تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 12:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

"خالد العطیه" که به همراه "احمد داوداوغلو" در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران شرکت کرده بود با مخالفت با هرگونه حمله نظامی به ایران گفت که تحریمها شرایط را وخیم تر می کند.



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:, | 12:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، معترضان در این تظاهرات خواستار پایان دادن به تحریم های امریكا علیه ایران شدند و همچنین ترور دانشمندان هسته ای كشورمان را به شدت محكوم كردند.

عصر شنبه صدها نفر از مردم این شهر با راه اندازی تظاهراتی بزرگ ضمن مخالفت شدید با هرگونه تهدید حمله نظامی به كشورمان، از دولتمردان خود خواستند تا هرچه سریعتر به تحریم های غیرقانونی خود علیه ملت ایران خاتمه دهند.


سارا فلاندرز رییس گروه اقدام بین المللی ضد جنگ به عنوان بانی برگزاری این اعتراضات در حاشیه تظاهرات نیویورك، گفت كه راهپیمایی علیه سیاست های ضد ایرانی آمریكا در بیش از 50 شهر برگزار شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:, | 10:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فردا: در پی اطلاع‌رسانی دقیق سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی و در آستانه اقامه نماز جمعه توسط ایشان، مسئولین عربستانی این سایت را از دسترس کاربران عربستانی خارج کردند.

آگاهان معتقدند که به دلیل شرایط ویژه منطقه در پی بیداری اسلامی و بهار عربی، خطبه‌های نماز جمعه آتی که توسط مقام معظم رهبری اقامه خواهد شد حاوی پیام‌های ویژه‌ای به ملت‌های مسلمان است.

از این رو و در پی انعکاس ابراز ارادت ویژه جوانان مسلمان شرکت کننده در اجلاس اخیر بیداری اسلامی که نشان از تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در روند بیداری اسلامی دارد، دولت عربستان محدودیت ویژه‌ای را برای انتشار اخبار مربوط به بیانات مقام معظم رهبری تدارک دیده است.



تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 11:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شبکه خبری  العربیه گزارش داد 6 ایرانی دیگر در سوریه ربوده شدند.

به گزارش عصر ایران، این 6 ایرانی در منطقه مرزی ادلب سوریه در نزدیکی خاک ترکیه ربوده شدند.

قبل از این هم در چهار مرحله تروریست های مسلح چند مهندس ایرانی شاغل در یک نیروگاه برق سوریه و 22 زائر را که با اتوبوس و به همراه خانواده هایشان وارد سوریه شده بودند را ربوده اند که تعداد این افراد به 29 نفر می رسد و با احتساب شش نفر اخیر ایرانیان در بند گروه های مسلح سوری 35 نفر می شود.

ناآرامی های سوریه که از ابتدای سال جاری خورشیدی آغاز شده در ماه های اخیر تشدید شده و اخیراً به ربایش اتباع ایرانی در این کشور رسیده است.
با وجود ناامنی های سوریه ، انفجارهای تروریستی و ربایش مستمر ایرانیان در این کشور ، اعزام زائر به سوریه ادامه دارد و مسوولان وزارت خارجه هشدار عدم سفر به این کشور را نداده اند!



تاريخ : 12 / 11 / 1390برچسب:, | 1:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در کلیپ تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی "هات" رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی توهین‌های خاصی کرده است.

به گزارش سایت اوباما، در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 11 / 1390برچسب:, | 7:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایرنا: سفیر ایران در لبنان گفت: هموطنان ایرانی از تاریخ 12 بهمن می توانند بدون اخذ روادید از سفارت لبنان در تهران و به محض ورود به مبادی زمینی، هوایی و حتی دریایی لبنان با اخذ روادید رایگان یك ماهه به لبنان سفر كنند.

غضنفر ركن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به موضوع اعطای روادید به مسافران لبنانی و ایرانی در مبادی ورودی دو كشور گفت: به مناسبت 12 بهمن (تاریخ ورود امام خمینی(ره) به ایران) مصوبه دولت لبنان در این خصوص اجرا خواهد شد.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان  ضمن شرح روند اعطای روادید به مسافران ایرانی و لبنانی در مبادی ورودی دو كشور گفت: اگر مسافران ایرانی به مدت یك ماه به لبنان سفر كنند، نیازی به دریافت روادید از سفارت این كشور در تهران ندارند ولی این بدان معنا نیست كه روادید میان دو كشور مانند آنچه میان سوریه و ایران وجود دارد، لغو شده است.
 
وی افزود: اگر این مسافران بیشتر از یك ماه در لبنان اقامت داشته باشند، باید نسبت به دریافت روادید از سفارت لبنان در تهران یا مراجع ذی ربط در بیروت اقدام كنند.
 
ركن آبادی افزود: بنا به اعلام رسمی مراجع ذی صلاح لبنان به سفارت ایران در بیروت، از 12 بهمن مصوبه اعطای روادید مجانی در مبانی ورودی لبنان به مدت دو ماه اجرا خواهد شد و پس از آن این امر تابع اقدام متقابل ایران خواهد بود كه با توجه به موافقت دولت ایران با رایگان بودن روادید یك ماهه برای شهروندان لبنانی، مشكلی در اجرای دائم این مصوبه ایجاد نخواهد شد.
 
هیأت دولت لبنان در تاریخ هفتم ماه جاری میلادی اعطای روادید به مسافران ایرانی در مبادی ورودی را تصویب كرد.



تاريخ : 10 / 11 / 1390برچسب:, | 12:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران- كنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون جهانی فوتبال خواست استفاده از روسری با ویژگیهای ایمنی را برای بازیكنان زن مسلمان تایید كند.

1390/11/10 - 09:57

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی كنفدراسیون فوتبال آسیا، ژانگ جیلونگ رییس موقت كنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه ای در روز دوشنبه اعلام كرد، تصمیم مساعد هیئت بین المللی فوتبال (IFAB) در نشست سوم مارس در لندن كه قرار است این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد، برای آینده فوتبال زنان سراسر جهان حیاتی است.

جیلونگ كه عضو كمیته اجرایی فیفاست، حمایت قاطع كنفدراسیون آسیا از بازنگری در این مسئله را اعلام كرد. قرار است ال حسین نایب رییس فیفا این موضوع را در جلسه اعضای هیئت بین المللی فوتبال مطرح كند.

فیفا در سال 2007 به بهانه مسائل ایمنی حجاب یا روسری را منع كرد كه این اقدام با محكومیت مقامات ورزشی و رهبران كشورهای اسلامی روبرو شد.

تیم فوتبال زنان ایران در ماه ژوئن به علت امتناع از بازی بدون حجاب مسابقه انتخابی المپیك در برابر اردن را از دست داد.

جیلونگ گفت: روسری های جدید با یك دكمه كه در گردن باز می شود ایمنی بازیكنان را تضمین می كند.

به گفته جیلونگ بسیاری از زنان فوتبالیست در آسیا روسری می پوشند.

وی از هیئت بین المللی فوتبال با بازنگری در این قانون اجازه پوشیدن روسری امن كه گردن را می پوشاند به زنان بدهد.

وی افزود همكاران من در كمیته اجرایی كنفدارسیون آسیا از بازنگری این قانون حمایت می كنند و فكر می كنم به نفع فوتبال زنان سراسر جهان باشد.

به گفته جیلونگ در حال حاضر چندین طرح جدید روسری در بازار موجود است كه ایمنی بازیكنان را تضمین می كند.

وی افزود طرح روسری با یك چسب در ناحیه گردن كه در صورت كشیده شدن روسری آزاد می شود و ایمنی بازیكنان را تضمین می كند.

كمیته اجرایی ای اف سی در اجلاس ماه نوامبر به اعضای آسیایی كمیته اجرایی فیفا برای پیگیری این موضوع وكالت داد.



صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد