مخالفت شماری از جوانان این شهر مواجه شد .  

فرای کتاب های متعددی در زمینه ی تاریخ - فرهنک و زبان و ادب ایران نگاشته و ده ها مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر کرده بود، از جمله کتاب های "ایران بزرک ادیسه قرن بیستم "- "تاریخ ایران باستان "- "دوران طلایی ایران " و "میرات باستانی ایران "  او از بنبان  گذاران مرکز ایران شناسی دانشگاه کلمبیا در نیویورک ومرکز مطالعات ایرانی در تهران بود.

  فرای پیش از انقلاب در دانشگاه  شیراز تدریس می کرد و عضو هیات امنای این دانشگاه بود .

 



تاريخ : 24 / 3 / 1393برچسب:, | 6:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت‌الاسلام سيد رضا بطحايي طلبه ايراني ساكن در نجف اشرف به اتفاق خانواده‌اش و يك خانواده ديگر سه روز پيش براي زيارت حرم مطهر امامين عسكريين عازم سامرا شدند.

شيعه نيوزنوشت؛ با حمله تروريست‌هاي داعش به سامرا و آغاز درگيري‌ها وي و خانواده اش به اتفاق يك خانواده ايراني ديگر دو روز در حرم مطهر عسكريين اقامت مي‌كنند. اما ظهر دیروز با تصور اينكه امنيت در سامرا برقرار شده است از حرم مطهر خارج تا سامرا را به مقصد نجف‌اشرف ترك كند كه ساعتي بعد در جاده سامرا به كمين نيروهاي داعش افتادند.

وي هنگام دستگيري ملبس به لباس روحانيت و در حال مكالمه تلفني با دوستانش در نجف اشرف بوده است كه تروريست‌هاي داعش تلفن را از وي گرفته و دستگيري آنان را اعلام مي‌كنند. تروريست‌هاي داعش پس از دستگيري، اين روحاني ايراني، همسر و فرزند خردسالش و خانواده ايراني ديگر را به طرز فجيعي به شهادت رساندند.



تاريخ : 22 / 2 / 1393برچسب:, | 6:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
یک مرد ایرانی به نام شجاع شجاعی به اتهام درست کردن حرمسرا در شهر ماربلای اسپانیا بازداشت شد.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  تلگراف  : به گفته پلیس اسپانیا ۹ نفر از این زنان که ۲۰ الی ۳۰ ساله‌اند، مدعی شده‌اند که به زور در خانه آقای شجاعی نگه داشته شده بوده‌اند. با این حال یکی از خدمتکاران خانه گفته است این زنان هر روز آزادانه از منزل بیرون می‌رفتند و در شهر گردش و خرید می‌کردند و تا جایی که او مطلع است اجباری برای ماندن آن‌ها در خانه آقای شجاعی در کار نبوده است. پلیس اسپانیا بعد از بازجویی‌های اولیه آقای شجاعی را با وثیقه آزاده کرده و زنان ساکن خانه را با فرزندانشان به محلی دیگر منتقل کرده است. فرزندان آقای شجاعی بین نه ماه تا هفت سال سن دارند. یکی از همسایه‌های این عمارت بزرگ ده اتاق خوابه که به سبک عربی ساخته شده است می‌گوید این زنان همراه با فرزندانشان هر روز با اتوموبیل‌های اعیانی از خانه بیرون می‌آمدند و همیشه لباس‌های گران‌قیمت به تن داشتند.

شجاع شجاعی علاوه بر تابعیت ایران، دارای گذرنامه بریتانیایی نیز است.



تاريخ : 22 / 2 / 1393برچسب:پایگاه خبری عقاب نیوز,زنده شدن زن مرده, | 9:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
یک زن اهل ایالت آریزونای آمریکا، 26 دقیقه پس از مرگ، به طرز حیرت‌انگیزی به زندگی برگشت.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرگزاری ایسنا: یک زن اهل ایالت آریزونای آمریکا، 26 دقیقه پس از مرگ، به طرز حیرت‌انگیزی به زندگی برگشت.

«دبی بیگلز» که آرایشگر حیوانات خانگی است در محل کار خود در «اسکاتس دیلِ» ایالت آریزونا جان باخت و قلب وی برای حدود نیم ساعت از حرکت باز ایستاد. این مرگ موقتی به دنبال یک حمله قلبی رخ داد.

نامبرده در طول این مدت هیچ ضربان قلبی نداشت و در نتیجه اکسیژن به مغز و اندام‌های حیاتی وی نرسید. پس از اینکه بیگلز هشیاری خود را به دست آورد، پزشکان مطمئن بودند که وی حداقل با آسیب جدی مغزی روبرو خواهد شد. اما در کمال تعجب او با کمترین ضایعه‌ای به زندگی بازگشت.

«کورت سولم»، پزشک مرکز اورژانس می‌گوید: طی 25 سال فعالیت خود به چنین موردی برنخورده‌ام. او کمترین نشانه‌هایی از آسیب مغزی و عصبی پس از این وقفه زمانی نداشت.

هنگامی که بیگلز در محل کار خود دچار حمله قلبی شد به کف زمین افتاد و همکارش «چلسی‌لوکس» بلافاصله اقدام به احیای قلبی وی کرد. این اولین باری بود که لوکس اقدام به احیای قلبی فردی می‌کرد. اما وقتی «بیگلز» به بیمارستان آورده شد پزشکان متوجه شدند قلب وی مجددا در حال تپیدن است و فشارخون وی نیز در وضعیت پایداری است.

در همین حال بیگلز در گفتگو با خبرنگاران اوضاع جسمانی خود را مساعد خوانده و گفت: در حال سپری کردن دوران نقاهت خود در بیمارستان است. پزشکان و متخصصان همچنان در حال بررسی این مسئله هستند که چگونه این بیمار بدون کوچکترین آسیب مغزی به زندگی بازگشته است.
 
 
 



تاريخ : 14 / 2 / 1393برچسب:, | 3:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دبیر کل شورای کودک و مادر مصر گفت یک دختر جوان 18 ساله مصری با سفر به برخی کشورهای عربی وادار شده است که 60 بار ازدواج کند.
 

باشگاه خبرنگاران: به نقل از القدس العربی، «عزه العشماوی» گفت:یکی از دختران جوان مصری از کنسولگری این کشور در یکی از کشورهای عربی کمک خواسته است.این دختر جوان از مقامات مصری خواسته بود تا او را به کشورش باز گردانند.

وی گفت:بعدا مشخص شد که این دختر جوان از طریق یک فرد عرب مقیم مصر که در زمینه تجارت انسان فعالیت می کند، به خارج از این کشور سفر کرده است.

عزه العشماوی گفت:این دختر 18 سال سن دارد و به طور میانگین هر 3 روز یکبار در طول مدت اقامت خود در خارج از مصر ازدواج کرده است.

وی در جریان برنامه «بصراحه» افزود:این دختر به اسم ازدواج فریب خورده است، بنابراین باید یک برنامه ملی برای پایان مشکلات کودکان در چارچوب مشخص، وضع شود.



تاريخ : 13 / 2 / 1393برچسب:, | 1:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بالاخره بعد از گذشت دو ماه از ماجرای ناپدید شدن هواپیمای ام‌اچ 370 مالزی واقعیت‌های دیگری از این معما رمزگشایی شد.
 
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: بالاخره بعد از گذشت دو ماه از ماجرای ناپدید شدن هواپیمای ام‌اچ 370 مالزی واقعیت‌های دیگری از این معما رمزگشایی شد.

گزارش‌ها حاکی است که سیا از همان لحظات نخستین از متلاشی شدن هواپیما بر اثر شلیک اشتباهی موشک از ناو آمریکایی اطلاع داشته و دستور سکوت صادر کرده بود. رسانه‌ها نیز با ایجاد توفانی از خبرها و مطالب هیجان‌انگیز و تخیلی، وظیفه گمراه کردن افکارعمومی را داشتند.

رسانه‌های غربی، اگرچه بسیار دیرهنگام، اما سرانجام از داستان‌پردازی درباره دخالت جن و پری و بیگانگان فضایی دست کشیده و به علت اصلی و منطقی نابودی هواپیمای مالزی پرداختند.

رسانه‌های جریان‌ساز آمریکایی به ویژه سی‌ان‌ان، فاکس‌نیوز، ان‌بی‌سی و آسوشیتد پرس، در حالی بیش از دو ماه مردم جهان و سایر رسانه‌ها را با انواع و اقسام خبرها و تحلیل‌ها گمراه کردند که از همان ابتدا علت سقوط هواپیمای بوئینگ777 مالزی را می‌دانستند و عملکرد کم سابقه و عجیبشان در تولید و انتشار خبرهای فانتزی و زرد، تلاشی هدفمند برای دفاع از اعتبار و منافع ملی کشورشان بوده است.

از همان روز نخست حادثه نیز، اکثر کارشناسان عقیده داشتند تنها دلیلی که باعث ناپدید شدن آنی هواپیما شده، متلاشی شدن ناگهانی آن با انفجاری بسیار بزرگتر  از یک بمب دست‌ساز بوده و به احتمال زیاد، هواپیما در اثر اصابت یک یا دو موشک قدرتمند، تکه‌تکه و نابود شده است.

«کریس ریچاردز»، نویسنده و گزارشگر نشریه انگلیسی میرور، یکی از نویسندگانی است که با فروکش کردن توفان داستان‌پردازی‌های عجیب و غریب رسانه‌های آمریکایی، توجهات را به تنها گزینه منطقی جلب کرده است.

ریچاردز می‌نویسد: منطقی‌ترین احتمال این است که هواپیما در اثر شلیک موشک آمریکایی، به عمد یا اشتباه، سقوط کرده و این کشور به خوبی آن را پنهان نگه داشته است.

«جان چاکمن»، مدیر اجرایی و کارشناس امنیتی شرکت‌های نفتی کانادا نیز معتقد است؛ موشک‌های جدید قطعات تکه‌تکه شده هواپیما را ذوب‌ و مچاله‌ کرده‌اند و حتی اگر بخشی از پیکره هواپیما باقی مانده باشد، در عمق 6 کیلومتری و لابلای صخره‌ها و کوه‌های عظیم قعر اقیانوس ناپدید شده و ایالات متحده اطمینان دارد شواهد فیزیکی هرگز پیدا نخواهد شد.

این مدیر باسابقه امنیتی می‌افزاید: این اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست و ارتش آمریکا حداقل سه بار هواپیماهای غیرنظامی را ساقط کرده است.

سیا بر واقعیت سرپوش می‌گذارد


دکتر «کوین بارت»، نویسنده آمریکایی نیز معتقد است سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا، دقیقا می‌دانند که چه اتفاقی برای هواپیما افتاده است.

این نویسنده آمریکایی می‌گوید: این هواپیما ناپدید نشده، بلکه همه شواهد از همان ابتدا نشان می‌داد سقوط کرده است.

«کوین بارت» تصریح کرد:دفتر سیا در «آلیس اسپرینگز» استرالیا دقیقا می‌داند چه اتفاقی افتاده و از جزئیات آن نیز با خبر است. جالب آنکه دولت مالزی نیز نه تنها اطلاعات لازم را از آنها گرفته، بلکه برای سرپوش گذاشتن بر واقعیت، هماهنگ با آنها عمل می‌کند.

اخطار انسانی یا آزمایش؟!


همان زمان خبری در شبکه‌های اجتماعی آمریکا منتشر شد که کارشناسان تسلیحات نظامی و برخی نظامیان بازنشسته آن را تایید کردند، آنها عقیده داشتند که هواپیما در اثر شلیک موشک‌های جدید لیزری آمریکا نابود شده و تنها اختلاف میان آنها این بود که گروهی، بروز اشتباه در سیستم پدافند خودکار یا خطای انسانی را عامل شلیک موشک می‌دانستند و گروه دیگر، اصرار دارند که موشک به عمد و به قصد آزمایش عملی شلیک شده است.

ساخت این سلاح جدید پیش از این در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده و نیروی دریایی آمریکا نیز از تجهیز ناوگان هفتم به آنها خبر داده بود.

پنتاگون اعلام کرده بود سامانه جدید لیزری قرار است با هدف توسعه کاربرد علیه جت‌های جنگنده و نیز موشک‌های بالستیک به سطح‌های جدیدی از توانمندی‌ها ارتقا یابد.

محل استقرار ناوشکن در روز حادثه

ناوشکن موشک‌انداز «پینک‌نی»، (USS Pinckney DDG)  مجهز به سامانه شناسایی و ردیابی قدرتمند و موشک‌های هدایت شونده به اهداف پروازی، می‌تواند هر گونه هدفی را در محدوده بسیار طولانی با استفاده از سیستم پرتاب عمودی، نابود کند.

این ناوشکن، مدتی پیش از حادثه هواپیمای مالزی، به عنوان نخستین ناو آمریکایی پس از 70 سال وارد آبهای منطقه شد و پس از توقف در بندر مانیل و هنگ‌کنگ، برای تمرین نظامی وارد آبهای خلیج تایلند و دریای چین جنوبی گردید.

کارکنان این ناو که در صفحه اینترنتی پینک نی و فیسبوک، پیام‌ها و خاطرات و رخدادهای روزمره خود را منتشر می‌کنند، محل حضور خود را به خانواده‌هایشان نشان داده بودند.

این ناوشکن، در روز ناپدید شدن هواپیما مالزی، سرگرم تمرین نظامی در همان منطقه بود و کاربران آمریکایی، پس از اطلاع از سانحه هوایی، در صفحه اینترنتی ناوشکن کامنت گذاشته و از آنها خواسته بودند منطقه را جستجو کنند. اما آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند در حالی که ناوگان ویتنام که بسیار دورتر از آنها بوده، از دریافت آخرین سیگنال هواپیما خبر داده بود.

پس از حدود هشت ساعت، به ناوشکن مأموریت داده می‌شود به جستجوگران ملحق شود، اما کاربری که خود را تفنگدار سابق نیروی دریایی معرفی می‌کند، همان زمان می‌نویسد که «پینک‌نی» مأموریت دارد شواهد احتمالی اصابت موشک خود به هواپیما را نابود کند.

بی‌توجهی به اظهارات افراد عادی، چندان غیرطبیعی نیست، اما در آن زمان اظهارات کارشناسان و چهره‌های مطرح نیز، بایکوت یا در دریایی از داستان‌های جن و پری گم می‌شد.

مدیر دایره سوانح شرکت بوئینگ، همان روز تصریح کرد: حادثه به قدری ناگهانی و سریع بوده که خلبان حتی فرصت غافلگیر شدن نیز نداشته است. روشن است که هواپیما منفجر شده و از آنجایی که قطعات بزرگی از آن باقی نمانده، مشخص است که انفجار، با مواد پرقدرتی صورت گرفته که تمام حجم هواپیما را متلاشی کرده و قطعات، سوخته یا ذوب شده‌اند.

آنها تلویحی، شلیک موشک به هواپیما را تأیید کردند و شناسایی منبع شلیک موشک را برعهده کارشناسان گذاشتند.

روی دوم سکه

این پرسش تا حد زیادی مورد توجه افکار عمومی جهان قرار گرفته است: «چرا ایالات متحده در خط مقدم ارائه اطلاعات درباره حادثه قرار دارد؟» پاسخ این سؤال، رازی بزرگ را فاش می‌کند.

آمریکا یک ناوگان از انواع ماهواره‌های جاسوسی با پیچیده‌ترین کارکردها در اختیار دارد که تمامی سطح زمین را به طور مداوم پوشش می‌دهند. ناوگان موسوم به سوراخ کلید. سامانه‌ای که تنها سیستم تصویربرداری آن کیفیتی قابل مقایسه با عملکرد تلسکوپ فضایی هابل دارد. اما به جای رجوع به آنها، رسانه‌ها ما را به اطلاعات رادار یک جنگنده ویتنامی ارجاع دادند.

البته این قابل درک است که سیا یا دیگر سازمان‌های جاسوسی آمریکا نخواهند قابلیت‌های ماهواره‌های خود را فاش کنند.

از سوی دیگر، ارتش آمریکا نیز برخی از بهترین رادارهای پیچیده جهان را در اختیار دارد و همه می‌دانند که تعدادی از آنها با بالاترین قابلیت‌ها در پایگاه‌هایی در «دیگو گارسیا» در اقیانوس هند مستقرند. پس چگونه ممکن است که همه آنها به طور همزمان سکوت کنند و بگویند که هیچ داده‌ای درباره هواپیمای بوئینگ در اختیار ندارند و اطلاعاتشان در این زمینه، از شهروندان عادی نیز کمتر است!

پاسخ سؤال واضح است، آنها به عمد و به طور هماهنگ سکوت کردند و رسانه‌های بزرگ آمریکایی نیز، توفانی از مطالب و خبرهای هیجان‌انگیز و هالیوودی به راه انداختند تا هیچکس فرصت فکر کردن ساده و منطقی نداشته باشد.

سابقه بد آمریکایی‌ها

ارتش آمریکا پیش از این نیز سه بار هواپیماهای مسافربری را هدف قرار داده و تنها به یکی از آنها اعتراف کرده است.

در سال 1988 پرواز شماره 655 ایران توسط ناو «یو اس‌اس وینسنس» در زمان جنگ عراق و ایران سرنگون شد و 290 نفر از جمله 66 کودک کشته شدند، اما ایالات متحده پس از یک دوره طولانی اصرار به این که هیچ اشتباهی رخ نداده، بدون معذرت‌خواهی، خود را بی‌گناه نشان داد.

پرواز شماره TWA 800 در طول سواحل شرق ایالات متحده آمریکا، قطعاً قربانی شلیک اشتباهی یک موشک ضد هوایی از سوی نیروی دریایی آمریکا شد. همه شواهد، از مستندات راداری گرفته تا مکالمات و آنچه که مردم به چشم خود دیده بودند، بر این امر دلالت داشت، اما مقامات، به جای اعتراف به خطای وحشتناک و جبران خسارات، یک تحقیق طولانی را در پیش گرفتند که هیچ سرانجامی نداشت و به سرنوشت ترور جان اف کندی دچار شد.

در تب و تاب حادثه 11 سپتامبر یک هواپیمای مسافربری در پنسیلوانیا سقوط کرد و خبرش در آن زمان توجهی را جلب نکرد. براساس تصاویر ضبط شده و مشاهدات عینی روشن بود که هواپیما در اثر شلیک یک موشک هوا به هوا از سوی یک جنگنده منفجر شده است. صدها آمریکایی در این حادثه کشته شدند، چون نیروی هوایی آمریکا با بودجه میلیاردی‌اش، تصور کرده بود ممکن است این هواپیما هم ربوده شده باشد.تعلل مقامات مالزی در این ماجرا و عدم قاطعیت آنها در اعلام نظر صریح، فرضیه هدف قرار گرفتن هواپیما توسط نیروی دریایی آمریکا را تقویت می‌کند و تحلیلگران معتقدند به احتمال فراوان،‌ مقامات آمریکایی، با وعده پرداخت خسارت، یا دیگر ابزارهای سیاسی، همتایان مالزیایی خود را قانع کرده‌اند که در این مورد سکوت کنند.

این گزارش در پایان به خوانندگان تأکید می‌کند «توقع روشن شدن ماجرا توسط آمریکا را نداشته باشید. آنها تلاش خواهند کرد این حادثه نیز به عنوان یک راز باقی بماند.»
 
 
 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ˈتیتو ویلانواˈ سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا پس از یک دوره طولانی مبارزه با سرطان، سرانجام جمعه شب در برابر این بیماری تسلیم شد و در سن 45 سالگی با زندگی وداع کرد.

به گزارش ایرنا، از حدود دو سال پیش بیماری سرطان غده بزاقی پاراتوئید ویلانوا عود کرده بود و او در این مدت برای درمان آن، بارها ناچار شد در بیمارستانهای اسپانیا و امریکا بستری شود.

او که دستیار ˈپپ گواردیولاˈ در زمان سرمربیگری بارسلونا بود و سپس، جانشین او شد، محبوبیت بسیاری در میان کاتالانها داشت.

این مربی محجوب، فصل گذشته تیم بارسلونا را مقتدرانه به عنوان قهرمانی لالیگا رساند اما در پایان فصل برای دنبال کردن روند درمانی خود و به صورت ناگهانی استعفا داد.

خبر درگذشت این مربی جوان درحالی امروز از سوی سایت رسمی باشگاه بارسلونا مورد تایید قرار گرفت که هواداران این تیم و رسانه های اسپانیا در شوک مرگ او فرو رفته اند.

ویلانووا کار خود را در مدرسه فوتبال بارسلونا آغاز کرد و سپس چهار فصل دستیار پپ گواردیولا در تیم بزرگسالان این باشگاه بود و همراه با او، افتخارات زیادی را کسب کرد.

این مربی اسپانیایی پس از جدایی گواردیولا از بارسلونا، سرمربی این باشگاه بزرگ شد اما ابتلا به بیماری سرطان اجازه نداد او بتواند مدت زمان زیادی تیم محبوبش را رهبری کند.



تاريخ : 1 / 2 / 1393برچسب:, | 12:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پلیس فدرال آمریکا موسوم به اف بی ای اعلام کرد: یک نوجوان شانزده ساله با پنهان شدن در محفظه چرخ هواپیما، مسیر پرواز پنج ساعته از ˈکالیفرنیاˈ تا ˈهاواییˈ را طی کرده و زنده مانده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز از ˈهانولولوˈ، پس از نشستن پرواز 45 خطوط هوایی ˈهاوایی ایرلاین/HAWAII AIRLINEˈ از سن خوزه کالیفرنیا در فرودگاه جزیره ˈ مایویی/ Mauiˈ کارکنان باند پرواز متوجه وی شدند.

مسئولان خطوط هوایی ˈهاوایی ایرلاینˈ از اینکه چگونه این نوجوان توانسته است در محفظه چرخ هواپیما که در ارتفاع 38 هزار متر و دمای دست کم زیر40 درجه سانتیگراد بر فراز اقیانوس آرام، جان سالم به در برد اظهار بی اطلاعی کردند.

شرکت هواپیمایی هاوایی ایرلاین در بیانیه ای افزود: اولین مسئله سلامتی این نوجوان است که به طرز ناباورانه ای خوش شانس بوده و توانسته جان سالم به در برد.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده تمام همکاری های برای تحقیق این واقعه از مبدا این پرواز در حال انجام است.

مایویی یکی از جزایر هشتگانه هاوایی پنجاهمین ایالت آمریکا واقع در اقیانوس آرام است.