تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات از راه‌اندازي موتورجست‌وجو و ايميل نيز با نام فخر و فجر خبر داد و در ارتباط با اين‌كه آيا ممكن است جي‌ميل رفع فيلتر شود تنها به اين پاسخ اكتفا كرد كه مذاكراتي دراين زمينه در حال انجام است.

 

به گزارش ايسنا، علي حكيم جوادي امروز در نشستي كه به مناسبت سالگرد تاسيس سازمان فن‌آوري اطلاعات برگزار شده بود به ذكر توضيحاتي درباره دستاوردها و فعاليت‌هاي سازمان فن‌آوري اطلاعات پرداخت و پس از آن به پاسخگويي به سوالات مختلف خبرنگاران كه عمدتا به موضوع فيلتر شدن جي‌ميل و محدوديت‌هاي گوگل مربوط مي‌شد پرداخت.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 3:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب نوشت در بررسی وضعیت استفاده از وی پی ان در کشور ضمن تعریف وی پی ان مجاز و غیر مجاز در ایران نوشت: کمال هادیانفر- رییس پلیس فتا - چندی پیش از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کمیسیون ساماندهی فیلترینگ فضای مجازی به منظور صدور مجوز استفاده از فیلترشکن‌های (وی پی ان) مجاز و مسدود کردن فیلترشکن‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داده و در این باره گفته بود: سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و برخی شرکت‌ها مانند هواپیمایی از «وی پی ان»های قانونی به خاطر مسائل امنیتی و حفظ اطلاعات خود و مشتریان استفاده می‌کنند.

به گفته کارشناسان دلیل استفاده از وی پی ان در کشور بین کاربران ایرانی، سر زدن به شبکه های اجتماعی است.

به گفته مسوولان قضایی گاه بسیاری از کاربران فضای مجازی تنها به دلیل نیاز آنی و بدون بررسی عملکرد، این‌گونه نرم‌افزارها را روی رایانه خود نصب می‌کنند که ممکن است این نرم‌افزارها خود یک تروجان یا کلیدخوان باشند و اطلاعات مربوطه به نام عبور و کاربری افراد را در اختیار سرور خود قرار دهند. همچنین VPNها اطلاعات را به صورت کد شده منتقل می‌کنند که فرمول کد کردن آن تنها در اختیار سرور است و تضمینی وجود ندارد که سرور قبل از رسیدن اطلاعات به مقصد آن را بازخوانی نکرده باشد.

به گزارش ایسنا، در این میان مقامات قضایی کشور با تاکید بر این نکته که حدود 20 تا 30 درصد از کاربران اینترنت کشور از VPN استفاده می‌کنند، استفاده از این نرم‌افزار را به دو بخش قانونی و غیرقانونی تقسیم کرده و رییس پلیس فتا با بیان این مطلب خاطرنشان کرده بود که باید بر وی پی ان‌های مجوزدار، نظارت شود و غیرمجازها مسدود شوند. اما در ارتباط با VPNهای مجاز هم گفته می‌شود برخی دستگاه‌ها در ساعات اداری روز پورت‌های وی پی ان را برای کارمندان خود بازگذاشته و با پایان ساعات اداری، استفاده از این پورت‌ها را غیرممکن می‌کنند.

(تنظیم کننده خبر: البته لازم به یادآوری است که بین وی پی ان و فیلتر شکن بعنوان دو مقوله فنی تفاوت وجود دارد و همین امر نشان می دهد کارشناسان تصمیم گیر که بحث امنیت را پیش می کشند خود وی پی ان بعنوان تونلی امن را نیز جزو ابزار نا امنی تعریف کرده اند و بحث ها از همین جا خلط شده است.)



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، نانوفیلترها دسته ای از غشاها (membranes) هستند که توانایی جداسازی ذرات در اندازه نانومتر را دارند و کاربردهای فراوانی در علوم و صنایع دارند که از آن جمله می‌توان به تصفیه آب، پساب (شهری و صنعتی)، انواع صنایع شیمیایی، غذایی و داروسازی اشاره کرد.
پلیمر سلولز استات به علت آب دوستی بالا، مقاومت خوب در برابر حلالها و همچنین هزینه پایین، یکی از انتخابهای محققان برای ساخت غشاهای نانوفیلتر است. در عین حال غشاهای ساخته شده از این پلیمر، نسبتا متراکم و دارای لایه سطحی با ضخامت بالا است که این امر منجر به کاهش عملکرد کلی غشا نانوفیلتر می شود.
 
با توجه به این محدودیت ها محققان دانشگاه کرمانشاه در راستای بهبود ساختار نانوفیلترهای سلولز استات و بهبود عملکرد آنها با استفاده از سورفکتانت آنیونی سدیم دودسیل سولفات (SDS) برای جدا سازی سموم از آب پروژه تحقیقاتی را در دستور کار قرار دادند.
 
در این تحقیق، ابتدا غشا نانوفیلتر سلولز استات با استفاده از روش جدایش فازی ساخته و سپس جهت اصلاح ساختار و خواص آن، از سورفکتانت آنیونی سدیم دودسیل سولفات (SDS) در غلظتهای مختلف استفاده شد. پس از ساخت و اصلاح، تجهیزات خاص ارزیابی نظیر انواع میکروسکوپها برای بررسی مورفولوژی و ساختار و آزمایشهایی برای بررسی آب دوستی و بار سطحی نانوفیلترها مورد استفاده قرار گرفت.

نتایج این بررسی ها نشان داد که این فرآیند علاوه بر کاهش اندازه حفرات نانوفیلتر تولید شده موجب افزایش بار دافعه ذرات از سطح نانوفیلتر شده است که این امر باعث تغییر چشمگیری در جذب سطحی مواد بر سطح نانوفیلتر می شود.
 
نانوفیلتر تولید شده کارایی بالایی در تصفیه آب و پساب و همچنین جداسازی سموم از آب دارد و از آن می توان در تصفیه پسابهای واحدهای صنعتی بهره برداری کرد.



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 12:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، نگه داری از کامپیوتر بسیار مهم است چرا که در صورت نداشتن دقت شما نمی توانید از سیستم خودتان به خوبی استفاده کنید و همین می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شود.

یکی از مهمترین بخش هایی که در یک سیستم وجود دارد کیس یا همان محفظه نگه داری قطعات آن است. این بخش به خاطر محافظت از قطعات مختلف دستگاه بسیار مهم است. درادامه به برخی از مهمترین نکات محافظتی و نگه داری این بخش از کامپیوتر می پردازیم.


*اولین نکته ای که باید در مورد کیس های کامپیوتر دقت داشته باشید محل نگه داری آن ها است. ابتدا سعی کنید که این قسمت روی زمین و در نزدیکی پایتان قرار نداشته باشد چرا که ممکن است زیاد به آن ضربه وارد شود.

*دومین نکته جلوگیری از ضربه خوردن آن است. همیشه مواظب باشید که ضربه به دستگاه وارد نمی شود چرا که در این صورت ممکن است قطعات داخلی از جای خودشان خارج شده و کامپیوتر دچار مشکل شود.

*در کناره های هر کیس دو درب برای دسترسی به داخل آن وجود دارد هیچکاه این درب ها را باز نگذارید چرا که ممکن است گرد و خاک و آشغال های متفاوت وارد دستگاه شده و باعث از کار افتادن و حتی سوختن قطعات داخلی شود.

*نکته دیگر در مورد محافظت از کیس کامپیوتر تمیز نگه داشتن و همچنین نظافت داخلی ان است. این نکته به قدری واجب است که باید حداقل هر سه ماه یکبار انجام شود.


نحوه تمیز کردن فضای داخلی کیس:

همانطور که اشاره کردیم برای ایبکه سیستمی با قدرت داشته باشید که کمتر دچار مشکل می شود، سوای موارد بالا باید هر سه ماه یک بار داخل دستگاه را نظافت کنید. این کار باعث افزایش طول عمر قطعات و در پی آن افزایش طول عمر کامپیوتر شما می شود.

برای تمیزکردن داخل کیس کامپیوتر باید به نکات زیادی دقت داشته باشید چرا که مهمترین قطعات کامپیوتر در دل آن قرار دارد. اولین گام بردن کیس به یک محیط باز مانند حیاط یا پشت بام است.


اگر در خانه جاروبرقی هایی دارید که می توانند به جای مکش در حالت دمنده نیز قرار بگیرند به راحتی داخل دستگاه را تمیز کنید. البته دقت داشته باشید که فشار باد به گونه ای نباشد که برخی قطعات ریز را جدا کند و همچنین گلویی جارو را به قطعات نچسبانید. این کار را می توانید به کمک سشوارهایی که باد خنک نیز دارند انجام دهید.

بعد از تمیز کردن گرد و خاک ها می توانید با استفاده از یک دستمال نرم بخش هایی از گرد و خاکی که روی قطعات باقی مانده را تمیز کنید تا دستگاه به طور کامل تمیز شده باشد.

بعد از تمیز کردن نوبت به مرتب کردن فضای داخلی می رسد. قبل از باز کردن کیس تعدادی سیم و بست آماده کنید و به کمک آن ها سیم های مختلف را مرتب کرده و در جاهی مشخص قرار دهید. نامرتبی سیم ها می تواند عواقبی چون قطعی داشته باشد.



تاريخ : 26 / 6 / 1391برچسب:, | 7:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

تیمی از طراحان یک محصول ابتکاری، موفق به تولید نوعی مداد جدید شده‌اند که در انتهای خود، یک دانه گیاه داشته و می‌توان پس از اتمام مداد ، آن را کاشت.

این مداد با نام تجاری «جوانه(Sprout)» در نگاه اول کاملا شبیه به تمام مدادهای چوبی جهان است که از گزینه‌های نوشتاری و طراحی برخوردارند؛ اما در انتهای آن که از چوب درخت سرو ساخته شده، به جای پاک کن یک دانه لانه کرده است.

به محض پایان یافتن این مداد، می‌توان آن را در یک ظرف کوچک حاوی خاک کاشته و آبیاری کرد. کپسول واقع در انتهای جوانه از سه دانه گیاه به انتخاب فرد برخوردار است.

این محصول اکنون با ۲۲ گونه گیاهی از جمله ریحان، بادمجان، گل همیشه بهار، تربچه و گوجه فرنگی ارائه شده است.

این کپسول حاوی دانه پس ازچند بار آبیاری حل شده و به محض اینکه گیاه در خاک جاسازی شد، می‌توان مداد را برداشته یا به عنوان یک نشانگر محل از آن استفاده کرد.

با توجه و مراقبت کافی، این دانه به یک گیاه کامل تبدیل خواهد شد.

تاکنون بیش از ۱۰۰ مداد جوانه بطور دستی آماده شده است، اما این طراحان آمریکایی به دنبال افزایش سرمایه برای تولید صنعتی عمده آن هستند.

 



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

در این مطلب قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و فوق قدرتمند فتوشاپ ، یعنی نسخه ۱۳٫۰٫۱ یا CS6 را برای شما عزیزان ، به صورت قابل حمل آماده کنیم. این نسخه از فتوشاپ ، با حجم مناسبی که دارد ، از تمامی زبان های نسخه معمولی پشتیبانی کرده و هم اکنون با حجم ۹۸ مگابایت از ادامه مطلب آماده دانلود کردن است.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 15 / 6 / 1391برچسب:, | 12:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

اولین تصاویر رسمی از مدل GTi پژو 208 سه درب که قرار است در نمایشگاه پاریس امسال عرضه شود، منتشر شد. پژو 208GTi با موتور THP که در مدلهای RCZ نیز بکار گرفته می شوند، تولید خواهد شد. این موتور توربوی 1.6 لیتری قادر است 200 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور تولید کند. بنابراین رقیبی خوب برای رنو کلیو RS محسوب خواهد شد.

 

وزن مدل GTi تنها 1160 کیلوگرم خواهد بود و شتاب آن نیز که هنوز اعلام نشده، قطعا زیر هفت ثانیه می باشد. مدل GTi نسبت به مدلهای استاندارد از عرض بیشتری در جلو و عقب بهره می برد تا تعادل بیشتری در پیچها ارائه کند. چرخهای 17 اینچی آلیاژی نیز در این راه یاریگر راننده خواهند بود. سیستم گیربکس شش سرعته دستی، ترمزهای دیکس تهویه شونده 302 در جلو و 249 میلیمتری در عقب و سیستم تعلیق بهینه شده از دیگر تفاوتهای GTi با مدلهای استاندارد به شمار می روند.

در داخل کابین استفاده از آلومینیوم برای پدالها و دسته دنده، روکش چرم برای فرمان و صندلی، کنسول وسط و دستگیره های همرنگ بدنه و صندلیهای اسپورت، تنها تغییرات قابل ذکر اند. پژو این خودرو را ادای احترامی به مدل افسانه ای205GTi اواخر دهه 80 می داند. هنوز قیمت و ویژگیهای فنی این خودرو اعلام نشده اما تاکنون 9000 سفارش در انگلستان برای این مدل رزرو شده اند که باید در بهار آینده تحویل داده شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : 14 / 6 / 1391برچسب:, | 2:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

یک سایت اینترنتی در اقدامی جالب برنامه‌ای معرفی کرده است که می‌تواند صفحه فیس‌بوک شما را به طور دقیق آنالیز کند.

 

 

به گزارش ایسنا، اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری درباره صفحه فیس‌بوک خود بدانید، می‌توانید به وب‌سایت http://www.wolframalpha.com مراجعه کرده و در بخش جست‌وجو واژه Facebook Report را وارد کنید.

 

با طی کردن چند مرحله دیگر این وب‌سایت اطلاعات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که با دیدن آن حتما تعجب خواهید کرد.

 

اینکه دوستان شما چند درصد مرد و چند درصد زن هستند، کدام نام در میان دوستان شما بیش‌تر تکرار شده است، تعداد سال، ماه و روزهایی که از عمر شما گذشته و اینکه تا تولدتان چند ماه و روز مانده است، پیرترین و جوانترین دوستان شما و اطلاعات بسیار زیاد دیگر حاصل آنالیز چند ثانیه‌ای صفحه فیس‌بوک شما توسط این وب‌سایت خواهد بود.

 

به گزارش سایت خبری مش‌ابل، با این آنالیز متوجه خواهید شد که فیس‌بوک شما را بسیار بیشتر از خودتان می‌شناسد.



تاريخ : 14 / 6 / 1391برچسب:, | 2:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

نرم افزار Ace Translator یک ترجمه گر متن حرفه ایست که به شما کمک میکند متن هایی به چند زبان زنده ی دنیا را که در ادامه ی مطلب به آنها خواهیم پرداخت را به یکدیگر ترجمه کنید . گنجینه ی لغات این دیکشنری متن به بیش از ۵ میلیون کلمه از هر زبان میرسد که در نوع خود بی نظیر است .

این نرم افزار در حالت آفلاین یکی از بهترین هاست ولی در حالت آنلاین هنوز گوگل ترسنلیتور حرف های بیشتری برای گفتن دارد ولی به گفته ی سازنده ی این نرم افزار در این نسخه از این برنامه روی نتقاط ضعف بیشتر کار شده است و کمتر به افزودن امکانات پرداخته شده است . در این نسخه شما می توانید متن خود را با صدای انگلیسی – روسی – فرانسوی و ایتلیایی و اسپانیایی به صورت صحیح گوش کنید که در نسخه های قبلی همچین امکانی را مشاهده نکرده بودیم . در کل باید منتظر باشیم تا نسخه ی جدید گوگل ترسنلیتور وارد کار شود تا ببینیم کدامین ترنسلیتور بهتر عمل میکند کما این که به احتمال زیاد تا زمان تولید گوگل ترنسلیتور ۲۰۱۳ نسخه های زیادی از این نرم افزار را مشاهده خواهیم کرد .

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 12 / 6 / 1391برچسب:, | 12:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، مدیر مجموعه 'چاپار'( یكی از خدمات دهندگان ایمیل های داخلی ) از دسترسی نرم افزارهای مدیریت رایانامه ها به پست الكترونیك چاپار از مهرماه خبر داد و بدین ترتیب می توان پست تصویری را بدون نیاز به اینترنت دریافت كرد.

'سلمان افشار' مدیر مجموعه 'چاپار'روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: این دسترسی از طریق پروتكل های IMAP در چاپار امكان پذیر خواهد بود.


IMAP نرم افزارهایی است كه با استفاده از آن می توان ایمیل ها را بدون نیاز به اتصال اینترنت (offline)

دریافت كرد.

وی افزود: در حال حاضر دسترسی به 'چاپار' از از طریق وب امكان پذیر است و این در حالی است كه در صورت راه اندازی چنین امكاناتی كاربران می توانند به ایمیل ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند.

افشار با بیان اینكه در میان سه سرویس دهنده داخلی ایران دات آی آر، پست و چاپار، درگاه الكترونیكی چاپار تنها سرویس دهنده آنلاین و رایگان است افزود: در صورتی كه حمایت های بیشتری از سوی سازمان سیاستگذار صورت گیرد می توانیم تا سال آینده سرویس اشتراك ویدئو و عكس را در چاپار داشته باشیم .

وی خاطر نشان كرد: اگر چرخه تجاری مورد نیاز خدمات دهندگان آنلاین در كشور در حوزه فناوری اطلاعات درست تعریف و حمایت شود می توان انتظار داشت ارایه این خدمت همانند پنج سال اول 'یاهو' و 'جی میل' را در كشور داشته باشیم .همچنین اگر ارایه این خدمات ارزش افزوده مناسبی را به سرویس دهندگان داخلی اضافه كند میزان استقبال كاربران از درگاه های پست الكترونیك ملی و داخلی افزایش می یابد.



تاريخ : 9 / 6 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

موزيلا نسخه 15 نرم‌افزار مرورگر فايرفاكس خود را منتشر كرد.

به گزارش ايسنا، كاربران مرورگر فايرفاكس هم‌اكنون قادرند تا نسخه به روز شده 15 اين نرم‌افزار را از طريق وب سايت موزيلا دانلود كرده و نصب كنند.

سيستم جديد مديريت حافظه فايرفاكس كمك مي‌كند تا اين نرم‌افزار هنگام باز كردن صفحات مختلف و اجراي برنامه‌هاي جانبي مرورگر دچار مشكل نشود.

نيكولاس نتركوت، يكي از توسعه‌دهندگان فايرفاكس در اين باره گفت: كاربران مرورگر فايرفاكس به طور واضحي مي‌توانند كم شدن ميزان مصرف حافظه خود را به ويژه در هنگام باز كردن چندين سايت مختلف مشاهده كنند.

در نسخه به روز شده فايرفاكس همچنين برخي از باگها و اشكالات موجود در ورژن قبلي اين مرورگر اصلاح شده است.

به گزارش سايت اينترنتي تريت پست، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new نسخه 15 مرورگر فايرفاكس را به صورت رايگان دانلود كنند.



تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 9:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند.
برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

 

کدهای امنیتی تلفن های همراه

 

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

 

کد دایورت

 

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915* 21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.
برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر می‌توانید از کد # Number* 21* استفاده کنید. همچنین با استفاده از کد # 094022* 67* زمانی که تماس‌های خود را رد می‌کنید پیام شماره مشترک نظر در شبکه موجود نیست برای فرد تماس‌گیرنده پخش خواهد شد. برای خروج از این سرویس کافی است #67# را شماره‌گیری کنید. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر درصورت عدم‌پاسخگویی از کد# Number* 61* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما به تماس‌های خود پاسخ نمی‌دهید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر درصورت در دسترس نبودن از کد # Number* 62* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما در دسترس نباشید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد.

 

کد ریست کردن

 

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه‌ای. مناسب برای زمانی که گوشی قاطی کرده است. درواقع درایو C گوشی را ریست می‌کند (ریست گوشی بدون حذف برنامه‌ها) بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.
#7370#*

فرمت گوشی. مناسب برای زمانی‌که گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت می‌کند و البته تمامی برنامه‌ها و فایل‌های موجود روی این درایو از بین خواهد رفت. بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

 

سریال نامبر گوشی

 

کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می‌تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارکرده است.
کلمه IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity و به معنی هویت بین‌المللی دستگاه‌های تلفن همراه است. IMEI یک شماره 15 رقمی است که در هر موبایل منحصر به فرد است و در حقیقت بیانگر هویت دستگاه مورد استفاده در شبکه‌های GSM است.
کد #0000#* نمایش سیستم عامل، تاریخ ساخت و مدل گوشی‌های نوکیا را نمایش می‌دهد.
استفاده از این کد و نیز مقایسه زمان ساخت با تارخ خرید گوشی نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از فاکتورهای نو بودن یک گوشی محسوب شود.

 

قدرت باطری مخفی شده

 

تمام شدن باطری موبایل مشکلی همیشگی و آشنا برای همه است، یکی از را‌ه‌های مطمئن برای افزایش طول عمر شارژ باطری موبایل، قراردادن موبایل در حالت ذخیره باطری یا انرژی است که باعث می‌شود درصورتی که با موبایل کار نکنید بلافاصله صفحه را قفل کرده یا نور اسکرین آن را کم می‌کند. اما راه دیگری هم برای حالت‌های اضطراری استفاده از شارژ موبایل وجود دارد.
درنظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه‌اندازی مجدد خواهد شد و شارژ باطری 50 درصد افزایش خواهد یافت. این فضای اندوخته هنگامی که موبایل خود را شارژ می‌کنید، خودبه‌خود شارژ خواهد شد.
برخی معتقدند که باید شارژ موبایل بطور 100درصد تمام شود و بعد شارژ کامل صورت گیرد اما این مسئله در مورد نسل اول موبایل‌ها مصداق داشت تکنولوژی های جدید موبایل نیازی به این کار ندارد.

 

منوی مخفی گارانتی

 

در تلفن‌های همراه نوکیایک منوی مخفی وجود دارد که حاوی اطلاعات مفیدی برای تعمیرکاران گوشی‌های موبایل است. برای دستیابی به این منوی مخفی‌، کافی است کد #92702689#* را روی تلفن همراه خود وارد کنید. در این هنگام شما وارد یک منوی مخفی می‌شوید که شامل گزینه‌های زیر است:
نمایش شماره سریال گوشی
تاریخ ساخت گوشی
تاریخ آخرین تعمیر انجام شده روی گوشی (البته اگر در گذشته تعمیری روی آن انجام گرفته باشد).
نشان‌دهنده زمان مکالمات انجام شده با گوشی مورد نظر (این تایمر را با هیچ روشی نمی‌توان پاک کرد).
ایجاد توانایی برقراری تبادل اطلاعات کاربر (درصورت وجود لوازم مورد نیاز) برای خارج شدن از این منو‌، یک‌بار تلفن خود را خاموش کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید.

 

راهکارهای بالا بردن ذخیره حافظه

 

نکاتی هستند که رعایت‌کردن آنها به کاربران کمک می‌کند تا سرعت گوشی‌های خود را بالا ببرند:
ارسال پیام : بهتر است سعی شود پیام‌ها در کارت حافظه ذخیره شوند، نه در حافظه تلفن همراه.
تصاویر پس‌زمینه‌زنده: ممکن است این تصاویر زیبا به‌نظر برسند اما قدرت پردازشگر را تضعیف می‌کنند.
حذف برنامه‌های غیرضروری: اگر از همه برنامه‌های نصب شده در تلفن همراه استفاده نمی‌شود و مانند گردوغبار تلفن همراه را پوشانده‌اند، بهتر است حذف شوند، زیرا تنها حافظه با ارزش تلفن همراه را اشغال می‌کنند.
انتقال تصاویر و ویدئوهای قدیمی : کاربران ممکن است تصاویر یا ویدئوهای زیادی را در گوشی خود ذخیره کنند؛ حتی بدون اینکه آنها را بشناسند. می‌توان آنها را در یک حافظه خارجی یا اکسترنال یا در حافظه لپ‌تاپ ذخیره کرد.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 11:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سقف تعرفه پيامك از تلفن ثابت به ثابت با نوع ارتباط شهري يك پالس، سقف تعرفه از شبكه تلفن ثابت به تلفن ثابت با نوع ارتباطي بين شهري دو پالس، ارسال پيامك از تلفن همراه به تلفن ثابت از نوع ارتباطي شهري و بين شهري دو پالس محاسبه مي‌شود.

در حالي كه مدتي است از راه‌اندازي سامانه ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت به ثابت در برخي از استان‌ها فراهم شده است، روش‌هاي ارسال پيامك بارها اعلام شده است اما به نظر ميرسد هنوز به اطلاع‌رساني هرچه بيشتر اين سرويس نياز وجود دارد.

بر اين اساس قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات درباره سرويس ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت گفت: پيامك تلفن ثابت با استقبال خوبي مواجه بوده است و اجراي اين طرح بيشتر به نفع شركت‌هاي خصوصي، مدراس، هيات‌هاي مذهبي و مجتمع‌ها است.

وي اظهار كرد: استفاده از اين سرويس امكان شناسايي مزاحمان را فراهم كرده است و فرد به طور كامل از شماره ارسال شده آگاهي دارد.

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات بيان كرد: ارسال پيامك تلفن به سه روش انجام مي‌شود كه شامل ارسال پيامك توسط تلفن‌هاي روميزي مخصوص است و همچنين دستگاهي كه به تلفن‌هاي معمولي وصل مي‌شود و ميتواند پيامك ارسال كند و نوع دوم استفاده از سيستم "پياثا" با روش دايل آپ و روش سوم استفاده از اينترنت پرسرعت "آسانك" است.

وي بهترين روش ارسال پيامك تلفن ثابت را از طريق آسانك اعلام كرد و گفت:‌ارسال پيامك از تلفن ثابت به ثابت هزينه كمتري براي مشتركان دارد.

اين مقام مسوول در توضيح هزينه در نظر گرفته شده پيامك تلفن ثابت به ثابت براي هر پيامك حدود 60 ريال و هزينه ارسال پيامك از تلفن ثابت به سيار را حدود 110 ريال اعلام كرد.

وي در پاسخ به ظرفيت متن ارسال پيامك‌ها گفت: ظرفيت ارسال متن هر پيامك به گونه‌اي در نظر گرفته شده است كه متن مورد نظر و حداقل را پوشش مي‌دهد. 
 



تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 12:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

باشگاه خبرنگاران: برای همه ما پیش امده که در زمان مسافرت، گردش در دل طبیعت یا مواقع اضطراری، دسترسی به برق یا شارژر فندکی خودرو نداشته باشیم و مجبور شویم گوشی یا لپ تاپ خود را خاموش کنیم.

اما پیشرفت تکنولوِی راههای زیادی را برای جبران این مشکل پیش روی ما گذاشته است و انواع شارژرها به بازار عرضه شده است تا این نگرانی برطرف شود. در جدیدترین نوع از این ابتکارات، یک سطل انرژی نگرانی شما از شارژ وسايل الکترونيکي، تبلت و لپ ‌تاپ را برطرف می کند.

این وسیله شارژر جالبي است که تا 25000 mAh انرژي ذخيره شده در خود دارد و توسط اين شارژر مي‌ توانيد همزمان چندين وسيله را شارژ کنيد.


این سطل پر انرژی کاملا سبک و قابل حمل بوده و به سرعت وسيله مورد نظر شما را شارژ مي‌ کند و ورودي USB آن براي انواع iPad ،iPhone، تبلت، لپ ‌تاپ و دستگاه‌هاي ديگر مناسب است.

فعلا قیمت این شارژر، 150 دلار تعیین شده که شاید برای استفاده در ایران کمی گران به نظر برسد.



تاريخ : 8 / 5 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

دیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است. شما می توانید جدیدترین نسخه آن را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید.

 


امکانات برنامه :
- بیش از ۵۲ هزار لغت ثبت شده در پایگاه داده دیکشنری
- دارای تبدیل دیکشنری از فارسی به انگلیسی و بلعکس
- امکان جستجوی لغت یافته نشده در دیتابیس بوسیله ترجمه آنلاین
- اینترفیس ( ظاهر ) بسیار زیبا
- سرعت قابل قبول در یافتن واژه
- تلفظ لغات
و …

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اراک - خبرگزاری مهر: دستگاه تشخیص دهنده آلودگی ها در کف مخازن نفتکش ها، جایگاه ها و منابع ذخیره فرآورده های نفتی توسط یکی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اختراع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دستگاه تشخیص دهنده آلودگی ها در کف مخازن نفتکش ها، جایگاه ها و منابع ذخیره فرآورده های رنگی (بنزین، نفت سفید و نفت گاز و بنزین سوپر) توسط یکی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اختراع شد.

علی چنانی مخترع این دستگاه با بیان اینکه این دستگاه با تحقیق سه ماهه ساخته شده است گفت: دستگاه با استفاده از عمل مکش (وکیوم) و تعادلات فازی عمل می کند و دستگاه آلودگی هایی از جمله آب، زنگار، تغییر رنگ و اختلاط فرآورده در کف مخازن را با دقت بالا تعیین می کند.

وی افزود: تشخیص آب کف مخازن بدون استفاده از خمیر آبیاب به صورت کاملا مکانیکی، نمونه گیری دستگاه از نقاط کف مخازن در فاصله های میلیمتری مختلف و انجام عمل مکش (وکیوم) قطرات آب کف مخازن از دیگر مزایای دستگاه یاد شده است.
 
مخترع دستگاه تشخیص دهنده آلودگی ها در کف مخازن اضافه کرد: صرفه اقتصادی، طول عمر بالا و نمونه گیری از فرآورده های رنگی بارگیری شده در نفتکش های محلی و صادراتی در امر کنترل کیفیت نهایی از جمله مهمترین مزایای ساخت این دستگاه است.

 



تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 6:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

پيش از اين شركت مايكروسافت اعلام كرده بود كه ويندوز8 در اواخر ماه اكتبر آماده فروش است، اما استیون سینوفسکی - رئیس بخش ویندوز و ویندوز لایو، در كنفرانسي، 26 اكتبر ( 5 آبان ) را زمان قطعي فروش اين سيستم عامل اعلام كرد.

 
اين تاريخ براي عرضه نسخه مشتریان یا consumer release است و نسخه مربوط به شركتهاي توليد كننده محصولات كامپيوتري ( Release to Manufacturing ) هفته اول آگوست ( هفته دوم مرداد ) عرضه خواهد شد.
 
پيش از اين نيز اين غول نرم افزاري اكثر محصولات خود را در ماه اكتبر معرفي كرده بود و از اين جهت به سنت قديمي اعلام زمان عرضه عمل كرده است.
 
البته شركت هاي توليد كننده سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ از اعلام اين زمان خشنود نيستند، زيرا در اين زمان فرصت كمتري براي ارائه محصولات جديد خود با اين سيستم عامل براي بدست آوردن بازار تعطيلات زمستاني دارند.
 
چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که دارندگان ویندوزهای رجیستر شده و قانونی اکس پی، 7 و ویستا تنها با پرداخت 39‪.‬99 دلار مي‌توانند ویندوز 8 را دانلود کنند.
 
البته مدتی است که شایعاتی هم مبنی بر عدم عرضه ویندوز 8 در قالب ابزارهایی چون CD و DVD شنیده مي شد .
 
اين سيستم عامل كه انطباق بسيار خوبي با دستگاه هاي لمسي دارد، قرار است در 109 كشور و با پشتيباني از 231 زبان زنده دنيا عرضه شود .



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 3:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایران ویج:

 

همراه اول در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ۵۵+۵ به مشترکین خود تا ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش ایران ویج از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان از تاریخ ۳۱ تیر تا ۲۸ مردادماه می‌توانند در مکالمات طولانی‌تر از ۵ دقیقه، تا ۵۵ دقیقه بعدی رایگان مکالمه کنند.

بر اساس طرح ۵۵+۵، ثبت نام با ارسال یک پیامک بدون متن به ۸۰۵۵ انجام می شود.

در این طرح، مکالمه رایگان صرفاً برای مکالمات درون شبکه(به همراه اول و یا تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و مکالمات خارج از شبکه(به ایرانسل، تالیا و …)، رومینگ بین الملل، مکالمات خارجه و سایر سرویس های همراه اول طبق تعرفه‌های جاری محاسبه می‌شود.

طبق طرح مذکور، در هر تماس درون شبکه، در صورت مکالمه بیش از ۵ دقیقه، فقط هزینه ۵ دقیقه ابتدایی محاسبه شده و پس از دقیقه پنجم تا ۵۵ دقیقه بعدی مکالمه رایگان است.

طرح ۵۵+۵ تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته را دربرمی‌گیرد و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در مدت اجرای طرح می‌توانند برای اطلاع از میزان تخفیف بهره‌مند شده، عدد “۱” را به ۸۰۵۵ پیامک کنند.

مشترکین همراه اول می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح به پایگاه اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 1:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

 

شما با استفاده از ۱st Disk Drive Protector می توانید دسترسی کاربران یک کامپیوتر را به حافظه های قابل حمل و حتی دسترسی به درایوهای محلی را محدود کرده و بدین ترتیب امنیت کامپیوتر خود را افزایش دهید. این نرم افزار به شما امکان مخفی کردن، قفل کردن و غیرفعال کردن استفاده از درایوهای محلی، شبکه ،فلاپی و USB را می دهد و همچنین امکان اجرای خودکار آنها را نیز متوقف می کند. بدین ترتیب شما می توانید به صورت محسوسی ریسک نصب نرم افزارهای مخرب روی هارد دیسک خود ، یا استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی و محرمانه خود را کاهش دهید. اگر شما تمامی درایوهای خود را مخفی یا قفل کنید ، می توانید از باز کردن و ذخیره کردن اطلاعات روی آنها جلوگیری کنید. امکان اجرای خودکار را نیز می توانید برای درایوهای به خصوصی غیرفعال کنید.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 اين نرم افزار بگونه اي طراحي شده که امکان نصب و اجرا بر روي طيف وسيعي از گوشي ها و نيز گوشي هايي با سيستم عامل آندرويد را فراهم مي سازد. در اين نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعيه ، آداب ، اوقات شرعي و ... بصورت روزانه از قابليت پخش خودکار اذان در اوقات شرعي شهر مورد نظر نيز برخوردار است. از ديگر امکانات آن مي توان به مشاهده اوقات شرعي 320 شهر ايران و هر نقطه جغرافيايي ديگر، ارائه وقايع روزانه ، چندين پوسته گرافيکي، تبديل تاريخ و ... اشاره داشت. گفتني است تقويم باد صبا بدون محدوديت زماني و به صورت رايگان براي کاربران قابل استفاده مي باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت از خدمات جدید شرکت مخابرات است؛ اگر مي خواهيد با اين خدمت نوين آشنا بشيد اين خبر را بخوانيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند.

شماره فرستنده پیامک در این سرویس، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

با کمک سرویس "پیامک اینترنتی تلفن ثابت” مشترک می تواند به جای ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰، با شماره تلفن ثابت خود پیامک ارسال و دریافت کند.

این سرویس هم اکنون فعالسازی شده و در حال واگذاری به متقاضیان است به نحوی که متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.asanak.ir و ثبت درخواست خود سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت را فعال کنند.

پیش از این شرکت مخابرات سرویس ارسال SMS روی تلفن ثابت را به صورت آزمایشی امتحان کرد که این سرویس به دلیل نیاز به گوشی های تلفن ثابت خاص پیامک با استقبال خوبی از سوی مشترکان تلفن ثابت روبرو نشد.



تاريخ : 13 / 3 / 1391برچسب:, | 5:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شعله" بزرگترین بدافزاری که تاکنون ساخته شده ا ست/ اسرائیل متهم اصلی ساخت"شعله"

 

 

پس از انتشار خبر کشف بدافزار اینترنتی جدید با نام flame (شعله) و موفقیت مرکز ایرانی ماهر (مركز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای ) در ارائه نسخه پاک کننده این بد افزار، بسیاری از منابع غربی اذعان می کنند که این بدافزار یک محصول اسراییلی است.

 

به گزارش رجانیوز، ظاهرا شرکت نرم افزاری کسپراسکی در روسیه کاشف "شعله" بوده است. ویتالی کاملیوک، کارشناس ارشد بدافزار در شرکت نرم افزارهای امنیتی کاسپرسکی کاشف "شعله" است. وی به عنوان عضوی در یک گروه کارشناسی به دنبال کد بدافزاری رایانه ای بود که گفته می شد اطلاعات رایانه های داخل ایران را از بین برده بود.

این در حالی است که  کد "شعله" از ویروس استاکس نت خیلی بزرگتر است. چنانکه در مقابل حجم 20 مگابایتی کد "شعله" ، حجم کد استاکس نت فقط 500 کیلو بایت بوده است. بنابراین، "شعله" بزرگترین بدافزاری است که تا کنون مشاهده شده است.

استفاده از زبان برنامه نویسی لوا  برای نوشتن این بدافزار  نیز در نوع خود جالب توجه است. در شرایطی که تا کنون از لوا در نوشتن هیچ بدافزاری استفاده نشده بود، شرکت کسپراسکی می گوید از این زبان برنامه نویسی بیشتر در نوشتن بازی های رایانه ای استفاده می شود زیرا می توان دائما کدهای جدید به آن اضافه کرد و آن را ارتقا داد. استفاده از زبان برنامه نویسی لوا نشان می دهد طراح این ویروس در نظر دارد این ویروس را دائما رشد داده و تقویت کند.

ویروس "شعله" که از مارس 2010 فعال بوده است، بر خلاف استاکس نت فقط برای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات طراحی شده است. این ویروس توانایی‌هایی بیش از این نیز دارد. این ویروس از سخت افزارهای رایانه شخصی برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کند. چنانکه از صفحه نمایشگر رایانه عکس می گیرد و میکروفون رایانه را روشن می کند تا مکالمات محیط ضبط شود. بعدا اطلاعات گردآوری شده به منبع منتشر کننده ویروس منتقل می شود.

تیم مارر و دیوید وینستاین، روز 10 خرداد در همین زمینه فارین پالیسی نوشتند: «بنا بر اعلام کاسپرسکی بدافزارهای دیگری هم وجود دارند که می توانند صدا را ضبط کنند اما نکته اصلی در مورد "شعله" کامل بودن آن است، یعنی توانایی آن برای به سرقت بردن اطلاعات از شیوه های بسیار متنوع».

مارک کلایتون نیز روز 10 خرداد درباره شیوه عمل "شعله" در کریستین ساینس مانیتور نوشته است: «کارشناسان می گویند به علت بزرگی و پیچیدگی ویروس "شعله" کشف کامل برنامه آن و این که چه کارهایی انجام داده است سال ها زمان می برد. با این حال، از یافته هایی که تاکنون بدست آمده مشخص شده است که ویروس "شعله" می تواند از طریق یو اس بی، بلوتوث یا دیگر ابزارها در یک شبکه گسترش پیدا کند. در دستگاه های آلوده، این ویروس می تواند برای اجرا شدن منتظر نرم افزارهای خاصی شود و سپس به تصاویر دست یابد، میکروفون های داخلی را برای ضبط مکالمات روشن کرده و ئی میل ها و چت ها را رهگیری کند. این ویروس می تواند اطلاعات بدست آمده را بسته بندی و رمزگذاری کرده و آنها را برای رایانه های مشخصی در سراسر جهان بفرستد».

به زبان فنی می توان گفت ویروس "شعله" مانند یک «کرم» عمل می کند به این صورت که بدون نیاز به دخالت انسان گسترش می یابد و برای رساندن اطلاعات ربوده شده به دست گردانندگانش کانال هایی را برای خود باز می کند.

شرکت کاسپرسکی عقیده دارد این ویروس با توجه به پیچیدگی و مکان جغرافیایی رایانه های آلوده، پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود و نمی‌تواند محصول یک شرکت و موسسه خصوصی یا گروهی از هکرها باشد.

این در حالی است که موشه یعلون، معاون رئیس کابینه اسرائیل و وزیر امور راهبردی اسرائیل روز سه شنبه 8 خرداد تقریبا به صراحت تایید می کند که اسراییل این ویروس را ساخته است. وی به رادیو نظامی اسرائیل گفته است: «به نظر منطقی می آید که فرض کنیم هرکس که تهدید ایران را تهدیدی جدی تلقی می‌کند، تدابیر مختلف، که شامل اینها (حملات سایبری با ویروس "شعله") می‌شود را برای صدمه زدن به آن (ایران) اتخاذ خواهد کرد. اسرائیل از این نعمت برخوردار بوده که دارای فناوری پیشرفته (رایانه ای) بوده است. این ابزار (فناوری پیشرفته) که ما (اسرائیل) به آن افتخار می کنیم باب انواع فرصت ها را بر روی ما می گشاید.

مارک کلایتون نیز روز 10 خرداد در همین زمینه در کریستین ساینس مانیتور می نویسد: «کارشناسان شرکت کاسپراسکای معتقدند به احتمال زیاد یک کشور این ویروس را ساخته است. آنها معتقدند این ویروس نه نتها بسیار پیچیده است بلکه کار اصلی آن جاسوسی اطلاعات است. یکی از شرکای اتحادیه بین المللی مخابرات نیز که در این تحقیقات همکاری می کند با این ارزیابی موافق است. شرکت کرایسیس لب CrySyS Lab) )مستقر در دانشگاه فن آوری و اقتصاد در بوداپست مجارستان گزارشی از بررسی های خود از ویروس "شعله" منتشر کرد. در گزارش این شرکت آمده است: «نتایج بررسی های فنی ما این فرضیه را تایید می کند که سرویس دولتی یک کشور با بودجه و تلاش قابل توجهی این ویروس را ساخته است».

ابزار پاکسازی "شعله" را از اینجا دریافت کنید.



عفاب نیوز:

معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی پلیس از کاربران اینترنت خواست به نامه‌های الکترونیک ارسالی با عنوان «کنترل پهنای باند اینترنت» توجه نکنند. 

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کرد اخیراً ایمیلی در فضای اینترنت ایرانی برای مشترکان شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ خدمات اینترنت پرسرعت ADSL ارسال می‌شود که ضمن معرفی نرم‌افزاری با عنوان «کنترل پهنای باند اینترنت» برای رفع مشکلات پهنای باند کاربر، از گیرنده‌ پیام می‌خواهد با کلیک روی لینک، این نرم‌افزار را دریافت کند. 

در این گزارش آمده است که متأسفانه این نرم‌افزارحاوی بدافزاری است که اطلاعات کاربران را به سرقت می‌برد. این نرم‌افزار فشرده شده که از خانواده‌ keyloggerها محسوب می‌شود، حاوی دو فایل اجرایی به نام‌های network.exe و password.exe است و در مراحل نصب از کاربر می‌خواهد تا برای اتصال نرم‌افزار فایل اول و برای ورود کلمه‌ عبور فایل دوم را اجرا کند. در صورت اجرای این دو فایل، این نرم‌افزار جاسوسی روی سیستم قربانی نصب شده و در صورتی که قربانی اطلاعات حساسی نظیر اطلاعات حساب‌های بانکی در هنگام خریدهای اینترنتی (شماره‌ کارت رمز دوم، تاریخ انقضای کارت، CVV2) را استفاده کند، آن اطلاعات به راحتی برای مجرم ارسال می‌شود. همچنین این نرم‌افزار امکان سرک ‌کشیدن به فعالیت‌های کاربر را نیز دارد و در فواصل زمانی کوتاه مدت نیز ضمن عکسبرداری از صفحه‌ دسک‌تاپ کاربر، آن تصاویر را نیز برای مجرم ارسال می‌کند. 

به گزارش روزنامه ایران، پلیس فتا از کاربران خواست از اعتماد به ‌ایمیل‌های جعلی و نصب نرم‌افزارهای ناشناخته، خصوصاً نرم‌افزارهایی که ادعاهای خارق‌العاده‌ای را مطرح می‌کنند، خودداری کنند.



تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 6:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

Namosofts Data Recovery 2.0.2.1 نام یکی از این نرم افزار ها بوده که به شما کمک می کند در ساده ترین و سریع ترین روش ممکن اطلاعاتی را که چه در اثر یک اشتباه و چه به خاطر یک خرابکاری از دست داده داده اید را زنده نموده و بتوانید دوباره همانند گذشته از آنها استفاده کنید . طراحان این نرم افزار که مطالعات بسیاری بر روش ها و الگوریتم های ریکاوری داده ها داشته اند توانسته اند از اندوخته های خود در بهترین نحو ممکن نرم افزاری را به وجود آورند که اکنون در ضمره تاثیرگذارترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری به حساب آید . مهم نیست فایل شما در اثر حذف معمولی ، فرمت کردن درایو یا تغییر پارتیشن از دست رفته باشد ، مهم این است که برای Namosofts Data Recovery هیچ تفاوتی نداشته و می تواند از تمامی آنها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند . با پشتیبانی از فرمت های سیستمی FAT32 ، FAT12 ، ‌FAT16 و NTFS  تقریبا هیچ درایوی را نمی توانید پیدا کنید که این نرم افزار نتواند اطلاعات را از روی آنها ریکاوری کنید .

برای دانلود نرم افزاز کلیک کنید



تاريخ : 6 / 3 / 1391برچسب:, | 7:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یاهو به منظور رسیدن به این مطلب که یک کاربر عادی چطور به لحاظ بصری یک وب سایت را به خاطر می سپارد، اقدام به ارائه یک مرورگر وب به نام Axis کرده است. این مرورگر وب جدید یعنی Axis Browser، در نتایج جستجو بیش تر از اینکه تکست و متن نشان بدهد، تصاویر را به نمایش می گذارد. به عبارت دیگر فراهم کردن امکان یک جستجوی تصویری بسیار ساده و کاربرپسند هدف اصلی این مروگر است.

یاهو مرورگر Axis را در قالب یک اپلیکیشن یا برنامه کاربردی برای آیفون و آی پد و همچنین به صورت نوعی Plug-in برای اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer)، فایرفاکس (Firefox)، کروم (Chrome) و سافاری (Safari) ارائه داده است.

یاهو در این مرورگر روش قدیمی اسکرول کردن درون لیست لینک ها را که برای یافتن صفحه وب مورد نظر استفاده می شد را حذف کرده است. همچنین کاربر به جای متن پیش نمایش تصاویری که بیشترین میزان سرچ یا جستجو را داشته اند، مشاهده می کند و قادر است در آنِ واحد در بین پیش نمایش های چند عکس حرکت کند. با کلیک روی عکس مورد نظر صفحه وبی که این عکس در آن به نمایش گذاشته شده به راحتی باز می شود.



تاريخ : 27 / 2 / 1391برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت درنظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.

انتقال مکالمه (Call Diverting)

با این سرویس می توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می شود مکالمه را به یک خط دیگری ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:

#شماره مورد نظر *21*

بعد از زدن این کد صدایی که می شنوید فرق خواهد کرد، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. برای غیرفعال کردن این سرویس باید باز گوشی را بردارید و عدد #21# را وارد کنید. در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.



سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting)

هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می رسد و شما را آگاه می کند، شما می توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتا قطع و با شخص ثالث صحبت کنید پس از خاتمه مکالمه یا حین مکالمه می توانید مجددا با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.

برای استفاده از این سرویس شما باید هنگام شنیدن صدای بوق ضعیف با فشاردادن دکمه «Flash» در تلفن های دیجیتال با نفر سوم تماس برقرار کنید. برای بازگشت به گفت و گوی اول می توانید همین کار را تکرار کنید.

انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر (Call Forwarding)

برای اینکه تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند، می توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به مرکز تلفن مربوط اعلام کنید که در صورت اشغال بودن هریک از شماره ها ارتباط به طور خودکار به شماره های بعدی منتقل شود.

برای استفاده از این حالت باید بعد از برداشتن گوشی کد #43* را وارد کنید.



سرویس بیدارباش

با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص شده به صدا درمی آید. برای استفاده از این حالت باید از روش زیر استفاده کنید:

ابتدا *55* را بزنید بعد به ترتیب ساعت و دقیقه را وارد کنید و در آخر # را بزنید.
مثلا می خواهیم در ساعت 14:38 تلفن زنگ بزند، این کد را می زنیم:

1438#*55*

برای غیرفعال کردن این سرویس باید کد #55# را وارد کنید.



دایورت بعد از پنج زنگ

با استفاده از این سرویس شما می توانید کاری کنید تا بعد از چهار بار زنگ خوردن گوشی و جواب ندادن به گوشی در زنگ پنجم تلفن دایورت شود روی شماره ای دیگر. برای استفاده از این سرویس شما باید از کد زیر استفاده کنید:

#شماره موردنظر *65*

برای غیرفعال کردن این امکان باید کد #65# را وارد کنید.

 

 



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 8:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محققان نرم‌افزار جديدي براي تلفن همراه هوشمند طراحي كرده‌اند كه امكان ارسال پيامك‌هاي رنگي را براي كاربر فراهم مي‌كند.

به گزارش ايسنا، نرم افزار پيامك رنگي (+ Color Text Messages) امكان ارسال پيامك و شكلك‌هاي رنگي را بر روي تلفن همراه هوشمند (آيفون) امكانپذير مي‌كند.

پس از نصب نرم‌افزار بر روي تلفن همراه هوشمند و با استفاده از يك رابط كاربري، بخش حباب مانندي براي نوشتن پيامك ايجاد مي‌شود كه كاربر مي‌تواند رنگ پس زمينه، رنگ و نوع قلم را انتخاب كند.

پس از طراحي پيامك به رنگ دلخواه و كپي كردن، حباب به بخش پيامك ارسال و براي گيرنده فرستاده مي‌شود. حتي در صورت عدم نصب نرم‌افزار بر روي تلفن همراه گيرنده پيام، فرد قادر خواهد بود پيامك رنگي را بطور كامل مشاهده كند.



تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 1:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

Faktor نرم افزاری برای ساخت انواع فاکتور و چاپ و نگهداری آن می باشد. از این نرم افزار می توانید در انواع کارهای مختلف استفاده کنید. این نرم افزار از هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MohsenSoftware Faktor:
- توانایی ذخیره فاکتور به فرمت هایی نظیر: PDF – BMP – JPG – GIF – RTF – HTML
- پشتیبانی از دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
- بهینه بودن محیط کاربری
- بهبود طراحی فاکتور
- توانایی تعیین حاشیه و فاصله فاکتور
- اضافه شدن کد کالا به انبار
- و…

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایرانسل از عرضه طرح تعرفه تخفیفی پیام کوتاه به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور، با فعال‌سازی طرح پیامک ایرانسل و پرداخت 10هزار ریال برای یک ماه، می‌توانند تا 53 درصد، هزینه‌های پیام‌کوتاه خود را کاهش دهند.


تعرفه ارسال پیام‌کوتاه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با شماره‌گیری کددستوری #3*2*7*140* و پرداخت 10هزار ریال برای یک ماه، در پیام‌کوتاه فارسی از 100ریال به 70ریال برای تبادل پیام‌کوتاه با دیگر مشترکین ایرانسل و از 100 ریال به 90 ریال برای تبادل پیام کوتاه با مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور کاهش می‌یابد.

با استفاده از این طرح، تعرفه ارسال پیام‌کوتاه با نوشتار لاتین مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز از 160 به 75ریال برای ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل و از 160 به 95ریال برای تبادل با مشترکین دیگر اپراتورهای کشور کاهش می‌یابد.


مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای اطلاع از طرح تعرفه انتخابی خود کافی است کددستوری #1*8*7*140* و برای اطلاع از زمان باقی‌مانده طرح تعرفه خود، کد دستوری #2*8*7*140* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند.


اطلاعات بیشتر در خصوص طرح پیامک و دیگر طرح‌های تعرفه تخفیفی ایرانسل، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir  قابل مشاهده است.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 2:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خبر قطع شدن اینترنت تا شهریور ماه و ایجاد اینترنت ملی مربوط به حاشیه همایشی در اواخر سال 89 بوده که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث مطرح شدن اینترنت ملی گفت: این بحث به هیچ عنوان درست نیست و من چندبار مصاحبه کردم و در خصوص این مسئله صحبت کردم.

وی افزود: ما اینترنت ملی نداریم و آنچه که در برنامه پنجم توسعه برعهده ما نهاده شده است بحث شبکه ملی اطلاعات است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: خبر قطع شدن اینترنت و ایجاد اینترنت ملی مربوط به حاشیه همایشی در اواخر سال 89 بوده و این موضوع که تا شهریور اینترنت قطع خواهد شد به هیچ وجه صحت ندارد.

تقی‌پور گفت: شبکه ملی اینترنت یک شبکه چند لایه وسیع و با پهنای باند زیاد است که در کل کشور و تمام استان‌ها ایجاد شده است.

وی افزود: کاربرد اصلی این شبکه نیز این است که اطلاعاتی که در کشور تولید می‌شود و حجم آن روز به روز افزایش می‌یابد در داخل کشور منتقل می‌شود دیگر در پهنای باند بین‌المللی مبادله نشود و هزینه‌ای برای آن صرف نگردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: هدف از این کار مدیریت آنها در داخل کشور است که چند مزیت عمده دارد. اولین آن این است که چون در داخل کشور گردش می‌کند امنیت بسیار بالایی دارد.

تقی‌پور گفت: اطلاعاتی که از طریق گوگل و یاهو و سایر توتال‌ها چرخش می‌کند حتما مانیتور می‌شود و برای جاهای مختلف از جمله تحلیل‌ها و یا برداشت از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: ما می‌خواهیم این مسئله سامان بگیرد تا امنیت آن بالاتر برود البته این اطلاعات از حجم بالایی نیز برخوردار است و امروز نزدیک به 70 و 80 درصد اطلاعات ما اینگونه است و ضرورتی ندارد تا این اطلاعات در داخل پهنای باند بین‌المللی مدیریت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بحث دیگر پهنای باند است که در این صورت ما نیاز به تامین پهنای باند در خارج نخواهیم داشت.

تقی‌پور در پاسخ به سوال دیگری در مورد گسترش نسل سوم شبکه تلفن همراه موسوم به رایتل گفت: این شبکه هم‌اکنون به سرعت در تهران در حال گسترش است و با نصب آنتن‌های جدید امیدواریم واگذاری‌های جدید در این حوزه داشته باشیم.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

شما  وقتی از اینترنت استفاده میکنید چه dialup باشه و چه ای دی سل نیاز دارید که یک برنامه پهنای باند و سرعت اینترنت شما را کنترل کند  و یا اگر نمیتونید خیلی از صفحات اینترنت را باز کنید به برنامه ای نیاز دارید که به شما نشان دهد که مشکل اینترنت شما از ISPشماست یا از ویندوز و یا از خود سایت مورد نظر .

NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx 5.2.2:
قابلیت برنامه ریزی و کنتر آپلود و دانلود فایلها
قابلیت مشاهده اتصالات و موارد استفاده کننده اینترنت شما با دستور netstat
قابلیت برنامه ریزی برای استفاده کاربر از اینترنت و قطع خودکار
سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
قابلیت نمایش ریز مصرف روزانه، هفتگی، ماهیانه،‌سالیانه
ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
تست و کنترل سرعت اینترنت کانکشن
تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,…
قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
محاسبه دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات
نمایش نرم افزار های در حال استفاده از اینترنت
واسط کاربری ساده و پشتیابانی از زبان شیرین فارسی
سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 11:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: ایرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس خود به مناسبت روز ارتش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که روزهای 29 و 30 فروردین 91 نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.

در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت 499 هزار و 500 ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.

ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.

پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک های عامل امکان پذیر است.

بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در 29 شهر تهران، شهر قدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شهرری، کرج، فردیس، مشهد، شهرک صنعتی طوس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، محمود آباد، کاشان، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز و گلستان ارائه می‌شود
 



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

امروزه رد پاهای اینترنتی که حاصل گشت و گذارهای مختلف در اینترنت است می تواند در مواردی دردسر ساز باشد و تا حدود هم برروی امنیت تاثیر گذار است که با حذف این رد پاهای اینترنتی می توان علاوه بر امنیت بالاتر می توان از دسترسی دیگران به همین اطلاعات به ظاهر ساده هم جلوگیری کرد. Privacy Eraser Pro یکی از نرم افزارهائیست که برای حذف همین اطلاعات و ردپاهای اینترنتی یا همان History ها طراحی شده است. البته این ردپاها نه فقط به History بلکه Cache ، انواع کوکی ها ، پسوردهای ذخیره شده و … مربوط خواهد شد. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به تنظیماتی اشاره کرد که به واسطه آن ها کاربر می تواند تمامی مواردی که در ویندوز به صورت پیشفرض تعریف شده اند را تغییر دهد ؛ برای مثال آدرس Temp را تغییر دهد یا نرم افزار را طوری تنظیم کند که پس از مدت زمان دلخواهی تمامی ردپاها به صورت خودکار حذف شوند.

سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله مرورگر بسیار رایج IE ، امکان حذف و پاکسازی Recycle Bin ، حذف اسناد گشوده شده ، امکان پاکسازی آخرین فایل های چند رسانه ای اجرا شده ، قابلیت پاکسازی فایل های اضافی از روی هارد دیسک و موارد بسیار دیگر از جمله دیگر خصوصیاتی هستند که در Privacy Eraser Pro به چشم می خورند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Privacy Eraser   :
- واسط کاربری ساده
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان پاکسازی فایل های اضافی هارددیسک
- قابلیت حذف آخرین فایل های اجرا شده در بخش سندها ، فایل های چند رسانه ای و …
- امکان حذف تمامی ردپاهای اینترنتی
- امکان سازگاری با انواع مرورگرها
- قابلیت تغییر انواع تنظیمات پیشفرض ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این کارو حتما بکنید تا سرعت اینترنتتون تا ده برابر افزایش پیدا کنه . این کار باعث میشه هر صفحه ای برای دومین بار یا بعد از اون که میخواد باز شه به سرعت هر چه تمام باز بشه.

توجه: اگر مراحل رو انجام دادید و در ابتدا تغییری احساس نکردید اون رو پاک نکنید چون تو جایی که شما فکرش رو نمیکنید به کمکتون میاد بدون اینکه شما بفهمید.

ابتدا به Start برید و تو Run تایپ کنید Regedit و Enter بزنید.

حال به دنبال این عبارت بگردید:
[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings]

سپس در سمت راست پنجره به دنبال این عبارات بگردید:

MaxConnectionsPerServer (1
MaxConnectionPerl_OServer (2

ممکنه این دو عبارت رو مثل من نداشته باشید پس روی صفحه سمت راست ، کلیک راست کنید و از قسمت [New]، روی [DWORD] کلیک کنید.

سپس عبارت شماره 1 را بنویسید . برای عبارت شماره 2 هم همین مراحل را انجام بدید. حالا روی عبارتهای ساخته شده دو بار کلیک کنید و در قسمت [Value data] برای گزینه اول عدد 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و سیستم را Restart کنید.

توجه: در هنگام نوشتن به حروف بزرگ دقت کنید. یا میتونید از چیزی که من نوشتم کپی و تو رجیستری Paste کنید.



تاريخ : 16 / 12 / 1390برچسب:, | 4:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میلیون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.

پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش ۴۵ روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به فارسی‌زبانان. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 7 / 12 / 1390برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برق هسته ای با ظرفیت 1000 مگاوات، اوایل سال آینده به شبکه سراسری وصل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون عباسی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: همزمان با خروش میلیونی مردم انقلابی کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن، 700 مگاوات برق هسته ای وارد شبکه سراسری شد که این در اوایل سال آینده به ظرفیت کامل خود خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل ظرفیت کامل، تستها و آزمایشات مختلفی روی 75 درصد قدرت صورت خواهد گرفت و انشاالله پس از موفقیت آمیز بودن آن به قدرت کامل آن دست خواهیم یافت.

شایان ذکر است در سال جاری 500 مگاوات برق هسته ای به شبکه سراسری وصل شده بود.
 



تاريخ : 4 / 12 / 1390برچسب:, | 10:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

يك كارشناس نرم‌افزار هشدار داد: حتي‌الامکان از دکمه Reset و يا کليد Power برروي کيس رايانه براي خاموش کردن و يا راه‌اندازي مجدد سيستم استفاده نشود.

نويد نيكخواه‌بهرامي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: معمولاً اغلب خريداران رايانه در همان هفته اول خريد مجبور مي‌شوند براي تعمير و يا رفع عيب آن مجدداً به فروشنده مراجعه کنند و بايد گفت كه نكاتي وجود دارد كه مي‌تواند براي رفع اين مشكلات مؤثر باشد.

وي، تصريح كرد: وقتي رايانه كاربر روشن است، هرگز نبايد برق آن را قطع كند، چرا که ممکن است موجب آسيب ديدن قطعات سيستم و يا ايجاد خرابي در سيستم عامل (ويندوز) شود و هم‌چنين كاربر بايد همواره از نصب بودن برنامه ضدويروس مطمئن باشد و سعي كند حداقل هر هفته آنتي‌ويروس خود را به‌روز کند.

نيكخواه‌بهرامي تأكيد كرد: از قرار دادن بلندگوهاي رايانه در کنار مانيتور خودداري شود، چرا که خاصيت مغناطيسي بلندگوها ممکن است در عملکرد مانيتور اختلال ايجاد کند و نكته حائز اهميت ديگر اين است كه از پاک کردن فايل‌هايي که كاربر آگاهي كامل از محتوا و هدف آن ندارد، خودداري كند؛ درايوهاي C و D در اغلب رايانه‌ها حاوي برنامه‌هاي اصلي سيستم‌اند و پاک کردن پوشه يا فايل‌هاي ناشناس از آن‌ها، ممکن است موجب آسيب به ويندوز شود.

اين كارشناس حوزه نرم‌افزار در ادامه بر لزوم نصب نكردن برنامه‌هايي که كاربر کاربردشان را نمي‌داند تاكيد كرد و افزود: نصب بي‌مورد برنامه‌ها موجب کند شدن سرعت سيستم و حتي ممکن است موجب خرابي ويندوز شود.

نيكخواه‌بهرامي گفت: در صورتي که نرم‌افزار ضدويروس از نصب برنامه‌اي جلوگيري کرد، كاربر نبايد سعي کند با بستن ضدويروس برنامه را نصب كند و بديهي است که ممكن است در اين گونه موارد برنامه مورد نظر ويروسي باشد. لازم به ذكر است، درصورتي که ولتاژ برق ضعيف است و يا نوسان دارد، كاربر بايد حتماً از يک محافظ رايانه مناسب استفاده کند، چراكه نوسانات ولتاژ برق بيشترين صدمه را به سيستم‌هاي الکترونيکي وارد مي‌کنند.

وي خنك نگه داشتن درجه حرارت محيطي را که رايانه در آن قرار دارد و نيز حذف بازي‌ها و برنامه‌هاي ديگر كه كاربر عموماً با آن كار نمي‌كند را نيز از عوامل تأثيرگذار در بهبود وضعيت رايانه دانست و افزود: براي حذف يک برنامه و يا بازي، كاربر بايد از طريق مسير Control Panel و سپس Add/Remove Program اقدام کند و سپس برنامه‌اي را که مي‌خواهد حذف کند را از ليست انتخاب کرده و دکمه Add/Remove را بزند و روند حذف را ادامه دهد تا برنامه حذف شود و هرگز فايل‌هاي برنامه را به‌طور دستي پاک نکند.



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: از بیستم بهمن‌ماه، هیچ اپراتوری نباید بدون اخذ موافقت قبلی مشترک، پیامک تبلیغاتی ارسال کند.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: از این پس باید ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با موافقت مشترک انجام شود.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: به این ترتیب باید اپراتور موافقت مشترک را برای دریافت اس‌ام‌اس‌های اطلاع‌رسانی، مورد پرسش قرار دهد و در صورت تمایل مشترک، اس‌ام‌اس تبلیغاتی برای وی ارسال شود، در غیر این صورت مشترک نباید این پیامک‌ها را دریافت کند.

وی در خصوص علت اتخاذ این تصمیم گفت: تلفن همراه جزئی از حریم خصوصی افراد است و اینکه برخی زمان‌های ناخواسته پیامک‌هایی برای افراد ارسال شود، مصداق عدم رعایت حقوق شخصی افراد است.

معاون رگلاتوری تصریح کرد: براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اجرای این مصوبه از بیستم بهمن‌ماه به اپراتورها ابلاغ شده است و اپراتورها نیز برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده‌اند.



عقاب نیوز:

مخابرات استان تهران در راستاي مشتري‌مداري و حمايت از مشتركان تلفن ثابت خود، طرحي به نام پيش‌پرداخت را به اجرا گذاشته كه به نفع اجاره‌نشينان است.



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 2:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

اگر شما پسورد مدیر سیستم(administrator) و یا دیگر یوزرهای ویندوز Windows 7/ Vista / XP / NT / 2008 / 2003 / 2000 را فراموش کردید و یا ان قفل و یا غیر فعال شده است و یا قصد هک کردن پسورد در یک سیستم دیگه را دارید.

اصلا” مهم نیست کافیه برنامه Reset Windows Password 1.90در یکCD/DVD یا flash drive رایت کرده و با با ان بوت شوید تا در عرض چند ثانیه از سد پسورد عبور کنید و انرا حذف و یا غیر فعال و یا حذف کنید.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به استفاده از الگوریتم های پیشرفته به عنوان حمله به هوش مصنوعی , کشف سیستم عامل های مختلف نصب شده بر روی کامپیوتر , پشتیبانی از نسخه های غیر انگلیسی از ویندوز و کلمه عبور در سیستم های کد گذاری ملی , قابلیت حذف یا قفل شکنی شناسه و رمز عبور هر کاربر , تغییر رمز عبور مدیر یا شناسه ی هر کاربر به صورت جداگانه بصورت همزمان , پشتیبانی از تمام سیستم عامل ها از جمله Vista, XP, Windows 7 و… اشاره کرد.
 
شما با استفاده از این برنامه براحتی و با استفاده از الگوریتم های قدرتمند برنامه که در دیگر برنامه های مشابه وجود ندارند می توانید پسوردهای فراموش شده را هک کنید و یا آنها ریست کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید