تاريخ : 5 / 3 / 1393برچسب:, | 9:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شما با استفاده از نرم افزار Ace Translator  به راحتی می توانید متن های مورد نظر خود را به هر زبانی که هستند به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر ترجمه کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی Translate کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید.

شما با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه کنید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تغییر زبان استفاده از نرم افزار به زبان فارسی و نیز قرار گرفتن سایر زبانها در منوی رو به روی زبان منتخب جهت انتخاب سریعتر زبانها اشاره کرد.



تاريخ : 1 / 3 / 1393برچسب:پایگاه خبری عقاب نیوز,رایتل, | 8:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سومین اپراتور تلفن همراه که ارائه کننده خدمات نسل سوم شبکه‌های تلفن همراه است مشکل عدم پوشش آنتن‌دهی کافی و مناسب را دارد.
برای یک اپراتور تلفن همراه مهمترین فاکتور موفقیت،پوشش کامل آنتن دهی است.بالا بردن پوشش آنتن دهی می تواند باعث رضایت مشترکان شده و در نهایت منجر به سود دهی هرچه بهتر شرکت شود.
چهار سال است که سومین اپراتور تلفن همراه در کشور آغاز بکار کرده است.این اپراتور جدید اولین ارائه کننده خدمات نسل سوم شبکه های تلفن همراه در کشور است و اینترنت پرسرعت و قابلیت مکالمه تصویری را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.
بدون شک کاربران این شبکه تلفن همراه بخوبی می دانند که سرعت اینترنت ارائه شده توسط سیمکارت های اپراتور سوم به هیچ وجه با دیگر اپراتورهای تلفن همراه قابل قیاس نبوده و از سرعت اینترنت از نسل دوم شبکه های تلفن همراه به مراتب قوی تر است.اما این تمام ماجرا نیست.
یکی دیگر از قابلیت هایی که اپراتور سوم با تبلیغ آن شروع بکار کرد مکالمه تصویری بود که هم اکنون این خدمت قطع شده است.
تعرفه های مکالمه ، پیامک در این اپراتور از تمام اپراتورهای فعال در کشور بالاتر است.بسته های تخفیفی اینترنت همراه نیز با قیمت بالاتر و با حجم های کمتر عرضه می شود.حتی قیمت بسته های اینترنت از مشابه آن در اپراتورهای وایمکس نیز بالاتر است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،اما مشکل بزرگ با اپراتور سوم پوشش نامناسب آنتن دهی این شرکت است.طبق آخرین اخبار دریافتی 190 شهر در سراسر کشور تحت پوشش این اپراتور هستند.اما اینکه این عدد با حقیقت چقدر فاصله دارد مطلبی است که برای ما هم سوال شده است.
هنوز بسیاری از جاده های کشور فاقد پوشش آنتن دهی اپراتور سوم است.اما پوشش آنتن دهی در شهرها نیز به دو بخش داخلی و بیرونی تقسیم شده که در بسیاری از بخش های 190 شهر تحت پوشش اپراتور سوم آنتن دهی داخلی ضعیف بوده و یا کاملا صفر است.
نگارنده گزارش بیش از دو سال از سیمکارت اپراتور سوم استفاده کرده و به کرات شاهد عدم آنتن دهی آن در شهر تهران که مرکز این اپراتور در آن قرار دارد بوده است.
البته بسیار هم پیش آمده که قدرت آنتن دهی مناسب بوده اما به علت ناکافی بودن ظرفیت شبکه ، امکان برقراری تماس میسر نشده است.
حال سوال اینجاست که چرا دوره انحصار این شرکت همچنان تمدید شده است؟ و چرا شرکتی که هنوز توانایی پوشش کامل و پشتیبانی از مشترکان را ندارد بیش از یک میلیون عدد سیمکارت فروخته است؟
در پایان خاطر نشان می شود که باشگاه خبرنگاران آماده انعکاس جوابیه این اپراتور و پاسخگویی این شرکت به سوالات مطرح شده است.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
با استفاده از نرم افزار "متراژ با دوربین 3" می توانید گوشی خود را به یک ابزار اندازه گیر دقیق طول، فاصله و ارتفاع تبدیل کنید.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از   دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بدون این که نیاز داشته باشید از جای خود تکان بخورید و از متر و خط کش استفاده کنید، می توانید به آسانی و با استفاده از نرم افزار "متراژ با دوربین 3" گوشی خود را به یک ابزار اندازه گیری دقیق تبدیل کنید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید کارهایی چون: محاسبه فاصله، محاسبه طول، محاسبه ارتفاع را به صورت دقیق انجام دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: آموزش جامع تصویری (در داخل نرم افزار)، کیفیت بسیار بالا، تست کامل سخت افزار از لحاظ قدرت پشتیبانی و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.1 مگابایت
 • نسخه: 3.0.5
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 
 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

در این مطلب قصد داریم تنظیمات مربوط به مودم‌های ADSL را آموزش داده و راه‌های استفاده wifi از اینترنتADSL را نیز برایتان شرح دهیم.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از کلیک؛ امروزه در بیشتر منازل امکان دسترسی به اینترنت فراهم است. همان‌طور که می‌دانید از سه نوع اینترنت خانگی استفاده می‌شود؛ اول همان اینترنت‌های Dialup قدیمی است که امروزه به علت سرعت پایین کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. دوم اینترنت وای فای است که علاوه بر برخورداری از قابلیت جابه‌جایی، مشکلاتی نیز مانند آنتن ندادن در تمامی مناطق و شرایط آب و هوایی و قیمت بالا دارند و سومین نوع که بیشترین استفاده را در منازل ایرانیان دارد، اینترنت ADSLاست.
 

در این مطلب قصد داریم تنظیمات مربوط به مودم‌های ADSL را آموزش داده و راه‌های استفاده wifi از اینترنتADSL را نیز برایتان شرح دهیم. در ضمن توجه داشته باشید تمام این تنظیمات و راهنمایی‌ها از سوی شرکت ارائه‌کننده ADSL با یک تلفن قابل دسترس بوده، فقط کافی است با قسمت پشتیبانی این شرکت‌ها تماس بگیرید.

اگر هنوز مودم ADSL تهیه نکرده‌اید بهتر است مودمی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه اینترنت از طریق lan یا پورت usb امکان ارائه اینترنت از طریق wifi را نیز داشته باشد. این روزها بیشتر مودم‌های ارائه شده در بازار این قابلیت را دارند. اگر شما از مودم‌های ADSL قدیمی‌تر که امکان استفاده wifi از آنها وجود ندارد استفاده می‌کنید، بهترین راه استفاده از یک کارت وایرلس روی رایانه‌تان است؛ یعنی این‌که از طریق کارت شبکه اینترنت ADSL را گرفته، سپس از طریق کارت وایرلس آن را به موبایل یا لپ‌تاپ‌تان Share کنید. اگر هم به جای رایانه از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، به نصب کارت وایرلس نیاز ندارید؛ زیرا لپ‌تاپ‌ها هم کارت شبکه دارند و هم وایرلس.

برای Share کردن اینترنت از روی کارت وایرلس می‌توانید از نرم‌افزارهایی که برای این کار وجود دارد، استفاده کنید یا روش adhoc را به کار ببندید؛ روشی که در شماره‌های قبلی کلیک به آن پرداخته‌ایم.

تنظیمات مودم ADSL

برای ورود به صفحه تنظیمات مودم ADSL ابتدا در نوار نشانی مرورگرتان 1، 1، 168، 192 را وارد کنید. بعد از این‌که به این نشانی رفتید کادری باز می‌شود که از شما نام کاربری و رمز عبور می‌خواهد.

این نام کاربری و رمز عبور مربوط به صفحه تنظیمات مودم ADSL شماست تا هر کسی به تنظیمات مودم شما دسترسی نداشته باشد. نام کاربری و رمز عبور بسیاری از مودم‌های ADSL همان کلمه admin است. اگر نشانی مودم و رمز و شناسه‌اش چنانچه گفته شد نبود، به راهنمای داخل جعبه مودم مراجعه کنید.

تنظیمات مودم ADSL با استفاده از setup wizard

واژه wizard در لغت به معنای جادوگراست، اما در دنیای نرم‌‌افزار به برنامه‌های کمکی کوچکی گفته می‌شود که برای تنظیمات یک نرم‌‌افزار، ابتدا یکسری اطلاعات را از کاربر گرفته سپس تمام کارها را طبق سفارش کاربر انجام می‌دهد. در بخش تنظیمات هریک از مودم‌های ADSL که دقت کنید می‌توانید یک گزینه با عنوان Setup wizard یا quick setup را پیدا کنید. روی این گزینه کلیک کنید. در هر مرحله یک فرم کوچک وجود دارد که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت:

مرحله ۱ ـ تنظیمات مربوط به VPI و VCI

VPI همراه VCI برای شناسایی مقصد بعدی یک سلول در زمان عبور به‌وسیله یکسری سوئیچ‌های ATM به کار می‌رود و مسیرش را به سمت مقصد طی می‌کند. VPI نیز برای کاهش جدول سوئیچینگ برای بعضی حلقه‌های مجازی که مسیر مشترک دارند، مفید است. به بیان ساده‌تر این دو عدد بسادگی به تجهیزات DSL در دو طرف ارتباط می‌گوید ارتباط برقرار می‌شود. برای این‌که موقع وارد‌کردن VPI و VCI اشتباه نکنید، توجه داشته باشید عدد مربوط به VPI کوچک‌تر از VCI است. توجه داشته باشید اگر VPI یا VCI را اشتباه وارد کنید به هیچ‌وجه نمی‌توانید اینترنت داشته باشید! در خیلی از موارد VPIو VCI به ترتیب ۰ و ۳۵ است. عدد مربوط را نیز می‌توانید از پشتیبان ADSL یا مخابرات محل سکونت‌تان بپرسید.

مرحله ۲ ـ تنظیمات مودم ADSL – پروتکل ارتباطی

در این مرحله از شما پرسیده می‌شود پروتکل ارتباطی‌تان چیست. در این بخش گزینه PPPOE را انتخاب کنید.

مرحله ۳ ـ نام کاربری و رمز عبور Username، Password

این قسمت مربوط به شناسه و پسوردی است که از شرکت ارائه‌کننده ADSL گرفته‌اید که باید در این قسمت وارد کنید.

مرحله ۴ـ تنظیمات مربوط به شبکه WiFi یا شبکه بی‌سیم

این مرحله مختص مودم‌های وایرلس است و مودم‌های سیمی این تنظیمات را ندارند. حالا نوبت آن رسیده است که برای شبکه وایرلسی که مودم ADSLتان ارائه می‌کند اسمی تعریف کرده و برای این‌که هر کس نتواند به آن وصل شود، پسوردی نیز برای آن برگزینید. در این مرحله شما باید یک SSID برای مودم‌تان تنظیم کنید SSID یا Service Set Identifier در واقع یک شناسه برای شبکه بی‌سیم شماست. به طور خلاصه SSID همان نام شبکه بی‌سیم است که هنگام جستجوی شبکه‌های وای فای با موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ در دسترس قرار می‌گیرد. این اسم را هر چیزی که دوست دارید می‌توانید انتخاب کنید، فقط دقت داشته باشید اسمی انتخاب کنید که خیلی راحت برای شما قابل شناسایی باشد. تنظیمات امنیتی شبکه وای فای را هم به ترتیب زیر وارد کنید:

Network Authentications یا روش اعتبار سنجی شبکه: برای این قسمت گزینه WPA-PSK را انتخاب کنید.

Encryption key PSK یا همان رمز وای فای: در این قسمت رمز دلخواه‌تان را وارد کنید. این رمز در واقع رمز شبکه WiFi شماست‌! این رمز باید حداقل هشت کاراکتر داشته و بهتر است ترکیبی از اعداد و حروف باشد‌! توجه داشته باشید اگر کسی این رمز را داشته باشد می‌تواند از سهمیه اینترنت شما استفاده کند.

WPA Encryption یا روش کدکردن دیتا: این گزینه را هم روی AES تنظیم کنید.

تقریبا تنظیمات اولیه تمام شد، باز هم توجه داشته باشید در صورت بروز هر مشکلی پشتیبانی شرکت ارائه‌کننده ADSL ملزم به رفع آن است. کافی است با یک تماس تلفنی مشکل خود را مطرح کنید.

 

 



تاريخ : 14 / 2 / 1393برچسب:, | 12:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مشخص نیست که چه تعداد دستگاه اندروید دارای نسخه 4.1.1 هستند اما آمار گوگل نشان می دهد که حدود 34 درصد از دستگاه‌های اندرویدی از این نسخه استفاده می‌کنند و حدود 900 میلیون دستگاه اندروید باید این به روز رسانی را انجام دهند.

حفره امنیتی هارت‌بلید ممکن است میلیون‌ها دستگاه موبایل و تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را در معرض خطر قرار دهد.

به گزارش فارس به نقل از فایننشال‌پست کشف حرفه امنیتی خطرناک و فراگیر اینترنت با عنوان «هارت‌بلید»  نگرانی‌هایی را برای کابران اینترنت در زمینه هک شدن کلمات عبور و دیگر اطلاعات حساس خود ایجاد کرده است. هرچند به محض کشف این حفره دو ساله از سوی کارشناسان امنیتی راه‌حل‌هایی برای در امان ماندن از آن ارائه شد اما همچنان دستگاههای موبایلی مبتنی بر اندروید در معرض خطرات ناشی از این حفره امنیتی هستند.

بعد از کشف حفره امنیتی اخیر در پورت‌های OPEN SSL گوگل تایید کرد که سیستم عامل اندروید نسخه 4.1.1 Jelly Bean تحت تاثیر این نقص امنیتی  قرار دارد و این شرکت اصلاحیه‌ای را برای برطرف شدن این مشکل ارائه کرد.

مشخص نیست که چه تعداد دستگاه اندروید دارای نسخه 4.1.1 هستند اما  آمار گوگل نشان می دهد که حدود  34 درصد  از دستگاه‌های اندرویدی از این نسخه استفاده می‌کنند و حدود  900 میلیون دستگاه اندروید باید این به روز رسانی را انجام دهند.

با وجود این آسیب‌‌پذیری امنیتی و بعد از کشف و اعلام آن اکنون خطر اینکه هکر‌ها از این آسیب‌پذیری برای دستیابی به اطلاعات محرمانه، حساب‌های کاربری  و کلمات عبور استفاده کنند وجود دارد و به روز‌رسانی سیستم‌های اندوریدی با وصله ارائه شده از سوی گوگل می‌تواند یک راهکار پیش‌گیرانه باشد.

با این حال به‌روزرسانی سیستم‌های اندرویدی به گفته کارشناسان یک فرایند طولانی است و امکان اینکه کاربران موبایل و تبلت‌های اندرویدی به سراغ آن بروند کم است؛ از سوی دیگر مشخص نیست که آیا دستگاههای موبایلی ویندوز فونی و یا مبتنی بر IOS  در برابر این رخنه آسیب‌پذیرند یا خیر.

 

 

 



تاريخ : 30 / 1 / 1393برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فیشینگ معمولاً از طریق ارسال ایمیل های تقلبی صورت می گیرد که کاربر را به یک وبسایت قلابی که شباهت بسیاری با وبسایت های قانونی دارند هدایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ فیشینگ Phishing به معنای تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی همچون نام کاربری، گذرواژه و یا اطلاعات کارت های اعتباری می باشد. در واقع می توان به فیشینگ "دزدی الکترونیکی” گفت. فیشینگ معمولاً از طریق ارسال ایمیل های تقلبی صورت می گیرد که کاربر را به یک وبسایت قلابی که شباهت بسیاری با وبسایت های قانونی دارند هدایت می کند. سپس کاربر با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری و یا کارت اعتباری در فرم ارائه شده اقدام به ورود و یا پرداخت از طریق وبسایت مذکور می کند. در همین جاست که اطلاعات محرمانه کاربر به سرقت می رود. اگر این اطلاعات مربوط به حساب کاربری تان باشد، با این کار تمام اطلاعات ذخیره شده در آن به خطر خواهد افتاد. اگر هم مربوط به کارت اعتباری تان باشد، حسابتان خالی خواهد شد. پس حواستان را جمع کنید!
 
در واقع فیشینگ نمودی از "تکنیک های مهندسی اجتماعی” است که برای گول زدن کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از افزایش آمار فیشینگ و سرقت اطلاعات باید آگاهی کاربران را افزایش داد. نباید به ایمیل هایی که از شما در آنها خواسته شده تا فرمی را پر کنید اطمینان کرد. نباید اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار سایت ها قرار داد. کاربران برای پرداخت آنلاین باید از درگاه های مخصوص بانک ها استفاده کنند. سعی کنید به ایمیل های داخل Spam در حساب کاربری تان بی اعتنا باشید و آنها را پاک کنید. البته عنوان آنها را بخوانید، شاید سرویس دهنده ایمیل شما اشتباهاً آن را به اسپم ها هدایت کرده است. فکر کنم اگر این ها را رعایت کنید، مشکلی برایتان به وجود نیاید.



تاريخ : 25 / 1 / 1393برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در این پست برای شما نرم افزار فارسی اطلس گیاهان را اماده دانلود کرده ایم که توسط ان شما به بانکی عظیم از اطلاعات کامل در مورد خواص دارویی ، خواص غذایی و ضررهای احتمالی انواع گیاهان ، میوه ها و سبزیجات آشنا خواهید شد.پس شما علاوه بر در مان برخی از بیماریها با روشها مبتلا نشدن با انها هم آشنا می شوید.

برخی ویژگی های نرم افزار اطلس گیاهان :
-   جستجو آسان عناصر
-   نمایش توضیحات کامل خواص دارویی و غذایی آنها
-   نمایش عکسی از هر عنصر به صورت جداگانه
-   طراحی فوق العاده کاربر پسند و زیبا
-   امکان ارسال عنصر جدید توسط شما برای قرار دادن در نسخه جدید
-   کاملا رایگان و عدم وجود محدودیت در نرم افزار
-   قابلیت چاپ هر یک از توضیحات
-   قابلیت تغییر فونت و اندازه قلم توضیحات هر صفحه
و …

دانلود



تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 9:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در واقع با اجرای توصیه‌های این نوشته حداقل کاری که کرده‌اید این است که هکر را تا حدی در جمع‌آوری اطلاعات به دردسر انداخته‌اید چرا که این روش‌های غیرمستقیم جواب نمی‌دهند و باید به سراغ روش‌های مستقیم برود.

با رعایت چند نکته ساده می‌توانید یک قدم از هکرهای پیشرفته جلوتر باشید!

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  ایسنا،‌ در دنیای مجازی امروز این موضوع به یک قانون تبدیل شده که سایت‌های مهم فرقی هم نمی‌کند مهم از چه نظر، خواه سایت شخصی باشد خواه سازمانی، هک می‌شوند.


آیا می‌شود از هک شدن یک سایت با این همه تکنیکی که همه روزه هنرمندهای کلاه‌سیاه می‌سازند، جلوگیری کرد؟ این امکان وجود دارد فقط باید روش‌ها و ضدروش‌ها را بشناسید.

یک اصل را هیچگاه فراموش نکنید: اول از همه برای سایت کلمه عبور قدرتمند بسازید؛ اگر از وردپرس استفاده می‌کنید همیشه بسته‌های به روزرسانی‌اش را دانلود کنید؛ حواستان به اعتبار پلاگین‌ها، کدهای شخص ثالث و تم‌ها باشد؛ پشتیبان‌گیری از سایت را هم هرگز فراموش نکنید

هکرها برای رسیدن به اهدافشان عمدتا به دنبال اطلاعات اساسی سایت شما هستند.

جمع‌آوری این نوع داده‌ها برای یک هکر از اهمیت زیادی برخوردار است. ممکن است هکر بخواهد با دستیابی به بلوک‌های آی‌پی (IP) و یا رکوردهای دی‌ان‌اس (DNS) چشم‌انداز بهتری نسبت به حمله‌اش به دست آورد. آرایش شبکه‌ای دی‌ان‌اس اطلاعات اضافه‌ای در مورد هاست و ساختار توپولوژی شبکه، به هکر می‌دهد.

برای مثال هکر با دسترسی به اطلاعات یک دامنه به شکل www.dns1.domain.com می‌تواند اطلاعات مربوط به dns2, dns3 و ... را هم به دست آورد.

برخی از اطلاعات اساسی و آسیب‌پذیر یک سایت عبارتند از بلوک‌های شبکه آی‌پی، ساختار آدرس آی‌پی، آرایش دی‌ان‌اس و اطلاعات تماس قابل شناسایی از جمله نام‌های کاربری و آدرس‌های ایمیل

استفاده از دستور Whois

دستور شناخته‌شده و در عین حال آسیب‌رسان Whois یکی از ابزارهای اینترنتی هکرهاست که بسته به سرویسی که دستور را اجرا می‌کند اطلاعات زیادی در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

افزون بر این اگر در دستور whois از اسم سرور بدین شکل استفاده کنیم، اطلاعات مهم‌تری دست‌گیرمان می‌شود:

whois @"nameserver”.com

در این پرس‌وجو با افزودن یک علامت @ به آدرس، تمامی ایمیل‌های مرتبط با این سایت یا سایت خاص برایمان لیست می‌شوند.

مدیر یک شبکه باید به منظور جلوگیری از این نوع جمع‌آوری اطلاعات که آسیب‌پذیری سایت یا سایت را به شدت افزایش می‌دهند، میزان اطلاعات در دسترس را به حداقل ممکن برساند. استفاده از نرم‌افزارهایی مثل Watch My Domains و Domain Name Analyzer که رابط کاربری سرراستی دارند می‌تواند مفید واقع شود.

با کاربست این نرم‌افزارها می‌توانید بر تعداد whoisهای گرفته شده از آدرس‌تان نظارت داشته باشید و در صورتی که از اندازه مشخصی فراتر رفتند جلویشان را بگیرید. برای جلوگیری از دستورات مکرر و همزمان whois به سایت‌هایی مثل whois.opensrs.net whois.bulkregiter.net یا whois.godaddy.com رجوع کنید و دامین خود را در آنجا ثبت کنید تا احتمال لو رفتن اطلاعات در حمله‌های whois را به حداقل برسانید.

گزارش‌گیری از پیشینه سایت

یکی از وب‌سایت‌هایی که اطلاعات مورد نیاز هکرها را به آن‌ها می‌دهد نت‌کرافت(Netcraft) است. آدرس سایت، بلوک آی‌پی و مالک دامنه نمایش داده‌ شده و اگر هکر روی گزینه site report کلیک کند اطلاعاتی مثل سیستم‌عاملی که سایت روی آن در حال اجراست، نوع سرور ( مثلا آپاچی) و موارد مهم دیگر را می‌بیند.

استفاده از وب سایت archive.org با وجود ماشینی به نام Wayback Machine که اسکرین‌شات‌های سایت‌ها را در طول زمان در خود ذخیره می‌کند، هم قابلیت‌های زیادی به یک هکر می‌دهد. در واقع هکر با ورود به این سایت و وارد کردن آدرس هدف می‌تواند به محتوای سایت در گذشته نگاهی بیندازد.

اینکار برای هکر چه فایده‌ای دارد؟ نکته اینجاست که بسیار پیش آمده هدف مدیر یک سایت یا سایت از حذف کردن محتوایی خاص، مسائل امنیتی آن بوده باشد. از این رو در این اسکرین‌شات‌ها اطلاعاتی یافت می‌شوند که به شدت کار هکر را ساده می‌کنند.

پیشگیری از دسترسی به پیشینه سایت

یکی از راه‌های جلوگیری از عملکرده خزنده‌های خودکار اینترنتی ساخت یک فایل robots.txt در مسیر ریشه سایت یا وبسایت است. مدیران وبسایت با ایجاد این نوع فایل‌ها از دسترسی به دایرکتوری‌ها و ثبت پیشینه تاریخی یک سایت جلوگیری می‌کنند. از این رو به سادگی گام‌های زیر را در هاست اجرا کنید:

۱- یک فایل متنی به نام robots.txt در بخش ریشه بسازید.

۲- دو سطر زیر را در فایل متنی تایپ کنید:

User-agent:*

Disallow: /

همیشه یادتان باشد که اولین چیزی که هکرها بدان نیاز دارند همین اطلاعات به نظر پیش‌وپاافتاده است و اگر در این امر موفق شوند راه نفوذ برایشان باز می‌شود. بنابراین در گام اول باید سعی کنید تا حد ممکن ردپاهای سایت را از بین ببرید، تا هکرها نتوانند حداقل از این مسیرهای غیرمستقیم به داده‌های بنیادی‌تان دسترسی پیدا کنند.

در واقع با اجرای توصیه‌های این نوشته حداقل کاری که کرده‌اید این است که هکر را تا حدی در جمع‌آوری اطلاعات به دردسر انداخته‌اید چرا که این روش‌های غیرمستقیم جواب نمی‌دهند و باید به سراغ روش‌های مستقیم برود.

 



تاريخ : 19 / 12 / 1392برچسب:, | 12:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فوجيتسو از يک رايانه بدون کيس با مصرف برق بسيار پايين رونمايي کرد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،رايانه‌هاي روميزي به علت حجيم بودن طرفداران خود را از دست داده اند به همين علت شرکت هاي فعال در عرصه فناوري اطلاعات تلاش مي کنند تا رايانه هاي بدون کيس را جايگزين رايانه‌هاي معمولي روميزي کنند.

 
 
فوجيتسو نيز يک رايانه بدون کيس جديد يا All-In-One با نام Esprimo X923 توليد کرده که مهمترين ويژگي آن مصرف پايين انرژي است.Esprimo X923 با قابليت صرفه جويي در مصرف برق در حالت آماده بکار مصرف برق بسيار پاييني دارد و نياز نيست آن را خاموش کنيد.
 
اين محصول داراي نمايشگر 23 اينچي IPS با رزولوشن 1920 در 1080 است و پردازنده آن بسته به انتخاب کاربر Core i3 يا Core i7 خواهد بود.همچنين حافظه رم اين دستگاه 16 گيگابايت ظرفيت دارد.ظرفيت حافظه اصلي نيز بسته به انتخاب کاربر متغير است.
 



تاريخ : 7 / 12 / 1392برچسب:, | 2:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

واتس‌آپ درصدد الحاق سرویس تماس صوتی رایگان به سامانه اینترنتی و مبتنی بر IP خود است که با این کار وارد رقابت جدی با اسکایپ و وایبر می‌شود.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرویس کاربردی واتس‌آپ به زودی امکان تماس صوتی را هم به سامانه خود می‌افزاید.
 
واتس‌آپ با این کار عملا اپراتورهای تلفن همراه را مخاطب قرار می‌دهد و با توجه به اینکه استفاده از سرویس‌های آن مبتنی بر IP است تصمیم دارد یورشی به مدل تجاری این اپراتورها ببرد.
 
جان کووم مدیر واتس‌آپ گفته که تماس صوتی یا همان مکالمه با این سرویس رایگان خواهد بود و تا چند ماه دیگر معرفی و در سرویس لحاظ می‌شود.
 
این سرویس در گام اول برای کاربران اندروید و آیفون و بعد از آن برای ویندوز فون و بلک‌بری معرفی می‌شود.
 
چنین اقدامی قطعا واتس‌آپ را در رقابت سنگینی با اسکایپ و وایبر قرار می‌دهد.
 
واتس‌آپ با قیمت 19 میلیارد دلار توسط فیس‌بوک خریداری شد و اکنون به صورت ماهانه، 465 میلیون و روزانه 330 میلیون کاربر دارد.



تاريخ : 2 / 12 / 1392برچسب:, | 8:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 گوگل گوشی همراهی ساخته است که با تعبیه حسگرهای ویژه ای در آن تصاویر می تواند تصاویر سه بعدی از محیط اطراف تهیه کند.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایرنا  ، در این پروژه که تانگو نام گرفته این شرکت یک گوشی هوشمند 5 اینچی را به حسگرهای سه بعدی برای دنبال کردن حرکات و موضوعات قابل مشاهده و نقشه برداری از آنها مجهز کرده است.
 
در این گوشی پردازنده ویژه ای به کار گرفته شده که اجازه ثبت حرکات پیشرفته و عمق بخشیدن به حرکات، مسیر یابی حرکتی و هر نوع ردیابی را بدون مصرف انرژی بالا محقق می کند.
 
این گوشی که به صورت نمونه اولیه ساخته شده، از امروز در اختیار تعداد محدودی از توسعه دهندگان و محققان این عرصه قرار گرفت تا اشکالات آن را بررسی کنند.
 
جانی لی رهبر تیم ای تی ای پی (Advanced Technology and Projects ) گوگل می گوید : این موبایل با توانایی بالایی در ادراک فضا و حجم و حرکت، تجربه ای جدید را به صاحب خود می دهد.
 
برنامه هایی که نیاز به قابلیت های بالای ناوبری داخلی دارند اما به نظر می رسد هدف اصلی این پروژه توانایی در نقشه برداری دقیق از اطلاعات پیرامونی ، از طریق تلفن همراه است.
 
امکان بهبود توانایی نابینایان و کم بینایان در مسیر یابی یا استفاده از این فناوری در خودرو های بدون سرنشین جزو اهداف تیم طراحی تانگو اعلام شده است.



تاريخ : 2 / 12 / 1392برچسب:, | 3:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد هفته آینده تلفن هوشمند جدید خود موسوم به "گلکسی S5" را به بازار عرضه کند.
 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مشرق، سامسونگ به رسانه ها اعلام کرده است گوشی جدید خود را روز دوشنبه در کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

نمایندگان این شرکت می گویند : قصد داریم محصول جدید 2014 خود را در یک رویداد جهانی کهکشانی کنیم.

شایعات حاکی از آن است که این محصول جدید طلایه دار سامسونگ در حفظ جایگاه نخست آن در تولید محصولات الکترونیکی خواهد بود.

گلکسی S5 رونمایی شد+عکس

بر اساس اعلام گارتنر، شرکت کره ای سامسونگ سال گذشته 300 میلیون تلفن هوشمند فروخته است یعنی 31 درصد از یک میلیارد تلفن هوشمند فروخته شده در سراسر جهان و دو برابر میزان فروش شرکت اپل.

مشخصات فنی و فاش شده Galaxy S5

در حالی که شرکت سامسونگ تا کنون به صراحت و به طور تایید شده مشخصات جدیدترین محصول خود را اعلام نکرده است اما گفته می شود گلکسی S5 دارای یک اسکنر اثرانگشت بر روی دکمه اصلی،  یک نمایشگر 5.24 اینچی HD، سطح کاملا ضد آب و غبار و دوربین 16 مگاپیکسلی است.

گفته می شود گلکسی S5 با قیمتی ارزان تر S4  به بازار عرضه شود.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ

گلکسی S5 رونمایی شد+عکس

این شرکت همچنین قصد دارد در این کنگره جهانی جدیدترین و احتمالا نازک ترین نسخه از ساعت هوشمند خود موسوم به Galaxy Gear 2 را عرضه کند.
 
 
 



تاريخ : 5 / 11 / 1392برچسب:, | 9:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون شرکت مخابرات استان تهران گفت: ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی مشترک رسانه ملی و شرکت مخابرات، از دهه فجر در ۶ شهر آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی از دهه فجر آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهار داشت: در صورت تکمیل فرایند فنی ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی (IP Media) از دهه فجر، آغاز خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: «ثبت نام در شهر تهران آغاز می‌شود.»

پیش از این اعلام شده بود که ثبت‌نام علاوه بر تهران در 5 شهر تبریز، اصفهان، مشهد، یزد و قزوین نیز انجام  خواهد شد.

وی گفت: ارائه سرویس سه ماه بعد از ثبت نام اولیه انجام خواهد شد و از فروردین ماه سرویس ارائه می‌شود.

بیدخام افزود: در مرحله نخست سرویس‌های ویدئویی درخواستی، یک ماه آرشیو کامل برنامه‌های صدا و سیما و ماشین زمان در این سامانه ارائه می‌شود و در فازهای بعدی، سرویس‌های سینمای آنلاین و کنسرت آنلاین نیز اضافه خواهد شد.

این تلویزیون اینترنتی با نام تلویزیون تعاملی مهر(مردم همراه رسانه) با مشارکت رسانه ملی و شرکت مخابرات ایران، راه‌اندازی خواهد شد.

ستاپ‌باکس مورد نیاز این سرویس، 250 هزار تومان قیمت دارد و هزینه اشتراک ماهانه نیز 15 هزار تومان تعیین شده است.



تاريخ : 8 / 10 / 1392برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پس از فیلتر شدن وی چت، اینستاگرام وب سایت به اشتراک گذاری تصویر نیز ظاهرا فیلتر شده و صفحه پیوندها مشاهده می شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل ازتابناک، پس از فیلتر شدن «وی چت / WeChat»، «اینستاگرام / Instagram» وب سایت به اشتراک گذاری تصویر که خود را «Media Endpoints» معرفی کرده نیز امروز فیلتر شد و پس از مراجعه به این وب سایت صفحه پیوندها مشاهده می شود.
اینستاگرم که یکی از حلقه های رابط شبکه‌های اجتماعی بود، در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و آنچنان رشد که فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. کوین سیستورم، از بنیانگذاران اینستاگرام و مدیر عامل شرکت Fast می‌گوید: این بزرگترین موجودیت در جهان خواهد بود.
شبیه ترین سایت به اینستاگرام از نظر شکل اجرایی توییتر محسوب می‌شود، با این تفاوت که در توییتر متن و لینک به اشتراک می‌شود. در این شبکه اجتماعی همانند توییتر امکان فالو کردن و فالو شدن (دنبال و پیگیری کردن آخرین تصاویر آپلود شده)، کامنت گذاشتن و البته لایک کردن بود که بر جذابیت های این شبکه افزوده بود.
 
علاوه بر اینها، این برنامه، فیلترهایی برای عکس‌ها در نظر گرفته بود که انتخاب و استفاده از آنها، فضای متفاوتی به تصویر می‌داد؛ فیلترهایی که حالا کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند و باید با این شبکه اجتماعی نیز در فضای رسمی اینترنت کشورمان وداع کنند.

 



تاريخ : 17 / 9 / 1392برچسب:, | 7:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امروزه اکثر نامه نگاری های اداری به وسیله ی نرم افزار word تهیه می شود، اگر علاقه مند به آموزش این نرم افزار هستید ما را در سلسله گزارش های این نرم افزار همراهی كنيد.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در سلسله گزارش هایی قصد داریم آموزش های کاملی از نحوه کار با واژه پرداز ورد به شما بدهیم، در این گزارش قصد داریم نحوه ایجاد تصاویر هوشمند را برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم. 
 
 
نرم افزار word با استفاده از امکانات نرم افزار صفحه گسترده exel، قابلیت ایجاد انواع مختلف نمودار را در اختیار ما قرار می دهد 
 
 
برای درج نمودار (CHART) در سند، عملیات زیر را انجام می دهیم:
 
- روی سربرگ   کلیک کرده و از گروه ابزارهای ILLUSTRATIONS روی دکمه  کلیک می کنیم.
- پنجره ی محاوره ای insert chart مطابق شکل زیر ظاهر می شود. در این پنجره با توجه به نوع کاربرد، نمودارها در چند گروه دسته بندی شده اند. نمودار مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه   را کلیک می کنیم.
 
 
مطابق شکل زیر نمودار در سند word درج شده و پنجره ی نرم افزار exel در کنار پنجره نرم افزار word ظاهر می شود. مقادیر نمودار در پنجره ی نرم افزار exel نمایش داده می شود. این مقادیر به صورت نمونه هستند و باید آ ها را مطابق نمودار مورد نظر خود تغییر داد. با تغییر مقادیر در نرم افزار exel، نمودار درج شده در سند WORD نیز تغییر می کند.
 
 
در هنگام ذخیره سند WORD مقادیر درج شده در نرم افزار EXEL به همراه سند WORD ذخیره می شوند. در صورتی که بخواهیم مجددا مقادیر نمودار را تغییر دهیم، کافی است روی نمودار راست کلیک کرده و از منوی ظاهر شده گزینه ی   را انتخاب می کنیم. بلا فاصله پنجره نرم افزار EXEL به همراه مقادیر نمودار ظاهر شده و می توان مقدار را تغییر داد.
 
نکته:
روش دیگری برای درج نمودار در سند WORD وجود دارد. در این روش نمودار را در نمر افزار EXEL ایجاد کرده و قالب بندی می کنیم، سپس نمودار را کپی کرده و سند WORD قرار می دهیم. در این روش بر خلاف روش قبل، اطلاعات نمودار در یک فایل مستقل EXEL ذخیره می شود و نمودار درج شده در WORD به مقادیر نمودار EXEL متصل نبوده و در نتیجه نمی توان از درون WORD مقادیر نمودار را تغییر داد.
 
 
 
 
 
 



تاريخ : 19 / 8 / 1392برچسب:, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

یک شرکت کانادایی نرم‌افزار بدیعی را برای پیگیری تلفن‌های همراه به سرقت رفته معرفی کرده است که حذف آن از روی دستگاه حتی با تنظیم مجدد کارخانه غیرممکن است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برنامه «Absolute LoJack» به کاربران اجازه می‌دهد تا از راه دور دستگاه تلفن به سرقت رفته خود را قفل کرده، موقعیت آنرا شناسایی و فایلهای حساس را برای جلوگیری از سرقت هویت پاک کند.

تیم خدمات بررسی و بازیابی شرکت Absolute Software می‌توانند تلفن‌های همراه را با استفاده از سیستم Computrace پیگیری کرده و با سازمانهای اجرای قانون برای بازگردادن آن به مالباختگان همکاری کنند.

همچنین این برنامه برخلاف نمونه‌های موجود در بازار مانند «آیفون مرا بیاب» و «Hidden» در برابر تنظیم مجدد اولیه و محو کامل دوام می‌آورد.

برنامه LoJack در سیستم عامل تلفن‌های آندروید مانند گلکسی S4 و تبلت گلکسی Tab 3 سامسونگ قرار گرفته است

هزینه این برنامه برای دستگاههای تلفن همراه از 29.95 پوند برای اشتراک یک ساله است.



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 12:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی فردا پنج شنبه چهارم مهرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار مهر، ایران تله کام 2013 با حضور محمود واعظی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح می شود.

در این نمایشگاه 200 شرکت ایرانی و 55 شرکت خارجی از 12 کشور جهان، دستاوردها و خدمات خود را در زمینه صنایع مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی در معرض دید عموم قرار می دهند.

مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات فردا پنج شنبه ساعت 9:30 توسط وزیر ارتباطات آغاز می شود.

این نمایشگاه به مدت 4 روز برپا می شود.

گروه شرکتهای مخابرات ایران، اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت از جمله شرکتهای مطرح حاضر در این نمایشگاه خواهند بود.

 



تاريخ : 30 / 6 / 1392برچسب:, | 11:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این آیتم ها شامل پست ها، کامنت ها، ویدیو ها، تصاویر، و استاتوس ها است. کاربران فیسبوک هر روز به طور میانگین 4.5 میلیارد بار دکمه ی لایک را انتخاب کرده و بیش از 10 میلیارد پیام ارسال می کنند.

کاربران فیسبوک تاکنون بیش از 250 میلیارد تصویر بر روی این سایت آپلود کرده اند، یعنی به طور میانگین 350 میلیون در روز. برای مقایسه ی درست دقت کنید، کاربران Flickr که یک وبسایت تخصصی اشتراک گذاری تصاویر به حساب می آید، تا کنون 8 میلیارد تصویر در سایت آپلود کرده اند، با میانگین 3.5 میلیون تصویر در روز.

به گزارش «نارنجی» توجه به این نکته اهمیت دارد که میزان آپلود در یک شبکه اجتماعی، تنها عامل افزایش ترافیک در آن نیست. طبق گفته ی خود فیسبوک، کاربران آن روزانه حدود 4.75 میلیارد بار به اشتراک گذاری آیتم های مختلف می پردازند. این آیتم ها شامل پست ها، کامنت ها، ویدیو ها، تصاویر، و استاتوس ها است. کاربران فیسبوک هر روز به طور میانگین 4.5 میلیارد بار دکمه ی لایک را انتخاب کرده و بیش از 10 میلیارد پیام ارسال می کنند.

با یک حساب کتاب ساده می توان به یک تفسیر درست از آپلود 350 میلیون تصویر در روز رسید. آپلود این میزان تصویر یعنی:

    • 14.58 میلیون تصویر در ساعت
    • 243 هزار تصویر در دقیقه
    • 4000 تصویر در ثانیه

فیسبوک در حال حاضر حدود 1.15 میلیارد کاربر دارد. این بدان معنا است که به طور میانگین هر کاربر حدود 217 تصویر در این شبکه اجتماعی آپلود کرده. برای فیسبوک بهبود تعامل کاربران با تصاویر همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده؛ شاید خرید Instagram را هم بتوان بخشی از همین جاه طلبی های فیسبوک دانست.

آیا فیسبوک در سال های آینده هم به عرض اندام خود ادامه می دهد؟



تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب:, | 10:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ويروس زئوس يک بدافزار مخرب است که در زمينه استخراج اطلاعات حساب‌هاي بانکي اعضاي وب‌سايت فيس‌بوک فعاليت داشته، بين سال‌هاي 2007 و 2010 فعاليت گسترده‌اي داشته، اما حالا اين ويروس به شکلي جديد از طريق گوشي‌هاي هوشمند مجهز به سيستم عامل اندرويد و بلک بري و همچنين شبکه اجتماعي فيس‌بوک در حال گسترش است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مردم سالاری، ويروس يادشده از طريق ارسال پيام‌هاي فريب موسوم به «فيشينگ» پخش و تکثير شده است، به ظاهر روش کار اين بدافزار به اين شکل است که زماني که فرد پيام فريب را در حساب کاربري خود دريافت مي‌کند، به صورت خودکار از جانب وي تعداد زيادي پيام براي دوستان او ارسال مي‌شود، ويروس زئوس معمولاً خود را در قالب فايل‌هايي با نام‌هاي NTOS ،‌WSNPOEM و PP06 پنهان مي‌کند، لذا در فايل‌هاي شخصي فايل‌هايي نظير PP06.EXE و NTOS.EXE مي‌توانند آلوده به اين نوع ويروس باشد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان، در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينکه ويروس زئوس يک ويروس تقريباً قديمي و شناخته شده است، به طوري که بر اساس گزارشات منتشر شده در سال 2010 بيش از سه و نيم ميليون کامپيوتر شخصي را در ايالات متحده آمريکا به اين ويروس آلوده و رقمي معادل صد ميليون دلار به اين کشور خسارت وارد کرد، عنوان کرد: نوع جديد ويروس زئوس با عنوان زئوس فيس‌بوکي جاني تازه گرفته و از طريق شبکه‌هاي اجتماعي در حال گسترش است، بدين صورت که کاربران، برروي لينک‌هاي مخربي که از طريق شبکه‌هاي اجتماعي فيس‌بوک که براي آنها ارسال شده بود، کليک کرده و به اين ويروس آلوده مي‌شوند.

سرهنگ شاکري در خصوص ماهيت ويروس زئوس، اظهار کرد: ويروس زئوس يک بدافزار مخرب است که شکل جديد آن از طريق گوشي هاي هوشمند مجهز به سيستم عامل اندرويد و بلک‌بري و همچنين شبکه اجتماعي فيس بوک در حال گسترش است.

وي با تأکيد بر اينکه کاربران فيس‌بوک و طرفداران برنامه‌هاي کاربردي گوشي‌هاي هوشمند بايد بيشتر از هرکس ديگري مراقب اين نوع ويروس باشند، ادامه داد: ويروس زئوس تا زماني که يک فعاليت بانکداري آنلاين انجام نمي‌شود در يک خواب عميق است اما به محض اينکه کاربر از يک وب سايت بانکي براي انجام خدمات بانکداري خود استفاده مي‌کند، ويروس خفته زئوس هم بيدار مي شود تا آدرس‌هاي بانکي و اعتبارات فرد را به سرقت ببرد .

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان ادامه داد: چند سالي است که تکنولوژي و فناوري‌هاي جديد اين امکان را فراهم آورده‌اند که کاربران بتوانند به راحتي و از طريق سيستم‌هاي کامپيوتري خانگي و حتي گوشي‌هاي تلفن همراه، فعاليت‌هاي بانکي خود را انجام دهند، اما به موازات اين رشد سريع، سودجوياني که به دنبال به دست آوردن پول بادآورده نيز هستند، موقعيت خوبي را براي سرقت‌هاي از راه دور به‌دست آورده‌اند.

شاکري با بيان اينکه در اين راه رسانه‌هاي اجتماعي امکانات خوبي از اطلاعات شخصي قربانيان، را در اختيار هکرها قرار مي دهند، تصريح کرد: اين اطلاعات به هکرها در راه اندازي حساب‌هاي جعلي مالي و سرقت هويت آنها کمک مي‌کند، چرا که هکرها توانسته‌اند با استفاده از اطلاعات کافي که از قربانيان خود دارند، هويت اصلي و حساب‌هاي بانکي وي را به خطر بيندازند.

اين مقام انتظامي در پايان تنها راه براي محافظت از اطلاعات حساب بانکي در برابر اين ويروس خودداري از کليک بر روي پيوندهايي است که از سوي اشخاص يا منابع معتمد ارسال نشده‌اند، دانست و به کاربران توصيه مي‌کند که به منظور جلوگيري از اين اتفاقات هميشه از يکي از آنتي ويروس‌هاي خوب و کاملاً به روز استفاده کنند و خاطرنشان کرد: به کاربران توصيه مي‌شود که يک آنتي ويروس خوب روي سيستم خود نصب کنند و هميشه از به روز بودن آن مطمئن باشند، محصول Global Protection PANDA به عنوان يکي از قدرتمند‌ترين و کامل‌ترين نرم افزارهاي امنيتي براي کاربران خانگي و شخصي اينترنت مي‌تواند انتخاب خوبي باشد.

وي افزود: در مرحله بعد با استفاده از يک رمز عبور قوي و منحصر به فرد به هکرها اجازه حدس زدن رمزهاي عبور بانکي ‌ يا حساب‌هاي کاربري خود در شبکه‌هاي اجتماعي را ندهيد. ‌همچنين قرار ندادن اطلاعات شخصي خود در اين شبکه‌ها در اختيار ديگران مي‌تواند از بروز اين مشکلات جلوگيري کند، همچنين براي انجام فعاليت‌هاي بانکي، از مرورگر جداگانه‌اي که با آن به شبکه‌هاي اجتماعي وارد نمي‌شوند، استفاده کنند و مطمئن باشند که با رعايت همين نکات امنيتي ساده و در عين حال مهم هرگز به دام ويروس‌هايي نظير زئوس گرفتار نخواهند شد.



تاريخ : 16 / 6 / 1392برچسب:, | 5:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

براي ثبت نام و فعال سازي حساب كاربري نيز وارد كرد يك شماره تلفن همراه الزامي مي باشد كه اين كار براي كاربران ايراني غير ممكن است.

پایگاه خبری عقاب نیوز : به دنبال تغییرات صورت گرفته در نحوه ایجاد ایمیل های یاهو از این پس امکان ایجاد پست الکترونیکی جدید این شرکت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هر روز خبرهاي جديدي از تحريم هاي رايانه اي غرب كه نشان از عدم مقابله با عزم راسخ كشور عزيزمان در فتح قله هاي دانش و فناوري و سربلندي را دارد شنيده مي شود.

تازه ترين خبر متعلق به شركت ياهو مي باشد.اين شركت در اقدامي عجيب نام ايران را از فهرست كشورهايي كه هنگام ثبت نام پست الكترونيك ديده مي شد حذف كرده است.
براي ثبت نام و فعال سازي حساب كاربري نيز وارد كرد يك شماره تلفن همراه الزامي مي باشد كه اين كار براي كاربران ايراني غير ممكن است.
بدين ترتيب ياهو از ايران خداحافظي كرده و استفاده از آن براي كاربران ايراني با مشكل مواجه خواهد بود. شنيده شده كه سرويس مسنجر اين شركت موسوم به ياهو مسنجر نيز در ايران قطع خواهد شد.
ذكر اين نكته ضروريست كه دو شركت بزرگ گوگل و اپل پس از زيان هاي ناشي از تحريم ايران،نام كشورمان را از ليست تحريم خود خارج كردند.



تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:افزایش,سرعت,اینترنت,عقاب نیوز, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

محمود واعظی گفت: با تقویت زیرساخت ها در آینده نزدیک شاهد افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور خواهیم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برنامه های دولت برای توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت اظهار داشت: فناوری اطلاعات بستر توسعه کشور است و به طور حتم در ابعاد مختلف اقتصادی علمی و تجاری موثر است که در این راستا بحث توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت در دستور کار وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که زیرساخت ها را تقویت کنیم و به طور یقین با این اتفاق هم پهنای باند و هم سرعت اینترنت در کشور افزایش خواهد یافت.

واعظی همچنین درباره برنامه های وزارت ارتباطات در زمینه شبکه ملی اطلاعات گفت: قطعاً این برنامه را ادامه خواهیم داد اما با سرعت بیشتری این طرح به جلو خواهد رفت زیرا در گذشته سرعت اجرای آن بسیار کند بود.



تاريخ : 26 / 5 / 1392برچسب:, | 5:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

شما با وررد به سايت "شارژ اول " مي توانيد در کمتر از چند ثانيه بدون نياز به بانک، سيم کارت تلفن همراه خود را شارژ کنيد.

 

به گزارش عقاب نیوز به نقل از دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شايد اين مشکل شما هم باشد!اين که از سيم کارت اعتباري استفاده مي کنيد و تصميم به شارژ مجدد گرفته ايد، چند قبض پرداخت نکرده هم هفته هاست که در جيبتان مانده است و وقت نداريد سراغ پرداخت آن برويد.

 

قدم اولي که شما براي اين کار انجام مي دهيد يک جستجوي ساده در اينترنت است،‌ جستجويي که شايد تيتر آن "شارژ اينترنتي" باشد.
نتيجه ي اين جستجوي چنديدن صفحه ي مختلف از سايت هايي است که ادعا مي کنند شارژ اينترنتي مي فروشند و کارهاي شما را به صورت مجازي انجام مي دهند.

 


اما در اين ميان نمي توان منکر صداقت تمام پايگاه هاي فروش محصولات اينترنتي شد، پيشنهاد دريچه براي خريد شارژ اعتباري و پرداخت قبوض به شما سايت "شارژ اول"


دريچه در گفتگو با تهراني از مديران سايت"شارژ اول"، پايگاه اينترنتي خود را اينگونه معرفي کرد: "در اين سايت امکان شارژ سيم کارت هاي اعتباري اپراتور هاي مختلف از قبيل  ايرانسل ،همراه اول ،رايتل و تاليا و غير از آن پرداخت اينترنتي قبوض تلفن امکان پذير است به جز اين فرقي نمي کند که دارنده کدام کارت اعتباري هست.

 

 

 



تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:خودپرداز,بدون کارت,عقاب نیوز, | 4:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این عدد توسط sms بانک برای گیرنده وجه، ارسال می‌شود. شخص انتقال گیرنده می‌تواند با وارد کردن کد دریافتی در دستگاه‌های خودپرداز، مبلغ مورد نظر را به طور کامل ویا در چند مرحله برداشت کند.
برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن امکان پذیر شد.

به گزارش تسنیم، رییس اداره خدمات نوین بانک مسکن، با بیان مطلب فوق افزود: این سرویس برای نخستین بار در کشور و تنها بر روی کارت‌های بانک مسکن قابل اجراست و در مورد کارتهای شتابی صدق نمی‌کند.

وی در تشریح چگونگی استفاده از این سرویس گفت: مشتریان با استفاده از شماره تلفن همراه گیرنده وجه و وارد کردن رمز ۵ تا ۱۲ رقمی، مبلغ مورد نظر را (با در نظر گرفتن محدودیت سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازها) از طریق اینترنت بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز به شماره مسکن کارت گیرنده وجه، واریز کرده و یک کد با حداقل ۱۰ رقم به عنوان Ticket دریافت می‌کنند.

این عدد توسط sms بانک برای گیرنده وجه، ارسال می‌شود. شخص انتقال گیرنده می‌تواند با وارد کردن کد دریافتی در دستگاه‌های خودپرداز، مبلغ مورد نظر را به طور کامل ویا در چند مرحله برداشت کند.

صفری تاکید کرد: Ticket های تولید شده در سیستم، دارای مدت اعتبار محدود بوده که پس از سپری شدن این مدت، مبلغ باقی مانده به حساب شخص انتقال دهنده باز می‌گردد.



تاريخ : 9 / 4 / 1392برچسب:, | 9:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پژوهشگران پژوهشگاه فضای مجازی کشور موفق به ساخت و طراحی یک ضدويروس کاملا ايراني شدند که قابل رقابت با ضدويروسهاي خارجي است و حتي از موتور ضدويروسهاي خارجي نيز استفاده نمي کند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، مطرح شدن مسايلي مانند جنگ سايبري و انتشار کرمهاي خطرناکي مانند استاکس نت - Stuxnet - و دیوکیو - Duqu - که مستقيما اهدافشان جاسوسي و خرابکاري در سيستمهاي رايانه اي و حتي صنعتي/نظامي يک کشور ديگر است، نشان مي دهد که امروزه بدافزارها مانند يک سلاح جنگي به شمار مي روند و نمي توان براي مقابله با آنها به ساير کشورها اميد بست.
 
براین اساس پژوهشگران پژوهشگاه فضای مجازی براي بقا و دفاع در برابر تهديدات رايانه اي و در راستای خودکفايي موفق به طراحی و ساخت آنتی ویروس کاملا ایرانی "پادويش" شدند.
 
پادویش برگرفته از دو کلمه "پاد به معنی ضد" و "ویش به معنی ویروس" است يک ضدبدافزار کاملا ايراني بوده و شامل بخشهايي مانند ويروس ياب (امضا و هوشمند)، پاكسازي ويروس، نگهبان رايانه، گزارش گيري، محافظت از خود و بروزرساني را در خود جاي داده است.
 
این ضد بدافزار، تمام امکانات ضدويروس را داراست و علاوه برآن فايروال شبکه و برنامه هاي کاربردي را نيز درخود گنجانده است.
 
جامع ضد بدافزار نيز شامل تمام امکانات ضد بدافزار، ليست سفيد نرم افزار، کنترل ديسکهاي جانبي، کنترل سي دي، کنترل فلاپي، کنترل پرينتر، کنترل اسکنر، امحاء فايل، امحاء فضاي آزاد ديسک و امحاءکل پارتيشن ديسک است.
 
کنترل مرکزي تمام محصولات، گروه بندي ايستگاهها، تجميع گزارشها، تنظيم ايستگاهها، قرنطينه مرکزي و به روز رساني مرکزي از دیگر ویژگیهای این ضدبدافزار جامع است که در آزمايشگاه بدافزار پژوهشگاه فضای مجازی مديريت مي شود.
 
مديريت نمونه هاي ويروس، مديريت امضاهاي توليد شده، کنترل کيفي امضاها، بررسي هاي خودکار ويروس، توليد خودکار امضا، نگهداري تحليلهاي بدافزار، توليد بسته به روزرساني و گزارشهاي آماري از جمله موارد کنترلي سيستم آزمايشگاه بدافزار است.
 
بخشهاي ديگري مانند تحليل بدافزار نيز در اين پروژه قرار دارد که شامل بخشهاي تحليل بدافزارها، توليد امضا و توليد پاکسازِ ويروس است. سيستم سندباکس نيز به تحليل رفتاري، تشخيص هوشمند ويروس (مبتني بر رفتار) و دسته بندي ويروسها (مبتني بر رفتار) مي پردازد.
 
اين محصول در حال حاضر در برخي از سازمانهاي داخلي در حال بهره برداري است و به زودي به مشتريان خانگي نيز عرضه خواهد شد.



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:دانلود,موسیقی,بی کلام,عقاب نیوز, | 3:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در فستیوال موسیقی های بی کلام سعی می شود بهترین موسیقی های بی کلام از آثار مختلف نوازندگان و گروه های ایرانی و خارجی گردآوری شود. در این مجموعه ها از مدل خاصی پیروی نمی شود و تمامی آثار به صورت اتفاقی انتخاب می شود و تنها زیبایی آنها مدنظر است. موسیقی های بی کلام دارای آرامش خاصی هستند و در این مجموعه ها نیز سعی می شود سلایق مختلف کاربران نیز در نظر گرفته شود.

در این مجموعه، ۳۰ موزیک بی کلام با زمانی حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. لیست آهنگ های موجود در این مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود و شنیدن مجموعه فستیوال های موسیقی بی کلام دانلودها لذت ببرید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:اینترنت,افزایش,سرعت,تهران,عقاب نیوز, | 4:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افزایش سرعت اینترنت شرکت مخابرات استان تهران
ظرفیت اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران( ADSL) تا ماه آینده بیش از 30 درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظرفیت اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران ( ADSL) با تعامل بوجود آمده با شرکت ارتباطات زیرساخت تا ماه آینده بیش از 30 درصد افزایش می یابد.

براساس این تعامل ماه آینده 22 لینک STM1 به ظرفیت شبکه ای اینترنت مخابرات استان تهران افزوده می شود و این در حالیست که هم اکنون ظرفیت شبـکه ای مخابرات استـان تهران 68 لینک STM1 است.

مخابرات تهران هدف از افزایش ظرفیت های ارتباطی را کسب رضایت مشترکان در سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب تر عنوان کرده است.

براساس اعلام این شرکت و با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت STM1 های موجود در شبکه مخابرات تهران تا پایان سال به دو برابر میزان کنونی افزایش می یابد.

برچسبها : اینترنت.افزایش.سرعت.تهران.عقاب نیوز



تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 1:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قائم مقام وزیر ارتباطات عنوان کرد: در حال حاضر ما به نسل سوم ارتباطی دسترسی پیدا کرده‌ایم و کم کم به سمت نسل چهارم می رویم که اگر به این نقطه برسیم اینترنت با پهنای باند یک گیگ را در قالب تلفن همراه به کاربران ارائه خواهیم کرد؛ حال سوال این است که در این تغییر و تحولات و این تغییر نسل‌ها دانشگاه‌ها تا چه اندازه تاثیر دارند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مرتضی براری اظهار کرد: در سال گذشته مخابرات ایران در حوزه ICT بیش از 10 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته که این رقم در ایرانسل حدود چهار هزار میلیارد تومان بوده است و با توجه به گردش مالی موجود در این حوزه این نکته جای سوال دارد که تاکنون دانشگاه‌های ما تا چه اندازه وارد این حیطه شده‌اند.

براری با بیان این‌که در حال حاضر طبق آمارها 25 میلیون ایرانی خریدار بازی‌های رایانه‌ای هستند گفت: این که در این بازار دانشگاه‌های ما تا چه اندازه سهم دارند موضوعی است که جای صحبت دارد. ما اکنون بیش از 60 میلیون سیم کارت فعال در بازار داریم و دانشگاه‌های ما می‌توانند در ارائه خدمات ارزش افزوده به اپراتورهای مختلف این سیم‌کارت‌ها یاری برسانند.

وی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر طی این سال‌های تلفن ثابت ما به دلیل آن‌که خدمات ارزش افزوده را نداشته به شبکه‌ای ضررده تبدیل شده است در حالی که می‌توان با همکاری با دانشگاه‌ها خدمات ارزش افزوده مختلفی برای آن تعیین کرد.

او یادآور شد: در حال حاضر بیش از 34 میلیون ایرانی به اینترنت متصل هستند و کاربر اینترنت محسوب می‌شوند که می توان با تقویت رابطه بخش ارتباطی با دانشگاه‌ها ارائه خدمات به این کاربران را تقویت کرد.

براری در ادامه با اشاره به ورود ICT به حوزه بانکداری و تاثیری که فن‌آوری اطلاعات در این بخش ایجاد کرده اظهار کرد: در حال حاضر در دنیا از فن‌آوری اطلاعات بهره‌های مختلفی گرفته می‌شود و حتی امسال شعارهایی که در این زمینه وجود دارد هم به فن‌آوری اطلاعات و ایمنی جاده‌ها مربوط شده است؛ این درحالی است که در حال حاضر طبق آمارهای ارائه شده کشورمان سالانه 25 هزار کشته بر اثر تصادفات جاده‌ای دارد. به عبارت دیگر در هر چهار سال ما به اندازه یک استادیوم کشته‌های جاده‌ای داریم که می‌توان در این زمینه هم از فن‌آوری اطلاعات کمک گرفت و باعث کاهش این خطرات شد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه صحبت‌های خود به رشد روزافزون و رقابت شدید شرکت‌های فعال دراین زمینه اشاره کرد و گفت: اکنون شرکتی مانند فیس بوک تلاش کرده و با بهره گیری از جامعه شناسان، حقوق‌دانان، روانشناسان و طیف‌های مختلف از گوگل پیشی بگیرد. اکنون ما هم اگر در پروژه‌های متعدد دانشگاهی سرمایه‌گذاری کرده و وارد مرحله تجاری‌سازی شویم، قطعا می‌توانیم اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم اما بزرگترین مشکل ما این است که در تجاری سازی این پروژه‌ها نتوانسته‌ایم ورود پیدا کنیم.

براری همچنین به اطلس فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در اطلس فضای مجازی وضعیت اینترنتی تمام کشورها در قالب یک وقفه ترسیم شده است و بر روی این نقشه سایت‌های بزرگ نیز جایگاه خاص خود را دارند؛ در سال 2007 فیس بوک بر روی این اطلس مانند یک کشور کوچک بود اما در سال 2010 به یک جزیره بسیار بزرگ تبدیل شده بود، حال ما نیز آماده‌ایم با دانشگاه‌های مختلف همکاری کنیم تا در سال 2015 میلادی شاهد حضور پررنگ ایران در اطلس فضای مجازی باشیم.



تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:عقاب نیوز,urhf kd,c, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با حضور رئیس‌جمهور، محفظه فوقانی راکتور آب سنگین اراک نصب شد. این راکتور اولین نوع از این راکتور در داخل ایران محسوب می‌شود که قرار است به تدریج جایگزین راکتور تحقیقاتی تهران شود.

خبرگزاری فارس: محفظه اصلی راکتور آب سنگین اراک نصب شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران محفظه فوقانی و اصلی راکتور آب سنگین اراک نصب شد.

بنابراین گزارش راکتور آب سنگین اراک، راکتوری است که از اورانیوم طبیعی برای تولید رادیو داروها استفاده می‌کند. با نصب محفظه بیرونی این راکتور گام مهمی در ساخت و تکمیل این راکتور برداشته شد.

این راکتور اولین نوع از این راکتور در داخل ایران محسوب می‌شود که قرار است به تدریج جایگزین راکتور تحقیقاتی تهران شود.

با راه‌اندازی این راکتور در مرحله اول امکان تولید رادیوداروها در داخل کشور و در مرحله بعد امکان صادرات آن فراهم خواهد شد.

ساختمان این راکتور در برابر انواع انفجارها مقاوم است و در برابر زلزله تا 8 ریشتر توانایی ایستادگی دارد.



تاريخ : 6 / 2 / 1392برچسب:, | 9:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چگونه تبلیغات پیام کوتاه (SMS) را متوقف کنیم؟

امروزه SMS های تبلیغاتی که تعدادشان هم کم نیست جزو دردسرهای زندگی روزمره مان شده است، حتما برایتان پیش آمده که وقت و بی وقت، یا نصف شب پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال شده که باعث برهم زدن خواب شما یا عزیزان تان شده است.

خوشبختانه امکانی وجود دارد که می شود جلوی این تبلیغات SMS ایی را گرفت می پرسید چگونه؟!

خوب اگر تمایل دارید تا روند ارسال پیامک های تبلیغاتی را متوقف کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با سامانه 09990 تماس بگیرید.
  2. بلافاصله بعد از شندین صدای اپراتور تلفن کلید صفر، مربع (#0) را بزنید.
  3. بعد از شنیدن صدای بوق، بصورت شفاهی به ترتیب این موارد را اعلام کنید: درخواست (تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارم)، شماره تلفن همراه، شماره پرونده سیم کارت
  4. صبر کنید تا پیغام شما پخش شود.
  5. در صورت اعلام کد پیگیری، آنرا یادداشت کنید.

البته روش های دیگری جهت جلوگیری از دریافت اس.ام.اس های تبلیغاتی وجود دارد که یکی از این روش ها، نصب برنامه های فیلترینگ SMS بروی گوشی موبایل است.



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 7:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با تلفن همراه ویژه خودرو می‌توانید هنگام رانندگی صحبت کنید یا پیامک بزنید.
به گزارش اورژانس it باشگاه خبرنگاران، کم تر کسی به رابطه بین تلفن های همراه و خودرو ها توجه می کند و این دو اصولا با یکدیگر در تضاد هستند اما با تلفن همراه جدیدی که ویژه استفاده در خودروها طراحی و ساخته شده می‌توانید به راحتی هنگام رانندگی مکالمه کرده و یا پیامک بزنید.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ، سیستم عامل آندروید و بهره مندی از نسل سوم اشاره کرد، همچنین این دستگاه جدید می‌تواند توسط صدای کاربر یا به صورت لمسی کنترل شود.


 میکروفن و بلندگوی این تلفن همراه پرکاربرد نیز توانایی بالایی در کاهش نویز داشته و می‌توانند یک مکالمه خوب را برقرار کنند.

با استفاده از این محصول می‌توان به اینترنت متصل شد و ایمیل ها را نیز چک کرد همچنین می‌توان توسط این تلفن همراه هنگام استارت زدن کلیه سیستم های اتومبیل را چک کرد.



تاريخ : 29 / 11 / 1391برچسب:, | 12:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثبت نام اینترنتی دریافت خدمات رسمیVPNبرای اشخاص حقوقی آغاز شد.
به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز ملی فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: اشخاص حقوقی متقاضی دریافت خدمات رسمیVPN تا پنجم اسفند فرصت خواهند داشت برای ثبت نام به پایگاه WWW.VPN.IR مراجعه کنند.

مهندس علی فیاضی افزود: زمان ثبت نام اشخاص حقیقی متقاضی دریافت این خدمات متعاقباً اعلام می شود.

VPN مخفف virtual private network به معنای شبکه خصوصی مجازی است.



تاريخ : 15 / 11 / 1391برچسب:, | 7:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بهابادی گفت: ان شاءالله در اواخر هفته جاری پورتالی معرفی می شود برای ثبت نام متقاضیان دریافت خدمات vpn قانونی در کشور. البته به دلیل ظرفیتی که در اختیار داریم مجبور هستیم ثبت نام را مرحله بندی و اولویت بندی کنیم و در مراحل مختلف زمانی از متقاضیان ثبت نام به عمل بیاوریم.
به گزارش مشرق، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی طی نشستی پاسخگوی سوالات تسنیم شد. عمده ترین محورسوالات مطرح شده در این نشست پیرامون فیلترینگ ،فضای سایبری ،مصادیق فیلترینگ،فعالیت های دستگاه های موازی و.....بود، که دکتر بهابادی با سعه صدر به این سوالات پاسخ گفت. مشروح این نشست صمیمانه در ذیل از نظرتان می گذرد:

*  به طور مشخص برنامه شورای عالی فضای مجازی در ارتباط با پالایش فضای سایبری و هدف‌مندی فیلترینگ چیست؟

اخوان بهابادی :  در حوزه پالایش، اعتقاد قوی و محکم به لزوم حضور سامانه فیلترینگ در کشور داریم ولی معتقد هستیم به دلیل مشکلات در حوزه اجرا از نظر فنی سامانه فیلترینگ کشور به صورت بهینه عمل نمی‌کند به این معنا که به طور مثال در یک وب سایت احتمال دارد چند خط محتوای مجرمانه وحود داشته باشد ار آنجایی که در حال حاضر فیلترینگ روی url اجرا می‌شود ...



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 11 / 1391برچسب:, | 9:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سازمان ها و دارندگان کسب و کار امروزه با این بسته نرم افزاری می توانند هم زمان به تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه بفرستند، قرارهای ملاقات را یادآوری کنند و محصولات تازه و سایر اطلاعات را به طور مستقیم به دستگاه های همراه مشتریان، هم کاران و طرف های کاری بالقوه شان بفرستند.
ارسال فکس بدون خطوط تلفن و بر پایه ارسال پیامک و ایمیل مبتنی بر رایانش ابری ممکن شد.

به گزارش مهر، جی اف آی به تازگی اعلام کرده در سال جاری میلادی "فاکس میکر جی اف آی" را در منطقه  خاورمیانه عرضه خواهد کرد که این محصول در واقع نسخه ارتقا یافته ای از نرم افزار فاکس در شبکه این کمپانی است و برپایه ارسال ایمیل مبتنی بر رایانش ابری کار می کند.

این محصول که برای رفع نیازهای امروزه کاربرانی طراحی شده که از ابزارهای همراه ارتباطی و اینترنتی استفاده می کنند می تواند امکان ارسال فکس مختلط را فراهم کند و با آن دیگر نیازی به ترانکش های تخصصی، خطوط تلفن، سخت افزار مخصوص و ارتباطات شبکه تلفن نیست.

سازمان ها و دارندگان کسب و کار امروزه با این بسته نرم افزاری می توانند هم زمان به تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه بفرستند، قرارهای ملاقات را یادآوری کنند و محصولات تازه و سایر اطلاعات را به طور مستقیم به دستگاه های همراه مشتریان، هم کاران و طرف های کاری بالقوه شان بفرستند.

با این محصول که در ایران نیز عرضه می شود سرورها می توانند به طور مستقیم به خدمات فاکس آنلاین متصل شوند و به جای خطوط سنتی تلفن، فاکس های خود را از طریق خطوط تلفن همراه ارسال و دریافت کنند. کاربران با استفاده از این محصول می توانند از امکان بررسی، آرشیو و در دسترس بودن فاکس سنتی بهره مند شوند با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصالات قدیم و هزینه های نگهداری مربوط به آن ندارند.

حمایت از سیستم های ایمیل ابری نظیر مایکروسافت آفیس 365 و گوگل داکس و امکان فاکس از تمام وسایل همراه در جاده و در مناطق دوردست بدون نیاز به دستگاه فاکس و مدیریت همزمان چندین پیام از دیگر ویژگیهای این محصول است.



تاريخ : 7 / 11 / 1391برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کاربرانی که ممکن است به اشتباه ایمیل ارسال کنند دیگر نگران نباشند.
به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، کاربرانی که از سرویس جیمیل استفاده می کنند هنگامیکه نامه الکترونیکی را به اشتباه ارسال می کنند می توانند بلافاصله پس از ارسال نامه های الکترونیکی آن را پس بگیرند  .

1. برای ایجاد این قابلیت ابتدا به جیمیل خود برویدو در قسمت بالا سمت راست بر روی آیکون تراشه کلیک کنید و بر روی settingبزنید.

img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 6:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
 مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور استاندار تهران، مشاور مقام معظم رهبری و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله تسخیری گفت: کسانی که در جهاد سیاسی و دیپلماتیک شهید شده‌اند، خداوند آن‌ها را در زمره شهدای اسلام قرار می‌دهد. امیدوارم که همه ما مصمم در راه خدمت به اسلام بوده و در این راه ثابت‌قدم باشیم.

تسخیری در ادامه اظهاراتش افزود: یکی از خصلت‌های شهدا این است که همه تهدیدها را به عنوان یک فرصت می‌نگرند و اگر از این فرصت‌ها در جهت اسلام استفاده کنند، بسیار ارزشمند است.

مشاور مقام معظم رهبری، اضافه کرد: باید شهدا را خوشحال کنیم و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم. تشکیل این دبیرخانه، بشارتی است در جهت برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهت تکریم و بزرگداشت شهدای اسلام است.

هم‌چنین خرمشاد در ادامه این مراسم افزود: گرامیداشت شهدای دیپلمات باعث می‌شود فضای دیپلماسی عمومی و رسمی از معنویت مملو شود و دیپلماسی ما را در برابر مخاطره‌ها مصون نگه دارد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: یاد شهدا کمک می‌کند که در برابر هجمه‌های اسلام هراسی و ایران هراسی مقاومت کرده و پایداری کنیم. یاد شهدا در شرایط حساس کنونی جهان که در حال رسیدن به نقطه عطفی است، می‌تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به وحدت و یکپارچه‌سازی جهان اسلام می‌توانیم از برکت خون شهدا استفاده کنیم.

سپس استاندار تهران با بیان این که شهدا، سفیران الهی هستند، گفت: پیام شهدای دیپلمات اکنون در نقاط مختلف جهان طنین انداخته که می‌توانیم نشانه‌های آن را در نهضت بیداری اسلامی مشاهده کنیم.

تمدن اضافه کرد: شهدای دیپلمات در عرصه سیاسی خارجی، مباحثی مانند مصلحت، عزت و حکمت را با عنصر زیبایی شهادت آراسته‌اند.



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 11:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خاطره نویسی کار پسندیده ایست که از زمان دور مردم به نوشتن آن می پرداختند تا در سال ها یا اوقات آینده خاطرات از مطالعه خاطرات خود لذت ببرند. همانطور که در عصر حاضر برای هر چیز نرم افزار در کامپیوتر ساخته می شود برای خاطره نویسی هم نرم افزارهای زیادی ساخته شده است که یکی از آن ها نرم افزار دفترچه خاطرات فارسی تحت نام I Memory می باشد.

نرم افزار خاطره نویسی I Memory’S با محیط فارسی و فوق العاده قدرتمند، قادر است تا به آسانی به شما کمک کند تا خاطرات خود را با امکانات زیاد به بهترین نحوه در نرم افزار ثبت نمایید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 21 / 10 / 1391برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم افزار زیارت امام رضا (ع) بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجراست.
به گزارش مرآت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان این نرم افزار که برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید طراحی شده است؛ حاوی زیارت نامه حضرت امام رضا (ع) به همراه پخش صوتی زیارت، زندگی آن حضرت، معرفی حرم مطهر و معرفی شهر مشهد است.

امکانات نرم افزار:
- قابلیت تغییر فونت و زمینه
- امکان ارسال قسمتی از متن به وسیله پیامک به مخاطب دلخواه
- متن فهرست بندی شده
- قابلیت جستجو در کل متن
- دارای نشانگر پیشرفت صوت با امکان کنترل آن

همچنین این نرم افزار هیچ نیازی به فونت فارسی یا فارسی ساز ندارد و جهت بهینه سازی بیشتر به طور مرتب بروز رسانی خواهد شد.

برای دانلود نرم افزار زیارت امام رضا (ع) اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 15 / 10 / 1391برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Aqua Real 3D نام  آکواریوم طبیعی و البته کاملا سه بعدی که در قالب یک محافظ صفحه نمایش می تواند آرامش بخش لحظات خستگی شما باشد. این اسکرین سیور بسیار جذاب و زیبا که شامل انواعی از ماهی ها در طرح ها و رنگ های گوناگون است به صورت شبیه سازی شده که به واقعیت بسیار نزدیک می باشد. ماهی ها همگی بسته به طرح و رنگی که به صورت طبیعی وجود دارند طراحی شده اند ؛ این نوع اسکرین سیور هم هوادران زیادی دارد و هم این که در نوع خود شرکت های معروف از آکواریوم ها به عنوان یک محافظ صفحه نمایش برای فروش بهتر محصول خود بهره می برند.

این اسکرین سیور علاوه بر گرافیک فوق العاده بالا از ترکیب بندی بسیار شادی هم بهره می برد ، نکته مهم در این Aqua Real 3D سه بعدی بودن آن است که از بسیاری از نمونه های مشابه خود را متفاوت می سازد. موزیک دلنشین و همگونی که به همراه اسکرین سیور اجرا می شود زیبایی و جذابیتی دو چندان به این محافظ صفحه نمایش می بخشد ؛

قابلیت هایی از جمله تغییر رنگ پس زمینه ، انتخاب ماهی ها به دلخواه ، نمایش اسکرین سیور در طرح های مختلف آکواریومی ، امکان اجرای موزیک دلخواه در هنگام اجرای اسکرین سیور و به طور کلی مجموعه ای کامل از تمامی امکاناتی که برای نهایت جذابیت در یک آکواریومی شبیه سازی شده لازم است را می توان در نسخه ۴ از محافظ صفحه نمایش Aqua Real 3D مشاهده نمود.



تاريخ : 16 / 10 / 1391برچسب:, | 8:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  ایسنا، متقاضیان پس از دایری سرویس ADSL، می‌توانند با خرید اعتبار از بانک، ADSL خود را شارژ کنند و تا پایان اعتبار تامین‌شده، ADSL آنها اعتبار خواهد داشت، اما در صورتی که خط مورد نظر شارژ نشود، سرویس به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.
 
محمد روح‌اللهی - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران - در این باره گفته است: این سرویس به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشترکان تهرانی که مستاجر هستند راه‌اندازی شده است.
 
با پیاده‌سازی این سرویس، مشترکانی که از صاحب‌خانه خود اجازه دریافت اینترنت ADSL را ندارند، با ثبت هویت خود می‌توانند این سرویس را دریافت کنند.
 
روح‌اللهی همچنین درخصوص سرویس جدید فون واژه هم اعلام کرده بود که سرویس فون واژه این امکان را به مشترکان می‌دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از واژه‌ها استفاده کنند.
 
وی با بیان این‌که استفاده از خدمات فون واژه، مشترکان را از حفظ شماره تلفن‌ها بی‌نیاز و موجب آسان‌سازی در ارتباطات می‌شود، اظهار کرد: این طرح برای شماره‌های 4، 5 و 8 رقمی، قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه یک شماره تلفن و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف می‌شود.



تاريخ : 12 / 10 / 1391برچسب:, | 2:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت 20مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال 93 عملیاتی می‌شود.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، حسین شفیع با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل پس از دریافت مجوز فعالیت و صدور پروانه این اپراتور، آغاز شده است، گفت: این پروژه ظرف مدت کمتر از 18 ماه آینده به بهره برداری نهایی می رسد.

مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت درنظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت 20 مگابیت برثانیه و حداکثر 100 مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم 3 میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد 6 میلیون و 870 هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.

وی گفت: براین اساس تاکنون مبلغ 50 میلیارد تومان به عنوان حق ضمانت اولیه برای این پروژه پرداخت شده است و کل مبلغ این پروژه 150 میلیارد تومان است که باید به صورت اقساط توسط کنسرسیوم ایرانیان نت، به دولت پرداخت شود.

شفیع خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده در طرح تجاری این پروژه، فاز نخست اتصال فیبرنوری به منازل فروردین سال 93 آغاز خواهد شد و پس از آن به مرور و براساس زمان بندی این پروژه در کل کشور اجرایی می‌شود.

مدیرعامل ایرانیان نت اضافه کرد: 20 درصد پروژه ایرانیان نت متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت است و 80 درصد آن نیز متعلق به بخش خصوصی و تعاونی است.

به گفته وی این پروژه یک برنامه 8 ساله است که توسعه آن به طور قطع به تعداد کاربران و تمایل آنها به دریافت این سرویس بستگی دارد اما آنچه که مهم است این است که با اجرای اتصال فیبرنوری به منازل، امکان دریافت اینترنت پرسرعت و با کیفیت برای کاربران فراهم می شود

به گزارش مهر، از آنجایی که امروزه توسعه فیبرنوری و دسترسی با ظرفیت بالا برای کسب و کارها و برای کاربران خانگی در همه دنیا به یک ضرورت تبدیل شده برنامه 5 ساله پنجم توسعه نیز به دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت با سرعت بالا تاکید کرده است که براین اساس وزارت ارتباطات بخش عمده ای از این تکالیف را قرار است با اجرای شبکه ایرانیان نت تامین کند.

اتصالات باندپهن فیبر به خانه یا همان اتصالات FTTH، معرف اتصالات کابل فیبرنوری برای اماکن به صورت اختصاصی است و این سیستم ها که براساس نور هستند توان انتقال انبوهی از اطلاعات به شکل کارآمدتری از قبیل تلفن، ویدئو، دیتا و غیره را در مقایسه با شیوه سنتی کابلهای مسی دارا هستند.
فناوری Fibre To The Home به سرعت رو به گسترش است زیرا برتری هایی نسبت به فناوری های کنونی دارد که امکان اتصال پرسرعت تر و ظرفیت برد بیشتر نسبت به زوج های پیچیده رسانا و خطوط DSL از جمله آنها است.
 
اتصالات فیبر به خانه، تنها فناوری با پهنای باند کافی برای راه اندازی برنامه ریزی شده درخواست مشترکان با قیمت مناسب در دهه آینده است. به طوری که فیبر واقعا دارای پهنای باند نامحدودی است و علاوه بر اینکه فاصله دسترسی طولانی دارد ایجاد این شبکه به عنوان یک شبکه امن و یک رسانه استاندارد، زمان زیادی را سپری خواهد کرد.