تاريخ : 1 / 12 / 1390برچسب:, | 2:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
یک جلد قرآن نفیس به رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا شد (۱۳۹۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱)
یک جلد قرآن طلای دستنویس، ظهر امروز(دوشنبه) به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد که حضرت آیت الله خامنه ای این اثر هنری ارزشمند را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
کاتب این قرآن بسیار نفیس، علیرضا بهدانی است که تا کنون توفیق کتابت 44 نسخه قرآن را با خط های مختلف اسلامی مانند نستعلیق، نسخ، ثلث و کوفی داشته است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تمجید از هنر خطاطی قرآن کریم و این اثر ارزشمند، این قرآن طلای دستنویس را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
این مصحف شریف 604 صفحه دارد که 228 گرم طلا ناب برای نگارش آن مصرف شده و مجموعا 114 هفته، کتابت آن زمان برده است.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکترای نیمه‌متمرکز تا ساعت 12 فردا خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکترا تا ساعت 12 فردا

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکترای نیمه‌متمرکز 90 تا ساعت 12 فردا اول اسفندماه‌، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده داوطلبان پذیرفته‌ شده باید طی روزهای چهارشنبه 3 اسفندماه و شنبه 6 اسفندماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

به گفته وی اگر مؤسسه‌های آموزش عالی برنامه زمانی ثبت‌نام متفاوتی داشته باشد برروی سایت مؤسسه مشخص می‌کند.



تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
 

دانشگاه صنعت آب و برق به وزارت علوم واگذار شد

تهران - براساس مصوبه شورای عالی اداری، دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتقال یافت.

1390/11/26 - 13:11

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، شورای عالی اداری در یكصد وپنجاه و سومین جلسه خود بنا به پیشنهاد مشترك معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری، بمنظور اجرای مفاد جز(الف) بند(35) قانون بودجه سال 1390 كل كشور تصویب كرد كه دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) با تمامی منابع، تجهیزات، اعتبارات، تعهدات ، وظایف و نیروی انسانی از وزارت نیرو منتزع و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتقل شود.

در تبصره یك این مصوبه آمده است كه وزارت علوم موظف است طی مدت دو ماه با همكاری وزارت نیرو نسبت به تصویب اساسنامه و ساختار تشكیلاتی دانشگاه و نیز تعیین تركیب هیات امنای جدید دانشگاه با عضویت وزیر و یكی از معاونین وزارت نیرو اقدام كند.

ضمن آنكه ساختمان های دانشگاه صنعت آب و برق به صورت اجاره 99 ساله در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می گیرد.

براساس این مصوبه، مراكز آموزشی فعلی مجاز به جذب دانشجو نبوده و وزارت نیرو با همكاری دانشگاه جامع علمی - كاربردی بگونه ای برنامه ریزی كنند كه با واگذاری مراكز و دفاتر آموزشی صنعت آب و برق، ادامه تحصیل دانشجویان فعلی تا زمان فارغ التحصیلی در مراكز خصوصی، دولتی و مركز موضوع این ماده، تحت نظر موسسه آموزش عالی علمی -كاربردی صنعت آب و برق انجام شود.

طبق این مصوبه، بمنظور برنامه ریزی و مدیریت آموزش های مهارتی صنعت آب و برق، موسسه آموزش عالی علمی - كاربردی صنعت آب و برق، با تمامی منابع، تجهیزات، امكانات، اعتبارات، تعهدات و وظایف و نیروی انسانی به محل موسسه تحقیقات آب منتقل می شود.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بخش سودای سیمرغ، مهمترین بخش جشنواره فیلم فجر محسوب می شود و بالاخره کاندیداهای این بخش جشنواره نیز معرفی شدند.

img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، در مراسم آغاز به کار رسمی سازمان سینمایی کشور وزیر ارشاد، «جواد شمقدری»  را به عنوان ریاست سازمان سینمایی کشور معرفی کرد. 
«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص عملکرد سازمان سینمایی کشور اعلام کرد: مسئولیت سازمان سینمایی بر عهده «جواد شمقدری» خواهد بود و سازمان سینمایی نیز بودجه مستقل خواهد داشت.

مراسم آغاز به کار سازمان سینمایی کشور صبح امروز با حضور وزیر ارشاد و مسئولان سینمایی در سالن سعدی مجموعه برج میلاد برگزار شد.



تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | 12:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کارگردان فیلم "زندگی خصوصی" که یکی از دیالوگ های مکرر و شعاری فیلمش "برتری اخلاق بر احکام در دین اسلام" بود در واکنش به انتقاد یکی از اهالی رسانه گفت: خدا گفته است هرگاه به ابلهی رسیدی به او سلام کن؛ پس من به شما سلام می‌کنم.

به گزارش مهر، چهارمین نشست از چهارمین روز اکران فیلم‌های سی‌امین جشنواره فیلم فجر به فیلم "زندگی خصوصی" به کارگردانی محمد حسین فرحبخش اختصاص داشت.این نشست با حضور کارگردان محمدحسین فرحبخش، عبداله علی‌خانی تهیه‌کننده، اصغر نعیمی فیلمنامه‌نویس، آریا عظیمی‌نژاد سازنده موسیقی و نیما حسنی‌نسب در جایگاه منتقد با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

در ابتدا فرحبخش گفت: این فیلم فضایی دراماتیک دارد و محتوایش سیاسی و اجتماعی نیست. فیلمنامه با ۱۱ بار بازنویسی مسیر خود را انتخاب کرد و انتخاب بازیگران با توجه به دیالوگ‌ها و تصویری که در فیلمنامه مشخص شده‌بود صورت گرفت.



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | 10:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جهان نوشت:

در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب، شخصیت‌های عالی لشکری و کشوری نظام از جمله سران سه قوه، رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نیروهای مسلح، حسین طائب، آیت‌الله تسخیری، حجت‌الاسلام آل‌هاشم، صادق محصولی، علی‌اکبر محرابیان، سیدمجتبی ثمره هاشمی، آیت‌الله جنتی، محمدرضا رحیمی، سرلشکر فیروزآبادی، حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدی گلپایگانی، محمود بهمنی، سیدشمس‌الدین حسینی، حجت‌الاسلام پناهیان، سردار نقدی، اسدالله بادامچیان، آیت‌الله ری‌شهری، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله خاتمی، سید شهاب‌الدین صدر، منوچهر متکی، محمدنبی حبیبی، آیت‌الله امامی کاشانی، حجت‌الاسلام والمسلمین مناطق نوری، حجت‌الاسلام تقوی، سید یحی صفوی، حداد عادل و سردار احمدی مقدم به همراه سایر مسئولان نظام حضور داشتند.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: در همایش بین‌المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی بویی از احترام به زنان به مشام نمی‌رسید و نمونه بارز آن بی احترامی به عکاس زن خبرگزاری فارس، توهین به وی و تهدید به ضبط دوربینش بود.

خبرگزاری فارس: بی احترامی به عکاس زن در همایش تکریم از زنان/ کارشناس تشریفاتی که نقش محافظ را ایفا می‌کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، همایش بین‌المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی از صبح امروز (چهارشنبه) در هتل اسپناس تهران در حالی آغاز به کار کرد که بی نظمی و عدم هماهنگی از ابتدای جلسه بر همایش حکمفرما بود.

عدم صدور کارت برای بسیاری از خبرنگارانی که قبلا ثبت نام کرده بودند، بر مشکلات و بی نظمی‌های موجود افزوده بود.

در همایشی بین‌المللی که به زنان اختصاص داشت، بویی از احترام به زنان به مشام نمی‌رسید. به نحوی که در مراسم افتتاحیه که عکاسان و تصویربرداران همه رسانه‌ها مجازند تا به کار حرفه‌ای خود بپردازند یکی از کارشناسان تشریفات ریاست جمهوری به جای راهنمایی مهمانان خارجی، نقش محافظان را ایفا و در مقابل حضار ضمن بی احترامی و با پرخاش و صدایی بلند که توجه سایران را جلب کرد، عکاس "خانم" خبرگزاری فارس را تهدید به ضبط دوربین و بیرون کردن از همایش کرد.

حال جای سؤال است که نباید در همایشی که آن هم توسط مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و به موضوع زنان و تکریم‌ آنها اختصاص دارد، حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده به خانم‌ها احترام گذاشته شود؟



تاريخ : 12 / 11 / 1390برچسب:, | 7:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشرق--- "وقتی می‌بینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیش‌روی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن می‌گویند، انگار یک مرهم بر زخم‌های زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته می‌شود. -در حالی که اشک‌هایش جاری می‌شود-، من واقعا باورم نمی‌شود که فردا می‌توانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبت‌هایشان را بشنوم."

اینها سخنان یک بسیجی ایرانی نیست بلکه دختری از قلب اروپا این جملات را برزبان میآورد .او که از سخنان رهبر انقلاب به وجد آمده و اشک ازگوشه چشمانش جاریست میگوید: "من از مردم ایران می‌خواهم که به فریاد ساکنین تنها کشور مسلمان اروپا برسند. ما در کوزوو واقعا تحت فشار هستیم. اجازه زندگی بر طبق سبک زندگی اسلامی به ما داده نمی‌شود و عبادات ما تنها به داخل خانه و مساجد کم تعدادمان محدود شده است. واقعا حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم در خیابان‌های تهران خانم‌های محجبه بی‌هیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد می‌کنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم.»

این دختر جوان همچنین به سانسور خبری گسترده در زمینه اسلام‌خواهی مردم اشاره کرد و گفت: «متأسفانه اسرائیل در اروپا به شدت نفوذ دارد و مانع از پخش اخبار ماهیت جنبش بیداری اسلامی می‌شود. اروپایی‌ها تقریبا تصور درستی از اساس این جنبش‌ها ندارند و به تبع تبلیغات رسانه‌ها، این انقلاب‌ها را هم چیزی مانند همه جنبش‌های اعتراضی در سراسر جهان می‌دانند. آن‌ها اصلا خبر ندارند که مسلمانانی که در سال گذشته این حرکت را شروع کردند، می‌خواهند با الگوبرداری از نظام ایران، یک ساختار حکومتی پیشرفته و مبتنی بر رأی آزاد مردم بر اساس احکام و قوانین اسلامی در کشورهای خود ایجاد کنند. در اروپا حتی اخبار مربوط به پیروزی اسلامگرایان در انتخابات پارلمانی مصر هم به شدت سانسور شد.»

وی در پایان هم از قصد خود برای ادامه تحصیل در ایران و حوزه علمیه قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بيان داشت: «چهره آقای خامنه‌ای، صدای آقای خامنه‌ای، صحبت‎های شورانگیز آقای خامنه‌ای و در یک کلام شخصیت آقای خامنه‌ای تنها امید ما برای ادامه دادن به زندگی در این شرایط سخت است. وقتی می‌بینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیش‌روی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن می‌گویند، انگار یک مرهم بر زخم‌های زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته می‌شود. -در حالی که اشک‌هایش جاری می‌شود-، من واقعا باورم نمی‌شود که فردا می‌توانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبت‌هایشان را بشنوم.»



تاريخ : 9 / 11 / 1390برچسب:, | 9:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خشایار الوند نویسنده «قهوه تلخ» با انتقاد از اینکه تهیه کننده دستمزدهای عوامل این مجموعه را پرداخت نمی‌کند، درآمد حاصل از فروش این مجموعه را 42 میلیارد تومان عنوان کرده است.

به گزارش سایت روزنامه ایران بخش‌هایی از این گفت‌وگو به این شرح است:

* تاکنون 42 میلیارد تومان از فروش قهوه تلخ به دست آمده؛ در حالی‌که بودجه فرهنگی کشور در سال 90 حدودا 50 میلیارد تومان بوده. خب این رقم 42 میلیارد تومان میزان فروش کل است همه‌اش که گیر تهیه‌کننده نمی‌آید، هزینه‌های کار خیلی بالا بود. کار باید یک ساله تمام می‌شد؛ ولی تا اینجایش دو سال و نیم طول کشیده. دستمزدهای سنگین، گروه بزرگ، دکورعظیم،کلا کار گرانی بود.از 2500 تومان برای هر نسخه سي‌دي 700 تومان را خود مغازه‌دار برمی‌دارد، 500 تومانش برای چاپ و تکثیر خود سی دی است و یک رقمی هم احتمالا کسانی که در پخش و تهیه و توزیع کار هستند، برمی‌دارند. اصلا اگر 500 تومان هم از هر سی دی گیر تهیه کننده بیاید رقم بالایی خواهد بود؛ ولی من نمی‌دانم چرا دستمزدها را ندادند؛ در حالی‌که «قهوه تلخ» سودآور بود.

* وقتی کاری طولانی مي‌شود خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت طولانی مدت آدم‌ها را ندارند. همه چرتکه دستشان مي‌گیرند که این دو برادر (برادران آقاگلیان) چقدر در حال سودند، اینها باعث مي‌شود نقدهای غیرمنصفانه منتشر کنند یا کلا کار را بزنند.

* یکسری جوایز نقدی وجود داشت که مبلغش هم زیاد نبود؛ مثلا 10-20 هزار تومان. پرداخت این جایزه به عهده یکی از پخش‌کننده‌ها بود. یک شرکت پخش مستقل از گروه، قبول کرده بود که جوایز را به مردم پرداخت کند؛ ولی این شرکت با تهیه‌کننده حرفش مي‌شود و قرارداد به هم مي‌خورد و جوایز را نمی‌دهد.



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 1:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور اعلام می‌شود. 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد در هفته اول بهمن‌ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد سال 91 دانشگاه آزاد در هفته جاری اعلام می‌شود.

به گزارش فارس،آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور اعلام می‌شود.
 



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 10:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

به گزارش   سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی که به سیاه نمایی جامعه ایران می پردازد، در جشنواره گلدن گلوب ، حاشیه های تاسف برانگیزی توسط کارگردانش ایجاد کرده که باعث جریحه دار شدن احساسات قشر سینما دوست و فرهنگی کشورمان شده است .

پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید!


جودی فاستر بازیگر منحرف امریکایی بهمراه اصغر فرهادی


همانطور که در عکسها مشهود است جودی فاستر بازیگر منحرف که سابقه بازی در فیلمهای مستهجن هالیودیش زبانزد عام و خاص است با حرکتی که مخصوص طیف خاصی از منحرفین اخلاقی است سعی در جلب توجه دارد که متاسفانه با نگاه و رفتار تایید کننده کارگردانی که قرار است آبروی کشور اسلامی مان در مجامع بین المللی باشد روبروست.

حال سوالی که در اذهان عمومی ایجاد می شود اینست که آیا شایسته است چنین شخصیت  فرو مایه ای مدافع فرهنگی مرز و بوم عزیز کشورمان در مجامع بین المللی باشد و این حقیقت را که از زبان سید شهیدان قلم "سید مرتضی آوینی "جاری شده است باردیگر به اثبات می رساند که گفت: " حقيقت اين است كه كسب توفيق در جشنواره هاي خارج از كشور، ارزشي را اثبات نمي كند. آنها به تكنيك محض جايزه نمي دهند و راهشان نيز با ما متفاوت است. تكنيك و محتوا را نيز نمي توان از يكديگر تفكيك كرد و چون اين چنين است، پر روشن است كه آنها كدامين فيلم ها را می خواهند./





تاريخ : 30 / 10 / 1390برچسب:گلشیفته فراهانی, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.یکی از زنان فعال ایرانی نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟

خبرگزاری فارس: گلشیفته فراهانی بی حیایی اش را تایید کرد

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخاب، در حالی که بعد از انتشار تصویر برهنه ای از گلشیفته فراهانی در یک نشریه خارجی ، پدر و مادرش طی گفت و گویی با ناراحتی هر چه تمام تر، تصاویر منتشر شده منسوب به فرزند خود را رد کرده اند، گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، در گفت و گو با روزنامه دیلی تلگراف، تلویحاً صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.

 متأسفانه در حال حاضر علاوه بر عکس برهنه وی، فیلم او نیز منتشر شده است تا جایی برای انکار این اقدام شرم آور غیراخلاقی باقی نماند.

دیلی تلگراف نوشت: پس از اینکه یک بازیگر ایرانی در مجله ی خبری فرانسوی به نشانه ی اعتراض(!)، عکسی برهنه از خود منتشر کرد، به او گفته شده است که دیگر در کشورش خوش امد گویی برای او نیست.

این اقدام او که مدعی شده برای اعتراض انجام داده با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد به گونه ای که یکی از زنان فعال ایرانی فیس بوک در صفحه خود نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و برای خودت حال می کنی و بعد بر سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟!

عکس برهنه گلشیفته فراهانی توسط مجله مادام فیگارو منتشر شده است.

فراهانی می گوید: یکی از مسئولین وزارت ارشاد به من گفت که ایران به چنین هنرمندان و بازیگرانی نیاز ندارد. شما می توانید خدمات هنری خود را در جای دیگر ارائه بدهید.

دیلی تلگراف نوشت: چندین ساعت پس از انتشار این عکس در فیس بوک، هزاران نفر در این صفحه پیغام گذشته و او را به بی حیایی متهم کرده اند.

هم اکنون تصویر منسوب به گلشیفته فراهانی از صفحه مذکور حذف گردیده است.
انتهای پیام/

 



تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 10:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

ایران:
ایران نحوه تبلیغات انتخاباتی در میان جریان های سیاسی را بررسی می کند؛ روش های تخریبی در رقابت های انتخاباتی
در پی اظهارات مقام های روسیه؛ چین و هند هم با تحریم نفت ایران مخالفت کردند
جنبش وال استریت به کاخ سفید کشید

تهران امروز:

مدیریت دستوری و انتظامی در بازار ارز، نقدینگی را به سمت طلا برد؛ پلیس نامحسوس در بازار ارز
تلخ نمایی ممنوع! سه مدیر سیما به خاطر سریال های "تا ثریا"، "شیدایی" و "پنجره" تذکر گرفتند
توهین کنندگان به آیت الله مهدوی کنی منطق ندارند؛ واکنش شدید به تخریب چهره رئیس مجلس خبرگان

حمایت:
ابعاد جدید فعالیت جنبش ضد نظام سرمایه داری؛ جنبش تسخیر، کنگره و کاخ سفید را تعطیل کرد
تازه ترین جزئیات از نامه آمریکا به ایران؛ اوباما: حرکت خصمانه ای بر ضد ایران انجام نمی دهیم
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اشد مجازات در انتظار عاملان ترور

خراسان:

در هشداری به غرب؛ لاوروف: تحریم ها امیدها را برای مذاکره با ایران از بین می برد
رئیس قوه قضائیه: تمامی کسانی که در ترور دانشمندان هسته ای دست دارند اعدام می شوند
تمام 6.5 میلیون ثبت نام کننده عمره اولویت بندی شدند

جام جم:
تدابیر تازه برای سازماندهی بازار ارز
ضرغامی: سیستم سراسری دیجیتال با حرکت جهادی در حال تکمیل است
طرح های حمایت از زنان روی میز دولت
کلاهبرداری میلیاردی با خودکار جادویی

جوان:
دارابی از مدیران سیما خواست به سریال های "تا ثریا"، "شیدایی" و "پنجره" خاتمه دهند؛ رسانه ملی کوله بار غم و اندوه را زمین می گذارد
بررسی وضعیت اصولگرایان در آستانه انتخابات؛ مطلوب‌تر نزدیکی هرچه بیشتر اصولگرایان است
هشدار آیت الله آملی لاریجانی به غرب؛ راه ترور باز باشد میلیون ها مسلمان مقابله به مثل خواهند کرد

دنیای اقتصاد:
بانک مرکزی تا 15بهمن مهلت داد؛ ضرب الاجل به دارندگان ارز
اشتباه در سیاستگذاری پولی عامل التهاب بازارها؛ رئیس شورای رقابت: کاهش نرخ سود بانکی از اول نادرست بود
سردرگمی در بورس تهران

شرق:
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت اعلام کرد؛ تکذیب ترور هاشمی
دلار 1860 تومان، سکه 785 هزار تومان؛ بهمنی: الان اگر کسی بگوید برو دستش را می بوسم
دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد؛ توضیح درباره پیشنهاد تاسیس وزارت اوقاف

فرهیختگان:
ریال های سرگردان از بازار ارز خارج شد؛ نبض پول در قلب طلا می زند
آملی لاریجانی تاکید کرد؛ مجازات شدید تروریست ها
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛ تشکیل کمیته های مشورتی و تعیین وضعیت ادامه تحصیل کارمندان

قدس:
آنکارا بهای اعتماد تهران را بپردازد؛ ایران و ترکیه به دنبال بازی برد - برد
یک مسئول در آستانه قدس رضوی خبر داد؛ 3 هزار هیئت عزاداری از سراسر کشور در راه مشهدالرضا(ع)
فوتبالیست شدن، سخت ترین شغل دنیاست؛ گفتگوی متفاوت «قدس» با علی دایی

کیهان:
دادستان سابق آمریکا فاش کرد؛ رمزی کلارک: ترور دانشمندان ایران کار آمریکا و اسرائیل است
آیت الله آملی لاریجانی: میلیون ها مسلمان در سراسر جهان انتقام خون دانشمندان ایرانی را می گیرند
معاون بانک مرکزی خبر داد؛ دستگیری تعدادی از دلالان ارز
مردم بحرین: پادشاه قاتل نباید از اصلاحات حرف بزند

ملت ما:
چراغ سبزی که قرمز نشد؛ مجلس اعطای پست به تابعیت های دوگانه را منع نکرد
نایب رئیس مجلس در گفتگو با "ملت ما": دولت ها حق ندارند خط کلان نظام را تغییر دهند
سکه در آستانه 800 هزار تومان!
 

هفت صبح:
با بالاتر رفتن قیمت دلار و مشکل تحویل قطعات، احتمال گرانی 20 درصدی پراید وجود دارد؛ اوضاع پراید ردیف نیست...
طنز به روایت ماهایا پطورسیان
تاثریا بر لبه تیغ؛ پایان زودهنگام سریال پرطرفدار چه علتی دارد

همشهری:
کورس دلار و سکه در جاده بی تدبیری
در جلسه بررسی سئوال از رئیس جمهور مطرح شد؛ بهانه جدید دولت برای نپرداختن اعتبار ارزی مترو
شعله های خشم جنبش وال استریت پشت در کاخ سفید



صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد